Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук з Ліцензійним програмним забезпеченням Windows 10 Pro
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-04-20-007181-a 33d92822980b4ea69dac9ab7af4a8102
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Шрамко

+380663423169 shramkoks7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02003184
Місцезнаходження: 63460, Україна , Харківська обл., смт. Слобожанське, вул. Дружби, буд. 12
Контактна особа: Оксана Шрамко
+380663423169
shramkoks7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 13:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2021 11:49
Початок аукціону: 11 травня 2021 14:55
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ноутбук з Ліцензійним програмним забезпеченням Windows 10 Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63460, Україна, Харківська область, Зміївський район, смт.Слобожанське, вул. Дружби, буд.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 11:49
Додаток в новій редакції.docx
20 квітня 2021 13:31
Проект договору.docx
21 квітня 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 11:49
Додаток в новій редакції.docx
20 квітня 2021 13:31
Додаток.docx
20 квітня 2021 13:31
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-20-007181-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43120417
Дата подання: 21 квітня 2021 12:17
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2021 13:57
Добрий день, в документ Додаток в новій редакції у вимоги до предмета закупівлі були внесені зміни, а саме доповнено пунктом 6.
Номер вимоги: UA-2021-04-20-007181-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 12 травня 2021 14:44
не правове рішення
Відповідно до вимоги до предмета закупівлі, Ноутбук з Ліцензійним програмним забезпеченням Windows 10 Pro Код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), Модель центрального процесора-Intel Core(Intel Core i3 8-10 покоління або аналог AMD).
Процесор-Intel Core (Intel Core i3 8-10 покоління) – має наступні характеристики
Кількість ядер 4
Кількість потоків 8
Тактова частота процесора 3600 МГц
Тобто аналог повинен бути не гіршим.
Учасник, якого визначено переможцем пропонує ноутбук, який, по перше:
Не можливо ідентифікувати, адже відсутній його артикул або парт.номер, який є не від’ємною назвою кожною моделі ноутбука
По друге, учасник зазначає, що даний ноутбук має процесор AMD Athlon 3050U, має 2 ядра, 2 потоки, базову частоту 2300 MHz, , що є значним погіршенням якості, на підтвердження надається посилання
https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Athlon_Silver_3050U&Core_i3-8100conf2=`0`````i3`266.3999938964844`
Ми вимагаєм надати пояснення, по яким критеріям Замовник зробив висновок, що пропозиція учасника відповідає вимогам до предмету закупівлі?
Вимагаємо проводити оцінку, згідно вимог.
З повагою відноситься до учасників, які витрачають свій час, а головне КОШТИ, для участі у закупівлі, пропонуючи товар, згідно вимог, не демпингують аукціон товаром, який значно гірше по параметрам відповідно до вимог з однією метою, мати перевагу в ціні, не зважаючи ні на що.
Вимагаємо забезпечити виконання Закону України №Про публічні закупівлі», ст. 5, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника, який проводить не добросовісну конкуренцію, демпінгує аукціон, пропонує товар, який не відповідає вимогам до предмету закупівлі згідно абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 09:41
Шановний Учаснику, Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Прісич Дмитро Миколайович виключно на підставі, в межах та у спосіб, що передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», дотримуючись принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Виходячи з обмежених обсягів фінансування, лікарня закуповує ноутбуки з параметрами, які задовольняють наші потреби.
Пропозиція учасника ФОП Прісич Дмитро Миколайович є найбільш економічно вигідною та в цілому відповідає кількісним та якісним характеристикам Замовника, задовольняє наші вимоги та потреби (товар планується використовувати для офісних потреб лікарні).
Учасником ФОП Прісич Дмитро Миколайович надано авторизаціний лист від виробника компанії Lenovo, у якому зазначена модель, артикул та кількість запропонованого товару.
Ми вдячні Вам за участь у закупівлі, але вимушені повідомити, що не вбачаємо підстав для скасування раніше прийнятого рішення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2021 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 61 000,00
UAH з ПДВ
61 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 80 556,00
UAH з ПДВ
80 556,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 92 250,00
UAH з ПДВ
92 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 98 130,00
UAH з ПДВ
98 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 99 570,00
UAH з ПДВ
99 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2021 19:10
Електронний підпис
04 травня 2021 19:09
ISO14001_переклад.pdf
04 травня 2021 19:09
Про ст17.pdf
04 травня 2021 19:09
Про належну якість.pdf
04 травня 2021 19:09
паспорт.pdf
04 травня 2021 19:09
Вимоги.pdf
04 травня 2021 19:09
Присвоэння інн.pdf
04 травня 2021 19:09
ISO 9001_full updated.pdf
04 травня 2021 19:09
ВИСНОВОК СЕС.pdf
04 травня 2021 19:09
Про ліцензування.pdf
04 травня 2021 19:09
Про упаковку.pdf
04 травня 2021 19:09
ВИПИСКА_ВИТЯГ.pdf
04 травня 2021 19:09
ISO9001_переклад.pdf
04 травня 2021 19:09
Договір з Додатком 1.pdf
04 травня 2021 19:09
ISO14001-certificate-full.pdf

Публічні документи

07 травня 2021 11:33
Електронний підпис
07 травня 2021 11:33
Довідка підпис.pdf
07 травня 2021 11:33
Згода з договором.pdf
07 травня 2021 11:33
Уставні з ЕЦП.zip
07 травня 2021 11:33
Сертификат_N17.pdf
07 травня 2021 11:33
Сертификат_N17_SDK (1).pdf
07 травня 2021 11:33
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 травня 2021 11:33
Довідка без печатки.pdf
07 травня 2021 11:33
Наказ призн директора.pdf
07 травня 2021 11:33
Гарантійний лист.pdf
07 травня 2021 11:33
Авторизаційний лист.pdf
07 травня 2021 11:33
Витяг від 19.03.2021.pdf
07 травня 2021 11:33
Опис документів.pdf
07 травня 2021 11:33
Лист-гарантія.pdf
07 травня 2021 11:33
Деталі рахунка.pdf
07 травня 2021 11:33
Довідка ст.17 повна.pdf
07 травня 2021 11:33
Про ліцензування.pdf
07 травня 2021 11:33
Вимоги.pdf
07 травня 2021 11:33
Laptops_all_letters.pdf
07 травня 2021 11:33
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
07 травня 2021 11:33
Довідка код доступу.pdf

Публічні документи

06 травня 2021 21:38
Електронний підпис
06 травня 2021 21:37
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2021 21:37
Установчі документи.pdf
06 травня 2021 21:37
Сертифікат якості.pdf
06 травня 2021 21:37
Проект договору.pdf
06 травня 2021 21:37
ІПН.pdf
06 травня 2021 21:37
Довідка ст.17.pdf
06 травня 2021 21:37
Довідка право підпису.pdf
06 травня 2021 21:37
Гарантійний лист.pdf
06 травня 2021 21:37
Витяг ПДВ.pdf
06 травня 2021 21:37
Dell CЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3248805838
Переможець 61 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 13:50

Документи

12 травня 2021 13:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3248805838
61 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2021 13:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:51
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 14:14
Договір 1805-1.docx укладений
18 травня 2021 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 61 000,00
UAH