Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 000000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 00000, 0000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 11:43 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 12:04 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
20 квітня 2021 14:20 |
00000000 |
20 квітня 2021 14:13 |
0000000000000000000000000000000000000000 |
20 квітня 2021 14:13 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
20 квітня 2021 14:13 |
00000000000000000000000000000000000000000000000 |
20 квітня 2021 14:13 |
0000000000000000000000000000000 |
20 квітня 2021 14:13 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
20 квітня 2021 14:13 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000 |
20 квітня 2021 14:13 |
00000000000000000000000000000 |
06 травня 2021 12:04 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 квітня 2021 14:20 |
00000000
|
||
20 квітня 2021 14:13 |
0000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 квітня 2021 14:13 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 квітня 2021 14:13 |
00000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 квітня 2021 14:13 |
0000000000000000000000000000000
|
||
20 квітня 2021 14:13 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 квітня 2021 14:13 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 квітня 2021 14:13 |
00000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-25-000026 ● 5edd1828e2ba45ab89b997e8829664a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.05.2021 № 340
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.05.2021 № 340.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-20-007744-a, 20.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, замовник повідомляє наступне. Норми частини шістнадцятої статті 29 Закону не визначають переліку невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а лише зазначено щодо яких інформації та документів розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, та містять вимоги щодо того, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію, як зокрема перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно частиною шістнадцятою статті 29 Закону перебачено надання документів учасником при усуненні невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушує вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель аналогічних питань має місце рішення Рішення суду у справі 420/12982/20 яким підтверджено законність аналогічного рішення замовника.
2021-06-10 18:05:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000 #0000000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
16 грудня 2021 13:39
|
00000000000000000000000 | укладений |
16 грудня 2021 13:38
|
00000000 | укладений |
18 травня 2021 17:11
|
0000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 травня 2021 17:09
|
0000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 травня 2021 17:09
|
0000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 травня 2021 17:09
|
0000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 травня 2021 17:09
|
0000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 травня 2021 17:09
|
0000000000000000000000000000000000000 | укладений |
18 травня 2021 17:09
|
0000000000000000000000 | укладений |
18 травня 2021 17:09
|