Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 04654336 |
Вебсайт: | http://bctm.com.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. МЕРЕЖНА, 3 |
Контактна особа: |
Олена Рибак +380678031022,+380677670600 bctm.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2021 14:58 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються після підписання актів виконаних робіт з відстрочкою платежу до 31.12.2021р | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 15:58 |
Тендерна документація Капітальний ремонт котла КВГМ10 котельної по вул. ГАЙОК,4Л.2021 рік .doc | |
16 квітня 2021 15:57 |
Оголошення відкритих торгів Капітальний ремонт котла КВГМ10 Гайок4Л .pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 02 червня 2021 17:03
Дата подання: 21 липня 2021 10:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000043 ● d4d965071ca24429b46d79a190119d25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 Одеса № 549
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 16.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 549
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-04-16-007295-b 16.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 16:23:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-21 16:56:03
Пояснення
обгрунтування технічних характеристик було здійснено на підставі дефектного акту, що був підготовлений працівниками КП БМР «БЦТМ» та за даними технічного паспорту котла. Розрахунок вартості закупівлі робіт з ремонту котла КВГМ-10 здійснено на підставі ринкових консультацій відповідно до вимог наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020р ( було отримано комерційні пропозиції у кількості не менше двох). Замовником з урахуванням поданих пропозицій було самостійно розраховано вартість робіт з допомогою ліцензованого програмного комплекту АВК -5 відповідно до вимог «Правил визначення вартості будівництва»
Зміни до річного плану оприлюднено на офіційному вебсайті підприємства (http://bctm.com.ua/ua/about/richni_plani_ta_derzhavni_zakupivli)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-21 15:52:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Устимівський котельномеханічний завод» умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли у тендерній пропозиції відсутні документи в повному обсязі, а саме: сертифікати якості (відповідності), посвідчення якості або інший документ, оформлений згідно чинного законодавства, який підтверджує якість матеріалів необхідних для виконання повного комплексу робіт?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-23 16:06:10
Пояснення
пропозиція учасника ТОВ «УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» містить наступні сертифікати якості ( паспорти):
- Технологічний паспорт конвективної частини котла,
- Свідоцтво про якість виготовлення,
- Сертифікати якості на труби для виробництва конвективної частини котла
- Сертифікати якості на електроди,
- Сертифікати якості на круги абразивні на бакелітовій вязці
- Сертифікат якості на мертель вогнеупорний
- Паспорт виготовлення якості на сітку рабицю
- Паспорт якості на розчинник Р-4
- Паспорт якості на шпаклівку
- Сертифікат якості на суху бетонну вогнетривку суміш
- Сертифікат відповідності на теплоізоляційні вироби з мінеральної вати на основі базальту
Крім того, пропозиція учасника містить лист № 343 від 28.04.2021р, відповідно до якого Учасник зобов’язується у випадку визнання його переможцем,- надати сертифікати на продукцію в процесі виконання робіт. Замовнику достатньо вказаних документів для визнання переможцем вказаного учасника.
Крім того, тендерна документація учасника була переглянута рішенням постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України № 17663-р/пк-пз від 02.08.2021р і порушень у поданих документах щодо сертифікації обладнання та матеріалів виявлено не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо опису та прикладів формальних помилок у Тендерній документації, то відповідно до вимог п. 19 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі вимоги: « опис та приклади формальних ( несуттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими ) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме- технічні помилки та описки». Відповідно, пункт 2 Розділу IV Тендерної документації містить визначення формальних помилок, передбачених законом та приклади формальних помилок, які не обмежують право застосувати до Учасника Перелік формальних помилок, що затверджений Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2021р. Крім того, перелік формальних помилок , ніяким чином не стосується проведеної закупівлі та укладеного договору і жодним чином не обмежує права учасника. Оскільки, під час розгляду та оцінки Замовником пропозицій учасників, формальних помилок виявлено не було. Таким чином, тендерна документація не має містити вичерпного переліку, визначеного Наказом № 710 , а лише їх опис та приклади , що передбачено п.19) ч.2 статті 22 Закону, що не є порушенням даної норми. 2.Щодо подання у складі тендерної документації учасником копії сертифікатів , показників якості не на всі матеріали , які будуть використовуватись учасником під час виконання робіт , то пропозиція учасника ТОВ «УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» містить наступні сертифікати якості ( паспорти): - Технологічний паспорт конвективної частини котла, - Свідоцтво про якість виготовлення, - Сертифікати якості на труби для виробництва конвективної частини котла - Сертифікати якості на електроди, - Сертифікати якості на круги абразивні на бакелітовій вязці - Сертифікат якості на мертель вогнеупорний - Паспорт виготовлення якості на сітку рабицю - Паспорт якості на розчинник Р-4 - Паспорт якості на шпаклівку - Сертифікат якості на суху бетонну вогнетривку суміш - Сертифікат відповідності на теплоізоляційні вироби з мінеральної вати на основі базальту Учасником не надано сертифікати якості на Пергамін покрівельний та кріпильні деталі ( гайки, шайби, шпильки), вказані матеріали не є визначальними для виконання робіт, передбачених укладеним між сторонами договором. Також, слід зазначити, що пропозиція учасника містить лист № 343 від 28.04.2021р, відповідно до якого Учасник зобов’язується у випадку визнання його переможцем,- надати сертифікати на продукцію в процесі виконання робіт. Замовнику достатньо вказаних документів для визнання переможцем вказаного учасника. Крім того, тендерна документація учасника була переглянута рішенням постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України № 17663-р/пк-пз від 02.08.2021р і порушень у поданих документах щодо сертифікації обладнання та матеріалів виявлено не було. Відповідно статті 41 Закону № 922-VIII, в якій визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Визначення істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та означають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства. Відповідно до положень ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, ідо визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Звертаємо увагу, що Договір укладений між учасниками наразі перебуває в процесі виконання – відбувається капітальний ремонт котла КВГМ -10 (ст.2) - роботи вже частково виконані, а усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні тендерної документації у запропонований у висновку спосіб, а саме шляхом розірвання договору, призведе до порушення прав та інтересів ТОВ «Устимівський котельномеханічний завод» та мешканців району Гайок. Розірвання договору призведе до зупинки робіт і зриву початку опалювального сезону для мешканців району Гайок. Це може завдати значних збитків Комунальному підприємству Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа» та призвести до катастрофічних наслідків для систем централізованого опалення цілого району міста.
2021-10-08 10:48:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним і скасування висновку від 05.10.2021р надіслана до Київського окружного адміністративного суду 13.10.2021р |
Дата публікації: | 18 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 320/13502/21 |
Дата відкриття провадження: | 08 листопада 2021 |
Документи:
11 листопада 2021 11:04
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 10:22
|
Позовна заява про скасування висновку від 05.10.2021р.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСЕРВІС" |
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
1 266 909,14
UAH з ПДВ
|
1 266 909,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІКС-ОІЛ ЕНЕРДЖИ" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСЕРВІС" #40675381 |
Рішення скасоване |
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 09:50
|
|
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #42137050 |
Рішення скасоване |
1 266 909,14
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 09:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСЕРВІС" #40675381 |
Рішення скасоване |
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 12:02
|
|
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #42137050 |
Рішення скасоване |
1 266 909,14
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 12:02
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСЕРВІС" #40675381 |
Відхилено |
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2021 12:06
|
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #42137050 |
Переможець |
1 266 909,14
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2021 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2021 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:18
|
Додаткова угода № 2 від 31.12.21 до дог № 45259-21-4 від 31.08.2021р.pdf | укладений |
30 грудня 2021 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 12:46
|
Дод угода №1 до дог.45259-21-4 від 31.08.2021р.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 12:30
|
Договір № 45259-21-4 від 31.08.2021р.pdf | укладений |
01 вересня 2021 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання виконання робіт, зазатримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45259/21/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
28 240,98
UAH (в тому числі ПДВ 4 706,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору у звязку з недотриманням строків виконання договору |