Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка та регенерація картриджів друкуючих пристроїв та копіювальної техніки; поточний ремонт друкуючих пристроїв та копіювальної техніки) (50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
130 800,00 UAH
UA-2021-04-16-005544-c 9d7d948973674bbdb8c7871d8ce14202
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приходько Оксана

dgkgprihodko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43927048
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Приходько Оксана
dgkgprihodko@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 05 травня 2021 12:27
Очікувана вартість: 130 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 654,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції надає забезпечення пропозиції у відповідності з чинним законодавством у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії та оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та наказу МЕРТ від 14.12.2020р. №2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", яка надається одночасно з поданням пропозиції у розмірі: 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Документ, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії розміром: 3 924,00 грн. (три тисячі дев’ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тндерної пропозиції повинен бути протягом строку дії пропозиції, не менше 91 дня з дати кінцевого строку подання пропозицій. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Місцезнаходження Замовника: 61003, Харківська обл., м. Харків, Конституції майдан, буд. 7 Код ЄДРПОУ: 43927048 Р/р: UA838201720355119008000113955 в Держказначейській службі України, м. Київ При внесенні Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену КЕП/УЕП відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення, відхиляються Замовником. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банкомгарантом (надається у складі пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Згідно з вимогами ч.3 та ч.4 статті 25 Закону: Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; 3) ненадання переможцем закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів,що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення заукпівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3924 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка та регенерація картриджів друкуючих пристроїв та копіювальної техніки; поточний ремонт друкуючих пристроїв та копіювальної техніки) (50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
678 послуга
ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка та регенерації картриджів друкуючих пристроїв та копіювальної техніки; поточний ремонт друкуючих пристроїв та копіювальної техніки) (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, буд. 7, буд. 12, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки проводяться Замовником щомісяця післяоплатою протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції надає забезпечення пропозиції у відповідності з чинним законодавством у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії та оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та наказу МЕРТ від 14.12.2020р. №2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", яка надається одночасно з поданням пропозиції у розмірі: 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Документ, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії розміром: 3 924,00 грн. (три тисячі дев’ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тндерної пропозиції повинен бути протягом строку дії пропозиції, не менше 91 дня з дати кінцевого строку подання пропозицій. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Місцезнаходження Замовника: 61003, Харківська обл., м. Харків, Конституції майдан, буд. 7 Код ЄДРПОУ: 43927048 Р/р: UA838201720355119008000113955 в Держказначейській службі України, м. Київ При внесенні Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену КЕП/УЕП відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення, відхиляються Замовником. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банкомгарантом (надається у складі пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Згідно з вимогами ч.3 та ч.4 статті 25 Закону: Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; 3) ненадання переможцем закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів,що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення заукпівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 3924 UAH
20 квітня 2021 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 16:53
Додаток 2.doc
20 квітня 2021 16:53
Оголошення.docx
20 квітня 2021 16:53
Додаток 4.doc
20 квітня 2021 16:53
Додаток 1.doc
20 квітня 2021 16:53
Додаток 5.doc
20 квітня 2021 16:53
Додаток 3.doc
20 квітня 2021 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 16:53
Додаток 2.doc
16 квітня 2021 16:05
Додаток 2.doc
20 квітня 2021 16:53
Оголошення.docx
16 квітня 2021 16:05
Оголошення.docx
20 квітня 2021 16:53
Додаток 4.doc
16 квітня 2021 16:05
Додаток 4.doc
20 квітня 2021 16:53
Додаток 1.doc
16 квітня 2021 16:05
Додаток 1.doc
20 квітня 2021 16:53
Додаток 5.doc
16 квітня 2021 16:05
Додаток 5.doc
20 квітня 2021 16:53
Додаток 3.doc
16 квітня 2021 16:05
Додаток 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2021 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ-ХАРКІВ" 117 684,00
UAH з ПДВ
108 898,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець Гава Григорій Миколайович 130 580,00
UAH з ПДВ
108 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 17:42
Електронний підпис
29 квітня 2021 17:42
довідка сінт.pdf.p7s
29 квітня 2021 17:42
довідка сінт.pdf
29 квітня 2021 17:42
210556_DKBO_Гарантія_ЮС.pdf
29 квітня 2021 17:42
210556_DKBO_Гарантія_ЮС.pdf.p7s
29 квітня 2021 17:42
ЧАСТЬ 3.pdf.p7s
29 квітня 2021 17:42
ЧАСТЬ 3.pdf
29 квітня 2021 17:42
26 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
29 квітня 2021 17:42
26 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 квітня 2021 17:42
ЧАСТЬ 2.pdf.p7s
29 квітня 2021 17:42
ЧАСТЬ 2.pdf
29 квітня 2021 17:42
ЧАСТЬ 1.pdf.p7s
29 квітня 2021 17:42
ЧАСТЬ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ-ХАРКІВ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Фізична особа-підприємець Гава Григорій Миколайович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ-ХАРКІВ"
#30234320
Очікує рішення 108 898,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 12:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 травня 2021 16:52
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону спрощена закупівля за предметом: «ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка та регенерації картриджів друкуючих пристроїв та копіювальної техніки; поточний ремонт друкуючих пристроїв та копіювальної техніки) (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)» відмінена з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
12 травня 2021 16:52
Електронний підпис
12 травня 2021 16:51
sndt8035в.pdf