Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо курки
Очікувана вартість
290 856,72 UAH
UA-2021-04-17-000067-b ● 44a463ff1c5b4a4587a128f76703fd13
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Залюбовська Вікторія Володимирівна +380990036877 tenderviktorijadma88@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2021 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2021 16:45 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 290 856,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 908,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1778.7 кг
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
198.66 кг
Гомілка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
614.46 кг
Стегно куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
450.45 кг
Тушки курки - бройлера патраної 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
99.33 кг
Окіст курки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 12:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
30 квітня 2021 12:24 |
ТДзм .docx | |
30 квітня 2021 12:24 |
Додаток3зм.docx | |
17 квітня 2021 16:41 |
ПРОЕКТ.docx | |
17 квітня 2021 16:41 |
Додаток2.docx | |
17 квітня 2021 16:41 |
Додаток1.docx |
30 квітня 2021 13:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2021 12:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
30 квітня 2021 12:24 |
ТДзм .docx
|
|||
30 квітня 2021 12:24 |
Додаток3зм.docx
|
|||
17 квітня 2021 16:41 |
ПРОЕКТ.docx
|
|||
17 квітня 2021 16:41 |
Додаток2.docx
|
|||
17 квітня 2021 16:41 |
Додаток1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-17-000067-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бурмака Павло Павлович, Код ЄДРПОУ:3628804857
Дата подання: 23 квітня 2021 16:04
Вимога усунути порушення
Доброго дня!
Звертаюсь до Вас з вимогою усунути порушення, що були виявлені в тендерній документації.
Згідно Додатку № 3 від Учасників вимагається надання:
"Виконавець надає копію документа, який засвідчує наявність учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005), ISO 14000, ISO 9000 згідно вимог Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів."
Повідомляю, що ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) діє в Україні до 29 червня 2021 року. На заміну нього, в Україні вже діє ДСТУ ISO 22000:2019 і наразі всі органи сертифікації видають Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів саме на відповідність ДСТУ ISO 22000:2019. Це пов’язано з тим, що вищезазначені сертифікати видаються строком на 3 роки, а у зв’язку з тим, що ISO 22000:2005 IDT втрачає свою чинність в Україні через 3 місяці, такі сертифікати видаються на відповідність ДСТУ ISO 22000:2019.
Також, зазначаю, що ISO 9000 та ISO 14000 не існує, а існує ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015.
Прошу внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодаства України, зазначивши можливість надання учасниками документів, що підтверджують про наявність систем згідно ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Звертаюсь до Вас з вимогою усунути порушення, що були виявлені в тендерній документації.
Згідно Додатку № 3 від Учасників вимагається надання:
"Виконавець надає копію документа, який засвідчує наявність учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005), ISO 14000, ISO 9000 згідно вимог Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів."
Повідомляю, що ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) діє в Україні до 29 червня 2021 року. На заміну нього, в Україні вже діє ДСТУ ISO 22000:2019 і наразі всі органи сертифікації видають Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів саме на відповідність ДСТУ ISO 22000:2019. Це пов’язано з тим, що вищезазначені сертифікати видаються строком на 3 роки, а у зв’язку з тим, що ISO 22000:2005 IDT втрачає свою чинність в Україні через 3 місяці, такі сертифікати видаються на відповідність ДСТУ ISO 22000:2019.
Також, зазначаю, що ISO 9000 та ISO 14000 не існує, а існує ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015.
Прошу внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодаства України, зазначивши можливість надання учасниками документів, що підтверджують про наявність систем згідно ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2021 16:00
Доброго дня! Дякуємо за уважність, в документацію буде внесено зміни:
Виконавець надає копію документа, який засвідчує наявність учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015,згідно вимог Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Виконавець надає копію документа, який засвідчує наявність учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015,згідно вимог Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Номер вимоги: UA-2021-04-17-000067-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бурмака Павло Павлович, Код ЄДРПОУ:3628804857
Дата подання: 23 квітня 2021 16:11
Вимога
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати: "Обов’язкова наявність санітарних паспортів автотранспорту, яким буде виконуватись поставка товару, учасники повинні надати відповідні копії документів у складі пропозиції. Вантажник та водій-експедитор повинні мати при собі санітарні книжки про проходження медогляду та мають бути забезпечені спеціальним одягом за встановленими нормами."
Звертаю увагу Замовника, що «санітарний паспорт» та «санітарна книжка» наразі в Україні не видаються жодною установою, також відсутні затверджені (на законодавчому рівні) форми цих документів. Замість них, наразі видаються «довідка про санітарну обробку» та «особиста медична книжка».
Прошу внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Також, за текстом вищевикладеної вимоги Замовника вбачається, що він вимагає наявності у Учасника більш ніж одного автомобіля та більш ніж одного водія-експедитора. З огляду на невиликі обсяги закупівлі товару, вважаю, що учаснику буде достатньо мати одну машину з одним водієм - експедитором. Прошу врахувати це при внесенні змін.
Заздалегідь дякую!
Розгорнути
Згорнути
Звертаю увагу Замовника, що «санітарний паспорт» та «санітарна книжка» наразі в Україні не видаються жодною установою, також відсутні затверджені (на законодавчому рівні) форми цих документів. Замість них, наразі видаються «довідка про санітарну обробку» та «особиста медична книжка».
Прошу внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Також, за текстом вищевикладеної вимоги Замовника вбачається, що він вимагає наявності у Учасника більш ніж одного автомобіля та більш ніж одного водія-експедитора. З огляду на невиликі обсяги закупівлі товару, вважаю, що учаснику буде достатньо мати одну машину з одним водієм - експедитором. Прошу врахувати це при внесенні змін.
Заздалегідь дякую!
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2021 16:03
Доброго дня! В документацію буде внесено зміни:
Вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування згідно санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91, де зазначено:
Транспорт повинен бути чистим, справним, з гігієнічним покриттям, яке можна мити. Забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, інших вантажів, отрутохімікатів, побутової хімії та забороняється транспортування сирих продуктів та напівфабрикатів разом з готовими харчовими продуктами. Умови транспортування (температура, вологість тощо) повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на кожний вид харчових продуктів.
Водії (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду та санітарний одяг. Всі роботи з харчовими продуктами повинні проводитися у санітарному одязі.
Крім того, транспорт для перевезення харчових продуктів по мірі необхідності, але не рідше ніж 1 раз на 10 днів, потрібно мити і дезінфікувати.
Учасники повинні надати відповідні копії документів у складі пропозиції, а саме, довідка про санітарну обробку, особиста медична книжка водія.
Вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування згідно санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91, де зазначено:
Транспорт повинен бути чистим, справним, з гігієнічним покриттям, яке можна мити. Забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, інших вантажів, отрутохімікатів, побутової хімії та забороняється транспортування сирих продуктів та напівфабрикатів разом з готовими харчовими продуктами. Умови транспортування (температура, вологість тощо) повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на кожний вид харчових продуктів.
Водії (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду та санітарний одяг. Всі роботи з харчовими продуктами повинні проводитися у санітарному одязі.
Крім того, транспорт для перевезення харчових продуктів по мірі необхідності, але не рідше ніж 1 раз на 10 днів, потрібно мити і дезінфікувати.
Учасники повинні надати відповідні копії документів у складі пропозиції, а саме, довідка про санітарну обробку, особиста медична книжка водія.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" |
275 004,30
UAH з ПДВ
|
275 004,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" |
290 748,15
UAH з ПДВ
|
290 748,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець БАТУРІНА ЯНІНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
290 856,00
UAH з ПДВ
|
290 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" #43505582 |
Переможець |
275 004,30
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 12:49
|
Epson_2832.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 16:30
|
Epson_2714.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 12:25
|
Мясо курицы.pdf | укладений |
02 червня 2021 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 106/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 106/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |