Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2021-04-21-001079-b 31a43a2d6d2b4554ace891a300e4dbe6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобинець Наталя Сергіївна

+380512409258 nikolaev.tc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Код ЄДРПОУ: 34706804
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м Миколаїв, вул. Морехідна, 9/2
Контактна особа: Бобинець Наталя Сергіївна
+380512409258
nikolaev.tc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 12:10
Початок аукціону: 06 травня 2021 12:45
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Морехідна, 9/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 12:06
Оголошення ноутбук.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-21-001079-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 11 травня 2021 13:00
щодо перегляду рішення про обрання ТОВ "Сантарекс" переможцем
Шановний Замовник!
Протоколом № 36 від 11.05.2021 р. прийнято рішення про обрання ТОВ «Сантарекс» переможцем процедури закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «Сантарекс» не виконані вимоги, викладені Замовником в Оголошенні, зокрема не надана копія сертифікату або іншого документу, що засвідчує якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (додаток № 2 до Оголошення). В обґрунтування своїх доводів зазначаємо наступне.
Відповідно до цінової пропозицією ТОВ «Сантарекс», учасником запропонований ноутбук Acer TravelMate P2 TMP215-52-7250 Shale Black (NX.VLLEU.00R) та надана декларація про відповідність на машини автоматичного оброблення інформації портативні (ноутбуки) т.м. Acer моделі (серії) N17*****, N16*****.
До даної вимоги додаємо лист від представництва «Асер Сейлз Інтернешіонал СА в Україні» вих. № 1 від 25.08.2020 р.
З даного листа вбачається, що ноутбуки моделей TravelMate Р215-52 (який запропонований учасником) має назву платформи N19**, в той час, як Учасником подана декларація відповідності на ноутбуки платформи N17*****, N16*****.
У складі цінової пропозиції Учасник не надав копію декларації або сертифікат відповідності на ноутбук Acer TravelMate P2 TMP215-52-7250 Shale Black (NX.VLLEU.00R), який має назву платформи N19**, отже не виконав вимоги Замовника, викладені в Оголошенні.
Крім того, ТОВ «Сантарекс» не надав перелік власних сервісних центрів у м. Миколаєва або офіційних сервісних центрів фірми виробника запропонованого товару у м. Миколаєві. Будь-які пояснення щодо ненадання даного документу Учасник також не надав.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про обрання ТОВ «Сантарекс» переможцем, повернути пропозицію Учасника на етап розгляду та провести неупереджену оцінку пропозиції відповідно до вимог Закону та Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 травня 2021 12:04
На Вашу вимогу надаємо наступну відповідь:
1. В оголошені Замовник вимагає надати копію сертифікату або іншого документу, що засвідчує якість та безпеку запропонованого товару. ТОВ "Сантарекс", якого було визнано переможцем, надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 10.04.2019 р. № 602-123-20-3/7726, в якому зазначено, що ноутбуки т.м.ACER відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані за призначенням. Інші документи замовником не вимагались.
2. На вимогу Замовника надати адреса сервісних центрів Учасника ТОВ "Сантарекс" надав довідку, в якій зазначив свою адресум.Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131 Б, за якою буде надавати гарантійну підтримку на запропоноване обладнання протягом гарантійного терміну.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 46 460,00
UAH з ПДВ
46 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 48 117,96
UAH з ПДВ
48 117,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 51 498,00
UAH з ПДВ
51 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 17:46
Електронний підпис
29 квітня 2021 17:44
кол скан витяг пдв.pdf
29 квітня 2021 17:44
наказ тендер.PDF
29 квітня 2021 17:44
Асер 2 СЭС.jpg
29 квітня 2021 17:44
АСЕР 1 СЭС.jpg
29 квітня 2021 17:44
Decl_N16_N17_2019_042-19TR-PO dek.pdf
29 квітня 2021 17:44
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

30 квітня 2021 10:15
Електронний підпис
29 квітня 2021 12:15
19 Сервісні центри.pdf
29 квітня 2021 12:15
24 Декларація ноут.pdf
29 квітня 2021 12:15
23 Сертифікат ноут.pdf
29 квітня 2021 12:15
22 СЕС ноут.pdf
29 квітня 2021 12:15
21 Лист від Acer.pdf
29 квітня 2021 12:15
16 Авторизаційний лист.pdf
29 квітня 2021 12:15
10.1 Проект договору.pdf
29 квітня 2021 12:15
9 Статут Комел 2018.pdf
29 квітня 2021 12:15
5 Витяг Комел 03.02.2021.pdf
29 квітня 2021 12:15
4. Гарантійний лист.pdf
29 квітня 2021 12:15
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 квітня 2021 09:39
Електронний підпис
30 квітня 2021 09:38
Електронний підпис
30 квітня 2021 09:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 46 460,00
UAH з ПДВ
11 травня 2021 10:39

Документи

11 травня 2021 10:39
Електронний підпис
11 травня 2021 10:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
46 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2021 10:39
Електронний підпис
11 травня 2021 10:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 17:00
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 14:01
Договір укладений
20 травня 2021 13:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
01 червня 2021 11:53
46 460,00 UAH UA538201720344211005100044645
Міський територіальний центр
UA463266100000026003226817001
ТОВ"Сантарекс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 743,33 UAH)