Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зовнішній жорсткий диск за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання; відповідний код – 30233132-5 – Накопичувачі на твердих магнітних дисках
Очікувана вартість
4 100,00 UAH
UA-2021-04-20-001300-b 7a9bc030ccde471783f865a54fa10dbb
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамаренко Костянтин Борисович

+380504465293 kramarenkokb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти
Код ЄДРПОУ: 40927307
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Бориса Грінченка, 1
Контактна особа: Крамаренко Костянтин Борисович
+380504465293
kramarenkokb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 13:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 13:15
Очікувана вартість: 4 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Зовнішній жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2021
ДК 021:2015: 30233132-5 — Накопичувачі на твердих магнітних дисках

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 21 квітня 2021 13:28
Дата відповіді: 22 квітня 2021 09:57
Шановний Замовнику , чи задовільнить Вас адресна поставка Новою поштою?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Адресна доставка товару «Новою поштою» задовільнить Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен власними силами та засобами, за власний рахунок забезпечити та надати весь комплекс супутніх послуг, що включаються у вартість товару та є необхідними і пов’язані із його постачанням, а саме здійснити доставку за місцезнаходженням Замовника (м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1).
Учасник – переможець зобов’язаний поставити товар Замовнику до 21.05.2021 року. Товар повинен бути новим, що не був в експлуатації. При передачі товару, в разі виявлення браку, Замовник залишає за собою право повернути неякісний товар, натомість отримати якісну заміну. Відповідальність за доставку товару, а отже його цілісність несе Учасник (постачальник). В разі пошкодження товару під час його транспортування Учасник (постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений товар на новий.
щодо еквіваленту
Дата подання: 22 квітня 2021 10:40
Дата відповіді: 22 квітня 2021 13:07
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмет закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний авторе!
Спрощена закупівля проводиться Замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 4 статті 14 Закону визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Інформацією про технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено конкретна торгова марка предмета закупівлі та його технічні, якісні та інші характеристики. Пропозиції, які пропонуватимуться учасниками як «еквівалент» чи «аналог» розглядатися не будуть.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 3 613,60
UAH з ПДВ
3 613,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1974306055
Рішення скасоване 3 613,60
UAH з ПДВ
12 травня 2021 10:48
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1974306055
Відхилено 3 613,60
UAH з ПДВ
12 травня 2021 10:52

Документи

11 травня 2021 09:28
Електронний підпис
11 травня 2021 09:27
Протокол_переможця.pdf

Документи

12 травня 2021 10:51
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій