Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39150000-8 - Меблі та приспособи різні. (Шафи, столи та інше.)
Очікувана вартість
114 475,00 UAH
UA-2021-04-19-002084-a a4a46ebff9954a07890e5c2a8e1f0294
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайка Олена Віталіївна

+380667656063 lena4569@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37899715
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1
Контактна особа: Чайка Олена Віталіївна
+380667656063
lena4569@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 11:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 11:11
Початок аукціону: 06 травня 2021 14:03
Очікувана вартість: 114 475,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 144,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Шафа-пенал для документів (ВхШхГ 1900х400х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Стіл письмовий з одним ящиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
9 шт
Шафа-пенал для документів (ВхШхГ 2010х400х335)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
5 шт
Стіл письмовий з переставною тумбою (ВхШхГ 1200х600х750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
6 шт
Шафа для одягу (ВхШхГ 2010х550х350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Пеленальний стіл (ВхШхГ 990х800х700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
11 шт
Секція меблева для одягу з замками ШК-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
15 шт
Секція меблева для одягу з замками ШК-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
10 шт
Секція меблева для одягу з замками ШК-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2021 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 09:52
мебель 115 новая.docx
19 квітня 2021 11:07
ДОГ ПРАВИЛЬНІЙ (30.docx
22 квітня 2021 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 09:52
мебель 115 новая.docx
22 квітня 2021 09:42
мебель 115 новая.docx
19 квітня 2021 11:07
мебель 115 тис.docx
19 квітня 2021 11:07
ДОГ ПРАВИЛЬНІЙ (30.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні та кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 квітня 2021 17:17
Дата відповіді: 21 квітня 2021 16:46
Шановний замовнику. 1. В п.7 вимог до якості є вимога надати паспорт на товар з фотографіями запропонованих меблів. Це є дискримінаційною вимогою, оскільки обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на складі та можуть надати фото готового товару. Просимо прибрати дану вимогу з Оголошення про проведення закупівлі. 2. В кваліфікаційних вимогах є надання сертифікату аналізу виданих виробником. Просимо прибрати дану вимогу з Оголошення про проведення закупівлі як невідповідну предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, учаснику. Стосовно паспорту на товар , якщо в ньому не буде вказана вся технічна інформація по предмету закупівлі , то тоді має бути наданний роз'яснювальний лист виробника з необхідною інформацією, в тому числі і фотографії меблів. Ми ж маємо розуміти, що ви нам пропонуєте. До то ж в ст.14 вказано, що замовник в оголошенні при проведенні спрощенної закупівлі може зазначати іншу інформаці.
2. Щодо кваліфікаційних вимог, стосовно сертифікату аналізу в документації вказано: Сертифікат якості (відповідності, паспорту якості) сертифікату аналізу, то що , виданих виробником. Ключеве слово то що. Тобто або/або.
ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА
Дата подання: 20 квітня 2021 17:37
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:16
Шановний замовнику. -Вимога поставити за власні кошти по одиниці зразку товару (його фото або відео) є дискримінаційною. -Також дискимінаційним є заявлене право Замовника "У разі невідповідності якості зразків товару наданих Постачальником Замовник має право відмовити". По-перше, в чинному законодавстві України про закупівлі відсутні умови про зразки. По-друге, Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, порядку їх дослідження Замовником. У Оголошенні також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створює умови для зловживань і суперечить принципам прозорості. Просимо прибрати дані вимоги з Оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Читайте уважно вимоги до якості товару. там прописано, що *Учасник , який перебуває на розгляді, протягом 2-х діб має надати на погодження зразки матеріалів, фотографії, що будуть використані для виготовлення меблів та погодження кольору продукції до визнання комісією переможця.Тобто або зразки або фото для визначення переможця , тобто учасника який перебуває на кваліфікації, який за результатами аукціону надав найменшу цінову пропозицію і в даний момент перебуває на кваліфікації, для прийняття рішення комісією, щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам предмету закупівлів, а вже потім , якщо учасник не надав необхідні зразки або фото матеріалів, замовник буде розглядати іншого учасника, Якщо будуть надані протягом 2-х діб всі необхідні матеріали і вони будуть відповідати вимогам, комісія буде розглядати цього учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Ми ж не можемо купувати кота в мішку,. Повинні розуміти на що ми будемо витрачати кошти, чи цей товар належної якості і чи він відповідає технічним вимогам, зазначеним в документації. В законодавстві нічого не сказано про зразки, але й нічого не відомо про заборону їх представлення. Ст. 14 Закону говорить про те, що замовник в оголошенні при проведенні спрощенної закупівлі може зазначати іншу інформацію. Щодо до необхідності повернення зразків, замовник зі своєї сторони надасть всі необхідні розписки та гарантії їх повернення. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Швидько Андрій Васильович 84 940,00
UAH з ПДВ
84 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАТЕР КАН" 114 090,00
UAH з ПДВ
109 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012" 114 475,00
UAH з ПДВ
113 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2021 21:20
Електронний підпис
27 квітня 2021 21:17
Висновок на фурнітуру.pdf
27 квітня 2021 21:17
висновок на кромку.pdf
27 квітня 2021 21:17
висновок лам ДСП стор2.pdf
27 квітня 2021 21:17
висновок лам ДСП стор1.pdf
27 квітня 2021 21:17
Витяг з ЕДР стор4.pdf
27 квітня 2021 21:17
Витяг з ЕДР стор2.pdf
27 квітня 2021 21:17
Витяг з ЕДР стор1.pdf
27 квітня 2021 21:17
Витяг з ЕДР стор3.pdf
27 квітня 2021 21:17
Договір стор5.jpg
27 квітня 2021 21:17
Договір стор4.jpg
27 квітня 2021 21:17
договір стор3.jpg
27 квітня 2021 21:17
Договір стор2.jpg
27 квітня 2021 21:17
Договір стор1.jpg
27 квітня 2021 21:17
паспорт стор2_3.pdf
27 квітня 2021 21:17
паспорт стор1.pdf
27 квітня 2021 21:17
паспорт стор 12_13.pdf
27 квітня 2021 21:17
паспорт стор 10_11.pdf
27 квітня 2021 21:17
паспорт стор 8_9.pdf
27 квітня 2021 21:17
паспорт стор 6_7.pdf
27 квітня 2021 21:17
паспорт стор 4_5.pdf
27 квітня 2021 21:17
фото 9.jpg
27 квітня 2021 21:17
фото 8.jpg
27 квітня 2021 21:17
фото 7.jpg
27 квітня 2021 21:17
Фото 6.jpg
27 квітня 2021 21:17
фото 5.jpg
27 квітня 2021 21:17
фото 4.jpg
27 квітня 2021 21:17
фото 3.jpg
27 квітня 2021 21:17
Фото 2.jpg
27 квітня 2021 21:17
Фото 1.jpg
27 квітня 2021 21:17
свідоцтво реєстр стор2.pdf
27 квітня 2021 21:17
свідоцтво реєстр стор1.pdf
27 квітня 2021 21:17
Роз_яснювальний лист.jpg
27 квітня 2021 21:17
Лист-згода з договором.pdf
27 квітня 2021 21:17
ІПН.pdf
27 квітня 2021 21:17
Гарантійний лист.jpg
27 квітня 2021 21:17
Технічні вимоги стор7.jpg
27 квітня 2021 21:17
Технічні вимоги стор6.jpg
27 квітня 2021 21:17
Технічні вимоги стор5.jpg
27 квітня 2021 21:17
Технічні вимоги стор4.jpg
27 квітня 2021 21:17
Технічні вимоги стор3.jpg
27 квітня 2021 21:17
Технічні вимоги стор2.jpg
27 квітня 2021 21:17
Технічні вимоги стор1.jpg
27 квітня 2021 21:17
Специфікація.pdf
27 квітня 2021 21:17
Накладна.pdf
27 квітня 2021 21:17
Аналог дог стор4.pdf
27 квітня 2021 21:17
Аналог дог стор3.pdf
27 квітня 2021 21:17
Аналог дог стор2.pdf
27 квітня 2021 21:17
Аналог дог стор1.pdf
27 квітня 2021 21:17
Лист-відгук міськради.pdf
27 квітня 2021 21:17
Лист відгук від КЗ4.pdf

Публічні документи

29 квітня 2021 17:11
Електронний підпис
29 квітня 2021 17:08
Статут новий.pdf
29 квітня 2021 17:08
Протокол 2.pdf
29 квітня 2021 17:08
Паспорт.pdf
29 квітня 2021 17:08
Опис 2.pdf
29 квітня 2021 17:08
Опис 1.pdf
29 квітня 2021 17:08
Наказ про призначення.pdf
29 квітня 2021 17:08
Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2021 17:08
Висновок СЕС.pdf
29 квітня 2021 17:08
Виписка з ЄДР.pdf
29 квітня 2021 17:08
ISO 140001.pdf
29 квітня 2021 17:08
ISO 9001.pdf
29 квітня 2021 17:08
Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2021 17:08
Технічні вимоги.pdf
29 квітня 2021 17:08
Проект договору.pdf

Публічні документи

29 квітня 2021 12:49
Електронний підпис
29 квітня 2021 12:20
Електронний підпис
29 квітня 2021 12:19
Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2021 12:12
Електронний підпис
29 квітня 2021 12:12
Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2021 11:56
Електронний підпис
29 квітня 2021 11:32
Шафа_пенал_для_док_1900.jpg
29 квітня 2021 11:32
Шафа_для_одягу.jpg
29 квітня 2021 11:32
Цінова_пропозиція_ст.2.jpg
29 квітня 2021 11:32
Цінова_пропозиція_ст.1.jpg
29 квітня 2021 11:32
Пеленальний_Стіл.jpg
29 квітня 2021 11:32
Кромаг.jpeg
29 квітня 2021 11:32
TУ-Kromag.pdf
29 квітня 2021 11:32
Договiр_школа_9.pdf
29 квітня 2021 11:32
Договiр_прокуратура_9.pdf
29 квітня 2021 11:32
Видаткова_Школа_139_9.pdf
28 квітня 2021 20:55
Електронний підпис
28 квітня 2021 20:47
Наказ_на_директора_9.pdf
28 квітня 2021 20:47
Рiшення зосновника_9.pdf
28 квітня 2021 20:47
Статут повний.pdf
28 квітня 2021 20:47
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 квітня 2021 20:47
Виписка з ЄДР оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Швидько Андрій Васильович

ТОВ "ПАТЕР КАН"

ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Швидько Андрій Васильович
#2611711650
Відхилено 84 940,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 09:29
ТОВ "ПАТЕР КАН"
#44084561
Переможець 109 770,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 09:44

Документи

12 травня 2021 09:29
Електронний підпис
12 травня 2021 09:10
мебель.pdf

Документи

14 травня 2021 09:43
Електронний підпис
14 травня 2021 09:42
21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАТЕР КАН"
#44084561
109 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2021 09:43
Електронний підпис
14 травня 2021 09:42
21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:09
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 15:51
1.pdf зміни до договору
25 травня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 16:41
мебель.pdf укладений
20 травня 2021 16:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 липня 2021 17:41
109 770,00 UAH UA878201720344300005000079919
КНП "ДЦПМСД №9" ДМР
UA573052990000026008050539883
ТОВ "Патер Кан"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.2 договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 109 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 295,00 UAH)