Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна та двері, код ДК 021:2015 –44220000-8 – Столярні вироби
Очікувана вартість
345 730,00 UAH
UA-2021-04-20-002309-a ● 15039fc3642e476e94e948454d3ccfa3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41356652 |
Місцезнаходження: | 57286, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н, с.Галицинове, вул. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Зінаїда Гайдаєнко +380954669693 viddilosvitigalicinivka1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 14:16 |
Очікувана вартість: | 345 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 728,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Товар, кількість: зазначено в тендерній документації, вид закупівлі - відкриті торги,місце поставки - за адресами зазначеними в тендерній документації, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Миколаївський (Вітовський) район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі і формування ціни містяться в тендерній документації і додатках до неї. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у відкритих торгах безпосередньо та представлені в складі тендерної пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами. При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Лише ціновий критерій - критерій оцінки 100 % ціна
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57281, Україна, Миколаївська область, с. Українка, вул. Соборна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
28 штуки
Двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару та акту встановлення (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару і його встановлення). До рахунка додається накладна. Замовник здійснює оплату за поставлений товар протягом 15 банківських днів в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом п’яти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 10:15 |
Тендерна документація вікна двері.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
обробка дверей
Дата подання: 21 квітня 2021 14:00
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:07
в тендерній документації вказано обробка дверей - вологостійкий мдф, це з обох сторін чи лише зсередини???
Відповідь: Обробка вологостійким МДФ на металевих дверях лише зсередини.
конструкція 8
Дата подання: 21 квітня 2021 14:01
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:11
в конструкції 8 в дверній стулці має ще бути відкривне вікно??
Відповідь: Так, за технічним завданням Замовника в конструкції 8 міститься відкривні міні дверцята (вікно) але не із склом, а як зазначено - сендвіч панель. Для роздавання їжі в харчоблоці.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-20-002309-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:3162222506
Дата подання: 12 травня 2021 16:10
причина дискваліфікації
ФОП Коршунова В.М., як переможець закупівлі вимагає пояснити причину дискваліфікації. Надати докладне пояснення щодо пунктів, яким не відповідає наша тендерна пропозиція. Вимагаємо діяти в рамках чинного законодавства і нагадуємо про відповідальність за антиконкурентні дії і корупцію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2021 11:42
Шановний учасник, повідомляємо, що відповідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Але, у протокольному рішенні №79 від 12.05.2021 року було чітко зазначено невідповідність учасника вимогам тендерної документації, Додаткам 1 і 3 до тендерної документації і посиланням на конкретні пункти вимог Замовника що не були виконі учасником, що і призвело до відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів, а саме - пропозицію ФОП КОРШУНОВОЇ В.М. Але, з огляду на частину 3 статті 31 Закону Замовником надається додаткова аргументація інформації про відхилення. У самій Вимозі Учасником не виставлено самих вимог щодо яких саме пунктів інформації про відхилення учасника містяться незрозумілі йому формулювання, та що конкретно необхідно роз'яснити. Формулювання типу: "...щодо пунктів, яким не відповідає наша тендерна пропозиція..." містить некокретний запит учасника щодо надання роз'яснень, тому, Замовник розуміє на свій розсуд поняття "не відповідає пунктам" як формулювання питання: "Яким пунктам (нормам) чинного законодавства не відповідає пропозиція учасника?" А, отже, надаємо відповідь наступного змісту: Тендерна пропозиція Учасника фізичної особи-підприємця Коршунової Віти Миколаївни не відповідає вимогам про технічні, якісні вимоги до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, яка керуючись пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону,(Замовником ВИЗНАЧЕНО вказані вимоги у пункті 4.3. Розділу 1 , у пункті 1 Розділі 3 тендерної документації та вимогах відповідно до Додатку 1 до тендерної документації; умови тендерної документації не були оскаржені відповідно до норм чинного законодавства, більше того Учасником ФОП КОРШУНОВОЮ В.М. було надано згоду з Додатком 1 до тендерної документації і підписано саму фрорму Додатку 1 до тендерної документації, а, отже, з вимогами вказаного Додатку 1 до тендерної документації (пунктами 10, 11, 12 Додатку 1 до тендерної документації) Учасник ФОП КОРШУНОВА В.М. ознайомлена, що прямо так і вказано у абзаці 2 Розділу ІІІ підписаної Учасником форми Додатку 1 до тендерної документації). 1. Учасником на виконання вимог Замовника щодо відповідності наданої тендерної пропозиції вимога про технічні, якісні, кількісні характеристики запропонованого товару до відповідних вимог до предмета закупівлі мали бути надані згідно пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації, в довільній формі, УЧАСНИКОМ ГАРАНТІЯ щодо терміну експлуатації готових конструкцій і на фурнітуру, що не було Учасником виконано. 2.Учасником на виконання вимог Замовника щодо відповідності наданої тендерної пропозиції вимога про технічні, якісні, кількісні характеристики запропонованого товару до відповідних вимог до предмета закупівлі мали бути надані згідно пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації, в довільній формі, УЧАСНИКОМ акт попереднього огляду щодо вивчення попередньо обсягів предмету закупівлі і УЗГОДЖЕНО ДАНИЙ ПОПЕРЕДНІЙ ОГЛЯД Замовник, як факт дійсного обстеження обсягів предмету закупівлі (для узгодження розмірів товару і т.д., оскільки, закуповуваний предмет закупівлі - це не стандартно виготовлений товар, а товар із кожною окремою конфігурацією і обсягами, і можливо, протягом оглядів учасників було надано інші фактичні розміри тієї чи іншої конструкції дверей та/або вікон). 3. Учасником на виконання вимог Замовника щодо відповідності наданої тендерної пропозиції вимога про технічні, якісні, кількісні характеристики запропонованого товару до відповідних вимог до предмета закупівлі мали бути надані згідно пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надано Дилерський договір від 19.04.2021 №19/04/2021 з ТОВ "Саган", але, вказаний договір керуючись частиною 8 статті 181 Господарського кодексу України фактично не укладений, бо не містить заповненого пункту 11.1. Дилерського договору - строку дії договору, що згідно статті 180 Господарського кодексу України є істотною умовою договору, а частина 8 статті 181 Господарського кодексу України встановлює, що, у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся).
Номер вимоги: UA-2021-04-20-002309-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:3162222506
Дата подання: 13 травня 2021 14:36
оскарження пропозиції
Ми, ФОП Коршунова В.М., як переможець процедури закупівлі отримали відповідь на вимогу про причину дискваліфікації. І вважаємо, що пункти згідно яких нашу пропозицію дискваліфіковано, а саме відсутність листа про гарантію в довільній формі, відсутність акту попереднього огляду та не заповнений пункт 11.1 дилерського договору з виробником металевих дверей Саган не можуть суттєво вплинути на тендерну пропозицію. Ми готові в найкоротший строк, протягом 48 годин виправити всі неточності. Також ФОП Коршунова В.М. вважає, що в тендернійі пропозиціїї ФОП Керницький О.О., якого визнали переможцем закупівлі є ряд помилок, які є більш суттєвими, але на які замовник не звернув увагу, а саме 1. Відсутність підпису на паспорті і справці про надання ідентифікаційного коду. 2. Відсутність сертифікатів на фурнітуру, сендвич панелі, профіль і інші елементи металопластикових виробів і т.д. 3. Відсутність висновків СЕС, пожежної інспеціїї на всі предмети закупівлі, а згідно технічним вимогам товар повинен бути безпечним. 4. Відсутність ВЗАГАЛІ дилерського договору на поставку металевих дверей чи підтвердження, що ФОП Керницький О.О. є виробником даного товару, а ці документи повинні бути надані згідно пункту 12 в додатку 1., також на вхідні двері відсутні будь-які документи чи сертифікати якості, а вони є предметом закупівлі 5.також в своїй тендерній документації ФОП Керницький О.О. надає договір з КДСЮШ "Атлант", як аналогічний, але в ньому відсутня назва предмету закупівлі Вікна та двері, код ДК 021:2015 –44220000-8 – Столярні вироби, а саме такий договір може вважатися аналогічним згідно тендерної документації. 6. Та найголовніше ФОП Керницький О.О. є платником єдиного податку другої групи, а Згідно з п.п. 2 п. 4 ст. 291 ПКУ фізична особа-підприємець на другій групі може надавати послуги населенню, а також юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, що перебувають на єдиному податку. Але всі ці помилки не завадили вам прийняти пропозицію від ФОП Керницький О.О., тож ФОП Коршунова В.М. робить висновок, що замовник і ФОП Керницький О.О. перебувають у антиконкурентній змові. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Керницький О.О. в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до АМКУ та суду.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 15:36
Шановний учасник, повідомляємо, що відповідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ПОВТОРНО НАГАДУЄМО, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО нормами законодавства надання роз'яснення щодо вибору Замовником учасника-переможця. 1. Необхідно зауважити, що дійсно на від сканованому паспорті громадянина України та ідентифікаційного коду Керницького О.О. не накладено власного підпису, але, якщо Ви були уважними, то внизу додатку 3 до тендерної документації передбачено розшифрування позначень «Одна Зірочка» і «Дві Зірочки», як вимоги до оформлення документів за цим Додатком 3 до тендерної документації, які вимагаються Замовником, тому цитуємо те, що прямо встановлено в тендерній документації: «*Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій окремими файлами у сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) з оригіналів або належно завірених копій.». Отже, згідно вимог Замовника Учасником правильно оформлено документи. Щодо пунктів 2-3 Вимоги, то вказані Вами сертифікати на фурнітуру, сендвич панелі, профіль і інші елементи металопластикових виробів, висновків СЕС, пожежної інспеціїї на всі конструкції вимог Замовником не встановлюються. Вимоги чітко встановлені щодо документів в Додатку 1 до тендерної документації щодо яких учасником-переможцем надано відповідні підтверджуючі документи. 4. Повідомляємо, що, згідно вимог Замовника в тендерній документації та додатках до неї не було встановлено вимог надання будь-яких сертифікатів відповідності щодо металевих дверей, щодо інших вимог про відповідність сертифікатами ДСТУ згідно пункту 4.2. Додатку 3 до тендерної документації та пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації учасником-переможцем всі надані в складі тендерної документації. У вимогах Замовника не було виставлено таких вимог як надання учасником процедури закупівлі договору про співпрацю (дилерського договору) з виробником металевих дверей лише щодо виробів із полівінхлориду. Блоки віконні. Блоки дверні і т.д. із полівінхлориду це і є металопластикові конструкції. 5.В своїй тендерній документації ФОП Керницький О.О. надає договір з КДСЮШ "Атлант", не як аналогічний, а як дилерський договір, що вбачається із тексту самого договору. Аналогічний договір надано учасником-переможцем інший, що прямо зазначений в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 6. Щодо податків і зборів - це не є компетенцією Замовників Закупівлі, а відповідних фіскальних органів, які відстежують договори учасників ринку і проводять перевірки стосовно виконання податкового законодавства. Але, необхідно зауважити, що, якщо Вами уважно було вивчено дану закупівлю, в якій Ви брали участь, то предметом даної закупівлі є закупівля ТОВАРУ, а НЕ ПОСЛУГИ! і договір за результатами цієї закупівлі має бути укладено саме на ПОСТАВКУ ТОВАРУ, і, у вартість товару входять всі супутні послуги, що нормами чинного законодавства передбачено. Тому, радимо уважніше розглядати вимоги, які містяться у тендерних документаціях Замовників.
Номер вимоги: UA-2021-04-20-002309-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:3162222506
Дата подання: 12 травня 2021 17:26
оскарження результатів
тендерна документація ФОП Керницький О.О. визнана переможцем закупівлі має суттєві недоліки.
1. Відсутні висновки сан станції і пожежної інстпекції на металопластикові вироби, профіль, склопакети, фурнітуру і т.д.
2. Відсутній договір проспівпрацю з виробником металевих дверей з МДФ накладками, які є в технічній спецтфікації до закупівлі.
3. Відсутній сертифікат якості на металеві двері, які є предметом закупівлі.
4. Відсутність підпису, та дати на сканкопії паспорту, що є суттєвою помилкою в документації.
5. Згідно витягу про єдиний податок, ФОП Керницький О.О. є платником єдиного податку другої групи, а згідно українського законодавства ФОП другої групи не може надавати послуги бюджетним організаціям, а монтаж металлопластикових виробів і металевих дверей це послуга, отже ФОП Керницький О.О. не може взагалі приймати участь в даній закупівлі.
Отже дивлячись на наявність суттєвих помилок в тендерній документації вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Керницький О.О. і визнати переможцем ФОП Коршунова В.М., в якого відсутні всі ці недоліки і ціна на торгах була найнижчою. Вимагаємо діяти в рамках чинного законодавства, конкретно в його частині, що стосується боротьби з корупцією.
Розгорнути
Згорнути
1. Відсутні висновки сан станції і пожежної інстпекції на металопластикові вироби, профіль, склопакети, фурнітуру і т.д.
2. Відсутній договір проспівпрацю з виробником металевих дверей з МДФ накладками, які є в технічній спецтфікації до закупівлі.
3. Відсутній сертифікат якості на металеві двері, які є предметом закупівлі.
4. Відсутність підпису, та дати на сканкопії паспорту, що є суттєвою помилкою в документації.
5. Згідно витягу про єдиний податок, ФОП Керницький О.О. є платником єдиного податку другої групи, а згідно українського законодавства ФОП другої групи не може надавати послуги бюджетним організаціям, а монтаж металлопластикових виробів і металевих дверей це послуга, отже ФОП Керницький О.О. не може взагалі приймати участь в даній закупівлі.
Отже дивлячись на наявність суттєвих помилок в тендерній документації вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Керницький О.О. і визнати переможцем ФОП Коршунова В.М., в якого відсутні всі ці недоліки і ціна на торгах була найнижчою. Вимагаємо діяти в рамках чинного законодавства, конкретно в його частині, що стосується боротьби з корупцією.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2021 16:57
Шановний учасник, повідомляємо, що відповідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО нормами законодавства надання роз'яснення щодо вибору Замовником учасника-переможця. Але, з огляду на інтерес відхиленого учасника - ФОП Коршунової В.М., Замовник роз'яснить знайдені учасником начебто недоліки у учасника переможця. Повідомляємо, що, згідно вимог Замовника в тендерній документації та додатках до неї не було встановлено вимог надання будь-яких сертифікатів відповідності щодо металевих дверей, щодо інших вимог про відповідність сертифікатами ДСТУ згідно пункту 4.2. Додатку 3 до тендерної документації та пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації учасником-переможцем всі надані в складі тендерної документації. У вимогах Замовника не було виставлено таких вимог як надання учасником процедури закупівлі договору про співпрацю з виробником металевих дверей. Вимоги встановлені про договір із виробником товару із полівінілхлориду. Щодо податків і зборів - це не є компетенцією Замовників Закупівлі, а відповідних фіскальних органів, які відстежують договори учасників ринку і проводять перевірки стосовно виконання податкового законодавства. Але, необхідно зауважити, що, якщо Вами уважно було вивчено дану закупівлю, в якій Ви брали участь, то предеметом даної закупівлі є закупівля ТОВАРУ, а НЕ ПОСЛУГИ! і договір за результатами цієї закупівлі має бути укладено саме на ПОСТАВКУ ТОВАРУ, і, у вартість товару входять всі супутні послуги, що нормами чинного законодавства передбачено. Тому, радимо уважніше розглядати вимоги, які містяться у тендених документаціях Замовників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА" |
281 645,00
UAH з ПДВ
|
279 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕРНИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
296 500,00
UAH з ПДВ
|
281 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БУЧКО МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА" #3162222506 |
Відхилено |
279 900,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 11:25
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕРНИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3084714553 |
Переможець |
281 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 16:26
|
281 00.pdf | укладений |
17 січня 2022 16:23
|
281 протокол.pdf | укладений |
17 січня 2022 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 15:58
|
Договір вікна двері 5 24 від 25 05 21.pdf | укладений |
25 травня 2021 15:56
|