Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дослідницькі послуги (Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)
Очікувана вартість
136 599,60 UAH
UA-2021-04-19-005169-a cc56bebfc3ee4b298f4277a7f17a5452
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільхова Яна Леонідівна

380442490990
380981690762
yvilkhova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Вільхова Яна Леонідівна
380442490990, 380981690762,
yvilkhova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 квітня 2021 14:41
Очікувана вартість: 136 599,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 682,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 послуга
Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 08:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 08:15
ДСЗ лабораторія 2021 .doc
21 квітня 2021 08:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 08:15
ДСЗ лабораторія 2021 .doc
19 квітня 2021 15:48
ДСЗ лабораторія 2021 .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-19-005169-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Код ЄДРПОУ:26199708
Дата подання: 21 квітня 2021 14:36
Дискримінаційні умови
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до оголошення про закупівлю № UA-2021-04-19-005169-a предметом закупівлі є дослідницькі послуги, а саме: «Дослідницькі послуги (Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)».
Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» не встановлено обов’язку для лабораторій здійснювати науковий супровід своєї діяльності, також не встановлено обов’язковості для здійснення наукового супроводу метрологічної діяльності, а лише регламентоване власне проведення певних вимірювань.
Отже, поєднання у складі однієї закупівлі дослідницьких та наукових послуг суттєво звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Зважаючи на принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати ґрунтовне пояснення щодо необхідності надання послуг з Наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів в рамках надання послуг по закупівлі № UA-2021-04-19-005169-a.
Також просимо роз’яснити:
1. Що саме замовник розуміє під наданням наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки? Які складові таких послуг?
2. Що є аналогічним договором у розумінні оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-04-19-005169-a.
Оскільки замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників з метою розширення кола потенційних учасників закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівлі – виключити послугу з надання наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2021 11:50
1. Науково-технічний супровід - це науково-технічна діяльність однієї або декількох організацій, пов'язана з виконанням певного комплексу робіт на різних етапах життєвого циклу будівельних об'єктів. Науково-технічний супровід здійснюється для вирішення проблем, які не обумовлені нормативними документами та можуть виникнути на різних етапах життєвого циклу будівельного об'єкта. Науково-технічний супровід регулюється нормами ДБН В.1.2-5:2007.
2. Аналогічним договором вважається договір про надання послуг, які зазначені замовником в оголошенні до даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-04-19-005169-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Код ЄДРПОУ:26199708
Дата подання: 22 квітня 2021 13:07
Дискримінаційні умови
Розглянувши відповідь від 22.04.2021, надану по результатам розгляду вимоги на дискримінаційні умови, що містяться в оголошенні про закупівлю № UA-2021-04-19-005169-a вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на наступне.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до оголошення про закупівлю № UA-2021-04-19-005169-a предметом закупівлі є дослідницькі послуги, а саме: «Дослідницькі послуги (Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)».
Як Ви зауважуєте у своїй відповіді науково-технічний супровід - це науково-технічна діяльність однієї або декількох організацій, пов'язана з виконанням певного комплексу робіт на різних етапах життєвого циклу будівельних об'єктів.
Зважаючи на порядок визначення предмета закупівлі та перелік послуг, що міститься у Єдиному закупівельному словнику – послуги з науково технічного супроводу визначаються як «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» за кодом 71350000-6, оскільки «Дослідницькі послуги» за кодом 73110000-6 не містить у своєму складі науково-технічних послуг.
Крім того, відповідно до п. 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошенні зазначається код товару чи послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, поєднання у складі однієї закупівлі послуг, що надаються за різними показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника є порушенням порядку визначення предмета закупівлі, що відповідно до статті 164-14 КУпАП тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Також, вчинення таких дій дає необґрунтовані преференції заздалегідь відомому замовнику учаснику, яким може бути поєднано і надання дослідницьких послуг і надання науково-технічного супроводу.
Саме тому, з метою відновлення принципів здійснення закупівель, усунення дискримінаційних вимог до учасників вимагаємо виключити послугу з надання наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів з переліку послуг, що будуть надаватися переможцем закупівлі № UA-2021-04-19-005169-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2021 23:25
Замовник визначив предмет закупівлі керуючись Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Законом України "Про публічні закупівлі". Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребою підприємства.
Номер вимоги: UA-2021-04-19-005169-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Код ЄДРПОУ:26199708
Дата подання: 11 травня 2021 10:46
Вимога щодо надання роз'яснень щодо підстав відхилення
Відповідно до протоколу Уповноваженої особи №С-06/05/1 від 06.05.2021 року пропозицію КП «Київблагоустрій» (далі – Підприємство) було відхилено з наступної підстави: «у зв’язку з невідповідністю пропозиції вимогам Замовника, зазначених в інструкції з підготовки пропозицій електронних закупівель, а саме: «- учасник не підтвердив виконання аналогічних послуг з наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів, що, в свою чергу заявлено в технічних вимог документації Замовника.»
Відповідно до вимоги документації для проведення торгів учасник повинен підтвердити технічні вимоги наступними чином: «Учасник повинен підтвердити інформацію про необхідні технічні та якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надавши інформацію за підписом уповноваженої особи згідно з Додатком 3». Підприємством, у складі своєї пропозиції, надано файл з назвою «+ 7. Додаток № 3-Технічні вимоги.docx.p7s» з інформацією про підтвердження технічних, якісних та кількісніих характеристик предмета закупівлі.
Підтвердження досвіду надання аналогічних послуг вимагалась у наступній формі: «Довідку в довільній формі про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у вигляді скан-копії або фото-копії відповідного Договору». На підтвердження свого досвіду Підприємством надано файли з інформацією/документами: «+ 13. Довідка щодо аналогічних договорів.docx», «+ 13.1. Аналогічний договір_191.pdf», «+ 13.2. Аналогічний договір_240.pdf».
Щодо непідтвердження учасником виконання аналогічних послуг з наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів, що, в свою чергу заявлено в технічних вимог документації Замовника зауважимо наступне.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року регламентовано порядок визначення предмета закупівлі. Предмет закупівлі закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Предметом закупівлі №UA-2021-04-19-005169-a є: Код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015–73110000-6 – Дослідницькі послуги (Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону, науковий супровід, консультації та експертна оцінка технологічних процесів при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)
Оскільки Замовником в оголошенні не було надано окремого визначення, що у розумінні такого оголошення є аналогічним договором, оголошення не містить окремих застережень/вимог щодо необхідності підтвердження таким договором усіх видів послуг, включених до технічних вимог закупівлі – Підприємством надано підтвердження досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання копії договору на надання дослідницьких послуг, що є аналогічними послугами.
Натомість, вже під час розгляду пропозиції Підприємства критерій аналогічності Уповноваженою особою визначено на власний розсуд, а саме: необхідність повного співпадіння переліку послуг, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі переліку послуг, що були надані учасниками по аналогічним договорам.
Зауважимо, що під час проведення закупівлі Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об'єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки з трьох учасників закупівлі обрано учасника з найвищою ціною, а підстави для відхилення двох учасників з нижчою ціною є ідентичними – непідтвердження виконання послуг з наукового супроводу, консультацій та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів, що, в свою чергу, заявлено в технічних вимог документації Замовника.
У порядку ч. 14 ст. 14 Закону Просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Підприємства умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що замовник зобов'язаний надати відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Також інформуємо, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Підприємство залишає за собою право звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2021 13:26
Замовник самостійно встановлює вимоги до визначення договору, який вважається аналогічним. Враховуючи специфіку предмету закупівлі, аналогічним договором вважається договір, який підтверджує виконання всіх видів робіт, які зазначені в додатку 3 до документації , а саме: визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону (щільність, водо насичення, границя міцності при стиску при +20С та +50С, гранулометричний склад та вміст в’яжучого), відбір зразків-кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону лабораторним методом, науковий супровід, консультації та експертна оцінка технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів.
Учасник жодним чином не підтвердив спроможність надавати послуги наукового супроводу, консультації та експертної оцінки технологічних процесів поточних та капітальних ремонтів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" 117 100,00
UAH з ПДВ
106 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) 110 912,45
UAH з ПДВ
107 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Національний транспортний університет 136 599,60
UAH з ПДВ
136 599,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 20:13
Електронний підпис
29 квітня 2021 20:12
Цiнова_пропозицiя.pdf
29 квітня 2021 20:12
Технiчне_завдання.pdf
29 квітня 2021 20:12
Статут з описом.pdf
29 квітня 2021 20:12
Проeкт_договору.pdf
29 квітня 2021 20:12
Наказ_Шиндор.pdf
29 квітня 2021 20:12
Наказ_змiна_назви.pdf
29 квітня 2021 20:12
Довiдка_субпiдряд.pdf
29 квітня 2021 20:12
Вiдомостi_про_учасника.pdf

Публічні документи

27 квітня 2021 14:12
Електронний підпис
27 квітня 2021 14:06
1. Статут.pdf.p7s
27 квітня 2021 14:06
1. Статут.pdf
27 квітня 2021 14:06
2. Свідоцтво пдв.PDF
27 квітня 2021 14:06
3.Витяг ЄДР.pdf.p7s
27 квітня 2021 14:06
3.Витяг ЄДР.pdf
27 квітня 2021 14:06
+ 1. Санкції.docx
27 квітня 2021 14:06
2. Свідоцтво пдв.PDF.p7s
27 квітня 2021 14:06
+ 1. Санкції.docx.p7s

Публічні документи

28 квітня 2021 16:04
Електронний підпис
28 квітня 2021 15:41
Цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2021 15:41
Технiчне_завдання.pdf
28 квітня 2021 15:41
Статут_Булах.PDF
28 квітня 2021 15:41
Проект_договору.pdf
28 квітня 2021 15:41
Наказ про підпис_Булах.PDF
28 квітня 2021 15:41
Гарантiйний_лист.pdf
28 квітня 2021 15:41
Витяг про посаду_Булах.PDF
28 квітня 2021 15:41
Аналогiчний_дог_71.pdf
28 квітня 2021 15:41
Аналогiчний_дог_0507_412.pdf
28 квітня 2021 15:41
5.4_рiшення_податкова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

Національний транспортний університет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
#21476215
Відхилено 106 900,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 10:51
Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)
#26199708
Відхилено 107 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 10:54
Національний транспортний університет
#02070915
Переможець 136 599,60
UAH з ПДВ
06 травня 2021 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Національний транспортний університет
#02070915
136 599,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:17
Ду 1 до дог 102.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 16:25
Ду 1 до дог 102.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 14:09
Key-6.dat укладений
13 травня 2021 14:09
Договір 102.pdf укладений
13 травня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 13:29
Договір 102.pdf укладений
13 травня 2021 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 56 999,76
UAH (в тому числі ПДВ 9 499,96 UAH)