Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Очікувана вартість
5 284 000 000,00 UAH
UA-2021-04-15-013330-b 73f5cdc610f04dd0a5afae9df64e6332
Укладання рамкової угоди    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
наразі немає жодного відбору

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana Stepanivna
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 10:00
Початок аукціону: 24 червня 2021 14:20
Очікувана вартість: 5 284 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 420 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 15
Строк, на який укладається рамкова угода: 6 місяців
Publication date: 15 квітня 2021 19:26
Enquiries until: 09 травня 2021 00:00
Complaints submission until: до 15 травня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 травня 2021 10:00
Planned auction date: 24 червня 2021 14:20

Information

Estimated total value: 5 284 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 420 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Count of parties to sign framework agreement: 15
Agreement duration: 6 months

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 т.
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

дизельне паливо
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 30 березня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
Учасник підтверджує, що
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Опис: відповідно до тендерної документації

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Сума забезпечення: 10000000 UAH

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість
Дата подання: 16 квітня 2021 09:56
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:52
Звертаємо Вашу увагу на занижену очікувану вартість закупівлі – запропонована ціна є значно нижчою за ринкову станом на 15.04.2021р. На даний момент на ринку відбувається стрімке підвищення цін на нафтопродукти у зв’язку зі зростанням вартості нафти на світових ринках, з сезонним зростанням попиту з боку аграрного сектору України та зі значним скороченням імпорту дизельного палива в Україну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надана відповідь.
Питання стосовно кваліфікаційних умов тендерної документації
Дата подання: 17 квітня 2021 19:30
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:52
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на невідповідність умов тендерної документації в частині строків, згідно з якими повинен бути виготовлений товар (дизельне паливо), а саме: - в додатку № 4 (дані на товар) учасник має зазначити, що продукція виготовлена не раніше 01.01.2021 року. - згідно з додатком № 5 (гарантійний лист) учасник повинен гарантувати, що паливо виготовлене не раніше 01.12.2020 року. Тобто, в рамках однієї тендерної документації є певна неузгодженість у строках, згідно з якими має бути виготовлене дизельне паливо. В свою чергу, даний фактор зумовлює ризик допущення помилки під час підготування кваліфікаційних документів. Тому, прохання привести документацію в цій частині у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надана відповідь.
Щодо терміну дії рамкової угоди
Дата подання: 17 квітня 2021 20:07
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:52
Прохання надати роз'яснення з наступного питання. В п.1.4.1. "Строк, на який укладається угода" тендерної документації вказано: до 31.12.2021 р. В той же час, у проєкті рамкової угоди (додаток 7 до тендерної документації) у п. 5.1. зазначено, що угода діє до 30.03.2022 р. Отже, вірогідно є технічна описка (або в умовах тендерної документації, або в проєкті угоди), яку потрібно виправити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надана відповідь.
Стосовно порядку розрахунку цінової пропозиції (додаток 3 до тендерної документації)
Дата подання: 18 квітня 2021 20:07
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:53
Шановні панове. Згідно з пунктом 5.5.1 проєкту рамкової угоди, під час визначення розрахункової ціни за одиницю товару, відповідно до вказаної формули, Замовник буде брати показники Platts по 10 відомим котирувальним дням, що передують дню оголошення тендера (раніше було 10 відомих котирувальних днів, що передують дню аукціону для визначення учасників рамкової угоди), курс гривні до долара США та євро - на дату оголошення тендера (раніше було на день аукціону для визначення учасників рамкової угоди). Тобто, цілком логічно, що Замовник на день оголошення тендера умовно кажучи фіксує ринкову маржу (за умови, що стартова ціна тендера, визначена Замовником, є ринковою), що забезпечить ринковість стартових цін під час оголошення відборів за рамковою угодою протягом усього стоку дії рамкової угоди. Проте, Замовник не вніс такі зміни у порядок розрахунку цінової пропозиції (додаток 3 до тендерної документації), і залишив розрахунок її складових у попередньому вигляді. Тобто, якщо Замовник себе повністю перестраховує, то всі потенційні учасники - ні, адже, на момент аукціону, який може відбутися більш ніж через два місяці з дати оголошення тендеру (враховуючи відведені законодавством строки на подання пропозицій, їх пре-кваліфікації, та оскарження пре-кваліфікації), маржа учасників може бути навіть від'ємною, з огляду на ту обставину, що жоден потенційний учасник не може передбачити рівень котирувань та курсів валют, які будуть через 2-2,5 місяці. У зв'язку з викладеним, прохання скоригувати порядок ціноутворення в ціновій пропозиції (додаток 3 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надана відповідь.
Очікувана вартість
Дата подання: 21 квітня 2021 18:07
Дата відповіді: 23 квітня 2021 16:19
Звертаємо Вашу увагу на занижену очікувану вартість закупівлі – запропонована ціна є значно нижчою за ринкову станом на 21.04.2021р. На даний момент на ринку відбувається стрімке підвищення цін на нафтопродукти у зв’язку зі зростанням вартості нафти на світових ринках, з сезонним зростанням попиту з боку аграрного сектору України та зі значним скороченням імпорту дизельного палива в Україну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянуто ваше звернення щодо очікуваної вартості закупівлі. Пропонуємо вам детально ознайомитися з Додатком №3 тендерної документації (Цінова пропозиція) в частині значень складових формули.
Стосовно порядку розрахунку цінової пропозиції (додаток 3 до тендерної документації)
Дата подання: 21 квітня 2021 18:53
Дата відповіді: 23 квітня 2021 16:19
Шановні панове. Згідно з пунктом 5.5.1 проєкту рамкової угоди, під час визначення розрахункової ціни за одиницю товару, відповідно до вказаної формули, Замовник буде брати показники Platts по 10 відомим котирувальним дням, що передують дню оголошення тендера (раніше було 10 відомих котирувальних днів, що передують дню аукціону для визначення учасників рамкової угоди), курс гривні до долара США та євро - на дату оголошення тендера (раніше було на день аукціону для визначення учасників рамкової угоди). Тобто, цілком логічно, що Замовник на день оголошення тендера умовно кажучи фіксує ринкову маржу (за умови, що стартова ціна тендера, визначена Замовником, є ринковою), що забезпечить ринковість стартових цін під час оголошення відборів за рамковою угодою протягом усього стоку дії рамкової угоди. Проте, Замовник не вніс такі зміни у порядок розрахунку цінової пропозиції (додаток 3 до тендерної документації), і залишив розрахунок її складових у попередньому вигляді. Тобто, якщо Замовник себе повністю перестраховує, то всі потенційні учасники - ні, адже, на момент аукціону, який може відбутися більш ніж через два місяці з дати оголошення тендеру (враховуючи відведені законодавством строки на подання пропозицій, їх пре-кваліфікації, та оскарження пре-кваліфікації), маржа учасників може бути навіть від'ємною, з огляду на ту обставину, що жоден потенційний учасник не може передбачити рівень котирувань та курсів валют, які будуть через 2-2,5 місяці. У зв'язку з викладеним, прохання скоригувати порядок ціноутворення в ціновій пропозиції (додаток 3 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Щодо терміну дії рамкової угоди
Дата подання: 21 квітня 2021 18:54
Дата відповіді: 23 квітня 2021 16:20
Прохання надати роз'яснення з наступного питання. В п.1.4.1. "Строк, на який укладається угода" тендерної документації вказано: до 31.12.2021 р. В той же час, у проєкті рамкової угоди (додаток 7 до тендерної документації) у п. 5.1. зазначено, що угода діє до 30.03.2022 р. Отже, вірогідно є технічна описка (або в умовах тендерної документації, або в проєкті угоди), яку потрібно виправити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Питання стосовно кваліфікаційних умов тендерної документації
Дата подання: 21 квітня 2021 18:54
Дата відповіді: 23 квітня 2021 16:20
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на невідповідність умов тендерної документації в частині строків, згідно з якими повинен бути виготовлений товар (дизельне паливо), а саме: - в додатку № 4 (дані на товар) учасник має зазначити, що продукція виготовлена не раніше 01.01.2021 року. - згідно з додатком № 5 (гарантійний лист) учасник повинен гарантувати, що паливо виготовлене не раніше 01.12.2020 року. Тобто, в рамках однієї тендерної документації є певна неузгодженість у строках, згідно з якими має бути виготовлене дизельне паливо. В свою чергу, даний фактор зумовлює ризик допущення помилки під час підготування кваліфікаційних документів. Тому, прохання привести документацію в цій частині у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Щодо порядку розрахунку ціни за рамковою угодою
Дата подання: 26 квітня 2021 01:49
Дата відповіді: 29 квітня 2021 15:51
Шановний Замовнику. Прохання надати роз'яснення з наступних питань. 1) В тендерній документації не наведений конкретний приклад як визначається складова "М (маржа учасника)" в договорі поставки. Тобто, в тендерній документації (в додатку № 3) вказаний лише приклад розрахунку всіх складових ціни за результатом аукціону для визначення учасників рамкової угоди. 2) В проєкті рамкової угоди окреслений порядок визначення розрахункової ціни (після підписання рамкової угоди), де зокрема фіксується маржа (незмінна величина - F), та порядок зміни (перерахунку) ціни перед кожним оголошенням процедури відбору учасників для укладення договору поставки. Тобто, механізм визначення стартових цін для проведення відборів чітко визначений. В такому випадку, прохання додатково внести ясність стосовно такого моменту: - чи впливають ціни, надані учасниками під час аукціону для визначення учасників рамкової угоди (наприклад, якщо всі учасники надали ціни, які нижче стартової), на формування замовником фактичних стартових цін відборів безпосередньо під час виконання рамкової угоди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Щодо збільшення кола учасників рамкової угоди
Дата подання: 26 квітня 2021 20:45
Дата відповіді: 29 квітня 2021 15:52
Шановний Замовнику. Пунктом 1.4.2. тендерної документації визначено, що кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - 15. В той же час звертаємо Вашу увагу на тому, що на перший Ваш тендер щодо укладення рамкової угоди на закупівлю дизельного палива, який було оголошено в 2019 році, заявки подало 12 учасників, а на тендер, який було оголошено в 2020 році - вже 14. Тобто, є тенденція до збільшення числа компаній, що зацікавлені в постачанні дизельного палива для потреб української залізниці. Більше того, враховуючи той момент, що Вами були внесені позитивні зміни у порядок розрахунку ціни, а також в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, вважаємо, що коло трейдерів та виробників, які виявлять бажання взяти участь в тендері, збільшиться. З огляду на дану обставину, прохання розглянути питання щодо збільшення кількості учасників рамкової угоди, з метою залучення якомога більшої кількості постачальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Щодо складових ціни
Дата подання: 28 квітня 2021 13:47
Дата відповіді: 05 травня 2021 17:50
Доброго дня. Прохання пояснити, а також довідково викласти у тендерній документації, наступне: 1. Чи може Постачальник під час виконання договору поставки використовувати не такий вид котирувань, який був зазначений Постачальником у ціновій пропозиції за результатом аукціону для визначення учасників рамкової угоди? (Мова про наступне: наприклад, у ціновій пропозиції за результатом аукціону для визначення учасників рамкової угоди Постачальник зазначив котирування за позицією «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA», а під час укладення договору поставки Постачальник виявив бажання використовувати котирування за позицією «ULSD 10ppm» під заголовком «Mediterranean cargoes FOB Med (Italy)» - чи можливо таке?). 2. Чи має вплив маржа Постачальника, зазначена у ціновій пропозиції за результатом аукціону для визначення учасників рамкової угоди, на ту маржу, за якою буде виконуватись договір поставки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На питання № 1 Замовник інформує, що відповідно до п.2.6 Додатку 2 до Рамкової угоди, Додатку 7 до тендерної документації котирування визначаються учасником у складі цінової пропозиції на укладання рамкової угоди. Зміна базису котирувань протягом дії рамкової угоди не передбачена.
На питання № 2 Замовник інформує, що за результатами аукціону на укладення рамкової угоди учасники-переможці визначають ціну за одиницю товару в абсолютному значенні, тобто в грн/т з ПДВ.
Під час виконання рамкової угоди Замовник вносить зміни в ціну за одиницю товару, відповідно до п.5.5.3 проекту рамкової угоди, перед оголошенням аукціону – відбору.
За результатами такого аукціону-відбору переможець процедури розкладає переможну пропозицію на складові де показник маржинальності, в розмінні порядку що визначено п. 2.6 Додатку 2 до рамкової угоди є незмінним показником протягом дії відповідного договору про закупівлю.
Щодо порядку розрахунку ціни за рамковою угодою
Дата подання: 29 квітня 2021 16:44
Дата відповіді: 06 травня 2021 16:31
Шановний Замовнику. Прохання надати роз'яснення з наступних питань. 1) В тендерній документації не наведений конкретний приклад як визначається складова "М (маржа учасника)" в договорі поставки. Тобто, в тендерній документації (в додатку № 3) вказаний лише приклад розрахунку всіх складових ціни за результатом аукціону для визначення учасників рамкової угоди. 2) В проєкті рамкової угоди окреслений порядок визначення розрахункової ціни (після підписання рамкової угоди), де зокрема фіксується маржа (незмінна величина - F), та порядок зміни (перерахунку) ціни перед кожним оголошенням процедури відбору учасників для укладення договору поставки. Тобто, механізм визначення стартових цін для проведення відборів чітко визначений. В такому випадку, прохання додатково внести ясність стосовно такого моменту: - чи впливають ціни, надані учасниками під час аукціону для визначення учасників рамкової угоди (наприклад, якщо всі учасники надали ціни, які нижче стартової), на формування замовником фактичних стартових цін відборів безпосередньо під час виконання рамкової угоди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Щодо збільшення кола учасників рамкової угоди
Дата подання: 29 квітня 2021 16:52
Дата відповіді: 06 травня 2021 16:32
Шановний Замовнику. Пунктом 1.4.2. тендерної документації визначено, що кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - 15. В той же час звертаємо Вашу увагу на тому, що на перший Ваш тендер щодо укладення рамкової угоди на закупівлю дизельного палива, який було оголошено в 2019 році, заявки подало 12 учасників, а на тендер, який було оголошено в 2020 році - вже 14. Тобто, є тенденція до збільшення числа компаній, що зацікавлені в постачанні дизельного палива для потреб української залізниці. Більше того, враховуючи той момент, що Вами були внесені позитивні зміни у порядок розрахунку ціни, а також в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, вважаємо, що коло трейдерів та виробників, які виявлять бажання взяти участь в тендері, збільшиться. З огляду на дану обставину, прохання розглянути питання щодо збільшення кількості учасників рамкової угоди, з метою залучення якомога більшої кількості постачальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Щодо збільшення кола учасників рамкової угоди
Дата подання: 06 травня 2021 18:17
Дата відповіді: 11 травня 2021 17:40
Шановний Замовнику. Пунктом 1.4.2. тендерної документації визначено, що кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - 15. В той же час звертаємо Вашу увагу на тому, що на перший Ваш тендер щодо укладення рамкової угоди на закупівлю дизельного палива, який було оголошено в 2019 році, заявки подало 12 учасників, а на тендер, який було оголошено в 2020 році - вже 14. Тобто, є тенденція до збільшення числа компаній, що зацікавлені в постачанні дизельного палива для потреб української залізниці. Більше того, враховуючи той момент, що Вами були внесені позитивні зміни у порядок розрахунку ціни, а також в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, вважаємо, що коло трейдерів та виробників, які виявлять бажання взяти участь в тендері, збільшиться. З огляду на дану обставину, прохання розглянути питання щодо збільшення кількості учасників рамкової угоди, з метою залучення якомога більшої кількості постачальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити проект тендерної документації, в частині кількості учасників без змін (15 учасників).

Щодо порядку розрахунку ціни за рамковою угодою
Дата подання: 06 травня 2021 18:19
Дата відповіді: 11 травня 2021 17:40
Шановний Замовнику. Прохання надати роз'яснення з наступних питань. 1) В тендерній документації не наведений конкретний приклад як визначається складова "М (маржа учасника)" в договорі поставки. Тобто, в тендерній документації (в додатку № 3) вказаний лише приклад розрахунку всіх складових ціни за результатом аукціону для визначення учасників рамкової угоди. 2) В проєкті рамкової угоди окреслений порядок визначення розрахункової ціни (після підписання рамкової угоди), де зокрема фіксується маржа (незмінна величина - F), та порядок зміни (перерахунку) ціни перед кожним оголошенням процедури відбору учасників для укладення договору поставки. Тобто, механізм визначення стартових цін для проведення відборів чітко визначений. В такому випадку, прохання додатково внести ясність стосовно такого моменту: - чи впливають ціни, надані учасниками під час аукціону для визначення учасників рамкової угоди (наприклад, якщо всі учасники надали ціни, які нижче стартової), на формування замовником фактичних стартових цін відборів безпосередньо під час виконання рамкової угоди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник інформує:
Рамковою угодою окреслений порядок визначення розрахункової ціни (після підписання рамкової угоди), де зокрема фіксується маржа (незмінна величина - F), та порядок зміни (перерахунку) ціни перед кожним оголошенням процедури відбору учасників для укладення договору поставки. Тобто, механізм визначення стартових цін для проведення відборів чітко визначений.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-15-013330-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 16 квітня 2021 09:57
Внесення змін до розрахунку цінової пропозиції.
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу, що ринок нафти та нафтопродуктів має високу волатильність, як на внутрішньому ринку так і на міжнародних біржах. Згідно додатку 3 тендерної документації "Цінова Пропозиція" усі показники (показники Platts, офіційний курс української гривні до долару США та офіційний курс української гривні до євро) беруться учасником на дату аукціону, однак між кінцевою датою подання тендерної пропозиції та датою аукціону згідно чинного законодавства може бути до 39 днів (в даному тендері), тобто учасник на момент подачі своєї тендерної пропозиції може розраховувати одні показники, а на момент аукціону показники Platts та курс валюти будуть інші. Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до додатку 3 тендерної документації, а саме показники Platts, офіційний курс української гривні до долару США та офіційний курс української гривні до євро брати не на дату аукціону, а на дату публікації оголошення 14 квітня 2021 року. Таким чином, учасники зможуть без жодних ризиків зміни курсу валют або показників Platts брати участь в процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2021 17:53
Шановний учаснику, під час обговорення вашого питання, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання, на яке Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2021-04-15-013330-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 21 квітня 2021 18:07
Внесення змін
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу, що ринок нафти та нафтопродуктів має високу волатильність, як на внутрішньому ринку так і на міжнародних біржах. Згідно додатку 3 тендерної документації "Цінова Пропозиція" усі показники (показники Platts, офіційний курс української гривні до долару США та офіційний курс української гривні до євро) беруться учасником на дату аукціону, однак між кінцевою датою подання тендерної пропозиції та датою аукціону згідно чинного законодавства може бути до 39 днів (в даному тендері), тобто учасник на момент подачі своєї тендерної пропозиції може розраховувати одні показники, а на момент аукціону показники Platts та курс валюти будуть інші. Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до додатку 3 тендерної документації, а саме показники Platts, офіційний курс української гривні до долару США та офіційний курс української гривні до євро брати не на дату аукціону, а на дату публікації оголошення 14 квітня 2021 року. Таким чином, учасники зможуть без жодних ризиків зміни курсу валют або показників Platts брати участь в процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2021 16:22
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-04-15-013330-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 23 квітня 2021 15:15
Внесення змін
1. Інструкція щодо заповнення таблиці даних на товар (Додаток №4) вказує що продукція повинна бути виготовлена не раніше 01.01.2021 р, а в гарантійному листі (Додаток №5), що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.12.2020 р., просимо уточнити.
2. В зв’язку з коливанням ринку нафтопродуктів та стрімкім зростанням котирувань Platts, очікувана вартість в процедурах закупівлі, що оголошені в електронній системі закупівель Філією «Центр забезпечення виробництва» Укрзалізниці з метою придбання дизельного палива, є низькою та не відповідає ринковій ціні, просимо привести ціну до ринкових.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2021 16:14
Шановний учаснику, зауваження до тендерної документації, які зазначені в п. 1 вашої вимоги не відповідають дійсності.
Стосовно п. 2 вимоги, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2021-04-15-013330-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 27 квітня 2021 16:43
Вимога до замовника
Просимо надати роз`яснення щодо проекту договору поставки та усунути невідповідності
1) Чому пункт 1.5 містить не рівні умови для обміну кореспонденцією під час виконання договору, а саме Замовник може користуватися одним із трьох способів направлення документів в адресу Постачальника, а Постачальник лише за допомогою Сервісу ?

