Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою дитячого позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Ровесник» в с. Забороль, Луцького району, Волинської області
Очікувана вартість
198 988,00 UAH
UA-2021-04-20-006165-c d599f6bac00041359fc9709e634f989a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Жовнірук

+380505028342 zruslana101@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02141673
Вебсайт: http://lutsk.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, буд. 1
Контактна особа: Руслана Жовнірук
+380505028342
zruslana101@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 198 988,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 989,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5000.00 грн. (п’ять тисяч гривень нуль копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою дитячого позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Ровесник» в с. Забороль, Луцького району, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, с. Забороль, с. Забороль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2021
ДК 021:2015: 45112720-8 — Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг -Тип оплати: післяоплата; -Розмір оплати: 100%; -Період оплати: оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5000.00 грн. (п’ять тисяч гривень нуль копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.

Сума забезпечення: 5000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія.
20 квітня 2021 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 16:48
забезпечення пропозиції.docx
20 квітня 2021 16:47
проект договору Ровесник благоустрій.docx
20 квітня 2021 16:47
оголошення (Ровесник благоустрій).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович 198 524,02
UAH з ПДВ
198 524,02
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 17:06
Електронний підпис
28 квітня 2021 15:53
Електронний підпис
28 квітня 2021 15:52
Цінова пропозиція.PDF
28 квітня 2021 15:52
Технічне завдання.PDF
28 квітня 2021 15:52
Проект договору.PDF
28 квітня 2021 15:52
Паспорт Токарчук В.С..pdf
28 квітня 2021 15:52
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
28 квітня 2021 15:52
КЕП ФОП Токарчук.pdf
28 квітня 2021 15:52
ІПН.pdf
28 квітня 2021 15:52
Довідка про санкції.PDF
28 квітня 2021 15:52
Довідка про звіт праці.PDF
28 квітня 2021 15:52
Декларація.PDF
28 квітня 2021 15:52
Гарантійні листи.PDF
28 квітня 2021 15:52
ВИТЯГ.PDF
28 квітня 2021 15:52
Банківська гарантія.pdf
28 квітня 2021 15:52
Акт обстеження об_єкту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Токарчук Віктор Сергійович

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
Переможець 198 524,02
UAH з ПДВ
06 травня 2021 09:25

Документи

06 травня 2021 09:25
Електронний підпис
06 травня 2021 09:24
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
198 524,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 09:25
Електронний підпис
06 травня 2021 09:24
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 11:25
договір 10-05.PDF укладений
12 травня 2021 11:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 червня 2021 10:29
198 524,02 UAH UA498201720344210044000024316
Управління освіти Луцької міської ради
UA263223130000026004000038707
ФОП Токарчук Вiктор Сергiйович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 524,02
UAH (в тому числі ПДВ 33 087,34 UAH)