Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
School buses
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33188639 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29 |
Контактна особа: |
Іван Пантєлєєв +380512379297 centrfsmt_mk@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ivan Pantielieiev +380512379297 centrfsmt_mk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL INSTITUTION "CENTER OF FINANCIAL AND STATISTICAL MONITORING, LOGISTICAL AND INFORMATIONAL SUPPORT OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS" OF THE MYKOLAIV REGIONAL COUNCIL |
National ID: | 33188639 |
Contact point: |
Ivan Pantielieiev +380512379297 centrfsmt_mk@ukr.net |
Additional contacts: |
Ivan Pantielieiev +380512379297 centrfsmt_mk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2021 19:11 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 12:41 |
Очікувана вартість: | 40 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 квітня 2021 10:06 |
Enquiries until: | 16 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 червня 2021 19:11 |
Information
Estimated total value: | 40 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 19:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 19:13 |
Тендерна документація_редакція 18.06.2021.docx | |
18 червня 2021 19:13 |
Перелік змін 18.06.docx | |
11 травня 2021 16:30 |
Перелік змін до ТД від 11.05.2021.docx | |
11 травня 2021 16:22 |
Тендерна документація_редакція 11.05.2021.docx | |
29 квітня 2021 13:31 |
Перелік змін 29.04.docx | |
29 квітня 2021 13:31 |
Тендерна_документація_автобуси_2021_нова редакція.docx | |
16 квітня 2021 10:14 |
Тендерна документація - автобуси 2021.docx |
18 червня 2021 19:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 червня 2021 19:13 |
Тендерна документація_редакція 18.06.2021.docx
|
|||||||||
18 червня 2021 19:13 |
Перелік змін 18.06.docx
|
|||||||||
11 травня 2021 16:30 |
Перелік змін до ТД від 11.05.2021.docx
|
|||||||||
11 травня 2021 16:22 |
Тендерна документація_редакція 11.05.2021.docx
|
|||||||||
29 квітня 2021 13:31 |
Перелік змін 29.04.docx
|
|||||||||
29 квітня 2021 13:31 |
Тендерна_документація_автобуси_2021_нова редакція.docx
|
|||||||||
16 квітня 2021 10:14 |
Тендерна документація - автобуси 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
с
"4.4. Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Товару проводитиметься Замовником з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку, реального надходження грошових коштів (та/або фінансування видатків) Державного бюджету України на зазначені цілі Замовника."
на
"4.4. Сторони дійшли спільної згоди, що ПОСТАВКА ТА оплата поставленого Товару проводитиметься Замовником з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку, реального надходження грошових коштів (та/або фінансування видатків) Державного бюджету України на зазначені цілі Замовника."
Без этого изменения контракт неприемлем.
За результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2021-04-16-001016-b.c2 від 07.05.2021 повідомляємо викладене нижче.
Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) обов’язок щодо формування тендерної документації та встановлення технічних вимог до предмета закупівлі покладено на замовника. При цьому, пунктом третім частини другої цієї статті передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
У свою чергу, вимоги до технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі було розроблено з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» та у відповідності з вимогами статті 23 Закону, а саме: технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Також, технічна специфікація містить примітку, згідно з якою усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
Крім того, замовником було враховано вимоги статті 5 Закону, в тому числі щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, оскільки вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлені таким чином, що ним відповідає продукція щонайменше двох виробників. Враховуючи зазначене, технічна специфікація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також звертаємо увагу на те, що у порівняльній таблиці (Додаток 1 до Вашої вимоги) наведено технічні характеристики шкільних автобусів лише двох виробників: ТОВ «Черкаський автобус» (ТМ «АТАМАН») та ТОВ «Чернігівський автозавод» (ТМ «ЕТАЛОН»). При цьому, продукція інших виробників, яка в повній мірі відповідає вимогам до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, залишилась поза увагою. Таким чином, приведений аналіз не є повним та об’єктивним і не може свідчити про наявність дискримінаційних вимог.
Враховуючи викладене вище, підстави для задоволення вимоги № UA-2021-04-16-001016-b.c2 від 07.05.2021 відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 травня 2021 15:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-30-000034 ● d9481cba026b419c97a5d545644a9785
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2021 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2021 №566
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28 вересня 2021 року №003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2021 №566
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2021-04-16-001016-b 16.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-05 17:07:16
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних автобусів (ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-16-001016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-08 17:59:22
Відповідь на запит
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.10.2021 та на виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальний заклад «Центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів» Миколаївської обласної ради надає наступні пояснення.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-21 15:18:31
Про надання пояснень зі власної ініціативи
Для уточнення інформації щодо продовження строку поставки предмету закупівлі комунальний заклад «Центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів» Миколаївської обласної ради надає пояснення зі власної ініціативи.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33188639 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2021 14:52
|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
39 798 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
39 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
39 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОГРАД-2007" |
39 990 000,00
UAH з ПДВ
|
39 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Переможець |
39 798 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2021 10:33
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2021 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:07
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 09:20
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 14:47
|
автобуси договір.pdf | укладений |
26 липня 2021 14:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів договору |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |