Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомирі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
826 426,00 UAH
UA-2021-04-16-003237-c a77cb475bf634bc7a6c3aa6665380ff5
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380412483414 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380412483414
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи відповідно до робочого проекту "Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомирі. "Виконавець" передає виконані роботи Замовнику за Актом про прийняття виконаних робіт по Договору, а "Замовник" зобов"язується прийняти закінчені роботи та оплатити їх відповідно до умов Договору. Будь-які зміни до складу, обсягів, об’єму, виду, ціни та строків виконання робіт, ціни матеріалів і обладнання, а також умов фінансування, погоджуються сторонами шляхом підписання додаткових угод та внесенням змін до додатків до Договору. Тверда договірна ціна по Договору становить 826426,00грн. «Замовник», після підписання договору, перераховує «Виконавцю» аванс, в розмірі 30% від договірної ціни договору, що становить 275475,33грн.. "Виконавець" зобов’язується виконати всі роботи по Договору, відповідно до графіку робіт, який є Додатком до Договору. Договір укладено відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України №225 від 20.03.2020 "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України" (із змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомирі (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Романа Шухевича, 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

16 квітня 2021 13:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НАЗАРЕНКО НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2958903849
Переможець 826 426,00
UAH
16 квітня 2021 13:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 11:42
Додаток до Дод. уг.№1.PDF зміни до договору
21 липня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 12:25
дод.угода №2 до дог.№413.pdf зміни до договору
29 червня 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 16:41
ДОД.УГОДА №1 ДО ДОГ.3413.PDF зміни до договору
16 червня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 14:05
413.PDF укладений
19 квітня 2021 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в графік робіт
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв‘язку із коригуванням проекту зменшкеея загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до Додаткової угоди №1 до Договору №413. Уточнений графік робіт
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 776 995,04
UAH