Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту (встановлення вхідної групи (внутрішня))
Очікувана вартість
11 984,00 UAH
UA-2021-04-16-004900-b 0024e54068954a4eb6b3181492571453
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сак Ірина Сергіївна

380445929423 info@uied.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Український інститут розвитку освіти"
Код ЄДРПОУ: 43296244
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Василя Липківського, 36
Контактна особа: Сак Ірина Сергіївна
380445929423
info@uied.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з капітального ремонту (встановлення вхідної групи (внутрішня))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. Оплата здійснюється на підставі належним чином оформлених документів: - акт приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в; - довідка про вартість виконаних підрядних робіт та витрати за формою № КБ-3. Оплата здійснюється у строк 10 ( десять) робочих днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в органах Державної казначейської служби. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 квітня 2021 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "СЛМ-ПЛАСТ"
#39567941
Переможець 11 984,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 12:59

Документи

16 квітня 2021 12:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 13:04
ДОГ вход.група..pdf укладений
16 квітня 2021 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 984,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 997,33 UAH)