Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з поточного ремонту підлоги танцювального залу
Очікувана вартість
164 784,54 UAH
UA-2021-04-19-007993-c ● f35dada1e8e2458595249e6758509bda
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 21739726 |
Вебсайт: | http://llvvshkola1.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, ВУЛИЦЯ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Бакун Валентина Володимирівна +380639687418 vvschool1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 164 784,54 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 647,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуга з поточного ремонту підлоги танцювального залу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44702, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, С.Бандери,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2021
—
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється згідно умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 14:54 |
Зміни до вимог предмету закупівель.docx | |
23 квітня 2021 14:54 |
Вимоги зі змінами.docx | |
19 квітня 2021 18:04 |
форма пропозиції.docx | |
19 квітня 2021 18:04 |
Технічні вимоги.docx | |
19 квітня 2021 18:04 |
Проект договору.docx | |
19 квітня 2021 18:04 |
Оголошення.docx |
23 квітня 2021 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2021 14:54 |
Зміни до вимог предмету закупівель.docx
|
|||
23 квітня 2021 14:54 |
Вимоги зі змінами.docx
|
|||
19 квітня 2021 18:04 |
форма пропозиції.docx
|
|||
19 квітня 2021 18:04 |
Технічні вимоги.docx
|
|||
19 квітня 2021 18:04 |
Проект договору.docx
|
|||
19 квітня 2021 18:04 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги та їх підтвердження
Дата подання: 21 квітня 2021 16:03
Дата відповіді: 22 квітня 2021 14:51
Відповідно до вимог встановлених у частині 14 Додатку 4 до оголошення, Вами вимагається подання інформаційної довідки учасника закупівлі про наявність не менше трьох штатних працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, та спеціальності
Відповідно до ст.44 ГКУ встановлено, що одним із принципів здійснення підприємницької діяльності є вільний найм підприємців працівників, що передбачає право підприємця на залучення до праці інших осіб.
Відповідно до гл. 52 Цивільного Кодексу України, договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямований на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Цивільно-правовий договір – це угода між громадянином і підприємством або підприємцем, предметом якої є виконання фізичною особою певної роботи, спрямованої на досягнення конкретного результату. За договором підряду/надання послуг одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Тобто, за договорами підряду/надання послуг оплачується не процес праці, а його конкретний (кінцевий) результат, який визначається після закінчення роботи і оформляється актом приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких і здійснюється виплата винагороди. Якщо укладений договір відповідає нормам договору підряду, то роботодавець не враховує працівників, яких залучає за таким договором, до загальної кількості осіб, що перебувають з ним в трудових відносинах.
Отже, Учасник під час здійснення своєї підприємницької діяльності самостійно, вільно наймає працівників в штат та/або за цивільно-правовим договором.
Також, додатково повідомляємо, що на якість послуг відповідно до предмету закупівлі, ніяк не впливає той факт чи працівник штатний чи залучений за цивільно-правовим договором.
Участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що мають лише штатних працівників, що значно зменшує кількість потенційних Учасників.
Встановленням даної вимоги Замовник порушив принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та недискримінації Учасників, а також принципи здійснення підприємницької діяльності. Вимагаємо внести зміни в ТД та викласти даний пункт в наступній редакції:
Подання інформаційної довідки учасника закупівлі про наявність працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, та спеціальності, що перебувають у трудових та/або цивільно-правових відносинах з учасником.
Або в іншій редакції, яка б відповідала чинному законодавству України та не порушувала принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та недескримінації Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Вимога про надання відомостей щодо наявності в Учасника процедури закупівлі на день її оголошення можливостей виконання робіт та надання послуг із використанням праці осіб з відповідним досвідом та кваліфікаційним рівнем жодним чином не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції. Замовник має право на вимоги до Учасника у зв’язку з питанням можливості надання ним послуг якісно та своєчасно.
Враховуючи заплановані обсяги надання послуг, з метою недопущення зриву строків здачі об’єкту Замовником було враховано середню чисельність залучених осіб, необхідних для якісного та своєчасного виконання Договору з боку Переможця закупівлі.
Вимога Замовника не дискримінує Учасників, а зменшує ризики надання ними послуг невчасно або неякісно.
Враховуючи заплановані обсяги надання послуг, з метою недопущення зриву строків здачі об’єкту Замовником було враховано середню чисельність залучених осіб, необхідних для якісного та своєчасного виконання Договору з боку Переможця закупівлі.
Вимога Замовника не дискримінує Учасників, а зменшує ризики надання ними послуг невчасно або неякісно.
Вимоги та їх підтвердження
Дата подання: 22 квітня 2021 17:12
Дата відповіді: 23 квітня 2021 14:57
Відповідно до вимог встановлених у частині 14 Додатку 4 до оголошення, Вами вимагається подання інформаційної довідки учасника закупівлі про наявність не менше трьох штатних працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, та спеціальності
Відповідно до ст.44 ГКУ встановлено, що одним із принципів здійснення підприємницької діяльності є вільний найм підприємців працівників, що передбачає право підприємця на залучення до праці інших осіб.
Відповідно до гл. 52 Цивільного Кодексу України, договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямований на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Цивільно-правовий договір – це угода між громадянином і підприємством або підприємцем, предметом якої є виконання фізичною особою певної роботи, спрямованої на досягнення конкретного результату. За договором підряду/надання послуг одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Тобто, за договорами підряду/надання послуг оплачується не процес праці, а його конкретний (кінцевий) результат, який визначається після закінчення роботи і оформляється актом приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких і здійснюється виплата винагороди. Якщо укладений договір відповідає нормам договору підряду, то роботодавець не враховує працівників, яких залучає за таким договором, до загальної кількості осіб, що перебувають з ним в трудових відносинах.
Отже, Учасник під час здійснення своєї підприємницької діяльності самостійно, вільно наймає працівників в штат та/або за цивільно-правовим договором.
Також, додатково повідомляємо, що на якість послуг відповідно до предмету закупівлі, ніяк не впливає той факт чи працівник штатний чи залучений за цивільно-правовим договором.
Участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що мають лише штатних працівників, що значно зменшує кількість потенційних Учасників.
Встановленням даної вимоги Замовник порушив принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та недискримінації Учасників, а також принципи здійснення підприємницької діяльності.
УЧАСНИК НЕ ОСКАРЖУЄ КІЛЬКІСТЬ РОБІТНИКІВ, а оскаржує порушення замовником принципів здійснення підприємницької діяльності, щодо вільного найму працівників. Вимагаємо внести зміни в ТД та викласти даний пункт в наступній редакції:
Подання інформаційної довідки учасника закупівлі про наявність не менше трьох працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, та спеціальності, що перебувають у трудових та/або цивільно-правових відносинах з учасником.
Або в іншій редакції, яка б відповідала чинному законодавству України та не порушувала принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та недескримінації Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Зміни до Вимог предмету закупівлі внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД-1" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ |
109 376,81
UAH з ПДВ
|
109 376,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комфорт НВ |
120 799,00
UAH з ПДВ
|
120 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВП-БУДМОНТАЖ" |
133 125,00
UAH з ПДВ
|
133 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД-1" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ #33931828 |
Переможець |
109 376,81
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 14:49
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 травня 2021 14:49
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД-1" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ #33931828 |
109 376,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 19:32
|
ДУ 2 (1).pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 19:32
|
1_ДУ 2.pdf | укладений |
12 серпня 2021 19:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 16:29
|
№2.pdf | укладений |
13 травня 2021 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із необхідністю виконати платіжні зобов'язання Замовником. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |