Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір офісний формату А-4)
Очікувана вартість
5 328,00 UAH
UA-2021-04-16-002239-a 778a2431b0ca4e9484948acb78c7228f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бадікова Вікторія Володимирівна

380624445679 voln_ses@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волноваська міськрайонна філія Державної установи "Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України"
Код ЄДРПОУ: 38531825
Вебсайт: https://donolc.org
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваха, провулок Енергетичний, будинок 3
Контактна особа: Бадікова Вікторія Володимирівна
380624445679
voln_ses@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до Звітів про результати проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний формату А-4) були двічі відмінені процедури закупки (відкриті торги) через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Оскільки потреба у закупці товару залишається, як виняток, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону (якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій; при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 14:07
Оскарження наміру укласти договір: 27 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до Звітів про результати проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний формату А-4) були двічі відмінені процедури закупки (відкриті торги) через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Оскільки потреба у закупці товару залишається, як виняток, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону (якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій; при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 пачок
Папір офісний формату А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, провулок Енергетичний, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

16 квітня 2021 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 5 328,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 14:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

16 квітня 2021 14:07
Електронний підпис
16 квітня 2021 13:58
повідомлення.jpg
16 квітня 2021 13:56
3.jpg
16 квітня 2021 13:56
2.jpg
16 квітня 2021 13:55
1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2021 14:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
5 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2021 14:07
Електронний підпис
16 квітня 2021 13:58
повідомлення.jpg
16 квітня 2021 13:56
3.jpg
16 квітня 2021 13:56
2.jpg
16 квітня 2021 13:55
1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 14:53
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 09:13
29.pdf укладений
28 квітня 2021 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 328,00
UAH (в тому числі ПДВ 888,00 UAH)