Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з поточного ремонту підлоги танцювального залу
Очікувана вартість
164 784,54 UAH
UA-2021-04-19-007993-c f35dada1e8e2458595249e6758509bda
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бакун Валентина Володимирівна

+380639687418 vvschool1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21739726
Вебсайт: http://llvvshkola1.at.ua/
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, ВУЛИЦЯ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 8
Контактна особа: Бакун Валентина Володимирівна
+380639687418
vvschool1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 10:00
Початок аукціону: 06 травня 2021 11:12
Очікувана вартість: 164 784,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 647,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуга з поточного ремонту підлоги танцювального залу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44702, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, С.Бандери,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється згідно умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 14:54
Зміни до вимог предмету закупівель.docx
23 квітня 2021 14:54
Вимоги зі змінами.docx
19 квітня 2021 18:04
форма пропозиції.docx
19 квітня 2021 18:04
Технічні вимоги.docx
19 квітня 2021 18:04
Проект договору.docx
19 квітня 2021 18:04
Оголошення.docx
23 квітня 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 14:54
Зміни до вимог предмету закупівель.docx
23 квітня 2021 14:54
Вимоги зі змінами.docx
19 квітня 2021 18:04
Вимоги.docx
19 квітня 2021 18:04
форма пропозиції.docx
19 квітня 2021 18:04
Технічні вимоги.docx
19 квітня 2021 18:04
Проект договору.docx
19 квітня 2021 18:04
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги та їх підтвердження
Дата подання: 21 квітня 2021 16:03
Дата відповіді: 22 квітня 2021 14:51
Відповідно до вимог встановлених у частині 14 Додатку 4 до оголошення, Вами вимагається подання інформаційної довідки учасника закупівлі про наявність не менше трьох штатних працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, та спеціальності Відповідно до ст.44 ГКУ встановлено, що одним із принципів здійснення підприємницької діяльності є вільний найм підприємців працівників, що передбачає право підприємця на залучення до праці інших осіб. Відповідно до гл. 52 Цивільного Кодексу України, договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямований на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Цивільно-правовий договір – це угода між громадянином і підприємством або підприємцем, предметом якої є виконання фізичною особою певної роботи, спрямованої на досягнення конкретного результату. За договором підряду/надання послуг одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Тобто, за договорами підряду/надання послуг оплачується не процес праці, а його конкретний (кінцевий) результат, який визначається після закінчення роботи і оформляється актом приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких і здійснюється виплата винагороди. Якщо укладений договір відповідає нормам договору підряду, то роботодавець не враховує працівників, яких залучає за таким договором, до загальної кількості осіб, що перебувають з ним в трудових відносинах. Отже, Учасник під час здійснення своєї підприємницької діяльності самостійно, вільно наймає працівників в штат та/або за цивільно-правовим договором. Також, додатково повідомляємо, що на якість послуг відповідно до предмету закупівлі, ніяк не впливає той факт чи працівник штатний чи залучений за цивільно-правовим договором. Участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що мають лише штатних працівників, що значно зменшує кількість потенційних Учасників. Встановленням даної вимоги Замовник порушив принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та недискримінації Учасників, а також принципи здійснення підприємницької діяльності. Вимагаємо внести зміни в ТД та викласти даний пункт в наступній редакції: Подання інформаційної довідки учасника закупівлі про наявність працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, та спеціальності, що перебувають у трудових та/або цивільно-правових відносинах з учасником. Або в іншій редакції, яка б відповідала чинному законодавству України та не порушувала принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та недескримінації Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Вимога про надання відомостей щодо наявності в Учасника процедури закупівлі на день її оголошення можливостей виконання робіт та надання послуг із використанням праці осіб з відповідним досвідом та кваліфікаційним рівнем жодним чином не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції. Замовник має право на вимоги до Учасника у зв’язку з питанням можливості надання ним послуг якісно та своєчасно.
Враховуючи заплановані обсяги надання послуг, з метою недопущення зриву строків здачі об’єкту Замовником було враховано середню чисельність залучених осіб, необхідних для якісного та своєчасного виконання Договору з боку Переможця закупівлі.
Вимога Замовника не дискримінує Учасників, а зменшує ризики надання ними послуг невчасно або неякісно.
Вимоги та їх підтвердження
Дата подання: 22 квітня 2021 17:12
Дата відповіді: 23 квітня 2021 14:57
Відповідно до вимог встановлених у частині 14 Додатку 4 до оголошення, Вами вимагається подання інформаційної довідки учасника закупівлі про наявність не менше трьох штатних працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, та спеціальності Відповідно до ст.44 ГКУ встановлено, що одним із принципів здійснення підприємницької діяльності є вільний найм підприємців працівників, що передбачає право підприємця на залучення до праці інших осіб. Відповідно до гл. 52 Цивільного Кодексу України, договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямований на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Цивільно-правовий договір – це угода між громадянином і підприємством або підприємцем, предметом якої є виконання фізичною особою певної роботи, спрямованої на досягнення конкретного результату. За договором підряду/надання послуг одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Тобто, за договорами підряду/надання послуг оплачується не процес праці, а його конкретний (кінцевий) результат, який визначається після закінчення роботи і оформляється актом приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких і здійснюється виплата винагороди. Якщо укладений договір відповідає нормам договору підряду, то роботодавець не враховує працівників, яких залучає за таким договором, до загальної кількості осіб, що перебувають з ним в трудових відносинах. Отже, Учасник під час здійснення своєї підприємницької діяльності самостійно, вільно наймає працівників в штат та/або за цивільно-правовим договором. Також, додатково повідомляємо, що на якість послуг відповідно до предмету закупівлі, ніяк не впливає той факт чи працівник штатний чи залучений за цивільно-правовим договором. Участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що мають лише штатних працівників, що значно зменшує кількість потенційних Учасників. Встановленням даної вимоги Замовник порушив принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та недискримінації Учасників, а також принципи здійснення підприємницької діяльності. УЧАСНИК НЕ ОСКАРЖУЄ КІЛЬКІСТЬ РОБІТНИКІВ, а оскаржує порушення замовником принципів здійснення підприємницької діяльності, щодо вільного найму працівників. Вимагаємо внести зміни в ТД та викласти даний пункт в наступній редакції: Подання інформаційної довідки учасника закупівлі про наявність не менше трьох працівників профільних професій у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, та спеціальності, що перебувають у трудових та/або цивільно-правових відносинах з учасником. Або в іншій редакції, яка б відповідала чинному законодавству України та не порушувала принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та недескримінації Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Зміни до Вимог предмету закупівлі внесено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД-1" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ 109 376,81
UAH з ПДВ
109 376,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комфорт НВ 120 799,00
UAH з ПДВ
120 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВП-БУДМОНТАЖ" 133 125,00
UAH з ПДВ
133 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2021 13:45
Електронний підпис
30 квітня 2021 13:43
Форма пропозиції.PDF
30 квітня 2021 13:43
статут ДП.pdf
30 квітня 2021 13:43
Ст. 17.PDF
30 квітня 2021 13:43
протокол створення.PDF
30 квітня 2021 13:43
проект договору.PDF
30 квітня 2021 13:43
паспорт Лукич.pdf
30 квітня 2021 13:43
опис ДП.PDF
30 квітня 2021 13:43
наказ на директора.PDF
30 квітня 2021 13:43
Локальний кошторис.PDF
30 квітня 2021 13:43
Лист згода з проектом.PDF
30 квітня 2021 13:43
лист - відгук по ринку.PDF
30 квітня 2021 13:43
Досвід робіт.PDF
30 квітня 2021 13:43
досвід ринок 2019р..pdf
30 квітня 2021 13:43
досвід ринок 2018р..pdf
30 квітня 2021 13:43
довідка податкова.PDF
30 квітня 2021 13:43
Витяг.PDF

Публічні документи

28 квітня 2021 18:36
Електронний підпис
28 квітня 2021 17:18
Акт Сироти.PDF
28 квітня 2021 17:18
а Лист-відгук Сироти.pdf
28 квітня 2021 17:18
а Договір Сироти.PDF
28 квітня 2021 17:18
1Ліцензія.PDF
28 квітня 2021 17:18
протокол на правочин К.PDF
28 квітня 2021 17:18
Кошторисні К.PDF
28 квітня 2021 17:18
Довідки К.PDF
28 квітня 2021 17:18
Дефектний К.PDF
28 квітня 2021 17:18
Цінова К.PDF

Публічні документи

30 квітня 2021 13:35
Електронний підпис
30 квітня 2021 13:34
23.3.2. Акт (Незалежності).pdf
30 квітня 2021 13:34
24. Договірна ціна.pdf
30 квітня 2021 13:34
26. Локальний кошторис.pdf
30 квітня 2021 13:34
23. Довідка досвід.pdf
30 квітня 2021 13:34
28. Розрахунок ЗВВ.pdf
30 квітня 2021 13:34
23.3. Акт 4 (Незалежності).pdf
30 квітня 2021 13:34
20. Довідка МТБ.pdf
30 квітня 2021 13:34
23.2.3. Відгук (майстерня).pdf
30 квітня 2021 13:34
3. Дефектний акт.pdf
30 квітня 2021 13:34
7.2. Оригінал рішення.pdf
30 квітня 2021 13:34
9.2. Паспорт копія.pdf
30 квітня 2021 13:34
16.1. Виписка (оригінал).pdf
30 квітня 2021 13:34
6.3. Опис (оригінал).pdf
30 квітня 2021 13:34
5. Проект договору.pdf
30 квітня 2021 13:34
4. Довідка про згоду.pdf
30 квітня 2021 13:34
10.1. Оригінал витягу ЄП.pdf
30 квітня 2021 13:34
9.1. Паспорт оригінал.pdf
30 квітня 2021 13:34
10.2. Копія витягу ЄП.pdf
30 квітня 2021 13:34
6.1. Завірений статут.pdf
30 квітня 2021 13:34
7.1. Копія рішення.pdf
30 квітня 2021 13:34
2. Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2021 13:34
8.2. Оригінал наказу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД-1" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ

ТОВ Комфорт НВ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВП-БУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД-1" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ
#33931828
Переможець 109 376,81
UAH з ПДВ
06 травня 2021 14:49

Документи

06 травня 2021 14:49
Електронний підпис
06 травня 2021 14:49
Протокол №30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД-1" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ
#33931828
109 376,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 14:49
Електронний підпис
06 травня 2021 14:49
Протокол №30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2024 13:21
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 19:32
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2021 19:32
1_ДУ 2.pdf укладений
12 серпня 2021 19:29
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 16:29
№2.pdf укладений
13 травня 2021 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із необхідністю виконати платіжні зобов'язання Замовником.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 108 180,58
UAH