Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул.Центральна, 113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи».
Очікувана вартість
291 134,00 UAH
UA-2021-04-19-006557-a ● 10e0cb385ae84db6afff14f32c8a23d8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАСЕВИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ РОКИТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25319300 |
Місцезнаходження: | 34253, Україна , Рівненська обл., Рокитнівський р-н, село Масевичі, вул.Центральна, будинок 113 |
Контактна особа: |
ЮЛІЯ ХОМЕНКО +380509928150 dyv95@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2021 16:47 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 16:47 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 15:25 |
Очікувана вартість: | 291 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул.Центральна, 113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34253, Україна, Рівненська область, с.Масевичі, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує кінцеву вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 16:58 |
Оголошення.doc | |
19 квітня 2021 16:58 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-19-006557-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство Модена, Код ЄДРПОУ:31541926
Дата подання: 11 травня 2021 12:41
Оскарження рішення Замовника
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Модена" є Учасником у спрощеній закупівлі UA-2021-04-19-006557-a щодо «Капітальний ремонт приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул.Центральна, 113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи». повідомляє Замовника, що тендерна пропозиція м не відповідає вимогам оголошення даної закупівлі .
Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 12 від 11.04.2021 р. було прийнято рішення щодо визначення ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" переможцем. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Модена" не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Хочемо звернути увагу Замовника на наступне. ПП «Модена» детально ознайомилось із тендерною пропозицією ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" і зазначає, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:
1. Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати Довідку, що містить загальні відомості про Учасника, за поданою нижче формою. Проте учасник ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" надав у складі своєї пропозиції Довідку вих. № 13 від 28.04.2021. в якій не зазначив інформацію у п. 7 форми загальні відомості про Учасника, а саме факс та e-mail , що не відповідає вимогам оголошення закупівлі.
2. ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" надав у складі своє пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих № 11 від 28.04.2021 р.,де зазначено, що працівник Богданець Р. Ф. працює за трудовим договором № 5 від 22.06.2020, проте у складі пропозиції надано трудовий договір № 1 від 19.02.2021 р. укладений між ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" та Богданцем Р. Ф. Отже. У довідці про про наявність працівників відповідної кваліфікації вих № 11 від 28.04.2021, наданій учасником ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" зазначено неправдиву інформацію, що не відповідає вимогам оголошення закупівлі.
3. Відповідно до Дефектного акту до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати дефектний акт, за поданою нижче формою. Проте учасник ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" надав у складі своєї пропозиції Довідку вих. № 19 від 28.04.2021. в якій не зазначив інформацію зазначену після таблиці Обєми робіт., а саме інформацію: «Невиконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення.». Учасник закупівлі мав надати цю інформацію у складі дефектного акту, і лише тоді засвідчити даниу довідку підписом, проте учасник ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" не зазначив інформацію повністю, що відображена у дефектному акті , що не відповідає вимогам оголошення закупівлі.
З огляду на зазначене вище, керуючись чинним законодавством України та з огляду на правозастосовчу практику, вважаємо рішення Замовника щодо визначення ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" переможцем , прийняте відповідно до рішення уповноваженої особи № 12 від 11.04.2021 р., незаконним та таким, що порушує законодавства у сфері державних закупівель і порядок проведення процедури закупівлі, оскільки вказане рішення: - суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; - порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; -порушує права та законні інтереси Учасника.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Визначивши ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" переможцем Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тим самим порушив права Приватного підприємства «Модена», як учасника цієї закупівлі.
Хоча, тендерна пропозиція ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"не відповідає вимогам Оголошення на проведення спрощеної закупівлі, і ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"не може бути визнане переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-04-19-006557-a щодо «Капітальний ремонт приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул.Центральна, 113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи»., Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням. На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, просимо скасувати рішення згідно Протоколу № 12 від 11.04.2021 р та відхилити тендерну пропозицію ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ". та забезпечити розгляд пропозиції ПП «Модена» з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі. Очевидно, що між Замовником та іншим учасником наявна змова, тому У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Рівненської області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 12 від 11.04.2021 р. було прийнято рішення щодо визначення ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" переможцем. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Модена" не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Хочемо звернути увагу Замовника на наступне. ПП «Модена» детально ознайомилось із тендерною пропозицією ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" і зазначає, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:
1. Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати Довідку, що містить загальні відомості про Учасника, за поданою нижче формою. Проте учасник ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" надав у складі своєї пропозиції Довідку вих. № 13 від 28.04.2021. в якій не зазначив інформацію у п. 7 форми загальні відомості про Учасника, а саме факс та e-mail , що не відповідає вимогам оголошення закупівлі.
2. ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" надав у складі своє пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих № 11 від 28.04.2021 р.,де зазначено, що працівник Богданець Р. Ф. працює за трудовим договором № 5 від 22.06.2020, проте у складі пропозиції надано трудовий договір № 1 від 19.02.2021 р. укладений між ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" та Богданцем Р. Ф. Отже. У довідці про про наявність працівників відповідної кваліфікації вих № 11 від 28.04.2021, наданій учасником ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" зазначено неправдиву інформацію, що не відповідає вимогам оголошення закупівлі.
3. Відповідно до Дефектного акту до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати дефектний акт, за поданою нижче формою. Проте учасник ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" надав у складі своєї пропозиції Довідку вих. № 19 від 28.04.2021. в якій не зазначив інформацію зазначену після таблиці Обєми робіт., а саме інформацію: «Невиконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення.». Учасник закупівлі мав надати цю інформацію у складі дефектного акту, і лише тоді засвідчити даниу довідку підписом, проте учасник ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" не зазначив інформацію повністю, що відображена у дефектному акті , що не відповідає вимогам оголошення закупівлі.
З огляду на зазначене вище, керуючись чинним законодавством України та з огляду на правозастосовчу практику, вважаємо рішення Замовника щодо визначення ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" переможцем , прийняте відповідно до рішення уповноваженої особи № 12 від 11.04.2021 р., незаконним та таким, що порушує законодавства у сфері державних закупівель і порядок проведення процедури закупівлі, оскільки вказане рішення: - суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; - порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; -порушує права та законні інтереси Учасника.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Визначивши ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" переможцем Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тим самим порушив права Приватного підприємства «Модена», як учасника цієї закупівлі.
Хоча, тендерна пропозиція ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"не відповідає вимогам Оголошення на проведення спрощеної закупівлі, і ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"не може бути визнане переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-04-19-006557-a щодо «Капітальний ремонт приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул.Центральна, 113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи»., Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням. На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, просимо скасувати рішення згідно Протоколу № 12 від 11.04.2021 р та відхилити тендерну пропозицію ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ". та забезпечити розгляд пропозиції ПП «Модена» з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі. Очевидно, що між Замовником та іншим учасником наявна змова, тому У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Рівненської області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 16:38
Масевицьким ліцеєм Рокитнівської селищної ради (далі – Замовник) розглянуто вимогу UA-2021-04-19-006557-а.b1 Учасника Приватного підприємства «Модена», яка розміщена в електронній системі закупівель 11.05.2021р. і заявлена щодо спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с. Масевичі, вул. Центральна,113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи».
Учасник Приватне підприємство «Модена» заявив вимогу про скасування рішення згідно Протоколу №12 від 11.05.2021 року та відхилити тендерну пропозицію ФОП Ничипорчука Олега Івановича та забезпечити розгляд пропозиції ПП «Модена» з урахуванням обставин, викладених у скарзі.
1. Обставини для скасування вищезазначеного рішення, що викладені у скарзі, а саме: відсутність інформації про факс і e-mail, невірно вказаний в довідці номер і дата трудового договору працівника Богданця Р.Ф., відсутність інформації в технічному завданні «невиконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення» є формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст.
2. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на заявлення вимог до Замовника Учасником, пропозиція якого відхилена з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Право на заявлення вимог до Замовника має особа права, якої порушено. Отже скаржник, це особа яка звернулась з метою захисту своїх прав (п. 30 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 23.01.2021 р. №1021-ІХ). Аналогічна норма визначена Цивільним кодексом України, а саме в ст. 15 вказано, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
Нормами зазначених актів передбачено, що право заявляти вимоги має лише той учасник, права якого порушені та пропозиція якого відхилена.
3. При цьому звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку Замовника розглядати вимоги учасників спрощеної закупівлі після визначення переможця закупівлі.
4. Принципи здійснення закупівель встановлено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Саме таких принципів і дотримався Масевицький ліцей Рокитнівської селищної ради при проведенні закупівлі «Капітального ремонту приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул. Центральна,113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-006557-а), в тому числі і при прийнятті рішення про визнання переможцем цієї закупівлі, опублікованої 19.04.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Враховуючи вищевикладене, підстави для скасування Протоколу уповноваженої особи №12 від 11.05.2021 року та відхилення тендерної пропозиції ФОП Ничипорчука Олега Івановича по закупівлі «Капітального ремонту приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул. Центральна,113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-006557-а) відсутні.
Учасник Приватне підприємство «Модена» заявив вимогу про скасування рішення згідно Протоколу №12 від 11.05.2021 року та відхилити тендерну пропозицію ФОП Ничипорчука Олега Івановича та забезпечити розгляд пропозиції ПП «Модена» з урахуванням обставин, викладених у скарзі.
1. Обставини для скасування вищезазначеного рішення, що викладені у скарзі, а саме: відсутність інформації про факс і e-mail, невірно вказаний в довідці номер і дата трудового договору працівника Богданця Р.Ф., відсутність інформації в технічному завданні «невиконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення» є формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст.
2. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на заявлення вимог до Замовника Учасником, пропозиція якого відхилена з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Право на заявлення вимог до Замовника має особа права, якої порушено. Отже скаржник, це особа яка звернулась з метою захисту своїх прав (п. 30 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 23.01.2021 р. №1021-ІХ). Аналогічна норма визначена Цивільним кодексом України, а саме в ст. 15 вказано, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
Нормами зазначених актів передбачено, що право заявляти вимоги має лише той учасник, права якого порушені та пропозиція якого відхилена.
3. При цьому звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку Замовника розглядати вимоги учасників спрощеної закупівлі після визначення переможця закупівлі.
4. Принципи здійснення закупівель встановлено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Саме таких принципів і дотримався Масевицький ліцей Рокитнівської селищної ради при проведенні закупівлі «Капітального ремонту приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул. Центральна,113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-006557-а), в тому числі і при прийнятті рішення про визнання переможцем цієї закупівлі, опублікованої 19.04.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Враховуючи вищевикладене, підстави для скасування Протоколу уповноваженої особи №12 від 11.05.2021 року та відхилення тендерної пропозиції ФОП Ничипорчука Олега Івановича по закупівлі «Капітального ремонту приміщення майстерні Масевицького ліцею Рокитнівської селищної ради (внутрішнє опорядження) с.Масевичі, вул. Центральна,113, Рокитнівського району Рівненської області» ДСТУ Б Д.2.4-2012 «Ремонтно-будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-006557-а) відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" |
259 100,00
UAH з ПДВ
|
259 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство Модена |
274 000,80
UAH з ПДВ
|
274 000,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" |
274 958,00
UAH з ПДВ
|
274 958,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" #3013200890 |
Переможець |
259 100,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 16:21
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
20 травня 2021 16:20
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 червня 2021 12:03
|
259 100,00 UAH | UA308201720344261005151060000 Масевицький ліцей |
UA063333910000026004054741974 ФОП Ничипорчук Олег Iванович |
Оплачений |