Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна дверей в нежитловому приміщенні за адресою бульвар Свободи, 56/119 м. Жовті Води
Очікувана вартість
17 917,38 UAH
UA-2021-04-19-001002-a a7276014265249fe92a340141feb26e8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959,+380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Інформація про технічні та якісні характеристики зазначена в угоді
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна дверей в нежитловому приміщенні за адресою бульвар Свободи, 56/119 м. Жовті Води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, бульвар Свободи 56/119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 квітня 2021 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САВЕЛЬЄВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ
#3044107219
Переможець 17 917,38
UAH
19 квітня 2021 09:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 09:12
Дод.уг.1дог52.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 15:01
Дог52_1.pdf укладений
19 квітня 2021 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з наданням послуги в повному обсязі, Сторони дійшли згоди зменшити вартість договору на 96,25 грн. Загальна вартість послуг за договором складає 17 821,13 грн.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML