Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров’яна непромислового використання, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина
Очікувана вартість
828 000,00 UAH
UA-2021-04-16-007536-b ● 2a69fa334f7f424c81ab2c2facb0157a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Теплицької селищної ради "Теплицька міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982643 |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул. Незалежності,2 |
Контактна особа: |
Глибишина Наталія Олександрівна +380435321341 ekonomistu_lpl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 828 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
828 м.куб
Деревина дров’яна непромислового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23800, Україна, Вінницька область, смт. Теплик, вул. Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 17:08 |
Додаток 2 проект договору дрова 16.04.docx | |
16 квітня 2021 17:08 |
Додаток 1 технiчне завдання дрова 16.04.doc | |
16 квітня 2021 17:08 |
Тендерна документацiя дрова 16.04.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 22 квітня 2021 14:20
Дата відповіді: 27 квітня 2021 12:47
Шановний Замовник!
1. У п.2.8. Розділу V тендерної документації вами зазначена вимога, зокрема:
"Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики."
По-перше, згідно якого Закону України встановлена така вимога ? По-друге, в зазначеному листі Мінекономрозвитку не передбачено такої "вимоги" про запровадження на підприємстві працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. По-третє, зазначений лист містить рекомендації для ЗАМОВНИКА, а не для учасника. З огляду на вищезазначене, вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації, як дискримінаційну вимогу!
2. Відповідно до п.7.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати документальне підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва/видобування/рубки деревини, з зазначенням їх місце розташування та легалізації згідно чинного законодавства. Просимо роз’яснити який саме документ має на увазі Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. В рамках підписаної Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) Україною були взяті зобов’язання щодо приведення національного законодавства з питань публічних закупівель у відповідність до директив ЄС шляхом поступової гармонізації. Зазначаємо, що на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель («дорожня карта») та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині правила поведінки суб’єктів сфери публічних закупівель. Мінекономрозвитку спільно з Проектом ЄС напрацьовано Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель (далі – Настанови). Оскільки рівень етичної культури замовників і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови. Тому, враховуючи вище наведене необхідність надання наказу підприємства-учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства, щодо виконання вказаної політики, не обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі в закупівлі, та не суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
2. Статтею 69 Лісового кодексу України, визначено, що спеціальне використання лісових ресурсів на виділеній лісовій ділянці проводиться за спеціальним дозволом – лісорубним квитком.
На виділених лісових ділянках можуть використовуватися лише ті лісові ресурси і лише для цілей, що передбачені виданим спеціальним дозволом. Вимогами ст. 70 Лісового кодексу України визначено, що заготівля деревини в порядку проведення рубок головного користування, а також інших рубок, пов'язаних із веденням лісового господарства, проводиться власниками лісів і постійними лісокористувачами, яким у встановленому порядку надано це право. Відповідно до п. 2 Порядку спеціального використання лісових ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2017 №761 (зі змінами, надалі – Порядок №761), лісорубний або лісовий квиток є основним документом, на підставі якого зокрема, здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів та ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини.
1. В рамках підписаної Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) Україною були взяті зобов’язання щодо приведення національного законодавства з питань публічних закупівель у відповідність до директив ЄС шляхом поступової гармонізації. Зазначаємо, що на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель («дорожня карта») та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині правила поведінки суб’єктів сфери публічних закупівель. Мінекономрозвитку спільно з Проектом ЄС напрацьовано Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель (далі – Настанови). Оскільки рівень етичної культури замовників і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови. Тому, враховуючи вище наведене необхідність надання наказу підприємства-учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства, щодо виконання вказаної політики, не обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі в закупівлі, та не суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
2. Статтею 69 Лісового кодексу України, визначено, що спеціальне використання лісових ресурсів на виділеній лісовій ділянці проводиться за спеціальним дозволом – лісорубним квитком.
На виділених лісових ділянках можуть використовуватися лише ті лісові ресурси і лише для цілей, що передбачені виданим спеціальним дозволом. Вимогами ст. 70 Лісового кодексу України визначено, що заготівля деревини в порядку проведення рубок головного користування, а також інших рубок, пов'язаних із веденням лісового господарства, проводиться власниками лісів і постійними лісокористувачами, яким у встановленому порядку надано це право. Відповідно до п. 2 Порядку спеціального використання лісових ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2017 №761 (зі змінами, надалі – Порядок №761), лісорубний або лісовий квиток є основним документом, на підставі якого зокрема, здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів та ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-16-007536-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО", Код ЄДРПОУ:00991410
Дата подання: 22 квітня 2021 14:39
Умови тендерної документації
Шановний Замовник!
1. У п.2.8. Розділу V тендерної документації вами зазначена вимога, зокрема:
"Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики."
По-перше, згідно якого Закону України встановлена така вимога ? По-друге, в зазначеному листі Мінекономрозвитку не передбачено такої "вимоги" про запровадження на підприємстві працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. По-третє, зазначений лист містить рекомендації для ЗАМОВНИКА, а не для учасника. З огляду на вищезазначене, вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації, як дискримінаційну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
1. У п.2.8. Розділу V тендерної документації вами зазначена вимога, зокрема:
"Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики."
По-перше, згідно якого Закону України встановлена така вимога ? По-друге, в зазначеному листі Мінекономрозвитку не передбачено такої "вимоги" про запровадження на підприємстві працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. По-третє, зазначений лист містить рекомендації для ЗАМОВНИКА, а не для учасника. З огляду на вищезазначене, вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації, як дискримінаційну вимогу!
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2021 21:48
Доброго дня. В рамках підписаної Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) Україною були взяті зобов’язання щодо приведення національного законодавства з питань публічних закупівель у відповідність до директив ЄС шляхом поступової гармонізації. Зазначаємо, що на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель («дорожня карта») та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині правила поведінки суб’єктів сфери публічних закупівель. Мінекономрозвитку спільно з Проектом ЄС напрацьовано Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель (далі – Настанови). Оскільки рівень етичної культури замовників і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови. Тому, враховуючи вище наведене необхідність надання наказу підприємства-учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства, щодо виконання вказаної політики, не обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі в закупівлі, та не суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. |
723 672,00
UAH з ПДВ
|
723 672,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ |
778 320,00
UAH з ПДВ
|
778 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Гайсинське лісове господарство |
803 160,00
UAH з ПДВ
|
794 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕД" |
822 204,00
UAH з ПДВ
|
822 204,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
824 688,00
UAH з ПДВ
|
824 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. #2859900927 |
Відхилено |
723 672,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 20:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2021 20:15
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОПАЙ ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ #2535905156 |
Переможець |
778 320,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 20:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 11:06
|
додаткова угода дрова.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 12:57
|
додаткова угода дрова 20.08.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 18:35
|
додаткова угода дрова.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 11:39
|
договір | укладений |
28 травня 2021 11:38
|
договір | укладений |
28 травня 2021 11:37
|
договір | укладений |
28 травня 2021 11:37
|
договір | укладений |
28 травня 2021 11:37
|
договір | укладений |
28 травня 2021 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |