Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
32 524,02 UAH
UA-2021-04-20-007336-c 6e5c670d454843b190631b331b7c9a65
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Артеменко

+380999559502 poltava.shkola31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 31 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21065570
Вебсайт: https://gimnazia31-pl.at.ua/
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ, будинок 5
Контактна особа: Тетяна Артеменко
+380999559502
poltava.shkola31@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
595.24 метр кубічний
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36040, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Героїв Сталінграду, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

20 квітня 2021 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628
#03351823
Переможець 32 524,02
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 20:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:20
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 18:56
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 18:55
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 20:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 20:09
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 20:40
Договір_КАТП-1628_Гімназія 31.pdf укладений
20 квітня 2021 20:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та тексті укладеного Договору назву “Полтавська гімназія № 31 Полтавської міської ради” в усіх відмінках змінити на “ЛІЦЕЙ № 31 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ”, відповідно до рішення сесії Полтавської міської ради (четверта сесія восьмого скликання) від 18.06.2021.
Номер договору про закупівлю: U/4065/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з прийняттям Виконавчим комітетом Полтавської міської ради рішення від 16.09.2021 № 187 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, що надаються Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628» та рішенням від 16.09.2021 № 189 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів на території Полтавської міської територіальної громади» та листа від Споживача № 01-31/229 від 25.10.2021, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Додатку №1 до договору U/4065/1 від 20 квітня 2021 р. «Про надання послуг з поводження з побутовими відходами», а саме, «Розрахунок обсягу і вартості послуг з поводження з побутовими відходами». Розрахунок обсягу послуг проведено на підставі норм, затверджених рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 16 вересня 2021р. № 189. 1. Дана додаткова угода діє з 1 листопада 2021 р. та є невід’ємною частиною договору U/4065/1 від 20 квітня 2021 р. 2. Плата за послуги з поводження з побутовими відходами вноситься не пізніше ніж протягом останнього дня місяця, що настає за розрахунковим місяцем. Інші умови залишаються без змін і підлягають обов’язковому виконанню Сторонами. 3. Платником екологічного податку за розміщення відходів на Полтавському міському звалищі є Виконавець.
Номер договору про закупівлю: U/4065/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України " Про публічні закупівлі ", Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 4005,95 грн (чотири тисячі п'ять гривень 95 коп.),виклавши пункт 15 Договору в наступній редакції: "Сума договору згідно діючих тарифів з ПДВ складає 28518,07 ( двацять вісім тисяч п'ятсот вісімнадцять гривень 07 коп.)". 2.Всі інші умови договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов'язання на тих же умовах.
Номер договору про закупівлю: U/4065/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML