Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 238 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 388,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | . Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 30 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 09:48 |
ТД засоби для чищення посуду 2021.docx | |
16 квітня 2021 09:47 |
ТД засоби для чищення посуду 2021.pdf |
26 квітня 2021 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2021 09:48 |
ТД засоби для чищення посуду 2021.docx
|
|||
16 квітня 2021 09:47 |
ТД засоби для чищення посуду 2021.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу» - поширюється на всіх учасників ланцюга поставок харчової продукції. Основне завдання стандарту - контроль ризиків для харчової продукції. Стандарт заснований на аналізі небезпек і встановлення критичних контрольних точок HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points). Система забезпечує контроль всіх етапів виробництва, упаковки, доставки і зберігання харчової продукції.
Оскільки, продукція для чищення (39830000-9 ПРОДУКЦІЯ ДЛЯ ЧИЩЕННЯ (засіб рідкий для миття дитячого посуду (ТМ Бджілка або еквівалент); засіб сипучий для чищення посуду та поверхонь)) буде використовуватися в харчоблоках закладів освіти та коморах, де зберігаються продукти харчування, Замовник вважає необхідним вимагати від Учасників закупівлі Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу»
Вартість пропозиції розраховуйте з умов поставки зазначених у тендерній документації. Ми попередньо надавали відповідь на дане питання. Чіткішого визначення кількості поставок не буде, оскільки усе буде залежати від умов роботи закладів, що залежить від карантинних заходів запроваджених урядом
Щодо заявленої Вами ціни з Прозоро маркету – 121,50 грн за 5л, то ви врахуйте, що дана пропозиція зазначається виключно на товар, умови поставки обумовлюються та оплачуються окремо, таким чином вартість товару зросте, що призведе до додаткових витрат замовника. Заниження вартості закупівлі в цілому призведе до відсутності достатньої кількості учасників. Ви вірно підмітили, що ми придбали аналогічний товар того року за ціною нижче розрахункової за рахунок конкуренції, що була зумовлена відповідністю вартості закупівлі ринковим умовам.
Вимоги про усунення порушення
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмету закупівлі скласти неможливо, технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики Засіб рідкий для миття дитячого посуду ТМ Бджілка "або еквівалент", технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилам.
Враховуючи що Еквівалент жодним чином не має погіршувати технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені Замовником. На ринку України є багато засобів для миття посуду, не зрозуміло як замовник буде оцінювати якість еквіваленту. Учасники під час аукціону можуть штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) свої ціни.
У зв’язку з цим та з метою уникнення закупівлі неякісних товарів вимагаємо, щоб замовник зазначив не менше ніж дві торгові марки продукції для чіткого визначення що існує аналог який забезпечить потреби замовника закупівлі.
Замовник має на меті закупити засіб рідкий для миття дитячого посуду ТМ Бджілка або еквівалент, тобто товар, який є рівнозначний, рівноцінний за своїми характеристиками.
1. Учасник не надав у складі пропозиції:
Повідомлення про те, чи використовують у своїй діяльності печатку.
Гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін.
Не розмістив на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1 до тендерної документації.
Гарантійний лист учасника, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію у разі відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При чому тут невідповідність учасника. Пропозиція відхилена згідно протоколу тендерного комітету на підставі ч 1 ст 31!!!
Тому ще раз повторю запитання
На підставі ч. 3 ст 31 Закону України про публічні закупівлі прошу надати відповідь, на підставі якого саме пункту ч. 1 ст. 31 відхилено мою пропозицію(якщо можна то з цитатою з закону)
Адже ТУ У 20.4-37613482-001:2018 стосується засобів рідких мийних(це видно з витягу з ТУ У, яке міститься у вкладенні) і з висновку СЕС на нормативну документацію, який учасник надав у складі своєї пропозиції!!!!
З етикетки, наданої учасником, видно, що засіб не відповідає вимогам технічного регламенту, як і миючий засіб для посуду, а за таке порушення Держпродспоживслужба накладає на виробника штраф - 8100грн
Ви так багато в тендерній документації розписали про якість, фальсифікат тощо, що пропоную Вам звернути увагу на зазначену вище аргументацію.
За цим ТУ У виробник не може виробляти засіб сипучий для чищення.
З вище описаного можна вважати, що учасник не надав документів на засіб сипучий для чищення, а тому його пропозиція підлягає відхиленню
Окрім того відповідно до тендерної документації «Учасники несуть відповідальність за достовірність наданої інформації, документів та довідок, відповідно до законів України.» (розділ ІІІ п.1)
Додатково хочемо Вам повідомити що документація ТУУ є комерційною , приватною, інтелектуальною власністю виробника, відповідно може бути надана тільки з дозволу власника . А тому не вимагалась Замовником.
Замовник вважає вимогу учасника не обґрунтованою, та не підтвердженою документально та такою що не відповідає дійсності .
Ще раз наголошуємо, висновок СЕС на сипучий порошок для чищення не наданий, тому пропозиція підлягає відхиленню згідно ч. 1. ст. 31 тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Новини, які ми чуємо останнім часом, нагнітають людей думати про найгірше та викликають нервові зриви тощо. Але найбільша проблема – відношення суспільства до людини, яка є чи була пацієнтом психлікарні. Від подібних проблем не застрахований ніхто, та не всі це розуміють. В силу своїх можливостей треба зробити все, аби якомога успішніше повернути хворого до звичного життя в суспільстві. Маніакальний синдром, також маніячний синдром, маніакальний епізод, манія — афективний стан психіки та поведінки, який являє собою фазу манії, куди належать гіпоманічні або маніакальні епізоди у осіб, які мали один або декілька попередніх афективних епізодів (депресивних, гіпоманій, маніакальних або змішаних), є одною з фаз біполярного афективного розладу. Виникає як окремі епізоди, так і в поєднанні з афективною хворобою у повторюваних рецидивах. У певному сенсі є протилежністю депресії. Це синдром з різноманітними причинами. Незважаючи на те, що переважна більшість випадків виникає в контексті біполярного розладу, він є ключовим компонентом інших психічних розладів (таких як шизоаффективні розлади, біполярний розлад типу I) і може також стати вторинним при різних загальних захворюваннях, таких як розсіяний склероз. Для цього психічного розладу характерна так звана «маніакальна трійка» основних симптомів: патологічно підвищений настрій (гіпертимія), підвищення розумової (тахіпсихія) і рухової активності. Цей піднесений загалом стан не спричинено ніякими об'єктивними причинами — саме це відрізняє патологію від фізіологічно обумовленого психоемоційного піднесення
Маніакальний синдром, також маніячний синдром, маніакальний епізод, манія — афективний стан психіки та поведінки, який являє собою фазу манії, куди належать гіпоманічні або маніакальні епізоди у осіб, які мали один або декілька попередніх афективних епізодів (депресивних, гіпоманій, маніакальних або змішаних), є одною з фаз біполярного афективного розладу. Виникає як окремі епізоди, так і в поєднанні з афективною хворобою у повторюваних рецидивах. У певному сенсі є протилежністю депресії. Це синдром з різноманітними причинами. Незважаючи на те, що переважна більшість випадків виникає в контексті біполярного розладу, він є ключовим компонентом інших психічних розладів (таких як шизоаффективні розлади, біполярний розлад типу I) і може також стати вторинним при різних загальних захворюваннях, таких як розсіяний склероз. Для цього психічного розладу характерна так звана «маніакальна трійка» основних симптомів: патологічно підвищений настрій (гіпертимія), підвищення розумової (тахіпсихія) і рухової активності. Цей піднесений загалом стан не спричинено ніякими об'єктивними причинами — саме це відрізняє патологію від фізіологічно обумовленого психоемоційного піднесення.
Під час манії потреба у сні зменшується. Виникає надмірне напруження областей головного мозку, яке, коли не обробляється, може спричинити психотичні прояв. Знижена форма манії, яка все ще явно перевищує звичайні коливання настрою, називається гіпоманія.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 травня 2021 20:51
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-31-000016 ● b69bfffcc1ff46dc8c9f0299a73ea382
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 550
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.09.2021 №550
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-16-000690-b від 16.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 08:05:41
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Продукція для чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-16-000690-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-01-24 12:14:01
Пояснення
У підпункті 1 пункту 4 Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 № 1266 Рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель
{Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}.
Рішенням Луцької міської ради від 28.04.2021 № 10/69 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради та її виконавчих органів» ліквідовано управління освіти як юридичну особу і відповідно його веб-сайт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 14:11:37
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Продукція для чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-16-000690-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином виконано рішення № 12614-р/пк-пз від 04.06.2021
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель?
2) Чому вами не надано пояснення на вимоги від 21.05.2021 за
номерами UA-2021-04-16-000690-b.b8, UA-2021-04-16-000690-b.b9, UA-2021-04-16-000690-b.b11 та UA-2021-04-16-000690-b.b10?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-01-24 12:13:11
Пояснення
Відповідно до ч. 17 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Функціонал майданчика «E-tender» не висвітлює та не попереджає замовника щодо проведення моніторингу тієї чи іншої закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету
2022-01-24 12:14:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано рішення щодо даних вимог, чим порушено терміни надання роз’яснень згідно вимог частини 4 статті 33 Закону.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Ризики, що спрацювали
RISK-2-4
RISK-1-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
152 503,20
UAH з ПДВ
|
105 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДАНИЛИШИН ІРИНА ДМИТРІВНА" |
225 320,00
UAH з ПДВ
|
114 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" |
144 029,50
UAH з ПДВ
|
135 016,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" |
186 570,00
UAH з ПДВ
|
186 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Очікує рішення |
105 996,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 10:12
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 серпня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Рішення скасоване |
105 996,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 10:12
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 травня 2021 00:00
|
ФОП "ДАНИЛИШИН ІРИНА ДМИТРІВНА" #3102407604 |
Рішення скасоване |
114 470,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 10:12
|
|
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" #3417409322 |
Рішення скасоване |
135 016,40
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 10:12
|
|
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" #37613482 |
Рішення скасоване |
186 570,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 10:12
|