Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30140000-2 - Лічильна та обчислювальна техніка (Настільні калькулятори)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-04-19-001858-a cf83202b0db64b2a9cef385652204e92
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачова Вікторія

380442352262 buhkpk305@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ»
Код ЄДРПОУ: 05536797
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, бул. Т. Шевченка 56
Контактна особа: Ткачова Вікторія
380442352262
buhkpk305@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30140000-2: Лічильна та обчислювальна техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
30140000-2 - Лічильна та обчислювальна техніка (Настільні калькулятори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, бул. Т.Шевченка 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2021
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - Місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2021 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 10:51
3014 -Калькулятори.docx
19 квітня 2021 10:49
Проект договору 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Представник.
Дата подання: 20 квітня 2021 14:20
Дата відповіді: 20 квітня 2021 14:44
Чи влаштує Замовника в яксті представника постачальника курьєр транспортної компанії (Нова пошта або інша)?
Відповідь: Добрий день. На жаль, керівництво нашого закладу вимагає присутність Вашого представника для забезпечення якості доставки та економії часу для повернення не відповідного товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-19-001858-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Біном", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 20 квітня 2021 20:31
Калькулятори
Вимога присутности представника Учасника є дискримінаційною по відношенню до Постачальників з інших міст що протирічить п.1 Ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі.. Присутність представника Постачальника аж ніяк не забезпечує якість доставки. Щодо економії часу то Ви вже "заощадили" час, бо ця вимога й привела до відсутності пропозицій на попередних торгах. А щоб не доводити до повернення не відповідного товару достатньо перевірити його на відповідність технічним вимогам та не придбавати товар сумнівного походження. Ми ще не мали досвіду заміни калькулятрів, бо в цьому не було потреби, (хоча й продали уже не одну сотню) але цей процес може зайняти 3-5 днів. Не думаємо, що присутність представника якось пришвидшить цей процес. Тому вважаємо, що ця вимога має бути прибрана.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2021 21:18
Доброго вечора! Для уникнення будь-яких непорозумінь між Замовником та Учасником, який займається реалізацією товарів, важливо щоб перед отриманням товару споживач отримав, по можливості, максимум інформації про цей товар, а при необхідності (товар пошкоджений, не в повному обсязі чи не відповідає характеристикам вказаним в закупівлі) одразу провести повернення товару. Ніякої дискримінації в цій вимозі не передбачено, на власному досвіді знаємо, що це впливає на рівень доставки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 2 850,00
UAH з ПДВ
2 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 12:40
Електронний підпис
29 квітня 2021 12:39
Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2021 12:39
Лист-згода.pdf
29 квітня 2021 12:39
Лист сертифікація.pdf
29 квітня 2021 12:39
Завірені уставні.pdf
29 квітня 2021 12:39
Довідка про ФОП..pdf
29 квітня 2021 12:39
Довідка працівники.pdf
29 квітня 2021 12:39
Довідка право підпису.pdf
29 квітня 2021 12:39
Довідка ліцензування.pdf
29 квітня 2021 12:39
Довідка договора.pdf
29 квітня 2021 12:39
Гарантійний лист.pdf
29 квітня 2021 12:39
Витягп.pdf
29 квітня 2021 12:39
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3001003991
Переможець 2 850,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 11:25

Документи

30 квітня 2021 11:24
70 від 30.04.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3001003991
2 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2021 11:24
70 від 30.04.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 10:13
Дог.51 від 13.05.2021.pdf укладений
14 травня 2021 08:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 850,00
UAH