Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті будівництва: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора від мікрорайону 3, м. Лозова Харківської області»
Очікувана вартість
154 764,00 UAH
UA-2021-04-19-002567-a 858895a29f924500900168f19f82dda0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медяник Віктор Олександрович

380574522015 uzhkgb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Контактна особа: Медяник Віктор Олександрович
380574522015
uzhkgb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 квітня 2021 14:38
Очікувана вартість: 154 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 547,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Послуги із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті будівництва: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора від мікрорайону 3, м. Лозова Харківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, який зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій розрахунковий рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасників
Дата подання: 20 квітня 2021 21:39
Дата відповіді: 21 квітня 2021 15:56
В оголошенні на проведення спрощеної закупівлі :Послуги із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті будівництва: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора від мікрорайону 3, м. Лозова Харківської області»в додатку 3 до оголошення п.13 встановлена вимога". . .Учасник зобов’язаний відвідати об’єкт будівництва для ознайомлення з обсягами, умовами, документацією виконання робіт за адресою Замовника, офіційно звернувшись листом до Замовника. Для підтвердження відвідування та огляду об’єкта Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Акт відвідування та огляду об’єкта (або іншого документа) в довільній формі, підписаний представником Замовника та уповноваженою особою Учасника . . " .Дана вимога є дискримінацією та суперечить ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо видалити п 13 з додатку №3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику! «Ваше прохання розглянуто та в Додаток 3 до оголошення будуть внесені відповідні зміни».
Уточнення по ТД
Дата подання: 21 квітня 2021 12:38
Дата відповіді: 21 квітня 2021 15:57
Шановний Замовнику! Вкажить, будь ласка, клас наслідків (відповідальності). Дякую.
Відповідь: «Шановний Учаснику!!!
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта - СС2.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-19-002567-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАТАРИНКОВ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3038211559
Дата подання: 20 квітня 2021 12:56
Проект Договору
Шановний Замовник!

Згідно нормативів затверджених Держбудом України за здійснення технічного нагляду оплата здійснюється у розмірі не вище 1,5% від вартості будівельно-монтажних робіт (п. 5.8.13 ДСТУ Б Д..1-1:2013 із змінами 2).
Вивчивши Додаток 4 до оголошення про спрощену закупівлю- Проект Договору нами виявлено невідповідність у Додатках до Проекту договору. А саме: в Додатках до Проекту Договору «Додаток 1- Календарний план надання послуг…» та «Додаток 2- Розрахунок договірної ціни…» вказано розрахунок послуг з використанням людино-годин/ людино-днів.
Технічний нагляд виконується протягом всього періоду будівельних робіт. На об’єкт представники технічного нагляду виконують виїзди в строки, встановлені затвердженим замовником графіком. Але при виникненні непередбачених ситуацій відвідування об’єктів представниками технічного нагляду виконується поза графіком незалежно від часу доби за викликом Замовника або контролюючих чи наглядових органів.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним розрахунок оплати за виконання технічного нагляду з використанням людино-годин/ людино-днів. Вимагаємо зробити відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2021 15:55
Відхилити Вимогу UA-2021-04-19-002567-a.b1 потенційного учасника від 20.04.2021 року, з наступних причин:
Відповідно до ст. 11. Закону України «Про архітектурну діяльність» Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури.
Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві», затверджено форму договору про здійснення технічного нагляду, яку ми, як Замовники, використали для підготовки проєкту договору. Дана примірна форма договору та додатки до неї передбачають розрахунок договірної ціни надання послуг (виконання робіт) в людино-днях/людино-місяцях.
Крім того, відповідно до п. 5.8.13 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (далі – ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва передбачаються кошти на утримання служби замовника у розмірі, як правило, 2,5 відсотків від підсумку графи 7 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Розраховані таким чином кошти є лімітом, в межах якого складається кошторис витрат на утримання служби замовника і затверджується організацією вищого рівня. Витрачання зазначених коштів здійснюється на підставі кошторису пропорційно обсягам виконаних робіт. При цьому, згідно листа від 04.10.2000 N 7/7-1010 державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про врахування коштів на утримання служби замовника в інвесторській кошторисній документації» витрати на здійснення технічного нагляду будівництва усереднено вираховуються – 75% від загальних витрат на утримання служби Замовника, але до 1,5% від підсумку графи 7 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків, виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником, пропорційно обсягам виконаних робіт.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович 96 315,79
UAH з ПДВ
96 315,79
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 116 640,00
UAH з ПДВ
116 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 14:58
Електронний підпис
29 квітня 2021 14:57
29_Наказ 01-21Д ТН.pdf
29 квітня 2021 14:57
4_3_інвент. далекомір.pdf
29 квітня 2021 14:57
9_Страховий поліс.pdf
29 квітня 2021 14:57
13.1_Договор 46-19тн.pdf
29 квітня 2021 14:56
16.1_щодо фін 1 квартал.pdf
29 квітня 2021 14:56
1_цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2021 14:56
1.1_реєстр.pdf
29 квітня 2021 14:56
6.1_диплом.pdf
29 квітня 2021 14:56
2_Технічне завдання.pdf
29 квітня 2021 14:56
12_досвід_договори.pdf
29 квітня 2021 14:56
10.1_щодо 1ДФ.pdf
29 квітня 2021 14:56
11.1_щодо ISO.pdf
29 квітня 2021 14:56
14.1_Відгук 46-19тн.pdf
29 квітня 2021 14:56
7_трудові книжки.pdf
29 квітня 2021 14:56
16_фін звітність 2020.pdf
29 квітня 2021 14:56
6_працівники.pdf
29 квітня 2021 14:56
24_відсутність пдв.pdf
29 квітня 2021 14:56
15_Паспорт нот завер.pdf
29 квітня 2021 14:56
26_санкції.pdf
29 квітня 2021 14:56
22_лист виїзду кол 3 ТН.pdf
29 квітня 2021 14:56
4_1_інв.ноут..pdf
29 квітня 2021 14:56
10_Звіт форми 1 ДФ.pdf
29 квітня 2021 14:56
4_2_свідоцтво авто.pdf
29 квітня 2021 14:56
5.1_інвент. СМЕТА.pdf
29 квітня 2021 14:56
25_витяг єдиний податок.pdf
29 квітня 2021 14:56
4_обладнання_техн_база.pdf
29 квітня 2021 14:56
11_ISO.pdf
29 квітня 2021 14:56
17_виписка.pdf

Публічні документи

29 квітня 2021 17:59
Електронний підпис
29 квітня 2021 17:59
4 Калькуляція вартості.pdf
29 квітня 2021 17:31
Електронний підпис
29 квітня 2021 17:25
4 Калькуляція вартості.pdf
29 квітня 2021 17:25
2 Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2021 17:25
35 Зразок підпису.pdf
29 квітня 2021 17:25
16 АВК-5 Ліцензія.pdf
29 квітня 2021 17:25
1 Реєстр документів.pdf
29 квітня 2021 17:25
6 Технічне завдання.pdf
29 квітня 2021 17:25
3 Розрахунок вартості.pdf
29 квітня 2021 17:25
37 Статут завірено.pdf
29 квітня 2021 17:25
38 Статут опис завірено.pdf
29 квітня 2021 17:25
15 АВК-5 Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Науменко Павло Вікторович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович
#2813610150
Переможець 96 315,79
UAH з ПДВ
07 травня 2021 10:44

Документи

07 травня 2021 10:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович
#2813610150
96 315,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2021 10:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 10:17
Додаткова 2 до договору 153.pdf зміни до договору
03 січня 2023 10:16
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:35
Додаткова угода 1 до договору 153.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 15:05
Договір 153.pdf укладений
19 травня 2021 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни у п. 1.1. розділу 1. Предмет договору та викласти в наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується надати послуги із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті будівництва: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора від мікрорайону 3, м. Лозова Харківської області» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити їх за рахунок коштів місцевого бюджету та за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища у порядку та на умовах, визначених Договором.» 1.1. Внести зміни у п. 3.4. розділу 3. Договірна ціна Послуг та порядок розрахунків та викласти в наступній редакції: «3.4. Фінансування за договором в 2021 році складає 28 894,74 грн. (двадцять вісім тисяч вісімсот дев’яносто чотири грн. 74 коп.), в тому числі єдиний податок 5% - 1 444,74 грн.(одна тисяча чотириста сорок чотири грн. 74 коп.), без ПДВ. Фінансування за договором в 2022 році складає 67 421,05 грн. (шістдесят сім тисяч чотириста двадцять одна грн. 05 коп.), втому числі єдиний податок 5% - 3 371,05 грн. (три тисячі триста сімдесят одна грн. 05 коп.), без ПДВ.» 1.2. Додаток 1 «Календарний план надання послуг із здійснення технічного нагляду», Додаток 3 «План фінансування», у розділі 10. Перелік додатків до Договору, викласти в новій редакції (додаються). 1.3. Викласти у новій редакції реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 05-21/тн/№153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір та подовжити строк його дії.
Номер договору про закупівлю: 05-21/тн/№153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML