Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36 |
Контактна особа: |
Бутенко Надія Леонідівна 380459749706 buchaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 13 051 242,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 256,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії на загальну суму: 65 256,21 грн. (шістдесят п’ять тисяч двісті п’ятдесят шість грн. 21 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: - назву документа ; - номер, дату та місце складання; - повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження; - назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження; - назву банку-гаранта; - термін дії або строк дії гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути підписана електронним цифровим підписом особи банку, яка підписує гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронний цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, покладаються на Учасника. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом строку дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено Учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Пропозиції, в яких відсутнє забезпечення тендерної пропозиції (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації) відхиляється Замовником». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65256.21 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання цього Договору перераховує на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства (відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями)), | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Після закриття актами виконаних робіт авансу, передбаченого Договором, Замовник здійснює наступні платежі відповідно до умов Договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
відсторчка платежу: | 20% |
відстрочка платежу від 81 до 90 календарних днів: | 20% |
відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: | 15% |
відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: | 10% |
відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: | 5% |
відстрочка платежу від 0 до 20 календарних днів: | 0% |
20 квітня 2021 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 10:13 |
Технічне завдання.xls | |
20 квітня 2021 10:09 |
ДКТ КАП.РЕМОНТ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Окрім того, у п.6 Додатку 1, чітко зазначено, щоУчасник зобов'язаний мати кваліфікованих працівників, навчених правилам безпечного ведення робіт і які мають всі необхідні допуски до виконання робіт. На підтвердження відповідності учасник надає довідку за наведеною формою, а також документи, що підтверджують атестацію працівників на проведення відповідних видів робіт, тобто це стосується саме тих працівників які будуть виконувати будівельні роботи на об’єкті. На будівельному майданчику має бути координатор з питань охорони праці, а саме інженер з охорони праці (відповідно п.5 Додатку 1) Він зобов’язаний визначити порядок допуску працівників на будівельний майданчик, як їм використовувати засоби колективного й індивідуального захисту, вантажопідіймальні механізми, а також умови підключення до мереж електропостачання та ін.
Всі робітники, які будуть виконувати будівельні роботи на об’єкті мають бути кваліфікованими, навченими правилам безпечного ведення робіт відповідно мати підтверджуючі документи та допуски до виконання робіт на об’єкті.
Замовник звертає вашу увагу, щодо ознайомлення учасника з нормативною базою:
НОРМАТИВНА БАЗА
Господарський кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV (із змінами та доповненнями)
Кодекс законів про працю від 10.12.1971 (із змінами та доповненнями)
Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 (із змінами та доповненнями)
Правила охорони праці при будівництві та ремонті об’єктів житлово-комунального господарства, затверджені Держжитлокомунгоспом України у 1990 році (НПАОП 45.2-1.02-90)
Наказ Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження Правил безпеки під час реконструкції будівель і споруд промислових підприємств» від 02.04.2001 № 151 (НПАОП 45.2-1.12-01)
Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» від 26.01.2005 № 15 (НПАОП 0.00-4.12-05), зареєстровано в Мін’юсті 15.02.2005 за № 231/10511 (із змінами та доповненнями)
Наказ Міністерства палива та енергетики України «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» від 25.07.2006 № 258, зареєстровано в Мін’юсті 25.10.2006 за № 1143/13017 (із змінами та доповненнями)
Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Правил охорони праці на автомобільному транспорті» від 09.07.2012 № 964 (НПАОП 0.00-1.62-12), зареєстровано в Мін’юсті 01.08.2012 за № 1299/21611
ДБН А.3.1-5:2009 «Управління, організація і технологія. Організація будівельного виробництва»
ДБН А.3.2-2-2009 «ССБП. Охорона праці та промислова безпека у будівництві. Основні положення» (НПАОП 45.2-7.02-12)
ДБН України – Організація будівельного виробництва: ДБН А.3.1-5-2009
Закон України «Про професійний розвиток працівників»
ДОВІДНИК
кваліфікаційних характеристик професій працівників (ВИПУСК 64) - Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи.
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» Розділу №V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником «Вимагається обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні у складі пропозиції (Додаток №4). Для відвідування об’єкта необхідно звернутися з листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. Відсканована копія з оригіналу листа, з вхідним номером реєстрації Замовника надається у складі тендерної пропозиції».
Вважаємо, що вищевказана вимога є безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Так, відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Однак, жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено обов’язок суб’єкта господарювання – учасника процедури закупівлі відвідувати та ознайомлюватися з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі, та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні у складі пропозиції.
Також, чинним законодавством України не передбачено обов’язковість звернення учасника закупівлі з листами до Замовника, у тому числі з питань погодження дати та часу відвідання об’єкту будівництва, та реєстрації таких листів у Замовника.
Чинним законодавством України також не передбачено обов’язкову наявність у суб’єкта господарювання – учасника процедури закупівлі з оригіналу листа щодо погодження дати та часу відвідання об’єкту будівництва, що є предметом закупівлі, з вхідним номером реєстрації Замовника.
Разом з тим, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, що мають вищевказані листи з вхідним номером реєстрації Замовника та яким погоджено дату та час відвідування та ознайомлення з об’єктом будівництва,, та, відповідно, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, листи яких не прийнято та/або не зареєстровано Замовником та/або яким не погоджено дату та час відвідування та ознайомлення з об’єктом будівництва.
Крім того, відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
При цьому, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації та виключити з пункту 2 «Інша інформація» Розділу № V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації вимогу Замовника: «Вимагається обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні у складі пропозиції (Додаток №4). Для відвідування об’єкта необхідно звернутися з листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. Відсканована копія з оригіналу листа, з вхідним номером реєстрації Замовника надається у складі тендерної пропозиції».
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу № ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає «З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан з оригіналу або нотаріально завірено копію сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво».
Вважаємо, що вищевказана вимога є безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Так, жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено обов’язок суб’єкта господарювання, що має право (ліцензію) на виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, мати (отримувати) сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015.
Отримання такого сертифікату є виключно правом, а не обов’язком суб’єкта господарювання – учасника процедури закупівлі.
Разом з тим, відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, що отримували у добровільному порядку сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ІSО 9001:2015, та, відповідно, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що не мають зазначений сертифікат.
Крім того, відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
При цьому, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації та виключити з пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу № ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вимогу Замовника: «З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан з оригіналу або нотаріально завірено копію сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво».
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Тендерної документації учасником торгів у складі пропозиції надаються:
«3.1. Довідка завірена підписом уповноваженої особи і печаткою (у разі наявності) учасника, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, наведеній у Таблиці 1.3 з зазначенням найменування та адреси замовника;
3.2. Копія аналогічного договору, засвідченого підписом уповноваженої особи і печаткою (у разі наявності) учасника.
Аналогічним у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду за видом робіт, які є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копій документів зазначених у Таблиці 1.3. до Додатку 1).
3.3. Позитивний лист – відгук від установ, організацій, підприємств про виконання аналогічного договору від замовника, з яким був укладений договір».
Згідно із пунктом 4 до Таблиці 1.3. Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Тендерної документації Замовником вимагається надання учасником торгів «скан-копія(ї) розрахунку(ів) класу наслідків по об’єкту зазначеного в аналогічному договорі (завірена замовником робіт)».
Вважаємо, що вищевказана вимога є безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Так, відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Однак, жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено обов’язок суб’єкта господарювання – учасника процедури закупівлі, окрім оригіналів аналогічного виконаного договору з усіма додатками, форми №КБ-3, форми №КБ-2в та листа відгуку від підприємства - замовника по вище вказаному договору, ще мати копію розрахунку класу наслідків по об’єкту зазначеного в аналогічному договорі, у тому числі завірену замовником робіт.
Разом з тим, наявність або відсутність у учасника процедури закупівлі копії розрахунку класу наслідків по об’єкту зазначеного в аналогічному договорі, у тому числі завірену замовником робіт, не може вважатися належним документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того, відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
При цьому, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації та виключити з Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Тендерної документації пункт 4 до Таблиці 1.3: «скан-копія(ї) розрахунку(ів) класу наслідків по об’єкту зазначеного в аналогічному договорі (завірена замовником робіт)».
Класи наслідків (відповідальності) визначаються для кожного будинку, будівлі, споруди.
Класи наслідків (відповідальності) об’єктів встановлюють за найвищою характеристикою можливих наслідків, отриманих за результатами розрахунків. Характеристики можливих наслідків відмови об’єкта є підставою для класифікації об'єктів за трьома класами наслідків (відповідальності): - незначні наслідки – СС1; - середні наслідки – СС2; - значні наслідки – СС3. Характеристики є загальними і обов'язковими для об'єктів і не залежать від їх функціонального призначення.
За попередніми розрахунками виходячи із характеристик можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які постійно перебувають на об'єкті та обсяг матеріальних збитків і (або) соціальних втрат, даний об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків СС2. Саме тому, Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт класу наслідків, не нижче СС2-СС3 та на підтвердження надати розрахунок. Дана вимога не носить дискримінаційного характеру, тендерна документація розроблена з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі.
Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) чи нотаріально завірених документів.
В порушення вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ НІДКОМ міститься оригінал документу: опис документів, що подаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» в якому відсутній підпис заявника.
Зокрема, Розділом ІV Закону встановлено порядок державної реєстрації зазначених вище суб’єктів.
Так, відповідно до ч.4 ст.14 Закону – «…Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи…»
Положеннями ч.4 ст.17 Закону визначено вичерпний перелік документів, що подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
Відповідно до абз.2 ч.2 ст.25 Закону – «…Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає прийом документів за описом – у разі подання документів у паперовій формі…»
З огляду на положення зазначених норм Закону України №755-IV від 15.05.2003 року для здійснення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, у разі подання заявником у паперовій формі переліку документів, державним реєстратором складається та підписується опис про їх отримання, у двох примірниках. При цьому, один примірник повертається заявнику, а інший залишається для зберігання в реєстраційній справі юридичної особи, в якому заявник виконує записи – прізвища та ініціалів, дату отримання опису та власноручний підпис.
Окрім визначеного переліку документів, в опису зазначається: номер реєстраційної справи та код реєстраційної дії, за допомогою якого заявник має можливість отримати відомості з Єдиного державного реєстру про підтвердження факту державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
Слід зазначити, що в Законі України №755-IV від 15.05.2003 року відсутні норми, якими визначено обов’язок заявника (або інші застереження) підписувати примірник опису документів, наданих для державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, який складений державним реєстратором та наданий заявнику. В такому випадку, підписання заявником отриманого від державного реєстратора примірника опису документів – є його правом. Відповідальність за проведення такої реєстраційної дії зазначеним Законом покладається на державного реєстратора.
Таким чином, відсутність підпису заявника в наданій копії опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» - не може вважатись порушенням вимог Закону України №755-IV від 15.05.2003 року, оскільки визначений у ньому код, надає можливість отримати відомості з Єдиного державного реєстру про факт здійснення вказаної реєстраційної дії.
Окрім того вимог щодо подання та групування документів в цій частині тендерною документацією не вимагалося, Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозицію конкурсних торгів при виявленні формальних/технічних помилок незначного характеру, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, які не призводять до спотворення змісту ТП, а також не впливає на ціну, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону, в тому числі частини 1 та 2 цієї статті.
Також, в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання довідки з ОБСЛУГОВУЮЧОГО банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів та довідки з ОБСЛУГОВУЮЧОГО банку про наявність відкритих поточних рахунків, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу Замовника на визначення ОБСЛУГОВУЮЧИЙ БАНК (банк, що обслуговує) це банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
В порушення вищезазначеного, в складі тендерної пропозиції ТОВ НІДКОМ надано довідки від АТ «Райффайзен Банк Аваль» при цьому НЕ НАДАНО довідку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами та довідку про наявність відкритих поточних рахунків від АТ «Банк інвестицій та заощаджень», який також є ОБСЛУГОВУЮЧИМ БАНКОМ.
• довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану не більшедесятиденноїдавнинивідноснодатирозкриттяпропозиційконкурснихторгів;
• довідка з обслуговуючого банку про наявність ВІДКРИТИХ ПОТОЧНИХ РАХУНКІВ, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій;
На виконання вищезазначеної вимоги Учасником-переможцем ТОВ «НІДКОМ» у складі Пропозиції було надано довідки з обслуговуючого банку від 28.04.2021 року, що відповідає вимогам, а саме довідки виданої саме банківською установою, у якій обслуговується учасник, про наявність або відсутність заборгованості учасником, виданої не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій і довідки про відкриття ПОТОЧНИХ РАХУНКІВ (п. 56 тендерної пропозиції учасника), дана інформація до того ж вказана у довідці - Відомості про учасника, в заповненому проекті договору та на кожному бланку підприємства вказаний розрахунковий поточний рахунок, який відкрито саме в АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Замовник зазначає, що жодних додаткових вимог до банківської гарантії, крім встановлених Розділом III пунктом 2 Документації Замовником встановлено не було, окрім того, документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання довідок саме з усіх обслуговуючих банків.
Отже, у складі пропозиції Переможця містяться наступні документи, зокрема:
- довідка про відсутність заборгованості за кредитами АТ «Райффайзен Банк Аваль» від 28.04.2021 року;
- довідка про відкриті поточні рахунки АТ «Райффайзен Банк Аваль» від 28.04.2021 року.
Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону, в тому числі частини 1 та 2 цієї статті.
Звертаємо увагу Замовника, що пунктом 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Постанова КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» не містить робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій та блискавкозахисту.
Постанова КМУ 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» навпаки містить перелік робіт, що підлягають ліцензуванню:
1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
4. Спостерігання за системами протипожежного захисту.
5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
{Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1190 від 02.12.2020}
При цьому, в Додатку 4 до тендерної документації за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ передбачено такі види робіт: «Вогнезахист дерев'яних конструкцій» та «Блискавкозахист», а це роботи, що ліцензуються!!!. В складі тендерної пропозиції ТОВ НІДКОМ не надано ліцензії для виконання робіт: «Вогнезахист дерев'яних конструкцій» та «Блискавкозахист», а а також не вказано організацію, що може бути залучена до цих робіт.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було порушено вимоги статті п’ятої Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ НІДКОМ, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Отже, даний аргумент Скаржника не відповідає та суперечить чинному законодавству України, а саме ст. 17 п.7 та ст. 22 п. 18 частини 2 Закону України Про публічні закупівлі та вимогам до тендерної пропозиції учасника, а саме Розділу III п. 7 Інформація про субпідрядника, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону, в тому числі частини 1 та 2 цієї статті.
ради
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відділом освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка,14 в м. Буча Київської області (утеплення фасадів та заміна покриття даху)». ID: UA-2021-04-20-001537-a.
12.05.2021 року Замовником прийнято рішення, за якими (протокол засідання тендерного комітету від 12.05.2021 р. № 93) переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі визначено ТОВ «НІДКОМ».
Дане рішення Замовника прийнято з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а тендерна пропозиція ТОВ «НІДКОМ» підлягає відхиленню на підставі наступного.
1. Відповідно до підпункту 6 пункту 6 розділу III Тендерної документації учасник має надати календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», та календарний графік фінансування.
Однак, у складі тендерній пропозиції ТОВ «НІДКОМ» календарний графік фінансування відсутній.
2. Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати копію діючої ліцензії з усіма додатками на виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства (копію ліцензії державної архітектурно-будівельної інспекції України на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків (відповідальності) – СС2 з переліком видів робіт згідно з додатком відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності»).
Відповідно до Додатку 4 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Тендерної документації за предметом закупівлі передбачено роботи з вогнезахисту, а саме: : «Вогнебіозахист деревини "ECOSEPT 450-1"» (№ з/п 121), «Вогнезахист дерев'яних конструкцiй лат пiд покрiвлю» (№з/п 156, 162, 171 та 183).
Пунктом 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
В наданому ТОВ «НІДКОМ» у складі тендерної пропозиції Додатку до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією, наказ №12-Л від 05.03.2019 р., у переліку видів робіт відсутні роботи щодо вогнезахисту (файл 29. Ліцензія Нідком.pdf).
При цьому, постанова Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» не містить робіт з вогнезахисту.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» підлягає ліцензуванню, зокрема, «Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)».
Однак, ТОВ «НІДКОМ» у складі тендерної пропозиції не надано ліцензію (інформації щодо її наявності) на виконання робіт з вогнезахисту та не зазначено суб’єкта господарської діяльності, що може бути залучений до виконання цих робіт.
Разом з тим, відповідно до ч.4 ст.2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії.
3. Згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію (довідка(и), тощо) про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (за формою, наведеною у Додатку №5). У разі незалучення субпідрядних організацій, або у випадку залучення їх в обсязі менш ніж 20% - надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі.
Відповідно до «Довідки про субпідрядників» №30/04/23 від 30.04.2021 ТОВ «НІДКОМ» повідомило, що не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору. (файл 23. Довідка субпідряд.pdf).
При цьому, жодної інформації щодо незалучення до виконання робіт субпідрядних організацій, або залучення їх в обсязі менш ніж 20% ТОВ «НІДКОМ» у складі своєї тендерної пропозиції не надано.
4. Відповідно 6 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 4).
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «НІДКОМ» (файл 35.Об_єкт_Л.К.pdf) не відповідає вимогам технічного завдання Замовника, а саме:
Додаток 4 Тендерної документації Файл 35 Об_єкт_Л.К.pdf
Вимога Замовника Пропозиція Учасника - ТОВ «НІДКОМ»
Пункт технічного завдання Найменування робіт і витрати Одиниця виміру Обсяг Локальний кошторис учасника пункт Локального кошторису Найменування робіт і витрати од вим. обсяг
5 Злив з полімерним покриття 350мм п.м. 223,992 2-1-1 " Оздоблення фасаду" 5 Злив з полімерним покриття 350мм п.м. 216
6 Шурупи самонарізні шт 128,3 2-1-1 " Оздоблення фасаду" 6 Шурупи самонарізні шт 128
17 Дюбель 6х40 мм метал шт 602,16 2-1-1 " Оздоблення фасаду" 17 Дюбель 6х40 мм метал шт 602
31 Теплоізоляційна мінераловатна плита ROCKWOOL
FASROCK 30 мм м3 6,16 2-1-1 " Оздоблення фасаду" 31 Теплоізоляційна мінераловатна плита ROCKWOOL
FASROCK 30 мм м2 205,2153
55 Теплоізоляційна мінераловатна плита ROCKWOOL
FASROCK 50 мм м3 3,66 2-1-1 " Оздоблення фасаду" 55 Теплоізоляційна мінераловатна плита ROCKWOOL
FASROCK 50 мм м2 73,188
92 Дюбель тарілчастий 10х220 шт 1605,76 2-1-1 " Оздоблення фасаду" 92 Дюбель тарілчастий 10х220 шт 1606
105 Теплоізоляційна мінераловатна MONROCK MAX E 100 м3 95,79 2-1-2 " Утеплення техповерху" 8 Теплоізоляційна мінераловатна MONROCK MAX E 100 м2 957,9
106 Утеплення покриттiв насухо другий шар м2 930 2-1-2 " Утеплення техповерху" 9 додавати на кожний наступний шар при утепленні покриттів плитами із мінеральної м2 930
107 Теплоізоляційна мінераловатна MONROCK MAX E 100 м3 95,79 2-1-2 " Утеплення техповерху" 10 Теплоізоляційна мінераловатна MONROCK MAX E 100 м2 957,9
118 Саморез 3,5х35 шт 883,08 2-1-2 " Утеплення техповерху" 18 Саморез 3,5х35 шт 883
174 Саморізи кровельні 35 мм шт 1890,4 2-1-4 " Покрівля. Вентканали" 29 Саморізи кровельні 35 мм шт 1890
177 Саморізи кровельні 35 мм шт 945,2 2-1-4 " Покрівля. Вентканали" 32 Саморізи кровельні 35 мм шт 945
201 Металеве огородження для кровлі з кріпленням, L=3м шт 63 2-1-4 " Покрівля. Вентканали" 56 Металеве огородження для кровлі з кріпленням, L=3м м 189
210 Ринва водостічна PROFIL м 342 2-1-5 "Водосточна система" 5 Ринва водостічна PROFIL м 1
255 Гарцовка РЦГ М150 м3 18,9126 2-1-7 "Вимощення" 19 Гарцовка РЦГ М150 м3 18,81
256 Плити ФЕМ "Колор-Микс" м2 345,42 2-1-7 "Вимощення" 18 Плити ФЕМ "Колор-Микс" м2 342
Крім того, ТОВ «НІДКОМ» до кошторисної документації включено витрати на покриття ризику ( не передбачалось умовами тендерної документації Замовника)
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «НІДКОМ» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації та умовам технічної специфікації.
На підставі викладеного, вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «НІДКОМ»
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НІДКОМ».
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
2. Відповідно, учасником-переможцем БУЛО надано календарний графік фінансування та календарний графік виконання робіт у відповідності до вищезазначених вимог.
2. Учасником-Переможцем ТОВ «НІДКОМ» не було жодним чином порушено вимог Тендерної документації Замовника, а саме п.7 Розділу III«Інформація про субпідрядника», згідно якогоУчасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт або послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування робіт (послуг) (по формі, наведеній в Додатку 5 до цієї документації) та подає документи за визначеним переліком. У разі незалучення субпідрядних організацій, або у випадку залучення їх в обсязі менш ніж 20% - надається відповідна довідка в довільній формі.
На виконання вимог п.7 Розділу III«Інформація про субпідрядника» Тендерної документації Замовника, Учасником публічної закупівлі ТОВ«НІДКОМ» до тендерної пропозиції було надано довідку№30/04/23 від 30.04.2021 року в довільній формі, якою проінформовано про незалучення субпідрядних організаційу обсязі не менш ніж 20% вартості договору про закупівлю, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника (п.23 тендерної пропозиції Учасника). Слід зазначити, що обсяг робіт на які посилається Скаржник, становить менше 20% від вартості договору, у учасника є право не надавати повний пакет документів на субпідрядні організації згідно Закону України про публічні закупівлі у випадку залучення субпідрядних організацій в обсязі менш ніж 20% від вартості договору про закупівлю, а надати довідку в довільній формі, що було виконано та дотримано всі вимоги до тендерної документації Замовника.
Звертаємо вашу увагу та наголошуємо, що жодних додаткових вимог про надання додаткової інформації (в будь-якому вигляді) щодо незалучення до виконання робіт субпідрядних організацій або залучення їх в обсязі менш ніж 20% від вартості Договору, крім встановлених пунктом 7 РозділуIIIТендерної документації, Замовником встановлено не було.
Отже, обгрунтування Скаржника суперечитьп.7ст.17, ч.2 п.18 ст.22 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 року та п.7Розділу III«Інформація про субпідрядника» Тендерної документації Замовника. При цьому, Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених положеннями ст.5 цього Закону,в тому числі частини 1 та 2 цієї статті.
3. ТОВ «НІДКОМ» до тендерної пропозиції було надано Довідку №30/04/55 від 30.04.2021 року опису та прикладів формальних(несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, у якій Учасником надано згоду на виправлення арифметичних помилок допущених в результаті арифметичних дій, у випадку їх виявлення у поданій ТОВ «НІДКОМ» пропозиції відкритих торгів на закупівлю № UA-2021-04-20-001537-а від 20.04.2021 року«Капітальний ремонт будівлізагальноосвітньоїшколи №2 по вул. Шевченка,14 в м. Буча Київськоїобласті (утепленняфасадів та замінапокриттядаху)» під час проведення її розгляду та оцінки.
Окрім цього, у довідці зазначено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозицію конкурсних торгів при виявленні формальних/технічних помилок незначного характеру, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції,які не призводять до спотворення її змісту та не впливають на ціну, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону, в тому числі частини 1 та 2 цієї статті.
Учасником ТОВ «НІДКОМ», пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ, надав протягом трьох робочих днів в паперовому вигляді належним чином оформлену кошторисну документацію, а саме: Договірну ціну (не вище середньорегіональної ціни); Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт відповідно до опублікованого дефектного акту з пояснювальною запискою; Об’єктні кошториси; Локальні кошториси; Підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни; Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; Загальновиробничі та адміністративні витрати; Розрахунок прибутку; Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт - 3,8, виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів, галузевих угод та КЗУпП; Календарний графік виконання робіт та обов’язково для перевірки IMD-файл, розроблений в програмному комплексі АВК-5 або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом, згідно ДБН та стандартів України, на електронну адресу Замовника – osvita@bucha-rada.gov.ua, де було відкориговано допущення арифметичних формальних(несуттєвих) помилок в результаті арифметичних дій, що жодним чином не вплинуло на ціну тендерної пропозиції Учасника.
Згідно Тендерної документації Замовника розрахунок ціни тендерної пропозиції (кошторисна документація) здійснюється відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013«Правила визначення вартості будівництва»(з урахуванням змін та доповнень).
Так, пунктом 6.2 врегульовано правила визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, та відповідно п.п.6.2.3 – «…Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів…»
Згідно п.п.6.2.10 – «…У ціни своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
— стадій проектування;
— виду будівництва;
— технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт,
— тривалості будівництва;
— способів фінансування будівництва;
— виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт…»
Керуючись діючим законодавством України, для включення ризиків до тендерної пропозиції Учасника, якщо їх розмір не більш ніж 1,5%, не потребується додаткове рішення Замовникадлянадання окремого розрахунку. ТОВ «НІДКОМ» був наданий до тендерної пропозиціїРозрахунок ризиківв розмірі 1,2%, що не суперечить чинному законодавству України.
При таких умовах не можуть вважатись суттєвимиокремі помилки, допущені при здійсненні розрахунку ціни тендерної пропозиції ТОВ «НІДКОМ», оскільки проведений розрахунок повністю відповідаєвимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013«Правила визначення вартості будівництва»(з урахуванням змін та доповнень) та відповідає вимогам Замовника, а томузазначений розрахунокне може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка є найбільш економічно вигідною та крім того, не може жодним чином вплинути на якість та ефективність виконання робіт ТОВ «НІДКОМ».
Таким чином, усі обставини та аргументи , на які посилається Скаржник ТОВ «Афіна Центр» в своїй скарзі не мають жодного обґрунтування є безпідставними та необґрунтованими, що не відповідають чинному законодавству України. Отже, дана скарга не є суттєвою для відхилення тендерної пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000041 ● 51f952ded98349feafc058d2cf4b3c47
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
(зі змінами)
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-04-20-001537-a 20.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 15:20:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонт будівлі загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча Київської області (утеплення фасадів та заміна покриття даху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-20-001537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 15:43:02
Надання пояснень
Роботи «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка,14 в м. Буча Київської області (утеплення фасадів та заміна покриття даху)» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням. Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису. Відповідно до рішення Бучанської міської ради №526-7-VII від 28 січня 2021 рік, за рахунок субвенції з місцевого бюджету становить 5 970 687,00 грн., решта кошти місцевого бюджету - 7 080 555,00 грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо позитивний експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт та залишкову вартість даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обгрунтування розміщено на офіційному веб-сайті Бучанської міської ради (https://www.bucha-rada.gov.ua/competitive-bidding)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС |
10 212 419,82
UAH з ПДВ
|
9 798 750,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 7 839 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОНЕКС" |
9 987 373,84
UAH з ПДВ
|
9 790 373,84
UAH з ПДВ
|
1.25 | 7 832 299.07 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЛ-СИСТЕМС" |
11 848 900,44
UAH з ПДВ
|
7 050 023,00
UAH з ПДВ
|
1 | 7 050 023 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НІДКОМ |
11 111 110,14
UAH з ПДВ
|
9 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 7 280 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
11 990 589,66
UAH з ПДВ
|
11 990 589,66
UAH з ПДВ
|
1.25 | 9 592 471.73 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
12 527 808,76
UAH з ПДВ
|
12 527 808,76
UAH з ПДВ
|
1.25 | 10 022 247.01 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
12 788 247,65
UAH з ПДВ
|
12 788 247,65
UAH з ПДВ
|
1 | 12 788 247.65 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЛ-СИСТЕМС" #40657907 |
Відхилено |
7 050 023,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 16:18
|
ТОВ НІДКОМ #41564138 |
Переможець |
9 100 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 11:25
|
ДУ 4 445.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 16:02
|
ДУ 3 445.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 14:17
|
ДУ 2 445.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 13:33
|
ДУ 1 445.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 13:15
|
Д 445.pdf | укладений |
25 травня 2021 13:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт у зв'язку з обставинами ,що безпосередньо впливають на строки виконання робіт за Договором підряду №445 від 25.05.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |