Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 547 931,60 UAH
UA-2021-04-19-000028-b ● ca65ee8e2b1b4964b89473e7f7896edf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20122722 |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, 43010, Волинська обл., місто Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 66А |
Контактна особа: |
Сметюх Ольга +380504381007 policlinika_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 08:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2021 13:05 |
Очікувана вартість: | 1 547 931,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Детально викладено в "Тендерна документація (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).zip"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43010, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 66А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимогу пунктів 1.7.2 – 1.7.4 Тендерної документації. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 00:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 00:04 |
Перелік змін (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).pdf.zip | |
29 квітня 2021 00:04 |
Тендерна документація (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(нова редакці.zip | |
19 квітня 2021 08:08 |
Тендерна документація (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).pdf.zip | |
19 квітня 2021 08:08 |
Проект договору (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).pdf.zip |
29 квітня 2021 00:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 квітня 2021 00:04 |
Перелік змін (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).pdf.zip
|
||||||
29 квітня 2021 00:04 |
Тендерна документація (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(нова редакці.zip
|
||||||
19 квітня 2021 08:08 |
Тендерна документація (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).pdf.zip
|
||||||
19 квітня 2021 08:08 |
Проект договору (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).pdf.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність додаткових вимог замовника власне предмету закупівлі
Дата подання: 21 квітня 2021 11:59
Дата відповіді: 26 квітня 2021 23:00
Згідно Розділу 5, Форми 1, Додатку 5 до тендерної документації вказано що учасники закупівлі повинні гарантувати та вказати найменування організації, яку буде залучено для здійснення технічного обслуговування ліфта.
Однак, предметом закупівлі передбачено роботи по заміні ліфта, а технічне обслуговування ліфта, це окрема послуга за ДК 021:2015 – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів, яка надається постійно, а власне самі послуги виконуються щомісячно, або і частіше сторонніми організаціями протягом всього строку служби ліфта
Відповідно послуги з технічного обслуговування ліфта Замовник повинен окремо закупити.
Тому просимо Замовника ознайомитись з КД 36.1-001-200 Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішенням тендерного комітету від 24 квітня 2021 року
Заступник директора з економічних питань Слабенко О.І.
РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 21.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Викладені зауваження у зверненні взяті до уваги та повторно переглянули зміст Тендерної документації. За результатами розгляду, тендерним комітетом прийнято рішення про виправлення неточностей в технічних вимогах, шляхом їх уточнення.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою коригування змісту Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 21.04.2021р.
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішенням тендерного комітету від 24 квітня 2021 року
Заступник директора з економічних питань Слабенко О.І.
РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 21.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Викладені зауваження у зверненні взяті до уваги та повторно переглянули зміст Тендерної документації. За результатами розгляду, тендерним комітетом прийнято рішення про виправлення неточностей в технічних вимогах, шляхом їх уточнення.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою коригування змісту Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 21.04.2021р.
Незрозумілі та нечіткі вимоги замовника закупівлі
Дата подання: 21 квітня 2021 12:22
Дата відповіді: 26 квітня 2021 23:01
Згідно Розділу 2, Форми 1, Додатку 5 до тендерної документації вказано заповнити порівняльну таблицю: в одній колонці вказано "Найменування показника (вимоги) згідно з Додатком 2", а в іншій "Зміст (опис) технічних вимог (характеристик) показника ліфта відповідно до офіційної технічної документації виробника товару"
Просимо конкретизувати які показники (вимоги) брати до уваги з Додатку 2 та вказати конкретні найменування документів які замовник вважає "офіційною технічною документацією виробника товару".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішенням тендерного комітету від 24 квітня 2021 року
Заступник директора з економічних питань Слабенко О.І.
РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 21.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Викладені зауваження у зверненні взяті до уваги та повторно переглянули зміст Тендерної документації. За результатами розгляду, тендерним комітетом прийнято рішення про виправлення неточностей в технічних вимогах, шляхом їх уточнення.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою коригування змісту Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 21.04.2021р.
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішенням тендерного комітету від 24 квітня 2021 року
Заступник директора з економічних питань Слабенко О.І.
РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 21.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Викладені зауваження у зверненні взяті до уваги та повторно переглянули зміст Тендерної документації. За результатами розгляду, тендерним комітетом прийнято рішення про виправлення неточностей в технічних вимогах, шляхом їх уточнення.
Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою коригування змісту Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 21.04.2021р.
Суперечливі та незрозумілі вимоги в тендерній документації
Дата подання: 22 квітня 2021 11:32
Дата відповіді: 27 квітня 2021 20:38
Згідно підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації вказано надати кошторисну документацію (локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загально-виробничих витрат) .
Однак згідно пункту 3.3.4 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації вказано що Документи, передбачені пунктом 3.3.1 цього Додатку, складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будьяких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів послуг (робіт, витрат), матеріальних та /або трудових ресурсі.
Просимо Замовника роз'яснити, як сформувати кошторисну документацію без зазначення в ній цінових вартісних показників???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Відповідно до підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження вимогам, передбаченим пунктами 3.1.1 - 3.2.8 Додатку до тендерної документації у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) учасник повинен включити наступні документи:
Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
Розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
При чому потрібно врахувати, що відповідно до пункту 3.3.4 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, вище зазначені документи складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів послуг (робіт, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів.
Тобто при формуванні кошторисної документації, в тому числі локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів та розрахунків загально-виробничих витрат учасник повинен видалити у відповідних графах форм документів ціни та будь-які цінові (вартісні) показники щодо початкової ціни тендерної пропозиції. Окрім того ціну тендерної пропозиції учасник подає, шляхом заповнення відповідних електронних полів.
Додатково повідомляємо, що учасник, якого відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде визнано переможцем процедури закупівлі, для підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону, повинен розрахувати, скласти та надати замовнику через електронну систему закупівель щодо нової ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону вище зазначені документи з відповідним розрахунком цінові (вартісні) показники
Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Відповідно до підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження вимогам, передбаченим пунктами 3.1.1 - 3.2.8 Додатку до тендерної документації у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) учасник повинен включити наступні документи:
Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
Розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
При чому потрібно врахувати, що відповідно до пункту 3.3.4 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, вище зазначені документи складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів послуг (робіт, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів.
Тобто при формуванні кошторисної документації, в тому числі локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів та розрахунків загально-виробничих витрат учасник повинен видалити у відповідних графах форм документів ціни та будь-які цінові (вартісні) показники щодо початкової ціни тендерної пропозиції. Окрім того ціну тендерної пропозиції учасник подає, шляхом заповнення відповідних електронних полів.
Додатково повідомляємо, що учасник, якого відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде визнано переможцем процедури закупівлі, для підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону, повинен розрахувати, скласти та надати замовнику через електронну систему закупівель щодо нової ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону вище зазначені документи з відповідним розрахунком цінові (вартісні) показники
Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
Щодо відсутності в тендерній документації вимоги надати підсумкові документи до кошторисної доккументації.
Дата подання: 22 квітня 2021 14:29
Дата відповіді: 27 квітня 2021 20:43
Повідомляємо, що згідно підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації вказано, що учасникам необхідно надати кошторисну документацію (локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загально-виробничих витрат).
Однак, загальна сума локальних кошторисів/підсумкових відомостей ресурсів та розрахунків загально-виробничих витрат, які вимагаються тендерною документацією не буде відповідати вартості тендерної пропозиції учасників, оскільки вказані документи не є підсумковими по об'єкту та не будуть відображати суму тендерної пропозицій учасників.
Просимо замовника це якось врахувати коли почне перевіряти документації учасників))))
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Відповідно до підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження вимогам, передбаченим пунктами 3.1.1 - 3.2.8 Додатку до тендерної документації у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) учасник повинен включити наступні документи:
Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
Розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
При чому потрібно врахувати, що вище зазначені документи складаються та подаються учасником з врахуванням вимог, встановлених пунктами 3.2.1 – 3.2.12 Розділу 3.2 та пункту 3.3.4 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації.
Однак, хочемо наголосити, що при розгляді (вивченні) тендерних пропозицій замовник буде перевіряти документи учасників на відповідність показників предмета закупівлі, в тому числі видів та кількісних характеристик (об’ємів) послуг (робіт, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів.
Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Відповідно до підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження вимогам, передбаченим пунктами 3.1.1 - 3.2.8 Додатку до тендерної документації у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) учасник повинен включити наступні документи:
Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
Розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією);
При чому потрібно врахувати, що вище зазначені документи складаються та подаються учасником з врахуванням вимог, встановлених пунктами 3.2.1 – 3.2.12 Розділу 3.2 та пункту 3.3.4 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації.
Однак, хочемо наголосити, що при розгляді (вивченні) тендерних пропозицій замовник буде перевіряти документи учасників на відповідність показників предмета закупівлі, в тому числі видів та кількісних характеристик (об’ємів) послуг (робіт, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів.
Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
Щодо виконання п.3.1.10 тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2021 14:53
Дата відповіді: 27 квітня 2021 21:15
Просимо вказати п.3.1.10 тендерної документації має відношення до даної закупівлі чи ні, бо там на початку якась нісенітниця. По закону - немає, по вашому формулювання - незрозуміло. Якось чітко і зрозуміло сформулюйте перше речення.
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Норми пункту 3.1.10 Розділу 3 тендерної документації поширюються на випадки, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну - 5150 тисячам євро, при чому курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення .
Тобто вимога, передбачена пунктом 3.1.10 Розділу 3 тендерної документації не поширюється на дану закупівлю.
Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Норми пункту 3.1.10 Розділу 3 тендерної документації поширюються на випадки, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну - 5150 тисячам євро, при чому курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення .
Тобто вимога, передбачена пунктом 3.1.10 Розділу 3 тендерної документації не поширюється на дану закупівлю.
Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
Щодо наявності одного комплекту проектної документації.
Дата подання: 23 квітня 2021 16:18
Дата відповіді: 29 квітня 2021 12:40
В проекті договору п. 2.5. вказано що Підрядник повинен зберігати на будівельному майданчику один комплект проектної документації разом із змінами до неї та надавати її Замовнику на його прохання для користування. Допускається зберігання проектної документації, розробленої у вигляді електронних документів, за умови права доступу до неї Замовника.
Просимо вказати, Підрядник повинен сам виготовити цю проектну документацію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 23.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Пунктом 2.5 Додатка 4 до тендерної документації встановлено, що Підрядник повинен зберігати на будівельному майданчику один комплект проектної документації разом із змінами до неї та надавати її Замовнику на його прохання для користування. Допускається зберігання проектної документації, розробленої у вигляді електронних документів, за умови права доступу до неї Замовника. При чому пунктом 8.11 Додатка 4 до тендерної документації передбачені наступні дії Замовника, а саме: протягом 5-ти календарних днів після підписання Договору він повинен передати Підряднику дозвільну та технічну документацію, в тому числі проектну документацію, необхідну для виконання капітального ремонту. Тобто умовами Договору не зобов’язують Підрядника виготовляти проектну документацію щодо даного предмета закупівлі.
Додатково хочемо наголосити, що станом на дату оголошення цих відкритих торгів проектна документація наявна.
Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 23.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 23.04.2021р. відсутні.
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 23.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Пунктом 2.5 Додатка 4 до тендерної документації встановлено, що Підрядник повинен зберігати на будівельному майданчику один комплект проектної документації разом із змінами до неї та надавати її Замовнику на його прохання для користування. Допускається зберігання проектної документації, розробленої у вигляді електронних документів, за умови права доступу до неї Замовника. При чому пунктом 8.11 Додатка 4 до тендерної документації передбачені наступні дії Замовника, а саме: протягом 5-ти календарних днів після підписання Договору він повинен передати Підряднику дозвільну та технічну документацію, в тому числі проектну документацію, необхідну для виконання капітального ремонту. Тобто умовами Договору не зобов’язують Підрядника виготовляти проектну документацію щодо даного предмета закупівлі.
Додатково хочемо наголосити, що станом на дату оголошення цих відкритих торгів проектна документація наявна.
Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 23.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 23.04.2021р. відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-19-000028-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП СРБК "Портал", Код ЄДРПОУ:33860532
Дата подання: 23 квітня 2021 16:16
Невідповідність форми документів, що вимагаються замовником
Згідно п. 3.3.1 Розділу 3, Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен включити в пропозицію локальний кошторис на будівельні роботи за формою №1.
Однак згідно Таблиці 1, п. 3.2.1 розділу 3 Додатку2 до тендерної документації вказано кошторис № 2-1-2 на пусконалагоджувальні роботи. Згідно п. 7.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” вартість пусконалагоджувальних робіт визначається локальним кошторисом за формою, яку наведено в додатку В, тобто за формою № 3.
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Однак згідно Таблиці 1, п. 3.2.1 розділу 3 Додатку2 до тендерної документації вказано кошторис № 2-1-2 на пусконалагоджувальні роботи. Згідно п. 7.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” вартість пусконалагоджувальних робіт визначається локальним кошторисом за формою, яку наведено в додатку В, тобто за формою № 3.
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2021 22:31
РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на вимогу номером: UA-2021-04-19-000028-b.c1 учасника, яку оприлюднено 23.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Викладені зауваження у зверненні взяті до уваги та повторно будуть переглянуті зміст та умови тендерної документації. За результатами розгляду, тендерним комітетом прийнято рішення про виправлення неточностей, шляхом їх уточнення при внесенні змін до тендерної документації.
Додатково наголошуємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою коригування змісту тендерної документації, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 23.04.2021р.
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
З метою надання роз'яснення на вимогу номером: UA-2021-04-19-000028-b.c1 учасника, яку оприлюднено 23.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Викладені зауваження у зверненні взяті до уваги та повторно будуть переглянуті зміст та умови тендерної документації. За результатами розгляду, тендерним комітетом прийнято рішення про виправлення неточностей, шляхом їх уточнення при внесенні змін до тендерної документації.
Додатково наголошуємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою коригування змісту тендерної документації, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у вимозі від 23.04.2021р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО |
1 532 178,00
UAH з ПДВ
|
1 532 178,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО ЛІФТ СЕРВІС" |
1 547 931,00
UAH з ПДВ
|
1 547 931,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО #33001226 |
Переможець |
1 532 178,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 21:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:14
|
ДУ 5 Договір 63.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 22:22
|
ДУ 4 Договір 63 .pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 22:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 15:22
|
ДУ3 Договір 63 .pdf | зміни до договору |
11 листопада 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:57
|
ДУ2Договір 63.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:52
|
ДУ1Договір 63.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 10:09
|
Договір 63.pdf | укладений |
24 травня 2021 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна сторони Договору |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну завершення виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |