Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ №14 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24483990 |
Місцезнаходження: | 61110, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АРТЕМА ВЕДЕЛЯ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Тимченко А. К. +380 57 738 17 04 14int@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 14:03 |
Тендерна_документацiя_30.04.doc | |
30 квітня 2021 14:03 |
Перелік змін_30.04.doc | |
16 квітня 2021 11:37 |
Тендерна_документацiя_.doc |
30 квітня 2021 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2021 14:03 |
Тендерна_документацiя_30.04.doc
|
|||
30 квітня 2021 14:03 |
Перелік змін_30.04.doc
|
|||
16 квітня 2021 11:37 |
Тендерна_документацiя_.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000046 ● a3419cd496254c11b54654de7a1a5bb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2021 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.06.2021 № 250
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 07.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.06.2021 №
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
1. UA-2021-04-16-001723-a 16.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до положень ЗАКОНУ України «Про публічні закупівлі» надаємо - обґрунтовані заперечення: 1. Щодо питання нібито невідповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, а саме: що Додаток 8 «Технічне завдання» до тендерної документації містить посилання на виробника шпаклівки «Ветоніт», посилання на використання технології системи утеплення CERESIT ППС та технологію Ceresit опорядження декоративним розчином без зазначення обґрунтування необхідності використання саме цих товарів та технологій під час виконання робіт по предмету закупівлі, що є порушенням вимог частини четвертої статті 23 Закону, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таким чином, Законом передбачено використання в технічній специфікації конкретної марки, якщо таке посилання необхідне. Оскільки предметом даної закупівлі є роботи, то технічним завданням є кошторисна документація, яка розроблена відповідною проектною організацією з дотриманням норм чинного законодавства та яка пройшла відповідну експертизу. Замовник не може вносити зміни до технічного завдання на власний розсуд. Саме тому в технічній специфікації вказано конкретні марки, які були використані проектною організацією. При цьому, з метою дотримання вимог чинного законодавства у тендерній документації встановлено: «У деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу «або еквівалент». Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. 2. Щодо другого питання невідповідності тендерної пропозиції учасника переможця ТОВ «ТЕХНІКАБУД ПЛЮС» повідомляємо наступне: Відповідно до вимог розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити кваліфікаційний критерій, визначений пунктом 1 частини другої статті 16 Закону шляхом надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за формою Додатку 3 до тендерної документації. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у довідці, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНІКАБУД ПЛЮС» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.04.2021 № 14, якамістить інформацію про наявність власного обладнання, будівельних машин та механізмів, як і вимагалось тендерною документацією. Слід зазначити, що вимогами розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації є підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, а рядки 1-5 та 9-11 Довідки від 28.04.2021 №14 містять інформацію про наявність транспортного засобу та інструмент, підтвердження яких не вимагалось тендерною документацією. Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. 3. Щодо третього питання невідповідності тендерної пропозиції учасника переможця ТОВ «ТЕХНІКАБУД ПЛЮС» повідомляємо наступне: Відповідно до вимог Додатку 8 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачає виконання наступних робіт: улаштування покрівель рулонних з матеріалів, що наплавляються, із застосуванням газопламеневих пальників, нижнього додаткового шару; ремонт покрівель в один шар з рулонних матеріалів із застосуванням газопламеневих пальників; улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних крупнозернистих сумішей вручну з ущільненням ручним котком. Зазначаємо, що довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.04.2021 № 14 містить всю необхідну інформацію, яка вимагалась тендерною документацією. Тендерна документація не містить вимог щодо наявності конкретного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. 4. Щодо четвертого питання невідповідності тендерної пропозиції учасника переможця ТОВ «ТЕХНІКАБУД ПЛЮС» повідомляємо наступне: Крім того, відповідно до вимог пункту 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати копію документу про навчання та отримання потрібних знань з чинного законодавства про охорону праці, організації роботи з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, під час виконання робіт, що передбачені технічним завданням (не менше 2-х осіб). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНІКАБУД ПЛЮС» посвідченнях про перевірку знань з охорони праці, виданих Волкову О.Ю. та Вітченко О.І. Щодо вищевикладеного зазначаємо, що тендерна документація на закупівлю не містить вимог щодо наявності в учасника працівників, які матимуть посвідченнях про перевірку знань з охорони праці учасника. Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. 5. Щодо п’ятого питання невідповідності тендерної пропозиції учасника переможця ТОВ «ТЕХНІКАБУД ПЛЮС» повідомляємо наступне: Також, на виконання вимог пункту 7 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен був надати позитивний відгук до договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинен бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк виконання робіт/надання послуг, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданихпослуг і відсутність претензій з боку контрагента. Проте встановлено, що ціна договору від 11.05.2018 № 318, згіднододаткової угоди № 4 від 26.12.2019 року складала 1 007 449,67 гривень. Також, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2019 року підписана на суму 1 007 449,67 гривень. Водночас, листом-відгуком Департаменту коммунального господарства Харківськоїміської ради від 31.12.2020 № 6390/0/16-20 сума виконання договору зазначена 1 175 693,00 гривні. Зазначаємо, що вимоги пункту 7 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документаціїне містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження повного виконання договору. Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. 6. Щодо шостого питання невідповідності тендерної пропозиції учасника переможця ТОВ «ТЕХНІКАБУД ПЛЮС» повідомляємо наступне: Крім того встановлено, що підпункт «г» пункту 6 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо документального підтвердження відповідності робіт вимогам Замовника, шляхом надання відомості ресурсів з зазначенням машин та/або механізмів та/або обладнання та переліку матеріалів, які будуть застосовуватися під час виконання робіт без зазначення вартісних показників. Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції надана відомість ресурсів до договірної ціни. Окремих вимог, щодо підписів особи, яка її склала (інженер проектувальник) та керівника підприємства в тендерній документації Замовника не встановлювались. Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. Просимо врахувати наші аргументовані заперечення.
2021-06-17 13:38:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНІКАБУД ПЛЮС" |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
4 051 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОЛЬХОВСЬКИЙ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
4 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНІКАБУД ПЛЮС" #40439879 |
Переможець |
4 051 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 17:47
|
ДУ 2 к дог 54 (1).pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 11:29
|
кален.графік (1).pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 17:18
|
ДУ 1 кап.рем. (1).pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 17:06
|
договор 54 .pdf | укладений |
09 червня 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесли зміни та виклали у новій редакції додаток №1 до договору та п. 4.1.5 розділу 4 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виклали в новій редакції додаток №1 до договору №54 від 07.06.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Календ.графік в |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Преамбулу договору 54 та зміну реквізитів виклали в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |