Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці та відновленню картриджів
Очікувана вартість
114 000,00 UAH
UA-2021-04-16-004778-a b9a39ae8181a4ca29b1f0fc591b19393
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Ясинська

+380504027447 yme@103.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38503012
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Ясинська
+380504027447
yme@103.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 114 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Різне
Дата подання: 21 квітня 2021 23:02
Шановний Замовнику, дайте, будь-ласка, відповіді на такі питання: 1) що Ви маєте на увазі коли в Додатку №2 зазначаєте "Учасник разом із пропозицією (за формою наведеною у Додатку 1 до Оголошення) обов’язково надає..."? Будь-які інші форми пропозиції окрім Таблиці 1 у Додатку №1 відсутні. 2) якої форми має бути "сертифікат походження (тонер та інші основні комплектуючі), які використовуються при наданні послуг..."? Чи достатньо буде надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи? 3) чому в Додатку №3 в абзаці 2 пункту 15 зазначено тільки "які наведені у Таблиці 2 додатку 3 до оголошення"? До Таблиць 3, 4, 5 такі паспорти не треба складати? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-16-004778-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32179120
Дата подання: 18 квітня 2021 16:04
внемсти формолювання :"Загальна вартість послуг по лоту"
Формолювання : "Загальна вартість послуг по лоту, зазначені у таблицях 2, 3, 4, 5 цього додатку 3 відповідно" - у вищевказаних таблицях НЕ ЗАЗНАЧЕНО.
Вимога: внемсти в данні таблиці формолювання :"Загальна вартість послуг по лоту"
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2021 17:56
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Відповідні зміни внесено.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - Послуги по заправці та відновленню картриджів у м. Полтава
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 425,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 травня 2021 15:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

320 посл
Лот № 1 - Послуги по заправці та відновленню картриджів у м. Полтава
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата Вартості наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг протягом 5 (п`яти) банківських днів від дати їх підписання Замовником. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-16-004778-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32179120
Дата подання: 18 квітня 2021 16:04
внемсти формолювання :"Загальна вартість послуг по лоту"
Формолювання : "Загальна вартість послуг по лоту, зазначені у таблицях 2, 3, 4, 5 цього додатку 3 відповідно" - у вищевказаних таблицях НЕ ЗАЗНАЧЕНО.
Вимога: внемсти в данні таблиці формолювання :"Загальна вартість послуг по лоту"
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2021 17:56
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Відповідні зміни внесено.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 квітня 2021 10:36
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість надати відповідь на звернення та неможливість внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі після завершення періоду уточнення
Документи:
22 квітня 2021 10:36
Електронний підпис
22 квітня 2021 10:34
Протокол 26.pdf