Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот №1 Овочі (ДК 021:2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи) Лот №2 Фрукти (ДК 021:2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Очікувана вартість
71 196,50 UAH
UA-2021-04-17-000003-c 3bdacb42304a40d481b57ee86c0999ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипенко Оксана Юріївна

+380674900242 zhdnz44@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 44
Код ЄДРПОУ: 22057791
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вул. Вітрука, будинок 17
Контактна особа: Осипенко Оксана Юріївна
+380674900242
zhdnz44@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2021 00:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 71 196,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

17 квітня 2021 00:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2021 00:22
Оголошення СЗ Овочі Фрукти - 44.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Овочі (ДК 021:2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 53 509,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 267,55 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 квітня 2021 13:45
Закінчення: 30 квітня 2021 14:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400 кг
Капуста рання
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021
400 кг
Морква рання
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021
400 кг
Цибуля рання
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021
400 кг
Буряк ранній
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021
200 кг
Помідори свіжі
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021
200 кг
Огірки свіжі
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021
5 кг
Кріп
ДК 021:2015: 03221300-9 — Листкові овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021
200 кг
Кабачки свіжі
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021
200 кг
Гарбуз
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, будинок 17
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна 38 120,00
UAH з ПДВ
38 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ 49 400,00
UAH з ПДВ
49 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2021 14:17
Електронний підпис
26 квітня 2021 14:14
ходюк ЄП.pdf
26 квітня 2021 14:14
паспорт код Ходюк.pdf
26 квітня 2021 14:14
ІПН.pdf
26 квітня 2021 14:14
якісне овочі фрукти.pdf
26 квітня 2021 14:14
лист санітарні.pdf
26 квітня 2021 14:14
проект овочі фрукти 44.pdf
26 квітня 2021 14:14
вимоги овочі фрукти 44.pdf

Публічні документи

29 квітня 2021 11:20
Електронний підпис
29 квітня 2021 11:19
овочі ТРАВЕНЬ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ходюк Тамара Адамівна

ФОП ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
#2001104147
Переможець 38 120,00
UAH з ПДВ
11 травня 2021 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
#2001104147
38 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 11:34
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 11:24
Додаткова угода _5 Овочі.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 11:20
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 00:47
Додаткова угода _4 Овочі.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 00:46
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 14:58
Додаткова угода _3 Овочі.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
11 вересня 2021 11:36
Додаткова угода _2 Овочі.pdf зміни до договору
11 вересня 2021 11:34
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 15:46
Додаткова угода _1 Овочі.pdf зміни до договору
27 травня 2021 15:44
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 23:00
Договір 44 21 ОР.pdf укладений
25 травня 2021 22:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 44/21 ОР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні асигнування
Номер договору про закупівлю: 44/21 ОР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні асигнування
Номер договору про закупівлю: 44/21 ОР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні асигнування
Номер договору про закупівлю: 44/21 ОР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 44/21 ОР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 21 247,20
UAH