Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45310000-3 - Електромонтажні роботи («Влаштування пожежної сигналізації СЗШ № 31 на вул. Княгині Ольги, 104» (капітальний ремонт))
Очікувана вартість
1 040 843,00 UAH
UA-2021-04-20-007230-c ● f5dd1cc1add14e2ab2cff0db68aca9d9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова |
Код ЄДРПОУ: | 20834291 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Княгині Ольги, 104 |
Контактна особа: |
Шупер Назар Іванович +380977113354 Nazar198801@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 19:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 1 040 843,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 204,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків. Інші критерії оцінки пропозицій Замовником не застосовуються. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - визначена у Додатку №2 Оголошення
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Влаштування пожежної сигналізації СЗШ № 31 на вул. Княгині Ольги, 104
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79053, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування виконаних робіт здійснюється відповідно до оформленого акта за формою № КБ-2в та довідки за формою № Кб-3 після підписання акта при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 21:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 21:51 |
Проєкт_договору.doc | |
23 квітня 2021 21:51 |
Технічна специфікація.docx | |
23 квітня 2021 21:51 |
Оголошення та вимоги із змінами.docx |
23 квітня 2021 21:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2021 21:51 |
Проєкт_договору.doc
|
|||
23 квітня 2021 21:51 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
23 квітня 2021 21:51 |
Оголошення та вимоги із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність тендерної документації чинному законодавсту
Дата подання: 21 квітня 2021 15:04
Дата відповіді: 22 квітня 2021 13:05
Шановний Замовнику! У п. 7.4.5 "Оголошення та вимоги" Замовник вимагає надання у складі пропозиції довідки виданої Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки учасника, дана довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення даних торгів.
Доводимо до Вашого відома, що НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 292 від 09.07.2019 "Про внесення змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів" та "ПОРЯДОКУ подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансов" інформація про відкриття рахунку та відповідь про відкриття або відмову в відкриття рахунку посилається та отримується банком в електронному вигляді.
В свою чергу банк надає клінту "Довідку про відкриття рахунку".
Таким чином надання довідки Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ.
ПРОСИМО ВИЛУЧИТИ ДАНИЙ ПУНКТ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АБО ЗАМІНИТИ ФОРМУЛЮВАННЯ "Замовник вимагає надання у складі пропозиції довідки виданої Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки" НА ФОРМУЛЮВАННЯ "Замовник вимагає надання у складі пропозиції довідки про відкриття рахунків"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику. Ваше запитання було розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, наступне.
Згідно із статтею 69 Податкового кодексу України банки зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. При цьому встановлено, що датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків є дата отримання банком повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах, або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою.
Обмін інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді між ДПС України та фінансовими установами здійснюється шляхом обміну електронними документами. Електронні повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків банками надсилаються на адресу Інформаційного порталу Державної податкової служби України.
Відтак, Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції довідки виданої Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки учасника, дана довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення даних торгів. Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови договоруц, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків.
Крім того, Замовник не може бути впевненим, що Учасник подав відомості про відкриті рахунки з усіх обслуговуючих банків, а перевірити ці відомості можна саме звіривши інформацію із довідкою з ДПС.
Згідно із статтею 69 Податкового кодексу України банки зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. При цьому встановлено, що датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків є дата отримання банком повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах, або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою.
Обмін інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді між ДПС України та фінансовими установами здійснюється шляхом обміну електронними документами. Електронні повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків банками надсилаються на адресу Інформаційного порталу Державної податкової служби України.
Відтак, Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції довідки виданої Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки учасника, дана довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення даних торгів. Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови договоруц, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків.
Крім того, Замовник не може бути впевненим, що Учасник подав відомості про відкриті рахунки з усіх обслуговуючих банків, а перевірити ці відомості можна саме звіривши інформацію із довідкою з ДПС.
Невідповідність тендерної документації чинному законодавству
Дата подання: 21 квітня 2021 15:30
Дата відповіді: 22 квітня 2021 13:06
Шановний Замовнику! У п. 4.3.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ
«…
Разом з тим, учасник повинен надати від органу, який видав ліцензію лист про підтвердження чинності виданих ліцензій/дозволів необхідних для виконання робіт.
…»
Ліцензування господарської діяльності регламентується Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №23 від 02.03.2015 року (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text
та Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text.
Жоден з наведених вище документів та інших чинних на сьогоднішній день нормативних документів не передбачає надання від органу, який видав ліцензію лист про підтвердження чинності виданих ліцензій/дозволів необхідних для виконання робіт.
Додатково інформуємо Вас, що дані про чинні ліцензії знаходиться на сайті ДСНС України https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html в відкритому доступі і отримання інформації про чинність ліцензії Замовник торгів може отримати сам.
Законом України про публічні закупівлі передбачено, а саме ст. 17 п. 5. Замовник «не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»
В зв’язку з наведеним вище просимо ВИЛУЧИТИ з тендерної документації вимогу щодо надання учасником торгів від органу, який видав ліцензію лист про підтвердження чинності виданих ліцензій/дозволів необхідних для виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику. Ваше запитання було розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що будуть внесені зміни в оголошення
Дискримінація
Дата подання: 22 квітня 2021 18:25
Дата відповіді: 23 квітня 2021 21:24
Добрий день. Вимога:Учасник повинен здійснити обстеження об’єкта, у термін не пізніше одного дня до дати закінчення періоду уточнень.. Обстеження об’єкта здійснюється із залученням відповідального виконавця окремих видів робіт (надання послуг) пов’язаних із створенням архітектури – інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Учасник надає засвідчену у складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат такого виконавця. За результатами обстеження складається акт, за участю уповноважених представників замовника, учасника і відповідального виконавця. Акт подається учасником у складі пропозиції. При цьому, таке обстеження проводиться у період уточнень.. Чому надана можливість здійснити огляд лише в період уточнень????Обгрунтуйте свою вимогу.Чому в Учасників відсутня можливість здійснити огляд в період прийому пропозицій????Просимо відредагувати вимогу про огляд, а саме надати можливість здійснити огляд до кінця періоду прийому пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора. Шановний учаснику на Ваше запитання повідомляємо, що статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. У свою чергу Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено вимоги до предмета закупівлі та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог. Вимоги до предмета закупівлі про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, який вимагається з метою здійснення перевірки відповідності фактичних обсягів робіт, встановлених у додатку 2 до Оголошення, підписаний уповноваженими представниками сторін та відповідального виконавця, встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у спрощеній закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. Окрім цього практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Дискримінація
Дата подання: 23 квітня 2021 14:54
Дата відповіді: 23 квітня 2021 21:28
Доброго дня.
В оголошенні зазначено "...При цьому, з метою перевірки відповідності фактичних обсягів робіт, учасник повинен здійснити обстеження об’єкта, у термін не пізніше одного дня до дати закінчення періоду уточнень.. Обстеження об’єкта здійснюється із залученням відповідального виконавця окремих видів робіт (надання послуг) пов’язаних із створенням архітектури – інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Учасник надає засвідчену у складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат такого виконавця. За результатами обстеження складається акт, за участю уповноважених представників замовника, учасника і відповідального виконавця. Акт подається учасником у складі пропозиції. При цьому, таке обстеження проводиться у період уточнень."
На яких законних підставах ви вимагаєте обстежувати об`єкт? Замовник повинен надавати Учасникам всі необхідні якісні та кількісні характеристики для правильного розрахунку вартості. Якщо Учасник із іншої області, то він має понести транспортні витрати, тільки тому що у Замовника така забаганка?
Ви оголошуєте спрощену закупівлю, знаючи, що АМКУ не займається розглядом тендерних документацій і прописуєте вимоги, щоб звузити коло конкурентів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора. Шановний учаснику на Ваше запитання повідомляємо, що статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. У свою чергу Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено вимоги до предмета закупівлі та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Дискримінація
Дата подання: 23 квітня 2021 15:00
Дата відповіді: 23 квітня 2021 22:04
Доброго дня. Поясніть, будь ласка, вашу вимогу: "...За результатами обстеження складається акт, за участю уповноважених представників замовника, учасника і відповідального виконавця. Акт подається учасником у складі пропозиції. При цьому, таке обстеження проводиться у період уточнень."
Чому ви обмежуєте Учасників в часі? Навіщо їхати на обстеження і проектувальнику, і відповідальному? Можливо ще потрібно всією організацією до вас приїхати на огляд?
Кількість обладнання чітко прописана у Технічному завданні. Якщо приїдуть декілька Учасників і обсяги робіт у кожного будуть свої? То які тоді будуть правильними?
Замовник повинен самостійно нести відповідальність за обсяги робіт. І не звужувати коло конкурентів, вимагаючи акти огляду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора. Шановний учаснику на Ваше запитання повідомляємо, що при огляді приміщень повинен бути фахівець для того, щоб надати правильну оцінку при огляді об’єкта.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-20-007230-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40202515
Дата подання: 23 квітня 2021 21:40
Не відповідність тендерної документації чинному законодавству
Шановний Замовник ! Просимо внести зміни до тендерної документації так як деякі пункти суперечать чинному законодавству. Перелік змін додаємо в окремому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2021 23:39
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо, що оголошення та вимоги до нього відповідають нормам чинного законодавства, в тому числі і нормам публічного законодавства. Відтак, зміни в оголошення та у вимоги до предмета закупівлі не вноситимуться.
Номер вимоги: UA-2021-04-20-007230-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕФЕСТ Л», Код ЄДРПОУ:43876617
Дата подання: 17 травня 2021 17:07
Неправомірні дії замовника
Надається додатково у вкладеному листі
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2021 18:33
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу №UA-2021-04-20-007230-c.b2 від 17 травня 2021 року повідомляю наступне:
Щодо документів про освіту на працівника Галушко Т.Ю. Подане учасником у складі пропозиції свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій та витяг з протоколу №728-2020 засідання кваліфікаційної комісії по перевірці знань є документами про підвищення кваліфікації, адже за результатами навчання у ТОВ «Учбовий комбінат «Славутич», як вказано у витязі з протоколу, та результатами перевірки, рішенням кваліфікаційної комісії Галушко Т.Ю. встановлено кваліфікаційний розряд, а саме: четвертий розряд налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Так, присвоєння і підвищення кваліфікаційних категорій працівникам провадять комісії з проведення кваліфікаційної атестації (Загальні положення Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджені наказом Мінпраці та від 29.12.2004 № 336). Подані Учасником документи відповідають документам про підвищення кваліфікації, вимоги до яких затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 19.01.2016 №34.
Документами про освіту є:
документами про вищу освіту є: диплом магістра, диплом спеціаліста, диплом бакалавра, диплом молодшого бакалавра, диплом молодшого спеціаліста, диплом фахового молодшого бакалавра, свідоцтво про визнання іноземного документа про освіту; документами про професійну (професійно-технічну) освіту є: диплом кваліфікованого робітника, свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації; документами про загальну середню освіту є: свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти, атестат про повну загальну середню освіту, свідоцтво про здобуття базової середньої освіти, свідоцтво про базову загальну середню освіту, свідоцтво про здобуття базової середньої освіти (для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку), свідоцтво про базову загальну середню освіту за спеціальною програмою.
Таким чином, учасником подано свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня, а не присвоєння кваліфікації.
Крім того, на Пелеха Р.Л. подано копію диплому не вповному обсязі, а саме: відсутня перша сторінка з інформацією про освітньо-кваліфікаційний рівень. Диплом – це офіційний документ про закінчення середнього спеціального або вищого навчального закладу та присвоєння відповідної кваліфікації; також офіційний документ про присвоєння наукового ступеня або звання. На лицьовому боці диплому обов’язково вказується освітньо-кваліфікаційний рівень. Без даної інформації неможливо перевірити документ у Єдиному державному реєстрі документів про освіту, оскільки обов’язковим полем є вибір типу документа.
Враховуючи зазначене, та керуючись п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Тому підстав для скасування прийнятого Замовником рішення немає.
Щодо документів про освіту на працівника Галушко Т.Ю. Подане учасником у складі пропозиції свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій та витяг з протоколу №728-2020 засідання кваліфікаційної комісії по перевірці знань є документами про підвищення кваліфікації, адже за результатами навчання у ТОВ «Учбовий комбінат «Славутич», як вказано у витязі з протоколу, та результатами перевірки, рішенням кваліфікаційної комісії Галушко Т.Ю. встановлено кваліфікаційний розряд, а саме: четвертий розряд налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Так, присвоєння і підвищення кваліфікаційних категорій працівникам провадять комісії з проведення кваліфікаційної атестації (Загальні положення Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджені наказом Мінпраці та від 29.12.2004 № 336). Подані Учасником документи відповідають документам про підвищення кваліфікації, вимоги до яких затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 19.01.2016 №34.
Документами про освіту є:
документами про вищу освіту є: диплом магістра, диплом спеціаліста, диплом бакалавра, диплом молодшого бакалавра, диплом молодшого спеціаліста, диплом фахового молодшого бакалавра, свідоцтво про визнання іноземного документа про освіту; документами про професійну (професійно-технічну) освіту є: диплом кваліфікованого робітника, свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації; документами про загальну середню освіту є: свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти, атестат про повну загальну середню освіту, свідоцтво про здобуття базової середньої освіти, свідоцтво про базову загальну середню освіту, свідоцтво про здобуття базової середньої освіти (для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку), свідоцтво про базову загальну середню освіту за спеціальною програмою.
Таким чином, учасником подано свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня, а не присвоєння кваліфікації.
Крім того, на Пелеха Р.Л. подано копію диплому не вповному обсязі, а саме: відсутня перша сторінка з інформацією про освітньо-кваліфікаційний рівень. Диплом – це офіційний документ про закінчення середнього спеціального або вищого навчального закладу та присвоєння відповідної кваліфікації; також офіційний документ про присвоєння наукового ступеня або звання. На лицьовому боці диплому обов’язково вказується освітньо-кваліфікаційний рівень. Без даної інформації неможливо перевірити документ у Єдиному державному реєстрі документів про освіту, оскільки обов’язковим полем є вибір типу документа.
Враховуючи зазначене, та керуючись п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Тому підстав для скасування прийнятого Замовником рішення немає.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕФЕСТ Л» #43876617 |
Відхилено |
848 508,59
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 17:25
|
БАЛЮК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА #3149006006 |
Переможець |
885 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 10:49
|
дод уг пожежка договірна ціна.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2022 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 23:48
|
Дод угода пожежна.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 23:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 16:18
|
Дод уг Пож сигн.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 16:53
|
Додатки | укладений |
21 травня 2021 16:49
|
Договір | укладений |
21 травня 2021 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ухвалою ЛМР № 312 від 11.03.2021 "Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік" внесено зміни у п. 2.1. договору у частину вартості робіт у 2021 році та на інші бюджетні періоди.. |
Номер договору про закупівлю: | 1705-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю фінансування продовжено термін дії договору та графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1705-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено обсяг закупівлі і відповідно зменшено суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1705-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |