Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Центральний стадіон в м. Житомирі. Реконструкція Західної трибуни». (Коригування) (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2021-04-19-002217-a e4b61968f7e54679b39a6a3d35f9ee34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380978739512 39932654oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380978739512
39932654oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 11:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 11:22
Початок аукціону: 29 квітня 2021 12:44
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Центральний стадіон в м. Житомирі. Реконструкція Західної трибуни». (Коригування) (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 11:18
Додаток 4 Проект договору.docx
19 квітня 2021 11:18
Завдання на проєктування по Західній трибуні (ТЗ).docx
19 квітня 2021 11:18
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+" 434 000,00
UAH з ПДВ
434 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН" 478 228,00
UAH з ПДВ
478 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 11:15
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:11
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:10
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:10
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:10
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:10
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:09
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:06
Договірна ціна.pdf
28 квітня 2021 11:06
Копія Статуту.pdf
28 квітня 2021 11:06
АВК-5_Ліцензія.pdf

Публічні документи

27 квітня 2021 09:45
Електронний підпис
27 квітня 2021 09:45
Цінова пропозиція.pdf.p7s
27 квітня 2021 09:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+"
#40680433
Відхилено 434 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 10:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН"
#31052525
Переможець 478 228,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 10:19

Документи

06 травня 2021 10:14
Електронний підпис
06 травня 2021 10:12
Протокол

Документи

06 травня 2021 10:19
Електронний підпис
06 травня 2021 10:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АРХІТЕКТУРА ПЛЮС ДИЗАЙН"
#31052525
478 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 10:19
Електронний підпис
06 травня 2021 10:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 10:17
Електронний підпис укладений
15 квітня 2022 12:13
Додаткова угода _3 від 15.04.2022р..PDF зміни до договору
15 квітня 2022 11:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:02
Додаткова угода _2 від 29.12.2021р..pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:01
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 12:29
Додаткова угода _1 від 30.11.2021р..pdf зміни до договору
03 грудня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 16:11
Договір укладений
17 травня 2021 16:09

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 12:12
278 000,00 UAH UA758201720344261036100091523
Департамент регіонального розвитку
UA833003460000026000018054101
ТОВ"Архiтектура Плюс Дизайн"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 30.12.2021 року. Додаток №2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 01.03.2022 та термін дії договору до 01.03.2022р. Додаток №2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 30.12.2022 та термін дії договору до 30.12.2022р. Додаток №2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 278 000,00
UAH