Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 17:16 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45240000-1: Будівництво гідротехнічних об’єктів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 30 (тридцяти) днів на підставі актів наданих послуг, з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
20 квітня 2021 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 17:13 |
Додаток 1 Технічна специфікація.docx | |
20 квітня 2021 17:13 |
Проект договору про закупівлю.docx | |
20 квітня 2021 17:13 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000029 ● 640e54f4a30b454989e3ea2cb57d4b69
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 12:19 |
05.08.2021 № 403
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2021-04-20-006593-c 20.04.2021 Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (ЄДРПОУ 34861610) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-20 09:13:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-20-006593-с, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Якими документами підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку на дату проведення закупівлі та надання послуги виключно певним суб’єктом господарювання?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-27 16:09:22
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
1. Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент/Замовник) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 (із змінами) (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.3 у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами.
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення).
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста, вулиць і доріг місцевого значення та штучних споруд на них, інженерних мереж та комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг, а також з будівництва і введення в експлуатацію об'єктів метрополітену. Крім того, відповідно до Положення на Департамент покладено функцію організації обслуговування, ремонт та розвиток мереж зливової каналізації, водних об'єктів, гідротехнічних та інженерних споруд захисту міста від підтоплення.
Виконавчі органи Харківської міської ради реалізовують свої повноваження в галузі житлово-комунального господарства відповідно до вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до об'єктів благоустрою населених пунктів відносяться, в тому числі, споруди інженерного захисту територій.
Утримання будівель і споруд інженерного захисту територій від підтоплення здійснюється згідно з Порядком, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів», відповідно до діючих нормативних документів України, а саме: ДСТУ-Н Б В.1.1-38 2016 «Настанова щодо інженерного захисту територій, будівель і споруд від підтоплення та затоплення», ДБН В.1.1-25-2009 «Захист від небезпечних геологічних процесів. Інженерний захист територій та споруд від підтоплення та затоплення» та Правил експлуатації споруд інженерного захисту територій населених пунктів від підтоплення, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.01.2012 № 23.
Для забезпечення функціонування та збереження технічного стану гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження, підвищення їх експлуатаційних якостей та продовження строків служби, а також з метою уникнення підтоплення території м. Харкова, для задоволення потреб замовника була запланована та здійснювалась закупівля послуг з утримання гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження.
Запланований обсяг надання послуг з утримання гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження формується з урахуванням протяжності мереж водовідвідних канав, гребель, станцій водозниження на території м. Харкова, кількості проведених обстежень та чергувань протягом року.
По м. Харкову експлуатується 63,61 км водовідвідних канав, 6 станцій водозниження та 7 гідротехнічних гребель.
Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. На підставі чого складається технічна специфікація (Додаток № 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», на 6 аркушах).
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2021 рік (загальний фонд) за КПКВК 1516030 «Організація благоустрою населених пунктів», який здійснювався на підставі аналізу та моніторингу попередніх років по цій статті витрат, помноженої на макропоказники соціально-економічного розвитку України.
Виходячи з аналізу виконання послуг з утримання гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження минулих років, було розраховано очікувану вартість предмета закупівлі «послуги з утримання гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45240000-1 - Будівництво гідротехнічних об’єктів)», яка визначена на підставі закупівельних цін минулорічних власних закупівель з урахуванням державних прогнозних показників на плановий бюджетний період.
Також повідомляємо, що Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням:
https://www.city.kharkov.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoi-vartosti-ta-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-predmetu-zakupivli-62094.html
2. Департаментом для здійснення закупівлі: послуги з утримання гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45240000-1 - Будівництво гідротехнічних об’єктів), було застосовано виняткову процедуру закупівлі: переговорну процедуру закупівлі у відповідності до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, зі змінами), (далі – Закон): переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин.
Застосування даної переговорної процедури закупівлі у відповідності до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону, обґрунтовується наступним (протокол № 68/2-21 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради щодо вибору процедури закупівлі та прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі від 19.04.2021, - Додаток № 2 до пояснень, на 4 аркушах):
Замовник - Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради щорічно проводить закупівлі послуг з утримання гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження.
Балансоутримувачем вищевказаних об’єктів міста Харкова є Комунальне підприємство «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – КП КВЗК) відповідно до договору про передачу майна в господарське відання № 1289 від 03.05.2007р.
Крім того, на протязі останніх років на участь у конкурентних процедурах закупівель вищезазначених послуг жодним учасником, окрім КП КВЗК, тендерні пропозиції не подавались.
Враховуючи висновки, викладені у Звіті про науково-дослідну роботу Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова від 30.11.2020р. № держреєстрації 0120U105231 (Додаток № 3 до пояснень, на 56 аркушах), КП КВЗК є єдиним в країні спеціалізованим підприємством, основним завданням якого є експлуатація водогосподарської системи з відведення поверхневого стоку і споруд інженерного захисту території міста, та об’єднує в собі кваліфіковані кадри, спеціалізовану техніку, необхідну нормативну базу і технічну документацію для виконання комплексу робіт з експлуатації мереж зливової каналізації, насосних станцій, гідротехнічних споруд та водних об’єктів.
Замовник звернувся до Харківської торгово-промислової палати (Лист-заява Департаменту будівництва та шляхового господарства ХМР № 218/0/66-21 від 15.02.2021 р. та Договір № 382 від 26.03.2021 р.) щодо проведення дослідження ринку надання послуг з утримання гідротехнічних споруд, водних об'єктів та об'єктів водозниження на території міста Харків. У відповідь на Лист-заяву Департаменту будівництва та шляхового господарства ХМР № 218/0/66-21 від 15.02.2021 р. та згідно з Договором № 382 від 26.03.2021, Харківська торгово-промислова палата надала інформаційну довідку № 375/21 від 06.04.2021 р. (Додаток № 4 до пояснень, на 3 аркушах), в якій вказано, що за результатами інформаційного моніторингу встановлено, що КП КВЗК з технічних причин є єдиним підприємством, що виконує послуги з утримання гідротехнічних споруд, водних об'єктів та об'єктів водозниження на території міста Харків.
Також, з огляду на зазначене, між Замовником та Національним науковим центром «Інститут судових експертиз ім. засл. проф. М.С. Бокаріуса» (далі – ННЦ «ІСЕ ім. засл. проф. М.С. Бокаріуса») було укладено договір від 31.03.2021 р. № 98/402 щодо проведення дослідження на предмет існування конкуренції на ринку послуг, що є предметом закупівлі.
Згідно з отриманим Висновком експертів від 14.04.2021 р. № 3049 за результатами комісійного товарознавчого дослідження (Додаток № 5 до пояснень, на 40 аркушах), експерти ННЦ «ІСЕ ім. засл. проф. М.С. Бокаріуса» встановили єдиного виконавця послуг утримання гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження (код за ДК 021:2015: 90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів) для забезпечення функціонування системи відведення поверхневого стоку та гідротехнічного захисту міста Харкова, а саме: КП КВЗК.
Крім того, за результатами експертного дослідження, які викладені у Висновку експертів від 14.04.2021р. № 3049, КП КВЗК є єдиним суб’єктом господарювання, який може надавати Замовнику послуги утримання гідротехнічних споруд, водних об’єктів і об’єктів водозниження за наявності такого випадку: відсутність конкуренції з технічних причин.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону, виникла підстава застосувати переговорну процедуру закупівлі як виняток: у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку: відсутність конкуренції з технічних причин.
Додатки до пояснень:
- Додаток № 1: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», на 6 аркушах;
- додаток № 2: протокол № 68/2-21 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради щодо вибору процедури закупівлі та прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі від 19.04.2021, на 4 аркушах;
- додаток № 3: Звіт про науково-дослідну роботу Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова від 30.11.2020р. № держреєстрації 0120U105231, на 56 аркушах;
- додаток № 4: інформаційна довідку № 375/21 від 06.04.2021 р., на 3 аркушах;
- додаток № 5: Висновок експертів № 3049 за результатами комісійного товарознавчого дослідження ННЦ «ІСЕ ім. засл. проф. М.С. Бокаріуса» від 14.04.2021 р., на 40 аркушах.
Голова тендерного комітету, заступник директора Департаменту будівництва та шляхового господарства
Р.О. СИДОРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ'ЄКТІВ ВОДОЗНИЖЕННЯ І ЗЛИВОВОЇ КАНАЛІЗАЦІЇ" #34953769 |
Переможець |
26 922 964,42
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2022 12:26
|
Платіжне доручення (дог. № 430).pdf | укладений |
19 липня 2022 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 11:20
|
ДУ № 4 до договору № 430.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 15:46
|
ДУ № 3 до договору № 430-1.PDF | зміни до договору |
12 січня 2022 15:40
|
ДУ № 3 до договору № 430-2.PDF | зміни до договору |
12 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:55
|
ДУ № 2 до договору № 430.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:26
|
ДУ № 1 до договору № 430.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 10:51
|
Додаток 1.PDF | укладений |
05 травня 2021 10:47
|
Договір 430.PDF | укладений |
05 травня 2021 10:47
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 травня 2021 12:11
|
2 663 712,64 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
12 травня 2021 12:11
|
3 958 391,30 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
12 травня 2021 12:06
|
39 375,46 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
21 травня 2021 11:51
|
2 431 105,58 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
17 червня 2021 10:17
|
1 147 444,51 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
18 червня 2021 16:30
|
678 446,64 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
18 червня 2021 16:30
|
3 098 547,89 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
26 липня 2021 17:37
|
839 580,96 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
26 липня 2021 17:37
|
2 718 891,77 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
25 серпня 2021 10:56
|
1 277 993,16 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
25 серпня 2021 10:56
|
2 222 051,41 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
21 вересня 2021 12:45
|
1 402 423,85 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
21 вересня 2021 12:45
|
1 766 166,23 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
22 жовтня 2021 12:00
|
807 087,58 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
22 жовтня 2021 12:00
|
1 341 700,27 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
11 листопада 2021 12:14
|
17 851,68 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
15 грудня 2021 12:33
|
134 652,12 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
16 грудня 2021 11:09
|
133 123,08 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
16 грудня 2021 11:09
|
2 415,00 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
16 грудня 2021 11:09
|
8 583,60 UAH | UA628201720344210019000033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA113003460000026004018484001 КП КВЗК |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 430 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до договору № 430 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 до договору про закупівлю № 430 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 до договору № 430 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |