Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Календар настільний на пружині на 2022 рік
Очікувана вартість
88 050,00 UAH
UA-2021-04-15-013233-b 33f792c3ac234adc9e249d57669f07dd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугай Анна

380577252589 bugai_a@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059243
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Бугай Анна
380577252589
bugai_a@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 88 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали 150шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Календар настільний на пружині на 2022 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Конституції, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний здійснити оплату товару в розмірі 100% вартості товару, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15-ти (п’ятнацяти) банківських днів з дати підписання відповідної накладної представниками Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Покупця. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2021 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 20:45
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 квітня 2021 20:45
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
15 квітня 2021 20:44
Додаток 2 (Пропозиція).docx
15 квітня 2021 20:44
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx
15 квітня 2021 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 20:45
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 квітня 2021 20:45
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
15 квітня 2021 20:44
Додаток 2 (Пропозиція).docx
15 квітня 2021 18:34
Додаток 2 (Пропозиція).docx
15 квітня 2021 20:44
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx
15 квітня 2021 18:34
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ" 85 500,00
UAH з ПДВ
85 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2021 11:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ"
#30430555
Переможець 85 500,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 16:48

Документи

30 квітня 2021 16:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ"
#30430555
85 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2021 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 15:27
ДУ2 до дог№85-21 від 19.05.2021.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 17:33
ДУ № 1 до Договору № 85-21 від 19.05.2021.pdf зміни до договору
28 травня 2021 17:28
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 16:49
Договір № 85-21 від 19.05.2021.pdf укладений
20 травня 2021 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону Україна «Про публічні закупівлі» досягли згоди щодо викладення пункту 9.2 Договору у новій редакції: "9.2. Сторони, у випадках передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», мають право вносити зміни у Договір, в тому числі зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця".
Номер договору про закупівлю: 85-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 4.1. Поставка товару здійснюється Постачальником за заявкою Представника Покупця протягом 5-ти робочих днів від дати отримання замовлення, але не пізніше 10.12.2021. Для виконання умов цього Договору Сторонами попередньо узгоджуються оригінал-макети товару. 6.1. Строк поставки товару – до 10.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 85-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 85 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 250,00 UAH)