Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з заміни освітлювальних приладів у місцях загального користування на енергоефективні та встановлення датчиків руху для регулювання освітленості в місцях загального користування. Капітальний ремонт внутрішньобудинкового електричного обладнання, ОСББ "Оазис 2016", Просп. Героїв Сталінграда, 8, корпуси 2-8. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 177 079,00 UAH
UA-2021-04-20-004670-a 77eb29f1b4dd47fa8008faab01ed1dea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 12:00
Початок аукціону: 30 квітня 2021 13:55
Очікувана вартість: 1 177 079,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 886,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт: 80 календарних днів з дати укладання договору. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з заміни освітлювальних приладів у місцях загального користування на енергоефективні та встановлення датчиків руху для регулювання освітленості в місцях загального користування. Капітальний ремонт внутрішньобудинкового електричного обладнання, ОСББ "Оазис 2016", Просп. Героїв Сталінграда, 8, корпуси 2-8.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, місто Київ, Просп. Героїв Сталінграда, 8, корпуси 2-8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2021 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 11:35
д.4 Проект договору.docx
20 квітня 2021 11:35
Оголошення.doc
20 квітня 2021 11:35
д.1 Обсяги закупівлі.doc
20 квітня 2021 11:35
д.3 Вимоги до учасників.doc
20 квітня 2021 11:35
д.2 Технічні вимоги.docx
20 квітня 2021 11:35
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc
20 квітня 2021 11:35
ЕТР.pdf
20 квітня 2021 11:35
Інструкція учасникам_БМР.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Промтехнік" 1 047 082,27
UAH з ПДВ
1 047 082,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ" 1 157 983,00
UAH з ПДВ
1 157 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 16:14
Електронний підпис
28 квітня 2021 16:10
Технічні вимоги.pdf
28 квітня 2021 16:10
Про загальні умови2.pdf
28 квітня 2021 16:10
Про загальні умови1.pdf
28 квітня 2021 16:10
Про гарантію.pdf
28 квітня 2021 16:10
Договір з додатками.pdf
28 квітня 2021 16:10
11.5. Довіреність.pdf
28 квітня 2021 16:10
11.4. Паспорт директора.pdf
28 квітня 2021 16:10
11.1. Протокол зборів.pdf
28 квітня 2021 16:10
8.1. Довідка з НАЗК 13.04.21.zip
28 квітня 2021 16:10
6.2. Декларація.pdf
28 квітня 2021 16:10
6.1. Дозволи.pdf
28 квітня 2021 16:10
6. Лист про ОП та ТБ.pdf
28 квітня 2021 16:10
5. Ліцензія.pdf
28 квітня 2021 16:10
Трудові.zip
28 квітня 2021 16:10
Трудові_2.zip
28 квітня 2021 16:10
Відомості персонал.pdf
28 квітня 2021 16:10
4.8.1.Диплом зварника2.pdf
28 квітня 2021 16:10
4.8. Диплом зварника1.pdf
28 квітня 2021 16:10
4.1. Диплом директора.pdf
28 квітня 2021 16:10
3.1. Сальдова відомость.pdf
28 квітня 2021 16:10
3. Про МТ базу.pdf
28 квітня 2021 16:10
Акти по Маяковського,77.pdf
28 квітня 2021 16:10
1.2. Выписка из реестра.pdf
28 квітня 2021 16:10
1.1 Витяг з ЕДРПОУ 13.04.21.pdf
28 квітня 2021 16:10
Про авансовий платіж.pdf
28 квітня 2021 16:10
Пропозиція 2.pdf
28 квітня 2021 16:10
Пропозиція 1.pdf

Публічні документи

29 квітня 2021 10:41
Електронний підпис
29 квітня 2021 10:40
Електронний підпис
29 квітня 2021 10:40
Електронний підпис
29 квітня 2021 10:39
21. Статут.PDF
29 квітня 2021 10:39
24. Довідка ЄДР.PDF
29 квітня 2021 10:39
11. Довідка про податки.PDF
29 квітня 2021 10:39
36. Відгуки 9 арк..pdf
29 квітня 2021 10:39
25. Довідка ЄДРПОУ.PDF
29 квітня 2021 10:39
8. Довідка про аванс.PDF
29 квітня 2021 10:39
9. Лист гарантія ОП ТБ.PDF
29 квітня 2021 10:39
19. Дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Промтехнік"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Промтехнік"
#22944693
Відхилено 1 047 082,27
UAH з ПДВ
11 травня 2021 13:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"
#18019170
Переможець 1 157 983,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 10:53

Документи

11 травня 2021 13:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"
#18019170
1 157 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 16:17
ДУ 3 до дог 24-Г-БМ-70х30 зменш ДЦ.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 13:38
ДУ 2 від 23.09.2021 Комінвєст Кал план Оазис 2016.- продовження календ. плану.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 13:40
ДУ 1 від 02.08.2021 Комінвєст Оазис 2016 календ план.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 13:39
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 09:58
Договір 24-Г-БМ-70х30 01.06.2021 Оазис 2016 Комінвєст.pdf укладений
01 червня 2021 09:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 вересня 2021 11:19
331 837,16 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA483510050000026006562256500
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Оплачений
10 листопада 2021 11:52
114 625,33 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA483510050000026006562256500
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Оплачений
10 листопада 2021 12:00
419 171,35 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA483510050000026006562256500
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист генпідрядника ТОВ «КОМІНВЄСТ» № 270721/001 від 27.07.2021 р., у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: через перенесення термінів поставки насосного обладнання іноземного походження продовжити термін виконання робіт до 30.09.2021 року. Пункт 6.3. Договору викладений в наступній редакції: «Строк виконання робіт – 30.09.2021 року; Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: через перенесення термінів поставки насосного обладнання іноземного походження продовжити термін виконання робіт до 16.11.2021 року Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладені у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 24-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з виникненням об’єктивної обставини, а саме – зменшення обсягів фактично виконаних будівельно-монтажних робіт, що обумовило необхідність коригування договірної ціни Пункт 4.1. Договору та Додаток № 1 «Договірна ціна» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 24-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 865 633,84
UAH (в тому числі ПДВ 144 272,30 UAH)