Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39150000-8 - Меблі та приспособи різні. (Шафи, столи та інше.)
Очікувана вартість
114 475,00 UAH
UA-2021-04-19-002084-a ● a4a46ebff9954a07890e5c2a8e1f0294
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37899715 |
Місцезнаходження: | 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1 |
Контактна особа: |
Чайка Олена Віталіївна +380667656063 lena4569@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2021 11:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 11:11 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 14:03 |
Очікувана вартість: | 114 475,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 144,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Шафа-пенал для документів (ВхШхГ 1900х400х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Стіл письмовий з одним ящиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
9 шт
Шафа-пенал для документів (ВхШхГ 2010х400х335)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
5 шт
Стіл письмовий з переставною тумбою (ВхШхГ 1200х600х750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
6 шт
Шафа для одягу (ВхШхГ 2010х550х350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Пеленальний стіл (ВхШхГ 990х800х700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
11 шт
Секція меблева для одягу з замками ШК-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
15 шт
Секція меблева для одягу з замками ШК-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
10 шт
Секція меблева для одягу з замками ШК-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької,20, вул..Батумська,13, вул.Осіння,13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 10:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 09:52 |
мебель 115 новая.docx | |
19 квітня 2021 11:07 |
ДОГ ПРАВИЛЬНІЙ (30.docx |
22 квітня 2021 10:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
22 квітня 2021 09:52 |
мебель 115 новая.docx
|
||||
19 квітня 2021 11:07 |
ДОГ ПРАВИЛЬНІЙ (30.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні та кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 квітня 2021 17:17
Дата відповіді: 21 квітня 2021 16:46
Шановний замовнику.
1. В п.7 вимог до якості є вимога надати паспорт на товар з фотографіями запропонованих меблів. Це є дискримінаційною вимогою, оскільки обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на складі та можуть надати фото готового товару. Просимо прибрати дану вимогу з Оголошення про проведення закупівлі.
2. В кваліфікаційних вимогах є надання сертифікату аналізу виданих виробником. Просимо прибрати дану вимогу з Оголошення про проведення закупівлі як невідповідну предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, учаснику. Стосовно паспорту на товар , якщо в ньому не буде вказана вся технічна інформація по предмету закупівлі , то тоді має бути наданний роз'яснювальний лист виробника з необхідною інформацією, в тому числі і фотографії меблів. Ми ж маємо розуміти, що ви нам пропонуєте. До то ж в ст.14 вказано, що замовник в оголошенні при проведенні спрощенної закупівлі може зазначати іншу інформаці.
2. Щодо кваліфікаційних вимог, стосовно сертифікату аналізу в документації вказано: Сертифікат якості (відповідності, паспорту якості) сертифікату аналізу, то що , виданих виробником. Ключеве слово то що. Тобто або/або.
2. Щодо кваліфікаційних вимог, стосовно сертифікату аналізу в документації вказано: Сертифікат якості (відповідності, паспорту якості) сертифікату аналізу, то що , виданих виробником. Ключеве слово то що. Тобто або/або.
ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА
Дата подання: 20 квітня 2021 17:37
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:16
Шановний замовнику.
-Вимога поставити за власні кошти по одиниці зразку товару (його фото або відео) є дискримінаційною.
-Також дискимінаційним є заявлене право Замовника "У разі невідповідності якості зразків товару наданих Постачальником Замовник має право відмовити".
По-перше, в чинному законодавстві України про закупівлі відсутні умови про зразки. По-друге, Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, порядку їх дослідження Замовником. У Оголошенні також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створює умови для зловживань і суперечить принципам прозорості.
Просимо прибрати дані вимоги з Оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Читайте уважно вимоги до якості товару. там прописано, що *Учасник , який перебуває на розгляді, протягом 2-х діб має надати на погодження зразки матеріалів, фотографії, що будуть використані для виготовлення меблів та погодження кольору продукції до визнання комісією переможця.Тобто або зразки або фото для визначення переможця , тобто учасника який перебуває на кваліфікації, який за результатами аукціону надав найменшу цінову пропозицію і в даний момент перебуває на кваліфікації, для прийняття рішення комісією, щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам предмету закупівлів, а вже потім , якщо учасник не надав необхідні зразки або фото матеріалів, замовник буде розглядати іншого учасника, Якщо будуть надані протягом 2-х діб всі необхідні матеріали і вони будуть відповідати вимогам, комісія буде розглядати цього учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Ми ж не можемо купувати кота в мішку,. Повинні розуміти на що ми будемо витрачати кошти, чи цей товар належної якості і чи він відповідає технічним вимогам, зазначеним в документації. В законодавстві нічого не сказано про зразки, але й нічого не відомо про заборону їх представлення. Ст. 14 Закону говорить про те, що замовник в оголошенні при проведенні спрощенної закупівлі може зазначати іншу інформацію. Щодо до необхідності повернення зразків, замовник зі своєї сторони надасть всі необхідні розписки та гарантії їх повернення. Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Швидько Андрій Васильович |
84 940,00
UAH з ПДВ
|
84 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАТЕР КАН" |
114 090,00
UAH з ПДВ
|
109 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012" |
114 475,00
UAH з ПДВ
|
113 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Швидько Андрій Васильович #2611711650 |
Відхилено |
84 940,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 09:29
|
ТОВ "ПАТЕР КАН" #44084561 |
Переможець |
109 770,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 15:51
|
1.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 16:41
|
мебель.pdf | укладений |
20 травня 2021 16:40
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 липня 2021 17:41
|
109 770,00 UAH | UA878201720344300005000079919 КНП "ДЦПМСД №9" ДМР |
UA573052990000026008050539883 ТОВ "Патер Кан" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.2 договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |