Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обладнання для скейт-парку
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-04-16-005517-a 496549b4e49347a4bb91c9a843a72f81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мудь Ігор Володимирович

+380385542246 ihormud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41822250
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2
Контактна особа: Мудь Ігор Володимирович
+380385542246
ihormud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 16:00
Початок аукціону: 30 квітня 2021 15:33
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37410000-5: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Бенк малий пологий (без паркану)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, Центральна 38А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2021
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
1 шт
Квотер малий (без паркану)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, Центральна 38А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2021
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
1 шт
Піраміда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, Центральна 38А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2021
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
1 шт
Гринд бокс (грань до піраміди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, Центральна 38А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2021
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
1 шт
Подвійна хвиля мала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, Центральна 38А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2021
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2021 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 20:01
Оголошення обладнання скейт парку.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-16-005517-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3363703914
Дата подання: 06 травня 2021 12:17
Вимога
Опис додано у файлі формату PDF.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2021 13:05
Відділ освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області (надалі — Замовник) на Вимогу № 0605-1-1/П5-21-1 від 06.05.2021 р. Фізичної особи-підприємця Мачула Тимофій Олександрович (далі – ФОП Мачула Т.О.) стосовно порушення Відділом освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області порядку проведення процедури закупівлі - “ДК 021:2015-37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Обладнання для скейт-парку), оголошення про проведення закупівлі - UA-2021-04-16-005517-a, надає наступні пояснення.

Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) Замовника, зокрема Додатком 2, передбачені вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження.
Щодо першого ствердження ФОП Мачула Т.О.:
Пунктом 1.1.3.4. Додатку 2 до Оголошення передбачено надати Копія свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або ФОП (в разі наявності).
В складі Тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Марченко Олег Вікторович (далі – ФОП Марченко О.В.) дійсно не надана копія Свідоцтва про сплату єдиного податку. Проте Оголошенням цей документ не був визначений як обов’язковий, адже зазначено, що надається – в разі наявності.
Крім того, в складі тендерної пропозиції міститься Лист-пояснення (від 27.04.2021 р. вих. №16), яким надано вичерпні пояснення щодо підстав ненадання Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку.
Оголошенням не передбачено надання інших документів, ніж Свідоцтво.
Зауважуємо, що ФОП Марченко О.В. додатково надано Лист-роз’яснення про ненадання деяких документів (від 27.04.2021 р. вих. №5), який у тому числі містить пояснення про те, що учасник є платником єдиного податку без реєстрації платником ПДВ.
Крім того, Оголошенням передбачено, що якщо Учасник не завантажить усі вищевказані обов’язкові документи, то це може слугувати підставою для визнання пропозиції Учасника такою, що не відповідає умовам закупівлі, пропозиція може бути відхилена.

Надання будь-яких додаткових документів на власний розсуд учасників, які не вимагалися Оголошенням та їх оформлення не може бути законною підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Отже вимога Оголошення ФОП Марченко О.В. повністю виконана, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Марченко О.В. відсутні.

Щодо другого ствердження ФОП Мачула Т.О.:
Пунктом 1.1.4 Оголошення передбачено: Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі:
Учасники процедури Закупівлі повинні подати в складі пропозицій документи (сертифікати відповідності/паспорти виробника та/або інші документи тощо), які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником.

В складі Тендерної пропозиції ФОП Марченко О.В. надано Лист-пояснення (від 26.04.2021 р. вих. №57) про те, що постачання товару, що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації, а також відсутні будь-які нормативно-правові акти, які регулюють порядок сертифікації. А також міститься Гарантійний лист (від 27.04.2021 р. вих. №02) яким ФОП Марченко О.В. гарантує виконати всі технічні, якісні, кількісні та інші вимоги Замовника до предмета закупівлі з наведенням всіх якісних, кількісних та інших характеристик.
Крім того, в складі тендерної пропозиції ФОП Марченко О.В. надано Сертифікат відповідності на продукцію – Речовина вогнебіозахисна просочувальна (суміш вогнебіозахисна для деревини) «СТРАЖ-1» (торгова марка «СТРАЖ») для дерев’яних елементів горищних покриттів.
Зауважуємо, що Замовником допускається надання будь-яких документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, інших, ніж сертифікати відповідності / паспорти виробника.
Надані ФОП Марченко О.В. документи повністю відповідають вимогам Оголошення в частині підтвердження характеристик запропонованого товару.
Отже вимога Оголошення ФОП Марченко О.В. повністю виконана, надані необхідні підтверджуючі документи, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Марченко О.В. відсутні.

Щодо третього ствердження ФОП Мачула Т.О.:
Пунктом 1.1.5 Оголошення передбачено: Для Учасників-ФОП: копії паспорту, ІПН, виписки з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
В складі Тендерної пропозиції ФОП Марченко О.В. надано копію документа - Картки фізичної особи-платника податків про одержання ідентифікаційного номера Марченко О.В., засвідченої підписом ФОП Марченко О.В. та печаткою.
Звертаємо увагу, що Оголошенням встановлено наступне:
Усі документи, що складаються самим Учасником в довільній формі повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення закупівлі до фактичної кінцевої дати подання пропозицій та мати вихідні номери.
Картка фізичної особи-платника податків про одержання ідентифікаційного номера видана Державною податковою інспекцією у Деснянському районі міста Києва, тобто не є документом, що складається самим Учасником.
Пунктом 2.1. розділу 2 Додатку 2 до Оголошення передбачено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки у відповідності до наказу Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Наказ №710).
Згідно Наказу №710 – надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції документу можливо як формальною помилкою (тобто такою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст).
Звертаємо увагу, що Оголошення не містить окремих вимог до оформлення копій документів, які складаються та видаються не Учасниками процедури закупівлі. Також Оголошення не містить посилання на вимоги Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлення документів» (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), а тому їх норми не можуть застосовуватись при розгляді тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Надані ФОП Марченко О.В. документи повністю відповідають вимогам Оголошення.
Отже вимога Оголошення ФОП Марченко О.В. повністю виконана, надані необхідні підтверджуючі документи, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Марченко О.В. відсутні.

Документи подані скаржником

06 травня 2021 12:17
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" 199 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 188 900,00
UAH з ПДВ
187 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 15:25
Електронний підпис
28 квітня 2021 15:13
Сертифікат Солди Ко.pdf
28 квітня 2021 15:13
ВН Олександрія.pdf
28 квітня 2021 15:13
стаття 17.pdf
28 квітня 2021 15:13
сертифікація.pdf
28 квітня 2021 15:13
персональні дані.pdf
28 квітня 2021 15:13
Паспорт.pdf
28 квітня 2021 15:13
лист пояснення ЄП.pdf
28 квітня 2021 15:13
Іпн.pdf
28 квітня 2021 15:13
довідки.pdf
28 квітня 2021 15:13
Відгук Олександрія.pdf
28 квітня 2021 15:13
Витяг з ЄДР.pdf
28 квітня 2021 15:13
Витяг єдин.подат..pdf
28 квітня 2021 15:13
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 квітня 2021 10:11
Електронний підпис
29 квітня 2021 10:09
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
#3304618490
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 14:57

Документи

05 травня 2021 14:57
Електронний підпис
05 травня 2021 14:54
ПРОТОКОЛ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
#3304618490
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2021 14:57
Електронний підпис
05 травня 2021 14:54
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 14:25
ДУ1.pdf зміни до договору
25 травня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 09:08
ДОГОВІР укладений
25 травня 2021 09:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 червня 2021 10:54
140 000,00 UAH UA478201720344281010100021489
Від. осв., мол.та сп.Красил.м/р Хм.об.
UA953206490000026000052635330
ФОП Марченко Олег Вiкторович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди продовжити строк поставки, у зв'язку з чим пункт 5.1. Договору № 154 від 25.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML