Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи постачання лікувального кисню Комунального некомерційного підприємства "Виноградівська районна лікарня" Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул.Лікарняна, 13 в м.Виноградів)
Очікувана вартість
2 886 504,60 UAH
UA-2021-04-20-002324-c 30bd9f47e81a473eac6cb7df278f36f1
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Пішпекі

+380666688408 pishpeki_l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01992506
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., м. Виноградів, вул. Лікарняна, 13
Контактна особа: Василь Пішпекі
+380666688408
pishpeki_l@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Для належного виконання статутних завдань підприємства постала нагальна необхідність закупити роботи «Реконструкція системи постачання лікувального кисню Комунального некомерційного підприємства "Виноградівська районна лікарня" Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул.Лікарняна, 13 в м.Виноградів».
Враховуючи, що вказаний предмет закупівлі – Реконструкція, необхідно зазначити, що згідно пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (з змінами) (надалі Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 за вказаним об’єктом будівництва необхідно розмежувати окремі предмети закупівлі:
- виготовлення проектно-кошторисної документації;
- архітектурно-будівельна експертиза робочого проекту;
- підрядні роботи;
- технічний нагляд за будівництвом;
- авторський нагляд;
- інші витрати на утримання служби Замовника.
Згідно проектно-кошторисної документації «Реконструкція системи постачання лікувального кисню Комунального некомерційного підприємства "Виноградівська районна лікарня" Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул.Лікарняна, 13 в м.Виноградів» вартість безпосередньо підрядних робіт орієнтовно складає 3027819 грн. з ПДВ.
Вказана очікувана вартість закупівлі робіт перевищує суми, зазначені в абзаці другому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (1,5 мільйона гривень) та, відповідно потребує проведення тендерних процедур з використанням електронної системи закупівель – відкритих торгів. Вартість інших робіт (предметів закупівлі) за даним об’єктом не перевищуватиме суми, зазначені в абзаці другому частини першої статті 2 Закону та може бути проведена без застосування електронної системи закупівель. Однак, відповідно до пункту 3-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України.
- Виготовлення проектно-кошторисної документації на монтаж (реконструкцію) системи киснепостачання;
- Проведення робіт з монтажу (реконструкції) системи киснепостачання;
- Придбання розхідних матеріалів для монтажу (реконструкції) системи киснепостачання;
- Капітальний ремонт системи киснепостачання;
- Ремонт та технічне обслуговування медичних виробів та обладнання, що використовується для надання допомоги пацієнтам, хворим на COVID-19, зазначені в цьому переліку;
- Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів);
- Реконструкція, реставрація, капітальний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2
включені до Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 (з змінами).
Процедура закупівлі здійснюється згідно Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи постачання лікувального кисню Комунального некомерційного підприємства "Виноградівська районна лікарня" Виноградівської міської ради Закарпатської області по вул.Лікарняна, 13 в м.Виноградів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Лікарняна ,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 квітня 2021 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІМ"
#30895536
Переможець 2 886 504,60
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 14:35

Документи

20 квітня 2021 14:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 17:11
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 14:23
Дадаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 червня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 16:46
Договір №255.pdf укладений
20 квітня 2021 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжиння строку виконання робіт до 31.07.2021 року
Номер договору про закупівлю: 07/04/21/255
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 696 200,80
UAH (в тому числі ПДВ 449 366,80 UAH)