Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сходового маршу з монтажем під ’ємного механізму для маломобільних груп населення в головному учбовому корпусі Херсонського державного аграрно-економічного університету за адресою: вул. Стрітенська, 23. м. Херсон»
Очікувана вартість
248 202,00 UAH
UA-2021-04-16-002086-c 64a8efadb57747f5a0b07d219920d8b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грошева Олена Олександрівна

+380552414425 grosheva_o@ksau.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський державний аграрно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 00493020
Вебсайт: http://www.ksau.kherson.ua
Місцезнаходження: 73006, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Стрітенська, буд.23
Контактна особа: Грошева Олена Олександрівна
+380552414425
grosheva_o@ksau.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 248 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 482,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт сходового маршу з монтажем під ’ємного механізму для маломобільних груп населення в головному учбовому корпусі Херсонського державного аграрно-економічного університету за адресою: вул. Стрітенська, 23. м. Херсон»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73006, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Стрітенська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 7 банківських днів після підписання Сторонами проміжних актів виконаних робіт ф.КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт ф.КБ-3. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2021 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 10:21
Оголошення. ремон сходового маршу. 2021.doc
19 квітня 2021 10:21
Додаток _3.1.docx
16 квітня 2021 12:25
Додаток _5.docx
16 квітня 2021 12:25
Додаток _4.doc
16 квітня 2021 12:25
Додаток _2.docx
16 квітня 2021 12:25
Додаток _1.docx
19 квітня 2021 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 10:21
Оголошення. ремон сходового маршу. 2021.doc
16 квітня 2021 12:25
Оголошення. ремон сходового маршу. 2021.doc
19 квітня 2021 10:21
Додаток _3.1.docx
16 квітня 2021 12:25
Додаток _3.docx
16 квітня 2021 12:25
Додаток _5.docx
16 квітня 2021 12:25
Додаток _4.doc
16 квітня 2021 12:25
Додаток _2.docx
16 квітня 2021 12:25
Додаток _1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДКОНСАЛТ" 247 412,00
UAH з ПДВ
247 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 18:15
Електронний підпис
28 квітня 2021 18:15
Електронний підпис
28 квітня 2021 17:49
24-Витяг повний.PDF
28 квітня 2021 17:49
20-423.imd
28 квітня 2021 17:49
0-Реєстр документів.PDF
28 квітня 2021 17:48
20-423.bdcu
28 квітня 2021 17:48
2-Додаток 2 - Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОБУДКОНСАЛТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДКОНСАЛТ"
#40024645
Переможець 247 412,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 16:34

Документи

29 квітня 2021 16:34
Електронний підпис
29 квітня 2021 16:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДКОНСАЛТ"
#40024645
247 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2021 16:34
Електронний підпис
29 квітня 2021 16:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 22:43
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 11:25
Доп.угода 3. кап.ремонт сходов.маршу. 2021.pdf зміни до договору
21 липня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 09:00
Доп.угода 2. кап.ремонт сходов.маршу. 2021.pdf зміни до договору
24 червня 2021 08:53
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 09:25
Доп.угода 1. кап.ремонт сходов.маршу. 2021.pdf зміни до договору
28 травня 2021 09:18
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 10:28
Договір укладений
11 травня 2021 10:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 вересня 2021 10:05
213 000,00 UAH UA188201720343181004200000213
ХДАЕУ
UA703524790000026003052210677
ТОВ "Екобудконсалт"
Оплачений
10 вересня 2021 10:05
34 412,00 UAH UA188201720343181004200000213
ХДАЕУ
UA703524790000026003052210677
ТОВ "Екобудконсалт"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Підрядника Сторони домовились внести зміни до пункту 2.1 дого-вору, додатку №1 до договору, додатку №5 до договору (додається): 2.1. Строк виконання робіт - до 16.07.2021 р. згідно календарного графіку ( додаток № 3).
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Підрядника Сторони домовились внести зміни до пункту 2.1 дого-вору, додатку №3 до договору, додатку №5 до договору (додається): 2.1. Строк виконання робіт - до 23.07.2021 р. згідно календарного графіку ( додаток № 3).
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Підрядника Сторони домовились внести зміни до пункту 2.1 дого-вору, додатку №3 до договору, додатку №5 до договору (додається): 2.1. Строк виконання робіт - до 24.09.2021 р. згідно календарного графіку ( додаток № 3).
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 247 412,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 235,33 UAH)