Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гумові вироби
Очікувана вартість
115 020,00 UAH
UA-2021-04-20-000794-a ● dbb1cf16b9be4684a5145ed0e7e694d8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дружківський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 02770021 |
Місцезнаходження: | 84201, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38 |
Контактна особа: |
Трембач Світлана Михайлівна 380500568001 dru.ddi2018@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 13:14 |
Очікувана вартість: | 115 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: 3% - 3450,60 (Три тисячі чотириста п’ятдесят гривень 60 копійок). Реквізити бенефіціара: назва: Дружківський дитячий будинок-інтернат ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02770021; юридична адреса: 84201, Україна, Донецька обл., вул. Люксембург Р., буд.38 банківські реквізити: р/р UA698201720355129004000031296 в ДКСУ, м.Київ УДКСУ у м.Дружківці; МФО 820172 Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 днів з останньої дати подання пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3450.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1932 пара
Перчатки резинові з довгим манжетом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19512000-8 — Вироби з невулканізованої гуми
100 штуки
Перчатки нітрілові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19512000-8 — Вироби з невулканізованої гуми
600 пара
Рукавиці гумові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19512000-8 — Вироби з невулканізованої гуми
60 штуки
Ізоляційна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19513200-7 — Ізоляційна стрічка
20 штуки
Фум-стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19512000-8 — Вироби з невулканізованої гуми
2 штуки
Підстилка для басейнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі видаткових накладних з урахуванням ст.23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 09:12 |
Оголошення СЗ Гумові вироби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
забезпечення
Дата подання: 20 квітня 2021 16:49
Дата відповіді: 21 квітня 2021 09:28
Шановний Замовнику, тендерне забезпечення додавати при поданні пропозиції чи при самому укладанні договору? Дякуємо за відповідь
Відповідь: Доброго дня. Тендерне забезпечення додавати при поданні пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-20-000794-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВА АЛІНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3509302388
Дата подання: 29 квітня 2021 15:47
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику, згідно вашому документу "Оголошення СЗ Гумові вироби.docx" , Ви вимагали згідно п.5 "Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору(ів) на постачання товару, робіт, послуг, який є предметом закупівлі, в 2019/2020 рр., в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника(ів), їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару робіт, послуг, який є предметом закупівлі. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати у складі своєї пропозиції:
копію договору(ів);"
Цією вимогою Ви засвідчили, що саме вимагаєте. Від Вас не було вимог, згідно п.5 - аналогічний договір за кодом ДК! А була вимога додати договір НА ПОСТАЧАННЯ ТОВАРІВ, ЯКИЙ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ!
Тому з усією повагою до Вас, просимо переглянути нашу пропозицію та обрати переможцем, або ми вимушені будемо, згідно спрощеної закупівлі, подавати скаргу в ДАСУ та на Дозорро. Інформуємо Вас, що згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та згідно повноважень аудіторів, при позитивною оцінки скарги - штраф несуттєвих порушень складає 100 неоподатковуваних мінімумів — 1 700 грн. При суттєвих (що на даний момент і спотворються) - від 1500 до 3000 неоподатковуваних мінімумів — від 25 500 до 51 000 грн відповідно.
Також, згідно протоколу ДАСУ, висувається порушення із запитом до АМКУ, де вони задовольняють вимогу ДАСУ, згідно із штрафами - від 2 до 5 тисяч неоподатковуваних мінімумів — від 34 000 до 85 000 грн.
Тому, згідно вище сказаного, якщо відповідь буде негативна - змушені будемо здійснювати процедуру скарги! З повагою!
Інформативно додаємо посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1088-2018-%D1%80#Text.
Розгорнути
Згорнути
копію договору(ів);"
Цією вимогою Ви засвідчили, що саме вимагаєте. Від Вас не було вимог, згідно п.5 - аналогічний договір за кодом ДК! А була вимога додати договір НА ПОСТАЧАННЯ ТОВАРІВ, ЯКИЙ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ!
Тому з усією повагою до Вас, просимо переглянути нашу пропозицію та обрати переможцем, або ми вимушені будемо, згідно спрощеної закупівлі, подавати скаргу в ДАСУ та на Дозорро. Інформуємо Вас, що згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та згідно повноважень аудіторів, при позитивною оцінки скарги - штраф несуттєвих порушень складає 100 неоподатковуваних мінімумів — 1 700 грн. При суттєвих (що на даний момент і спотворються) - від 1500 до 3000 неоподатковуваних мінімумів — від 25 500 до 51 000 грн відповідно.
Також, згідно протоколу ДАСУ, висувається порушення із запитом до АМКУ, де вони задовольняють вимогу ДАСУ, згідно із штрафами - від 2 до 5 тисяч неоподатковуваних мінімумів — від 34 000 до 85 000 грн.
Тому, згідно вище сказаного, якщо відповідь буде негативна - змушені будемо здійснювати процедуру скарги! З повагою!
Інформативно додаємо посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1088-2018-%D1%80#Text.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2021 12:35
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» розділ 1, стаття 1, пункт 22 зазначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.» Замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі було встановлено вимогу, яка оприлюднена на електронному майданчику у п.5 тендерної документації в якій вимагалося надання: «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору(ів) на постачання товару, робіт, послуг, який є предметом закупівлі, в 2019/2020 рр., в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника(ів), їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару робіт, послуг, який є предметом закупівлі. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: копію договору(ів);». Данна вимога повністю відповідає вимогам Статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.5 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Виходячи з усього вищевикладеного вважаємо вашу вимогу не обгрунтованою, бо ми, як Замовники маємо діяти у правовому полі Закону України «Про публічні закупівлі», а не на особистих міркуваннях. Саме через те, що Ваша тендерна пропозиція не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі її було відхилено відповідно до Статті 13 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому вважаємо своє рішення вірним та не бачимо підстав для повторного перегляду Вашої пропозиції.
Виходячи з усього вищевикладеного вважаємо вашу вимогу не обгрунтованою, бо ми, як Замовники маємо діяти у правовому полі Закону України «Про публічні закупівлі», а не на особистих міркуваннях. Саме через те, що Ваша тендерна пропозиція не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі її було відхилено відповідно до Статті 13 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому вважаємо своє рішення вірним та не бачимо підстав для повторного перегляду Вашої пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-04-20-000794-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВА АЛІНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3509302388
Дата подання: 29 квітня 2021 16:11
Інормативно
Також інформуємо, якщо Ваша вимога щодо аналогічних договорів була пов'язана з кодами ДК, то наша відповідь була би мінімально у трьох варіаціях:
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-003483-b, 2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-27-005656-a, 3) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-16-000640-c.
З радістю будемо з Вами співпрацювати!
Розгорнути
Згорнути
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-003483-b, 2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-27-005656-a, 3) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-16-000640-c.
З радістю будемо з Вами співпрацювати!
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2021 12:37
Відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» Розділ 3 Стаття 14 п. 9 Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного додаткова інформація ,яка надається Учасником спрощеної процедури закупівлі не розглядається Замовником та не може бути прийнятою до уваги. Тому надані вами посилання не можуть бути розглянуті на відповідність вимогам тендерної документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного додаткова інформація ,яка надається Учасником спрощеної процедури закупівлі не розглядається Замовником та не може бути прийнятою до уваги. Тому надані вами посилання не можуть бути розглянуті на відповідність вимогам тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-05-06-000001 • 573bbe815eea41698516d111d83cbc6f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-05-06
•
12:57
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Щодо скарги суттєвого порушення викладаємо в цитаті:
"Шановний Замовнику, згідно вашому документу "Оголошення СЗ Гумові вироби.docx" , Ви вимагали згідно п.5 "Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору(ів) на постачання товару, робіт, послуг, який є предметом закупівлі, в 2019/2020 рр., в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника(ів), їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару робіт, послуг, який є предметом закупівлі. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати у складі своєї пропозиції:
копію договору(ів);"
Цією вимогою Ви засвідчили, що саме вимагаєте. Від Вас не було вимог, згідно п.5 - аналогічний договір за кодом ДК! А була вимога додати договір НА ПОСТАЧАННЯ ТОВАРІВ, ЯКИЙ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ!
Тому з усією повагою до Вас, просимо переглянути нашу пропозицію та обрати переможцем, або ми вимушені будемо, згідно спрощеної закупівлі, подавати скаргу в ДАСУ та на Дозорро. Інформуємо Вас, що згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та згідно повноважень аудіторів, при позитивною оцінки скарги - штраф несуттєвих порушень складає 100 неоподатковуваних мінімумів — 1 700 грн. При суттєвих (що на даний момент і спотворються) - від 1500 до 3000 неоподатковуваних мінімумів — від 25 500 до 51 000 грн відповідно.
Також, згідно протоколу ДАСУ, висувається порушення із запитом до АМКУ, де вони задовольняють вимогу ДАСУ, згідно із штрафами - від 2 до 5 тисяч неоподатковуваних мінімумів — від 34 000 до 85 000 грн.
Тому, згідно вище сказаного, якщо відповідь буде негативна - змушені будемо здійснювати процедуру скарги! З повагою!
Інформативно додаємо посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1088-2018-%D1%80#Text."
Просимо ДАСУ розглянути питання щодо чесного та прозорого вибору Замовника, відмінити рішення щодо переможця "Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович" та вибрати переможцем "ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВА АЛІНА СЕРГІЇВНА". Або висунути рішення щодо накладання штрафних санкцій на сторону Відповідача скарги! З повагою!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВА АЛІНА СЕРГІЇВНА |
75 490,00
UAH з ПДВ
|
75 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович |
114 100,00
UAH з ПДВ
|
114 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа – підприємець Колесніков Михайло Володимирович |
115 000,36
UAH з ПДВ
|
115 000,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВА АЛІНА СЕРГІЇВНА #3509302388 |
Відхилено |
75 490,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 15:06
|
Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович #3351104837 |
Переможець |
114 100,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 10:13
|
Договір СЗ-11 від 17.05.2021.PDF | укладений |
17 травня 2021 10:09
|