2) Пунктом 3 договору поставки визначено, що Замовник надає Постачальнику спочатку намір про рознарядку, потім на наступний робочий день Постачальник зобов`язаний сповістити про станцію відправлення товару та на наступний робочий день в обов`язковому порядку Постачальнику надається рознарядка. Також умовами цієї закупівлі визначено (у додатку 3 до ТД), що строк поставки товару не більше 5 календарних днів.
Отже із вищезазначених умов випливає що загальний строк для виконання відвантаження скаладає 6 днів від заяви Замовника отримати конктретно вказаний обсяг у намірі.
Таким чином із таких умов випливає, що Постачальник повинен мати у своєму вільному розпорядженні весь обсяг договору, причому рік, в очікуванні отримати Намір від Замовника, що не є ринковим механізмом під час здійснення продажу товару, що є предметом закупівлі цією процедури.
Також, для того щоб товар з`явився на станції відправлення, необхідний проміжок часу, а не так як замовник заявив у договорі - Постачальник зобов’язаний протягом одного робочого дня з дня отримання від Замовника повідомлення про намір надати рознарядку повідомити Замовнику інформацію про станцію (станції) відправлення Товару.
За один день Постачальник не зможе ні привезти ні придбати ні будь яким іншим способом отримати товар, крім чарівним))) для того щоб потім за 5 днів вивантажити.
Крім того, щоб за 5 днів вивантажити дизельне паливо необхідно розуміти про який обсяг йде мова. Так договір на 10000 тон, якщо Замовник забажає у намірі отримати весь обсяг - Це також є не реальною умовою, так як ні одна станція не зможе забезпечити оборот товару більший ніж це можливо, тобто якщо наприклад необхідно здійснити налив у вагоно-цистерни, це займає окремий проміжок часу, а також подача, перевірка та відтягування вагонів, їх оформлення - це все час. Крім того, зобов`язання Замовника надати вагоно-цистерни для отримання товару не вбачається у договорі. Чи це значить що умови передбачають мати вже залиті вагоно-цистерни на якійсь станції та чекати наміру для відправлення, щоб встигнути оформити протягом 5 –ти днів, та і то 17 составів здійснити оформлення по якості та кількості товару також не можливо.
Також необхідно нагадати замовнику, що для отримання вагонів для здійснення відвантаження після такого Наміру у визначені терміни саме 5 днів є також не реальним, так як відповідно до регламентного режиму АС «МЕСПЛАН» (місячного планування завантажень процесу узгодження замовлень на перевезення вантажів за кодами Замовника) після внесення інформації в базу, відповідь по надходженню вагонів та обробка даних відбувається не раніше ніж через добу після 17-00. Отже – день на внесення даних, день – на обробку інформації. Так залишається 3 днів для відвантаження і то із розрахунку, що вагоно-цистерни на цій станції є в наявності. Таким чином невідомо який об`єм необхідно буде відвантажити в нереальний термін, так як замовник не дає умовами договору здійснити підготовку до відвантаження і відповідних наявних об`ємів.
Таким чином Замовник має привести умови проекту договору до реальних та передбачити регулювання саме Постачальником об`ємів відвантаження та дати, в межах строків виконання договору.
3) Пунктом 5 Договору передбачається умова по якості товару, але деякі умови цього пункту не відповідають один одному та в цілому договору. Так пунктом 3.1. передбачено передачу товару на станції відправлення, також таку умову заначено і в пункті 5.2. Та всупереч умова FCA, пунктом 5.4 визначено, що у разі невідповідності товару на станції призначення, Замовник повертає товар.
Тобто, товар Замовник прийняв на станції відправлення, потім довіз його сам до станції призначення, а там може з`ясуватися. що після перевезення товару Замовником він вже не відповідає вимогам, після чого Замовник відправить товар Постачальнику і Постачальник повинен відшкодувати всі витрати. Такі умови в договорі є суперечливі та мають бути приведені у відповідність. Крім того такі умови можуть ще в більшій мір породити крадіжки та корупцію на Укрзалізниці, так як розв`язують руки до самоуправства посадових осіб.
4) Пунктом 6.6. передбачено що Постачальник зобов’язаний перерахувати грошові кошти, зайво отримані від Замовника, на поточний рахунок Замовника негайно, але не пізніше трьох банківських днів з моменту відповідної вимоги Замовника. Просимо пояснити що таке зайво і які випадки можуть бути для визначення цього терміну в договорі.

5) Пункт 9.16 необхідно прибрати, так як цей пункт несе відповідальність для Постачальника в розріз чинному законодавству та ринковим механізмам, а також надання інформації про станцію не дає

6) В пункті 14 - Постачальник приймає на себе ризик виконання умов Договору при істотній зміні обставин, якими керувались Сторони при укладанні Договору. Така вимога суперечить Господарським та цивільним зобов’язання, так як якщо відбулись події, що не дають можливості виконати зобов`язання з підстав істотних змін обставин, то підписавши таку умову у договорі Постачальник всеодно не зможе вплинути, крім слів «приймає на себе ризики». Предметом договору є здійснення закупівлі дизельного палива. Таку мету можливо здійснити тільки діями обох Сторін договору. Замовник не може залишатися обабіч, якщо наприклад він може впивати на ситуацію. Під час виконання договору обидві Сторони приймають на себе ризики, а отже таку трактовку необхідно виключити із договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2021 14:03
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення.
Номер вимоги: UA-2021-04-15-013330-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 06 травня 2021 15:55
Вимога до замовника
Просимо надати роз`яснення щодо проекту договору поставки та усунути невідповідності
1) Чому пункт 1.5 містить не рівні умови для обміну кореспонденцією під час виконання договору, а саме Замовник може користуватися одним із трьох способів направлення документів в адресу Постачальника, а Постачальник лише за допомогою Сервісу ?

2) Пунктом 3 договору поставки визначено, що Замовник надає Постачальнику спочатку намір про рознарядку, потім на наступний робочий день Постачальник зобов`язаний сповістити про станцію відправлення товару та на наступний робочий день в обов`язковому порядку Постачальнику надається рознарядка. Також умовами цієї закупівлі визначено (у додатку 3 до ТД), що строк поставки товару не більше 5 календарних днів.
Отже із вищезазначених умов випливає що загальний строк для виконання відвантаження скаладає 6 днів від заяви Замовника отримати конктретно вказаний обсяг у намірі.
Таким чином із таких умов випливає, що Постачальник повинен мати у своєму вільному розпорядженні весь обсяг договору, причому рік, в очікуванні отримати Намір від Замовника, що не є ринковим механізмом під час здійснення продажу товару, що є предметом закупівлі цією процедури.
Також, для того щоб товар з`явився на станції відправлення, необхідний проміжок часу, а не так як замовник заявив у договорі - Постачальник зобов’язаний протягом одного робочого дня з дня отримання від Замовника повідомлення про намір надати рознарядку повідомити Замовнику інформацію про станцію (станції) відправлення Товару.
За один день Постачальник не зможе ні привезти ні придбати ні будь яким іншим способом отримати товар, крім чарівним))) для того щоб потім за 5 днів вивантажити.
Крім того, щоб за 5 днів вивантажити дизельне паливо необхідно розуміти про який обсяг йде мова. Так договір на 10000 тон, якщо Замовник забажає у намірі отримати весь обсяг - Це також є не реальною умовою, так як ні одна станція не зможе забезпечити оборот товару більший ніж це можливо, тобто якщо наприклад необхідно здійснити налив у вагоно-цистерни, це займає окремий проміжок часу, а також подача, перевірка та відтягування вагонів, їх оформлення - це все час. Крім того, зобов`язання Замовника надати вагоно-цистерни для отримання товару не вбачається у договорі. Чи це значить що умови передбачають мати вже залиті вагоно-цистерни на якійсь станції та чекати наміру для відправлення, щоб встигнути оформити протягом 5 –ти днів, та і то 17 составів здійснити оформлення по якості та кількості товару також не можливо.
Також необхідно нагадати замовнику, що для отримання вагонів для здійснення відвантаження після такого Наміру у визначені терміни саме 5 днів є також не реальним, так як відповідно до регламентного режиму АС «МЕСПЛАН» (місячного планування завантажень процесу узгодження замовлень на перевезення вантажів за кодами Замовника) після внесення інформації в базу, відповідь по надходженню вагонів та обробка даних відбувається не раніше ніж через добу після 17-00. Отже – день на внесення даних, день – на обробку інформації. Так залишається 3 днів для відвантаження і то із розрахунку, що вагоно-цистерни на цій станції є в наявності. Таким чином невідомо який об`єм необхідно буде відвантажити в нереальний термін, так як замовник не дає умовами договору здійснити підготовку до відвантаження і відповідних наявних об`ємів.
Таким чином Замовник має привести умови проекту договору до реальних та передбачити регулювання саме Постачальником об`ємів відвантаження та дати, в межах строків виконання договору.
3) Пунктом 5 Договору передбачається умова по якості товару, але деякі умови цього пункту не відповідають один одному та в цілому договору. Так пунктом 3.1. передбачено передачу товару на станції відправлення, також таку умову заначено і в пункті 5.2. Та всупереч умова FCA, пунктом 5.4 визначено, що у разі невідповідності товару на станції призначення, Замовник повертає товар.
Тобто, товар Замовник прийняв на станції відправлення, потім довіз його сам до станції призначення, а там може з`ясуватися. що після перевезення товару Замовником він вже не відповідає вимогам, після чого Замовник відправить товар Постачальнику і Постачальник повинен відшкодувати всі витрати. Такі умови в договорі є суперечливі та мають бути приведені у відповідність. Крім того такі умови можуть ще в більшій мір породити крадіжки та корупцію на Укрзалізниці, так як розв`язують руки до самоуправства посадових осіб.
4) Пунктом 6.6. передбачено що Постачальник зобов’язаний перерахувати грошові кошти, зайво отримані від Замовника, на поточний рахунок Замовника негайно, але не пізніше трьох банківських днів з моменту відповідної вимоги Замовника. Просимо пояснити що таке зайво і які випадки можуть бути для визначення цього терміну в договорі.

5) Пункт 9.16 необхідно прибрати, так як цей пункт несе відповідальність для Постачальника в розріз чинному законодавству та ринковим механізмам, а також надання інформації про станцію не дає

6) В пункті 14 - Постачальник приймає на себе ризик виконання умов Договору при істотній зміні обставин, якими керувались Сторони при укладанні Договору. Така вимога суперечить Господарським та цивільним зобов’язання, так як якщо відбулись події, що не дають можливості виконати зобов`язання з підстав істотних змін обставин, то підписавши таку умову у договорі Постачальник всеодно не зможе вплинути, крім слів «приймає на себе ризики». Предметом договору є здійснення закупівлі дизельного палива. Таку мету можливо здійснити тільки діями обох Сторін договору. Замовник не може залишатися обабіч, якщо наприклад він може впивати на ситуацію. Під час виконання договору обидві Сторони приймають на себе ризики, а отже таку трактовку необхідно виключити із договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2021 17:41
Замовник інформує:
1). Відповідно до Закону України про Публічні закупівлі право замовника визначати істотні умови рамкової угоди;
2). відбори за рамковою угодою оголошуватимуться рівномірними партіями протягом дії рамкової угоди. За таких обставин відповідно до Наказу МЕРТ №1372 при оголошенні відбору за рамковою угодою буде зазначатися орієнтовний термін поставки товару, надання рознарядки.
Наприклад: Замовник надсилає намір про надання рознарядки протягом 3 робочих днів з дати укладення договору про закупівлю за рамковою угодою.
Відлік строку поставки починається з дати надання рознарядки, а не наміру про надання рознарядки.
Разом з тим, переможець конкурентного відбору укладає договір про закупівлю за рамкою угодою протягом 10 днів з дати оприлюднення наміру про укладення договору про закупівлю. Отже, переможець має щонайменше 10 днів на підготовку Товару до відвантаження на станції передачі палива.
3). Перевірка якості товару врегульована іншими пунктами проєкту договору.
4). Замовником прийнято рішення залишити п. 6.6. проєкту договору без змін.
5). Замовником прийнято рішення залишити п 9.16 проєкту договору про закупівлю без змін.
6). Замовником прийнято рішення залишити п. 14 проєкту договору про закупівлю без змін.