Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Заліщицький водоканал |
Код ЄДРПОУ: | 40395051 |
Місцезнаходження: | 48601, Україна , Тернопільська обл., Заліщики, вул.Стефаника, 4 |
Контактна особа: |
Ковалишин Галина Богданівна +380355421143 zalvoda1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 41 660 286,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 208 301,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 16:19 |
Тендерна_документацiя_2020_(1).docx | |
15 квітня 2021 16:19 |
Додаток___1_Цiнова_пропозицiя.docx | |
15 квітня 2021 16:19 |
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii_(1)(1)(2).doc | |
15 квітня 2021 16:19 |
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17.docx | |
15 квітня 2021 16:19 |
Додаток_6_ВИМОГИ_ЩОДО_ФОРМУВАННЯ_ВАРТОСТI_(ЦIНИ)_ТЕНДЕРНОI.docx | |
15 квітня 2021 16:19 |
Додаток___5_Проект_договору.docx | |
15 квітня 2021 16:19 |
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000060 ● 987f91ef8d7f4d0f9c829872b7acec28
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2021-04-15-012442-b 15.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 11:21:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д
м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-012442-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 14:44:21
надання інформації на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту № №20-0539-20 від «20» січня 2021 р. Якість робіт повинна відповідати: ДБН А.2.2-3-2004, ДБН В.2.5-74.2013, СНиП 2.04.02084, ГОСТ 2874-82, НАОП 9.0.00-1.01-77
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Заліщицької міської ради № 556 від 09.04.2021 р.
Обгрунтування знаходиться на веб-сайті за наступним посиланням: http://zalrada.gov.ua/
Також повідомляємо, що відповідальною за оприлюднення інформації про закупівлю є секретар тендерного комітету/економіст – Ковалишин Галина Богданівна, згідно Рішення №1 від 01.08.2016р., Рішення №2 від 01.08.2016р., Протокол №1 від 01.08.2016р. наказу №9 від 22.12.2020р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2024-07-05-000006 ● 333296e98e9545bfbed7996731e6a94d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2024 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.07.2024 № 39-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 05.07.2024 № 39-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2021-04-15-012442-b від 15.04.2021 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-08 11:49:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-15-012442-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником і ТзОВ «Комфорт - Еко» укладено договір про виконання робіт від 25.05.2021 за №1 (далі – договір). У пункті 12.1. розділу 12 «Строк дії договору» договору зазначено, що договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
До вказаного договору, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду від 27.12.2022 за №1 якою внесені зміни до пункту 12.1. договору та продовжено його дію до 31.12.2023.
В подальшому, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду від 26.12.2023 за №2, де сторони домовились пункт 12.1. розділу 12 «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію та документи, що слугували підставою та підтверджують наявність підстав щодо укладання додаткових угод за №1 та №2 ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-11 11:48:49
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-07-05-000006 повідомляємо, що закупівлю «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) оголошеною КП Заліщицький водоканал проведено з вимогами чинного законодавтва.
За результатами проведення закупівлі робіт «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ідентифікатор UA-2021-04-15-012442-b) (далі – Закупівля) було укладено договір №1 25 травня 2021 року (далі – Договір) із переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» на загальну суму 39 555 500 грн з ПДВ.
Відповідно до затвердженого річного плану Закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі становила 41 660 286,60 UAH. При цьому, джерелами фінансування вказано Державний бюджет України (37494257.94 UAH) та Місцевий бюджет (4166028.66 UAH).
Згідно п. 3.1.1 Договору №1 від 25 травня 2021 року вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на – 2021 рік становить – 2 187 808,00 з ПДВ, в т.ч. 2 000 000 грн – кошти державного бюджету, 187 808,00 грн – кошти місцевого бюджету; на 2022 рік становить – 37 367 692,00 грн, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету.
Пунктом 14.1 Договору встановлено, що його невід’ємною частиною Договору є договірна ціна (Додаток 1) і графік виконання робіт (Додаток 2).
Пунктом 19 Загальних умов укладення та виконання договорів (далі – Загальні умови) підряду в капітальному будівництві встановлено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду, зокрема, в разі виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт (будівництва об'єкта). Також згідно пункту 84 Загальних умов відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Відтак, можливість внесення змін до плану фінансування та календарного графіку виконання робіт передбачена чинним законодавством України.
Також на підставі пункту 5.4 Договору строки договору можуть переглядатися сторонами за наявності умов, зокрема, відсутності фінансування та виникнення несприятливих погодних умов, що не дає технологічної можливості виконанню даного виду робіт. Крім цього, відповідно до пункту 5.5 Договору Замовник може вносити пропозиції про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт на об’єкті із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіку.
Повідомляємо, що на початку 2022 році були наявні несприятливі погодні умови (сніг, дощ, висока вологість, низькі температури повітря), які не давали технічної можливості виконання робіт, передбачених календарним графіком виконання у січні-лютому 2022 року. В подальшому ж у зв’язку із початком широкомасштабного вторгнення на територію України російської федерації неможливо було виконувати передбачені Договором роботи й надалі , а також змінилися пріоритети фінансування, а саме кошти державного та місцевого бюджетів були спрямовані на термінові та нагальніші потреби. Відтак, через несприятливі погодні умови, а в подальшому й відсутність фінансування предмета закупівлі Замовник скористався пунктами 5.4, 5.5 і 4.8 Договору, повідомивши підрядника письмово про тимчасове припинення робіт спочатку до кінця лютого 2022 року з причин несприятливих погодних умов на підставі протоколу робочої групи від 5 січня 2022 року № 1, а пізніше відсутності фінансування та широкомасштабного вторгнення на територію України росії до кінця 2022 року, та до подальшого інформування з тих же причин на підставі протоколів робочої групи від 4 січня 2023 року № 2 та від 5 січня 2024 року № 3 (додаються). Тому виконання робіт підрядником було припинено у відповідності до положень Договору на вказані строки.
Додатковими угодами №1 27.12.2022 р. і №2 від 26.12.2023 р. до Договору вносились відповідні зміни в частині плану фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору на підставі вищевикладених обставин.
Звертаємо Вашу увагу, що строк дії Договору продовжувався згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Слід зазначити, що потреба у виконанні робіт на об’єкті «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» залишається по сьогоднішній день. Саме тому, через затримку фінансування витрат замовника по даній Закупівлі, а також задля уникнення додаткових витрат у зв’язку з розірванням договору, проведенням коригування та переоголошенням торгів було прийнято рішення продовжити строк дії Договору та виконання робіт спочатку до 31.12.2023 року, а пізніше до 31.12.2024 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-08 12:30:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-15-012442-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником і ТзОВ «Комфорт - Еко» укладено договір про виконання робіт від 25.05.2021 за №1 (далі – договір). У пункті 12.1. розділу 12 «Строк дії договору» договору зазначено, що договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
До вказаного договору, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду від 27.12.2022 за №1 якою внесені зміни до пункту 12.1. договору та продовжено його дію до 31.12.2023.
В подальшому, між Замовником та Підрядником укладено додаткову угоду від 26.12.2023 за №2, де сторони домовились пункт 12.1. розділу 12 «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію та документи, що слугували підставою та підтверджують наявність підстав щодо укладання додаткових угод за №1 та №2 ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-11 11:50:12
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-07-05-000006 повідомляємо, що закупівлю «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) оголошеною КП Заліщицький водоканал проведено з вимогами чинного законодавтва.
За результатами проведення закупівлі робіт «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ідентифікатор UA-2021-04-15-012442-b) (далі – Закупівля) було укладено договір №1 25 травня 2021 року (далі – Договір) із переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» на загальну суму 39 555 500 грн з ПДВ.
Відповідно до затвердженого річного плану Закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі становила 41 660 286,60 UAH. При цьому, джерелами фінансування вказано Державний бюджет України (37494257.94 UAH) та Місцевий бюджет (4166028.66 UAH).
Згідно п. 3.1.1 Договору №1 від 25 травня 2021 року вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на – 2021 рік становить – 2 187 808,00 з ПДВ, в т.ч. 2 000 000 грн – кошти державного бюджету, 187 808,00 грн – кошти місцевого бюджету; на 2022 рік становить – 37 367 692,00 грн, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету.
Пунктом 14.1 Договору встановлено, що його невід’ємною частиною Договору є договірна ціна (Додаток 1) і графік виконання робіт (Додаток 2).
Пунктом 19 Загальних умов укладення та виконання договорів (далі – Загальні умови) підряду в капітальному будівництві встановлено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду, зокрема, в разі виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт (будівництва об'єкта). Також згідно пункту 84 Загальних умов відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Відтак, можливість внесення змін до плану фінансування та календарного графіку виконання робіт передбачена чинним законодавством України.
Також на підставі пункту 5.4 Договору строки договору можуть переглядатися сторонами за наявності умов, зокрема, відсутності фінансування та виникнення несприятливих погодних умов, що не дає технологічної можливості виконанню даного виду робіт. Крім цього, відповідно до пункту 5.5 Договору Замовник може вносити пропозиції про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт на об’єкті із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіку.
Повідомляємо, що на початку 2022 році були наявні несприятливі погодні умови (сніг, дощ, висока вологість, низькі температури повітря), які не давали технічної можливості виконання робіт, передбачених календарним графіком виконання у січні-лютому 2022 року. В подальшому ж у зв’язку із початком широкомасштабного вторгнення на територію України російської федерації неможливо було виконувати передбачені Договором роботи й надалі , а також змінилися пріоритети фінансування, а саме кошти державного та місцевого бюджетів були спрямовані на термінові та нагальніші потреби. Відтак, через несприятливі погодні умови, а в подальшому й відсутність фінансування предмета закупівлі Замовник скористався пунктами 5.4, 5.5 і 4.8 Договору, повідомивши підрядника письмово про тимчасове припинення робіт спочатку до кінця лютого 2022 року з причин несприятливих погодних умов на підставі протоколу робочої групи від 5 січня 2022 року № 1, а пізніше відсутності фінансування та широкомасштабного вторгнення на територію України росії до кінця 2022 року, та до подальшого інформування з тих же причин на підставі протоколів робочої групи від 4 січня 2023 року № 2 та від 5 січня 2024 року № 3 (додаються). Тому виконання робіт підрядником було припинено у відповідності до положень Договору на вказані строки.
Додатковими угодами №1 27.12.2022 р. і №2 від 26.12.2023 р. до Договору вносились відповідні зміни в частині плану фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору на підставі вищевикладених обставин.
Звертаємо Вашу увагу, що строк дії Договору продовжувався згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Слід зазначити, що потреба у виконанні робіт на об’єкті «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» залишається по сьогоднішній день. Саме тому, через затримку фінансування витрат замовника по даній Закупівлі, а також задля уникнення додаткових витрат у зв’язку з розірванням договору, проведенням коригування та переоголошенням торгів було прийнято рішення продовжити строк дії Договору та виконання робіт спочатку до 31.12.2023 року, а пізніше до 31.12.2024 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 15:19:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-15-012442-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
У пункті 3.1.1. договору, укладеного між Замовником і ТзОВ «Комфорт - Еко» від 25.05.2021 за №1 (далі – договір) вказано, що вартість робіт по даному договору в межах бюджетного фінансування:
- на 2021 рік становить 2 187 808,00 з ПДВ, в т.ч. 2 000 000,00 грн – кошти державного бюджету, 187 808,00 грн – кошти місцевого бюджету;
- на 2022 рік становить – 37 367 692,00 грн, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету.
Згідно додаткової угоди №1 від 27.12.2022 сторони домовились пункт 3.1.1. викласти в наступній редакції: вартість робіт по даному договору в межах бюджетного фінансування:
- 2021 рік становить 2 187 808,00 з ПДВ,
- 2022 рік становить 0,00 грн.;
- 2023 рік становить– 37 367 692,00 грн з ПДВ, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету.
В подальшому, згідно додаткової угоди №2 від 26.12.2023 сторони домовились пункт 3.1.1. викласти в наступній редакції: вартість робіт по даному договору в межах бюджетного фінансування:
- 2021 рік становить - 2 187 808,00 з ПДВ,
- 2022 рік становить - 0,00 грн.;
- 2023 рік становить - 0,00 грн.;
- 2024 рік становить - 37 367 692,00 грн з ПДВ, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію:
- щодо стану виконання договору у 2021, 2022, 2023 роках та станом на 11.07.2024 ?
- щодо затверджених бюджетних призначень (асигнувань) для КП «Заліщицький водоканал» з державного та місцевого бюджету на 2023 та на 2024 роки ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 13:14:14
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-07-05-000006 повідомляємо, що закупівлю «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) оголошеною КП Заліщицький водоканал проведено з вимогами чинного законодавства.
1. Щодо стану виконання договору у 2021, 2022, 2023 роках та станом на 11.07.2024 повідомляємо:
1) у 2021 році договір був виконаний на суму 2 187 808,00 з ПДВ, що підтверджується довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 та актами приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в (додаються)
2) у 2022 році через несприятливі погодні умови, а в подальшому й відсутність фінансування предмета закупівлі Замовник скористався пунктами 5.4, 5.5 і 4.8 Договору, повідомивши підрядника письмово про тимчасове припинення робіт спочатку до кінця лютого 2022 року з причин несприятливих погодних умов на підставі протоколу робочої групи від 5 січня 2022 року № 1, а пізніше відсутності фінансування та широкомасштабного вторгнення на територію України росії до кінця 2022 року, та до подальшого інформування. З урахуванням зазначеного 27.12.2022 року було укладено Додаткову угоду №1 до Договору, згідно якої пункт 3.1.1. викладено в наступній редакції: вартість робіт по даному договору в межах бюджетного фінансування:
- 2021 рік становить 2 187 808,00 з ПДВ,
- 2022 рік становить 0,00 грн.;
- 2023 рік становить– 37 367 692,00 грн з ПДВ, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету. А строк дії договору було продовжено до 31 грудня 2023 року.
Відтак, сума виконання договору у 2022 році становила 0,00 гривень
3) у 2023 році з тих же причин на підставі протоколів робочої групи від 4 січня 2023 року № 2 також було продовжено припинення виконання робіт за договором, з урахуванням чого 26.12.2023 року було підписано Додаткову угоду №2, згідно якої сторони домовились пункт 3.1.1. викласти в наступній редакції: вартість робіт по даному договору в межах бюджетного фінансування:
- 2021 рік становить - 2 187 808,00 з ПДВ,
- 2022 рік становить - 0,00 грн.;
- 2023 рік становить - 0,00 грн.;
- 2024 рік становить - 37 367 692,00 грн з ПДВ, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету. А строк дії договору було продовжено до 31 грудня 2024 року.
Відтак, сума виконання договору у 2023 році становила 0,00 гривень.
4) у 2024 році з тих же причин на підставі протоколів робочої групи від 5 січня 2024 року № 3 вчергове було продовжено припинення виконання робіт за договором. Станом на 11.07.2024 припинення виконання робіт за договором продовжується на підставі пунктів 5.4, 5.5 і 4.8 Договору, відтак і сума виконання у 2024 році становить 0,00 гривень, а в загальному з моменту укладення договору 2 187 808,00 з ПДВ
2. Щодо затверджених бюджетних призначень (асигнувань) для КП «Заліщицький водоканал» з державного та місцевого бюджету на 2023 та на 2024 роки повідомляємо наступне:
За результатами проведення закупівлі робіт «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ідентифікатор UA-2021-04-15-012442-b) (далі – Закупівля) було укладено договір №1 25 травня 2021 року (далі – Договір) із переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» на загальну суму 39 555 500 грн з ПДВ.
Відповідно до затвердженого річного плану Закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі становила 41 660 286,60 UAH. При цьому, джерелами фінансування вказано Державний бюджет України (37494257.94 UAH) та Місцевий бюджет (4166028.66 UAH).
Згідно п. 3.1.1 Договору вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на – 2021 рік становить – 2 187 808,00 з ПДВ, в т.ч. 2 000 000 грн – кошти державного бюджету, 187 808,00 грн – кошти місцевого бюджету; на 2022 рік становить – 37 367 692,00 грн, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету.
Відповідне фінансування підтверджується наступними документами (додаються):
- Розпорядження міського голови Заліщицької міської ради від 20 липня 2021 року №189-од Про затвердження та викладення в новій редакції паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2021 рік;
- затверджений Паспорт бюджетної програми на 2021 рік;
- Розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації №229/01.02-01 від 31.03.2021 року Про визначення замовників будівництва об’єктів Тернопільської області, видатки на які у 2021 році будуть проходитися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;
- Постанова КМУ від 12 квітня 2021 р. № 297-р Про інвестиційні програми і проекти регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, яка чинна станом на сьогодні;
- Затверджений директором КП «Заліщицький водоканал» та погоджений міським головою План використання бюджетних коштів від 17.01.2022 р. та Кошторис на 2022 рік.
На підставі пункту 5.4 Договору строки договору можуть переглядатися сторонами за наявності умов, зокрема, відсутності фінансування та виникнення несприятливих погодних умов, що не дає технологічної можливості виконанню даного виду робіт. Крім цього, відповідно до пункту 5.5 Договору Замовник може вносити пропозиції про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт на об’єкті із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіку. Про зазначене вже вказувалось вище, а також у попередніх відповідях.
Додатковими угодами №1 27.12.2022 р. і №2 від 26.12.2023 р. до Договору вносились відповідні зміни в частині плану фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору на підставі вищевикладених обставин.
Слід зазначити, що строк дії Договору продовжувався згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Слід зазначити, що потреба у виконанні робіт на об’єкті «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» залишається по сьогоднішній день. Саме тому, через затримку фінансування витрат замовника по даній Закупівлі, а також задля уникнення додаткових витрат у зв’язку з розірванням договору, проведенням коригування та переоголошенням торгів було прийнято рішення продовжити строк дії Договору та виконання робіт спочатку до 31.12.2023 року, а пізніше до 31.12.2024 року. Однак, відповідних затверджених бюджетних призначень (асигнувань) з державного та місцевого бюджету на 2023 та на 2024 роки не було.
Як уже зазначалося вище через несприятливі погодні умови, а в подальшому й відсутність фінансування предмета закупівлі Замовник скористався пунктами 5.4, 5.5 і 4.8 Договору, повідомивши підрядника письмово про тимчасове припинення робіт спочатку до кінця лютого 2022 року з причин несприятливих погодних умов на підставі протоколу робочої групи від 5 січня 2022 року № 1, а пізніше відсутності фінансування та широкомасштабного вторгнення на територію України росії до кінця 2022 року, та до подальшого інформування з тих же причин на підставі протоколів робочої групи від 4 січня 2023 року № 2 та від 5 січня 2024 року № 3 (додаються). Відтак, порушення строків виконання робіт/етапів робіт згідно графіку виконання робіт з боку Підрядника не було, оскільки виконання робіт було припинене відповідно до положень Договору.
Відповідно до п. 10.3.1 Договору Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів, зокрема, за обставин відсутності у Замовника коштів для фінансування будівництва.
Тобто, Договором передбачено саме право, а не обов’язок, Замовника розірвати договір за вказаних обставин.
Як уже зазначалося, потреба у виконанні робіт на об’єкті «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» залишається по сьогоднішній день, саме тому Замовник вважає недоречним розірвання Договору задля уникнення додаткових витрат.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 13:46:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-15-012442-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Опрацюванням відповіді замовника від 11.07.2024 встановлено, що Замовником підставою для укладання додаткових угод №1 від 27.12.2023 та №2 від 26.12.2023 обрано пункт 4 частини 5 статті 41 Закону та зазначено, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника.
Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Однак, відповідно до наданої інформації від 16.07.2024 КП «Заліщицький водоканал» бюджетні призначення (асигнування) на 2023 та на 2024 роки не затверджувалися.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію щодо причин укладання додаткових угод №1 від 27.12.2023 та №2 від 26.12.2023, керуючись пункт 4 частини 5 статті 41 Закону (а саме у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника), в той час як КП «Заліщицький водоканал» бюджетні призначення (асигнування) на 2023 та на 2024 роки не затверджувалися.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-19 12:06:10
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-07-05-000006 повідомляємо, що закупівлю «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) оголошеною КП Заліщицький водоканал проведено з вимогами чинного законодавства.
За результатами проведення закупівлі робіт «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ідентифікатор UA-2021-04-15-012442-b) (далі – Закупівля) було укладено договір №1 від 25 травня 2021 року (далі – Договір) із переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» на загальну суму 39 555 500 грн з ПДВ.
Відповідно до затвердженого річного плану Закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі становила 41 660 286,60 UAH. При цьому, джерелами фінансування вказано Державний бюджет України (37494257.94 UAH) та Місцевий бюджет (4166028.66 UAH).
Відповідне фінансування підтверджується наступними документами (додаються):
- Розпорядження міського голови Заліщицької міської ради від 20 липня 2021 року №189-од Про затвердження та викладення в новій редакції паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2021 рік;
- затверджений Паспорт бюджетної програми на 2021 рік;
- Розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації №229/01.02-01 від 31.03.2021 року Про визначення замовників будівництва об’єктів Тернопільської області, видатки на які у 2021 році будуть проходитися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;
- Постанова КМУ від 12 квітня 2021 р. № 297-р Про інвестиційні програми і проекти регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, яка чинна станом на сьогодні;
- Затверджений директором КП «Заліщицький водоканал» та погоджений міським головою План використання бюджетних коштів від 17.01.2022 р. та Кошторис на 2022 рік.
Згідно п. 3.1.1 Договору №1 від 25 травня 2021 року вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на – 2021 рік становить – 2 187 808,00 з ПДВ, в т.ч. 2 000 000 грн – кошти державного бюджету, 187 808,00 грн – кошти місцевого бюджету; на 2022 рік становить – 37 367 692,00 грн, в т.ч. 33 599 950,00 грн – кошти державного бюджету, 3 767 742,00 грн – кошти місцевого бюджету.
Пунктом 14.1 Договору встановлено, що його невід’ємною частиною Договору є договірна ціна (Додаток 1) і графік виконання робіт (Додаток 2).
Пунктом 19 Загальних умов укладення та виконання договорів (далі – Загальні умови) підряду в капітальному будівництві встановлено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду, зокрема, в разі виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт (будівництва об'єкта). Також згідно пункту 84 Загальних умов відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Відтак, можливість внесення змін до плану фінансування та календарного графіку виконання робіт передбачена чинним законодавством України.
Звертаємо Вашу увагу, що строк дії Договору продовжувався згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Згідно даних положень строк дії договору про закупівлю та/або строк виконання зобов’язань може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. При цьому вичерпного переліку таких обставин не встановлено, а лише зазначається, що до них, зокрема, належать обставин непереборної сили, затримка фінансування витрат замовника.
Як уже зазначалося вище, пунктом 19 Загальних умов укладення та виконання договорів (підряду в капітальному будівництві встановлено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду, зокрема, в разі виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт (будівництва об'єкта). При цьому, і тут відсутній вичерпний перелік таких обставин. Відтак, такою обставиною може бути і відсутність фінансування.
Тому, на підставі пункту 5.4 Договору строки договору можуть переглядатися сторонами за наявності умов, зокрема, відсутності фінансування та виникнення несприятливих погодних умов, що не дає технологічної можливості виконанню даного виду робіт. Крім цього, відповідно до пункту 5.5 Договору Замовник може вносити пропозиції про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт на об’єкті із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіку.
Повідомляємо, що на початку 2022 році були наявні несприятливі погодні умови (сніг, дощ, висока вологість, низькі температури повітря), які не давали технічної можливості виконання робіт, передбачених календарним графіком виконання у січні-лютому 2022 року. В подальшому ж у зв’язку із початком широкомасштабного вторгнення на територію України російської федерації неможливо було виконувати передбачені Договором роботи й надалі , а також змінилися пріоритети фінансування, а саме кошти державного та місцевого бюджетів були спрямовані на термінові та нагальніші потреби. Відтак, через несприятливі погодні умови, а в подальшому й відсутність фінансування предмета закупівлі Замовник скористався пунктами 5.4, 5.5 і 4.8 Договору, повідомивши підрядника письмово про тимчасове припинення робіт спочатку до кінця лютого 2022 року з причин несприятливих погодних умов на підставі протоколу робочої групи від 5 січня 2022 року № 1, а пізніше відсутності фінансування та широкомасштабного вторгнення на територію України росії до кінця 2022 року, та до подальшого інформування з тих же причин на підставі протоколів робочої групи від 4 січня 2023 року № 2 та від 5 січня 2024 року № 3 (додаються). Тому виконання робіт підрядником було припинено у відповідності до положень Договору на вказані строки.
Додатковими угодами №1 27.12.2022 р. і №2 від 26.12.2023 р. до Договору вносились відповідні зміни в частині плану фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору на підставі вищевикладених обставин.
Слід зазначити, що потреба у виконанні робіт на об’єкті «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» залишається по сьогоднішній день. Саме тому, через відсутність фінансування витрат замовника по даній Закупівлі, а також задля уникнення додаткових витрат у зв’язку з розірванням договору, проведенням коригування та переоголошенням торгів було прийнято рішення продовжити строк дії Договору та виконання робіт спочатку до 31.12.2023 року, а пізніше до 31.12.2024 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок про результати моніторингу процедури «Реконструкція очисних споруд міста Заліщики по вул. Стефаника, 60Д м. Заліщики Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) повідомляємо: Вживаються заходи щодо розірвання договору в односторонньому порядку відповідно до п.10.3 Договору №1 від 25.05.2021р. «Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів за таких обставин: 10.3.1. Відсутності у Замовника коштів для фінансування об’єктів будівництва…» Договір №1 від 25 травня 2021 року вважається розірваним в односторонньому порядку з 19.08.2024 року, після надіслання від Замовника до Підрядника повідомлення про розірваним в односторонньому порядку. Згідно п.13.7. договору повідомлення та листування між сторонами надіслані на електронну скриньку, зазначену в розділі 15 Договору вважаються в належний спосіб повідомленими. Підряднику надіслано повідомлення про розірвання договору в односторонньому порядку Укрпоштою та електронною поштою, яка вказана в Договорі.
2024-08-06 14:55:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
порушення усунуто
2024-10-11 11:26:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
41 579 380,00
UAH з ПДВ
|
39 178 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" |
39 764 260,99
UAH з ПДВ
|
39 555 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" #41422080 |
Відхилено |
39 178 540,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 14:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Переможець |
39 555 500,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 12:09
|
додаткова угода 3 | укладений |
19 серпня 2024 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:43
|
дод угода 2.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 14:22
|
дод.угода1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 10:21
|
Підписаний договір | укладений |
25 травня 2021 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |