Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Агенція місцевих доріг Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 43960127 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр. Миру, 34 |
Контактна особа: |
Муханова Валентина Геннадіївна +380977180060 tender_dpamdmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2021 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 15:35 |
Очікувана вартість: | 62 545 474,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 981,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі – гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства, електронна гарантія обов’язково повинна містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається Замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону та становить 300 000,00 гривень (триста тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Державне підприємство «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» Код ЄДРПОУ 43960127 проспект Миру, будинок № 34, місто Миколаїв, 54034, Миколаївська область, Україна +38(097) 718-00-60 р/р UA 538201720344361001100051443 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель Замовникам забороняється вимагати від Учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина восьма стаття 12 цього Закону). Тендерна пропозиція в складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у вигляді гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю робіт складає 2 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банком, страховою організацією, фінансовою установою. Строк дії гарантії: протягом строку дії договору. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, Учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії гарантії або надати нову гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Документами, що підтверджують надання Учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал гарантії, що видана переможцю відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897; - засвідчені належним чином копії гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином. Гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги Бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з Бенефіціаром, після її передавання/надсилання Бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе Учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем умов договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення Учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи Замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається переможцю), Замовник особисто вирішує питання перерахування коштів з банком - гарантом, що надав гарантію Учаснику. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника останньому, протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 (трьох) місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт за Договором, відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641) при наявності фінансових ресурсів. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2021 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 12:32 |
Пояснювальна записка О151909.rar | |
05 травня 2021 12:32 |
Перелік змін до протоколу _ 9 6 Б М.pdf | |
05 травня 2021 12:32 |
ПДФ КС 72.rar | |
05 травня 2021 12:32 |
ГП моста 72 м.rar | |
05 травня 2021 12:32 |
Геологія звіт О151909.rar | |
05 травня 2021 12:32 |
ТД КР Б М О151909 нова редакція.docx | |
05 травня 2021 12:32 |
ТД нова редакція О151909.pdf | |
20 квітня 2021 17:49 |
Проект договору 0151909.rtf | |
20 квітня 2021 17:49 |
ТД КР Б М О151909.docx | |
20 квітня 2021 17:49 |
ТД КР Б М О151909.pdf | |
20 квітня 2021 17:49 |
Перелік змін до ТД Б М О151909.pdf | |
20 квітня 2021 17:49 |
Протокол _ 9 3 Б М О151909.pdf | |
17 квітня 2021 18:40 |
Проект договору 0151118.rtf | |
17 квітня 2021 18:40 |
ТД КР Б М О151118.docx | |
17 квітня 2021 18:40 |
ТД КР Б М О151118.pdf |
05 травня 2021 12:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 травня 2021 12:32 |
Пояснювальна записка О151909.rar
|
||||||
05 травня 2021 12:32 |
Перелік змін до протоколу _ 9 6 Б М.pdf
|
||||||
05 травня 2021 12:32 |
ПДФ КС 72.rar
|
||||||
05 травня 2021 12:32 |
ГП моста 72 м.rar
|
||||||
05 травня 2021 12:32 |
Геологія звіт О151909.rar
|
||||||
05 травня 2021 12:32 |
ТД КР Б М О151909 нова редакція.docx
|
||||||
05 травня 2021 12:32 |
ТД нова редакція О151909.pdf
|
||||||
20 квітня 2021 17:49 |
Проект договору 0151909.rtf
|
||||||
20 квітня 2021 17:49 |
ТД КР Б М О151909.docx
|
||||||
20 квітня 2021 17:49 |
ТД КР Б М О151909.pdf
|
||||||
20 квітня 2021 17:49 |
Перелік змін до ТД Б М О151909.pdf
|
||||||
20 квітня 2021 17:49 |
Протокол _ 9 3 Б М О151909.pdf
|
||||||
17 квітня 2021 18:40 |
Проект договору 0151118.rtf
|
||||||
17 квітня 2021 18:40 |
ТД КР Б М О151118.docx
|
||||||
17 квітня 2021 18:40 |
ТД КР Б М О151118.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На улаштування дорожнього одягу та організація дорожнього руху
по п. 10 та п.11 загальна товщина улаштування одношарової основи із щебеню складає 10 см загальною площею 1055 м2.
Улаштування тимчасової дороги та понтонного мосту
по п.17 та п.18 загальна товщина улаштування цементобетонного покриття бетоноукладальником складає 15 см загальною площею 111 м2.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 3 цієї тендерної документації.
Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
1. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасником надано довідку, згідно якої, максимальна вантажопід’ємність наявних автокранів складає 45тн. Згідно технічної специфікації, на об’єкті необхідно виконати «Установлення стріловими кранами на опори автодорожніх мостів залізобетонних балкових прогонових конструкцій довжиною до 24 м – 21 шт». Для виконання даного виду робіт, згідно базових норм, необхідно застосовувати крани з вантажопід’ємністю не менше 100тн.
В зв’язку з тим, що автокраном вантажопід’ємністю 45тн, не можливо виконати монтаж прогонових конструкцій мосту, учасник не надав в повному обсязі підтвердження про наявність техніки, необхідної для забезпечення виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації (додаток 7 до тендерної документації).
2. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасником надано копії документів по двом договорам, а саме:
2.1. Договір №289 від 25 липня 2018 року «Реконструкція пішохідного мосту в саду ім. Т.Г.Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові». Згідно Державної класифікації, даний об’єкт відноситься до ДК 45112000-5 – землерийні та інші земляні роботи. Враховуючи те, що згідно тендерної документації, на об’єкті: Будівництво мостового переходу (автодорожнього мосту) через р. Інгулець на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151909 Казанка - (Р-47) - Новотимофіївка, км 1+200, Снігурівського району, Миколаївської області (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів), наданий договір не можна визнати аналогічним.
2.2. Договір №105-14 від 14 серпня 2017 року «Будівництво автомобільної дороги І Рінг роуд, з будівництвом надземного мосту, Доха, Катар». Згідно наданих підтверджуючих документів, замовником за даним договором виступала компанія «REMEKS SAN.URN.URT.VE DIS TIK. LTD.STI» Стамбул, Туреччина. Очевидно, що даний замовник за договором не може бути балансоутримувачем автомобільної дороги І Рінг роуд, з будівництвом надземного мосту, Доха, Катар, відповідно, в складі наданих підтверджуючих документів, повинен бути відгук від балансоутримувача об’єкта виконання робіт про належне виконання договору, якого надано не було.
Враховуючи вищевикладене, а саме, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція повинна була бути відхилення на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
По першому питанню вимоги:
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника «Учасник повинен надати інформацію (довідку, гарантійний лист, тощо в довільній формі) про наявність техніки, парку машин, механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для забезпечення виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічною специфікацією (додаток № 7 цієї тендерної документації), що, є предметом даної закупівлі за встановленою формою. У інформації Учасник зазначає чи є техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування власними, чи залученими (включаються тільки те обладнання, що буде використовуватися при виконанні робіт).
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (** договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг);
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Враховуючи вищенаведене, усі пункти вважаємо виконаними, оскільки Учасником КОРПОРАЦІЄЮ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» надано повний перелік документів із зазначеного Замовником переліку для підтвердження відповідності наявності матеріально-технічної бази.
У своїй довідці КОРПОРАЦІЯ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» надала перелік мінімально необхідної техніки для виконання робіт за предметом закупівлі «Будівництво мостового переходу (автодорожнього мосту) через р. Інгулець на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151909 Казанка - (Р-47) - Новотимофіївка, км 1+200, Снігурівського району, Миколаївської області», оскільки Додатком 3 не встановлено вимог щодо кількості та технічних характеристик необхідної матеріально-технічної бази. Варто зазначити, що наданий у довідці список техніки є невичерпним та може коригуватися в залежності від специфіки та об’єму робіт/фінансування об’єкта будівництва.
По другому питанню вимоги:
2.1. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника «Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту мостів або штучних споруд.
Договір (договори) повинен (ні) бути укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та виконаний (завершений) у повному обсязі. Виконаними (завершеними) вважаються лише ті роботи, які прийняті Замовником.
Варто зазначити, що Замовником надається чітке роз’яснення щодо поняття «аналогічний договір» – договір (договори) на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту мостів або штучних споруд (тобто без прив’язки до Державного класифікатора). Враховуючи вищенаведене, усі пункти вважаємо виконаними, оскільки Учасником КОРПОРАЦІЄЮ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» надано повний та вичерпний перелік документів із зазначеного Замовником переліку для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а саме Договір №289 від 25 липня 2018 року «Реконструкція пішохідного мосту в саду ім. Т.Г.Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові».
2.2. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника «Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(ів) Учасник надає:
- копію договору з усіма додатками та змінами до нього;
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму виконання договору;
- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму виконання договору;
- лист-відгук від Замовника з інформацією про належне виконання договору.
У листі-відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт/надання послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, застосування/незастосування спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій Зазначений відгук має бути виданий попереднім Замовником не раніш 2021 року.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
При наданні в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору субпідряду, Учасник надає лист – відгук як від генпідрядника, так і від Замовника робіт по договору (балансоутримувача об’єкта виконання робіт), в рамках якого виконувався субпідрядний договір.».
Враховуючи вищенаведене зазначаємо, що КОРПОРАЦІЄЮ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» виконано вимогу щодо надання відгуку саме від Замовника (а не Балансоутримувача), з яким укладено аналогічний договір (Договір №105-14 від 14 серпня 2017 року «Будівництво автомобільної дороги І Рінг роуд, з будівництвом надземного мосту, Доха, Катар» з Компанією «REMEKS SAN.URN.URT.VE DIS TIK. LTD.STI»).
Тендерна пропозиція Учасника КОРПОРАЦІЯ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Рішення тендерного комітету від 25.05.2021 №2/18/КР/М щодо прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем тендеру є обґрунтованим, підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону – відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000058 ● a70ab33c17e4423d85d5819b2011f993
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23
UA-2021-04-17-000088-b
17.04.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 10:47:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з
будівництва мостового переходу (автодорожнього мосту) через р. Інгулець на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151909 Казанка - (Р-47) - Новотимофіївка, км 1+200, Снігурівського району, Миколаївської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-17-000088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 14:13:21
Пояснення
Обсяги робіт за робочим проектом «Будівництво мостового переходу (автодорожнього мосту) через р. Інгулець на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151909 Казанка - (Р-47) - Новотимофіївка, км 1+200, Снігурівського району, Миколаївської області», складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту, що є обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Державним підприємством «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» в складі розроблення проектно-кошторисної документації замовлено проходження експертного звіту економічної частини робочого проекту.
Згідно експертного звіту від 24.02.2021 № ЕК – 3973/02-21 загальна кошторисна вартість будівництва складає 66 897,248 тис.грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості будівництва мостового переходу (автодорожнього мосту) через р. Інгулець на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151909 Казанка - (Р-47) - Новотимофіївка, км 1+200, Снігурівського району, Миколаївської області є витрати на ремонт без урахування витрат на утримання служби замовника та здійснення інспекційного контролю.
Додаток до пояснення копії наступних документів:
1. Експертний звіт від 24.02.2021 № ЕК – 3973/02-21.
2. Лист від 09.04.2021 № 0904/ВЕп63 про уточнення в експертному звіті від 24.02.2021 № ЕК – 3973/02-21
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 24.03.2021 на суму 66 897,248 тис.грн.
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (без витрат на утримання служби замовника та здійснення інспекційного контролю) на суму 62 545,474 тис.грн.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщена на сторінки офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://www.mk.gov.ua/ua/oda/pidrozidyly/inf/1615887532/1615887649/.
- Протокол
- Експертний звіт від 24.02.2021 _ ЕК _ 397302-21.та лист про уточнення.pdf
- ЗКР вартості об_єкта будівництва (без витрат на утримання служби замовника та здійснення інспекційного.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об_єкта будівництва від 24.03.2021 на суму 66897_248 тис.грн.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" |
56 988 785,78
UAH з ПДВ
|
54 443 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОРПОРАЦІЯ "ПЛАНЕТА-ВЕСТ |
59 355 655,00
UAH з ПДВ
|
54 443 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ - 35" |
62 465 020,00
UAH з ПДВ
|
54 444 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНЖЕНЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА |
61 477 323,95
UAH з ПДВ
|
59 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" #37963680 |
Відхилено |
54 443 990,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 15:55
|
|
КОРПОРАЦІЯ "ПЛАНЕТА-ВЕСТ #44139070 |
Переможець |
54 443 999,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2021 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 15:47
|
Додаткова Угода | укладений |
20 листопада 2023 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 22:22
|
Д_у_ 4 від 28_12_2022 до Д-ру 31БМ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 22:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 11:53
|
Д.у. _ 3 від 18.02.2022 до Договору _ 31 Б М.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:31
|
Д.у. _ 2 від 30.12.21 до Договору _ 31 Б М.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2021 16:06
|
Д.у. _ 1 від 24.12.21 до Договору _ 31 Б М.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 16:24
|
Договір | укладений |
13 липня 2021 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти Додатки 3, 4 до Договору в новій редакції. 2. Додаток 3 - Календарний графік виконання робіт до Договору викласти в редакції, що додається. 3. Додаток 4 – План фінансування до Договору викласти в редакції, що додається. 4. В усьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, обов’язковими будуть умови вищезазначеного Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів печатками. 6. Дана Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони та є невід’ємною частиною Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року. 7. Додатки до Додаткової угоди № 1 до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року: 1. Додаток 3 - Календарний графік виконання робіт до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року (в редакції Додаткової угоди № 1 від 24.12.2021 року); 2. Додаток 4 – План фінансування до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року (в редакції Додаткової угоди № 1 від 24.12.2021 року). |
Номер договору про закупівлю: | 31/Б/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти Додатки 3, 4 до Договору в новій редакції. 2. Додаток 3 - Календарний графік виконання робіт до Договору викласти в редакції, що додається. 3. Додаток 4 – План фінансування до Договору викласти в редакції, що додається. 4. В усьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, обов’язковими будуть умови вищезазначеного Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів печатками. 6. Дана Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони та є невід’ємною частиною Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року. 7. Додатки до Додаткової угоди № 2 до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року: 1. Додаток 3 - Календарний графік виконання робіт до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року (в редакції Додаткової угоди № 2 від 30.12.2021 року); 2. Додаток 4 – План фінансування до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року (в редакції Додаткової угоди № 2 від 30.12.2021 року). |
Номер договору про закупівлю: | 31/Б/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни в Розділ Договору «Місцезнаходження, реквізити та підписи Сторін» в частині реквізитів Підрядника: ПІДРЯДНИК КОРПОРАЦІЯ «ПЛАНЕТА ВЕСТ» вул.Гайцана,буд.6, м.Київ,01010, Україна Код ЄДРПОУ 44139070 Р/р UA043282090000026000000014958 в АБ «Південний» МФО 328209 Р/р UA793805260000026002001325469 в АТ «КБ «ГЛОБУС» МФО 380526 (для попередньої оплати) UA558201720355979000000710282 в ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, М.КИЇВ Тел. (068)502-51-88 e-mail: ikpb@ukr.net sdo.bk.19@gmail.com Генеральний директор ________________ С.М. Дзигун |
Номер договору про закупівлю: | 31/Б/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти Додатки 3, 4 до Договору в новій редакції. 2. Додаток 3 - Календарний графік виконання робіт до Договору викласти в редакції, що додається. 3. Додаток 4 – План фінансування до Договору викласти в редакції, що додається. 4. В усьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, обов’язковими будуть умови вищезазначеного Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів печатками. 6. Дана Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони та є невід’ємною частиною Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року. 7. Додатки до Додаткової угоди № 4 до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року: 1. Додаток 3 - Календарний графік виконання робіт до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року (в редакції Додаткової угоди № 4 від 28 грудня 2022 року); 2. Додаток 4 – План фінансування до Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року (в редакції Додаткової угоди № 4 від 28 грудня 2022 року); |
Номер договору про закупівлю: | 31/Б/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 липня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 490 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 248 333,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з досягнутою домовленістю та відповідно до п.п. 22.1.,22.2. Договору, Сторони вирішили за взаємною згодою розірвати Договір № 31/Б/М від 13 липня 2021 року, зі всіма змінами, доповненнями та додатками до нього з дати підписання цієї Додаткової угоди, у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт. 2. З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди зобов'язання Сторін, що виникли з Договору № 31/Б/М від 13 липня 2021 року, зі всіма змінами, доповненнями та додатками до нього, припиняються і Сторони підтверджують про відсутність претензій одна до одної. |