Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт із землеустрою щодо оформлення права користування земельними ділянками під енергооб’єктами АТ «Прикарпаттяобленерго» на території Яремчанської територіальної громади, Верховинського району та Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Очікувана вартість
852 000,00 UAH
UA-2021-04-16-006288-b 3c4873f6fc534251b48fa5ef0856d67f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Василь Васильович

+380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ Прикарпаттяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131564
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Контактна особа: Костюк Василь Васильович
+380342594336
Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2021 15:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 10:00
Очікувана вартість: 852 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання топографо-геодезичних робіт з складання топографічних планів масштабу 1:500 на земельні ділянки під енергооб’єктами АТ «Прикарпаттяобленерго» на території Івано-Франківського району Івано-Франківської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання робіт із землеустрою щодо оформлення права користування земельними ділянками під енергооб’єктами АТ «Прикарпаттяобленерго» на території Яремчанської територіальної громади, Верховинського району та Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно після надання рахунку на оплату та підписання акту приймання-передачі робіт. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Сума забезпечення: 4000 UAH
16 квітня 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 15:11
Оголошення землеустрій (6).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-16-006288-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:40299756
Дата подання: 21 квітня 2021 15:23
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі
Звернення
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»

АТ Прикарпаттяобленерго (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі – «Виконання робіт із землеустрою щодо оформлення права користування земельними ділянками під енергооб’єктами АТ «Прикарпаттяобленерго» на території Яремчанської територіальної громади, Верховинського району та Івано-Франківського району Івано-Франківської області» з очікуваною вартістю 852 000 грн без ПДВ (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2021-04-16-006288-b) (надалі – Процедура закупівлі).
Ми плануємо взяти участь у Процедурі закупівлі та ознайомившись із оголошеням про проведення спрощеної процедури (надалі – документація) виявили в ній положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні державних закупівель та дискримінують учасників процедури.
-
1. Відповідно до п. 9 додатку 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати згідно з умовами спрощеної закупівлі: власна довідка з інформацією про виконання робіт , аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; кількісного обсягу виконання договору з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є виконання робіт, ідентичних назві закупівлі, зокрема, "Виконання робіт із землеустрою щодо оформлення права користування земельними ділянками під енергооб’єктами", що був повністю виконаний протягом 2020р. обсягом не менше від зазначеної вартості закупівлі. Довідка надається в довільній формі.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною із наступних підстав:
Встановлено часовий проміжок протягом якого повинен бути повністю виконаний аналогічний договір, а саме 2020р. Так як протягом останніх років Законодавство яке регулює виконання робіт із землеустрою не змінювалась, яка різниця коли був виконаний аналогічний договір. Крім того згідно ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає що Замовник може встановити вимогу стосовно наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але не передбачає встановлення конкретної дати його виконання.

2. Крім того проаналізувавши попередній досвід проведення закупівель АТ «Прикарпаттяобленерго» встановлено наступне:
- ця ж закупівля вже була оголошена 03.03.21р (номер закупівлі UA-2021-03-03-004006-c) проте після аукціону була відмінена Замовником з причин що Змовником не були чітко прописані кваліфікаційні вимоги до виконавців робіт згідно ст.26 ЗУ «Про землеустрій», що призвело до різних трактувань тендерних вимог та подання різних підтверджувальних документів. Оскільки період внесення змін у оголошення був завершений і в Замовника немає можливості внести зміни у вже подане оголошення. З огляду на викладене, відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону замовник повинен відмінити спрощену закупівлі з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель..
Але у новій закупівлі Замовник нічого не виправив згідно ст.26 ЗУ «Про землеустрій , навпаки змінив вимоги до аналогічних договорів чим прямо порушив ЗУ «Про публічні закупівлі».

Складається враження що Замовник робить усе можливе щоб у даній закупівлі здобув перемогу учасник з яким АТ «Прикарпаттяобленерго» плідно співпрацює протягом багатьох років.

З огляду на вищевказане, вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі з метою усунення дискримінаційних умов, а саме:
1. п. 9 додатку 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі викласти в наступній редакції:
Учасник повинен надати згідно з умовами спрощеної закупівлі:
- власну довідку з інформацією про виконання робіт , аналогічних за предметом закупівлі (ззазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; кількісного обсягу виконання договору з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є виконання робіт, ідентичних назві закупівлі, зокрема, "Виконання робіт із землеустрою щодо оформлення права користування земельними ділянками під енергооб’єктами", що був повністю виконаний обсягом не менше від зазначеної вартості закупівлі. Довідка надається в довільній формі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2021 15:16
Відповідь додано у вкладеному файлі

Документи

22 квітня 2021 15:16
відповдь на вимогу -.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИЙМАК ДМИТРО ПАВЛОВИЧ 851 000,00
UAH
851 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 квітня 2021 16:32
Електронний підпис
27 квітня 2021 16:31
Папка №4.zip.p7s
27 квітня 2021 16:31
Папка №4.zip
27 квітня 2021 16:31
Папка №3.zip.p7s
27 квітня 2021 16:31
Папка №3.zip
27 квітня 2021 16:31
Папка №2.zip.p7s
27 квітня 2021 16:31
Папка №2.zip
27 квітня 2021 16:31
Папка №1.zip.p7s
27 квітня 2021 16:31
Папка №1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИЙМАК ДМИТРО ПАВЛОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИЙМАК ДМИТРО ПАВЛОВИЧ
#3194905859
Переможець 851 000,00
UAH
29 квітня 2021 09:50

Документи

29 квітня 2021 09:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРИЙМАК ДМИТРО ПАВЛОВИЧ
#3194905859
851 000,00
UAH
Документи

Документи

29 квітня 2021 09:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 08:55
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 16:12
Договір 2021911.pdf укладений
17 травня 2021 16:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 851 000,00
UAH