Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Очікувана вартість
9 495 977,16 UAH
UA-2021-04-19-004202-a 9398fc3732f94d0185e4b4bea26550a9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

04442027049

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: 04442027049
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Громадський будинок за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36 знаходиться на балансі Київської міської ради, органу місцевого самоврядування. Об'єкти, де розміщуються органи місцевого самоврядування віднесені до Категорії об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975. Враховуючи зазначене, відповідно до листа-звернення Київської міської рад від 19.04.2021 № 225-КР-1687 та протоколу переговорів з Управлінням поліції охорони в м. Києві від 19.04.2021 є потреба забезпечити охорону об’єктів за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36 органами поліції охорони на договірних засадах за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 14:44
Оскарження наміру укласти договір: 25 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


послуги з охорони на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36

послуги з охорони на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг по Договору здійснюється Замовником відповідно встановлених тарифів та фактичної кількості наданих Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця до 5 числа місяця, наступного за звітній період в якому надавалися послуги на підставі оформленого Виконавцем рахунку та підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 квітня 2021 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Переможець 9 495 977,16
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 14:44

Документи

19 квітня 2021 14:44
Електронний підпис
19 квітня 2021 14:44
Протокол_19.04..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 14:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
9 495 977,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2021 14:44
Електронний підпис
19 квітня 2021 14:44
Протокол_19.04..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 13:13
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:19
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 10:41
Додатки 1-4 до договору.pdf укладений
28 квітня 2021 10:39
Договір 28_04_2021.pdf укладений
28 квітня 2021 10:38
Договір 28_04_2021.pdf укладений
28 квітня 2021 10:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 червня 2021 11:09
1 007 648,76 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA793223130000026004050092566
Управління поліції охорони в м.Києві
Оплачений
08 липня 2021 11:41
1 169 032,80 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA793223130000026004050092566
Управління поліції охорони в м.Києві
Оплачений
11 серпня 2021 11:22
1 230 052,56 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA793223130000026004050092566
Управління поліції охорони в м.Києві
Оплачений
09 вересня 2021 11:44
1 202 110,80 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA793223130000026004050092566
Управління поліції охорони в м.Києві
Оплачений
13 жовтня 2021 11:46
1 213 513,56 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA793223130000026004050092566
Управління поліції охорони в м.Києві
Оплачений
15 листопада 2021 12:23
1 196 974,56 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA793223130000026004050092566
Управління поліції охорони в м.Києві
Оплачений
14 грудня 2021 10:51
1 202 110,80 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA793223130000026004050092566
Управління поліції охорони в м.Києві
Оплачений
28 грудня 2021 10:51
1 230 052,56 UAH UA458201720344270001000054084
Київрада
UA793223130000026004050092566
Управління поліції охорони в м.Києві
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 10.2 Договору, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 44 480,76 (сорок чотири тисячі чотириста вісімдесят гривень 76 копійок) у тому числі ПДВ (20%) – 7 413,46 (сім тисяч чотириста тринадцять гривень 46 копійок) та викласти пункт 3.1 Договору у наступній редакції, а саме: «3.1. Загальна вартість охоронних послуг на об’єкті Замовника становить – 9 451 496,40 грн. (дев’ять мільйонів чотириста п’ятдесят одна тисяча чотириста дев’яносто шість гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ (20%) –1 575 249,40 (один мільйон п’ятсот сімдесят п’ять тисяч двісті сорок дев’ять гривень 40 копійок)». 2. Додаток № 1 до договору № 82/29/2/ФО-2021 від 28.04.2021 викласти в новій редакції, що додається. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Цю додаткову угоду укладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, інший примірник - у Виконавця. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 82/29/2/ФО-2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору про закупівлю № 82/29/2/ФО-2021 від 28.04.2021 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі № 82/29/2/ФО-2021 від 28.04.2021. 2. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Цю додаткову угоду укладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, інший примірник - у Виконавця. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 82/29/2/ФО-2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що сума закупівлі в межах 20% суми, визначеної у Договорі, становить 1 848 317,46 грн. (один мільйон вісімсот сорок вісім тисяч триста сімнадцять гривень 46 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 308 052,91 грн. ( триста вісім тисяч п’ятдесят дві гривні 91 копійок). 2. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладення. Строк дії Додаткової угоди встановлюється з 01 січня 2022 року до 14 лютого 2022 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань, а в частині розрахунків в межах суми, визначеної в цій Додатковій угоді, - до повного виконання зобов’язань та проведення розрахунків. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Цю додаткову угоду укладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, інший примірник - у Виконавця. 6. Ця додаткова угода та додаток до неї є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 82/29/2/ФО-2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 14 лютого 2022
Сума оплати за договором: 11 299 813,86
UAH (в тому числі ПДВ 1 883 302,31 UAH)