Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (лот 1: робочі станції в комплекті (ДК 021:2015: 30214000-2), лот 2: ноутбуки (ДК 021:2015: 30213100-6))
Очікувана вартість
4 106 320,00 UAH
UA-2021-04-20-006791-c ● 81271a408ede4f729a8650da8acdbb15
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108777 |
Вебсайт: | http://su.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23 |
Контактна особа: |
Руслан Гришко +380542667127 umz.sumy@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 106 320,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
20 квітня 2021 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 17:33 |
Тендерна документація (робочі станції в комплекті, ноутбуки).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тип матриці ноутбука
Дата подання: 20 квітня 2021 18:01
Дата відповіді: 23 квітня 2021 11:32
Шановний замовник чи влаштує вас тип матриці TN, покриття з антивідблиском?
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що до всіх посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва - застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником. У разі надання учасником еквіваленту – він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з технічними характеристиками предмету закупівлі даної тендерної документації. В пункті 3 Додатку 3 тендерної документації також зазначено, що параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами. Таким чином, учасники можуть подавати пропозиції з предметом закупівлі (еквівалентом) з технічними, якісними та кількісними характеристиками не нижче зазначених у тендерній документації (Додаток 3), на відповідність яким і будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників після завершення аукціону.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: робочі станції в комплекті (ДК 021:2015: 30214000-2) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 3 066 320,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 30 663,20 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
138 шт
Лот 1: робочі станції в комплекті (ДК 021:2015: 30214000-2)
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Лебединська, буд. 1
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Не пізніше 31.12.2021. | Пiсляоплата | 230 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 квітня 2021 20:37
Дата відповіді: 23 квітня 2021 11:33
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що до всіх посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва - застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником. У разі надання учасником еквіваленту – він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з технічними характеристиками предмету закупівлі даної тендерної документації. В пункті 3 Додатку 3 тендерної документації також зазначено, що параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами. Таким чином, учасники можуть подавати пропозиції з предметом закупівлі (еквівалентом) з технічними, якісними та кількісними характеристиками не нижче зазначених у тендерній документації (Додаток 3), на відповідність яким і будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників після завершення аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗЕТ ТЕХНІКС" |
2 878 128,00
UAH з ПДВ
|
2 878 128,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОКСІМА-СЕРВІС ГРУП" |
2 988 252,00
UAH з ПДВ
|
2 988 252,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗЕТ ТЕХНІКС" #43127420 |
Очікує рішення |
2 878 128,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 13:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 17:29 |
Кінець періоду оскарження: | 25 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 25 травня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
14 травня 2021 17:29
|
Електронний підпис |
14 травня 2021 17:29
|
ПРОТОКОЛ № 18 від 13.05.2021 Визначення секратаря ТК, відміна процедури (робочі станції, ноутбуки).pdf |