Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of local motor roads
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 42 639 758,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 213 198,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 квітня 2021 17:21 |
Enquiries until: | 07 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 травня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 42 639 758 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 213 199 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 17:21 |
Додаток 2.docx | |
16 квітня 2021 17:21 |
Додаток 1.docx | |
16 квітня 2021 17:21 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-13-000033 ● a9462c3092714cea89f5822facf9985c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-04-16-005759-c 16.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста) UA-2021-04-16-005759-c, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Процедура закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста) проведена департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) (далі-Закон) шляхом застосування процедури відкритих торгів з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, так як вартість закупівлі перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро (UA-2021-04-16-005759-с). Тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації, змін до неї вимогам Закону, - порушень не установлено. З аналізу ч.2 ст.41 Закону вбачається, що Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Предметом закупівлі є 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста). Послуга з прибирання та підмітання вулиць не потребує окремого отримання ліцензії або документів дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. Регулювання суспільних відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначення виключного переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлення уніфікованого порядку ліцензування, нагляду і контролю у сфері ліцензування, відповідальності за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності визначає Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності». При цьому поняття ліцензія визначається як право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. (п.5 ч.1 ст.1). Під господарською діяльністю розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність (ч.1 ст.3 Господарського кодексу України). Відповідно до Класифікації видів економічної діяльності, код виду економічної діяльності, що є предметом закупівлі і за яким працює ТОВ «Весташляхбуд» - 81.29 «Інші види діяльності з прибирання» та, згідно його характеристики така діяльність не потребує ліцензування. Крім того ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. До переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, визначеного законом, не відноситься такий вид господарської діяльності, як послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста), у зв’язку з чим учасником процедури закупівлі не надано копії ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду певного виду господарської діяльності, зокрема, який відповідає предмету закупівлі. Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
2021-08-06 15:17:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Дніпропетровським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №160/14174/21 від 25 серпня 2021 року. |
Дата публікації: | 03 вересня 2021 |
Документи:
03 вересня 2021 09:35
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" |
42 590 419,20
UAH з ПДВ
|
42 376 212,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
42 626 972,48
UAH з ПДВ
|
42 413 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" #31933268 |
Переможець |
42 376 212,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2021 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 10:19
|
ДУ 1 до Д223-Т.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 18:07
|
223-Т | укладений |
14 червня 2021 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 223-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |