Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване та згущене молоко
Очікувана вартість
196 500,00 UAH
UA-2021-04-15-006749-b 922d05ae6c6d4bf4b2ccf6a6a7c56458
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Світлана Борисівна

380442589836
380501452054
planovtbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІАТРІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993865
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Васильківська,35
Контактна особа: Авраменко Світлана Борисівна
380442589836,380501452054
planovtbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 квітня 2021 12:56
Очікувана вартість: 196 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Закупівля здійснюється відповідно до наявної потреби у зв'язку з реорганізацією протитуберкульозної служби м. Києва (Рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.02.2021 № 45/86 та наказ Департаменту комунальної власності м. Києва № 201 від 24.03.2021 р.) шляхом приєднання до КНП "ФТИЗІАТРІЯ" протитуберкульозних закладів м. Києва, з метою забезпечення безперервним харчуванням хворих на туберкульоз, які знаходяться на лікуванні у цілодобових стаціонарах.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 кілограми
Молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
300 кілограми
Згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511600-9 — Згущене молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата послуг Замовником: 100% післяоплата протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару та підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 132 450,00
UAH з ПДВ
132 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 150 252,00
UAH з ПДВ
141 395,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 154 998,00
UAH з ПДВ
141 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 13:02
Електронний підпис
21 квітня 2021 13:01
8.7. Гаран. лист.PDF
21 квітня 2021 13:01
8.6 Гарантійний лист.PDF
21 квітня 2021 13:01
8.3. Довідка довкілля.PDF
21 квітня 2021 13:01
8.2. Згода з договором.PDF
21 квітня 2021 13:01
8.1. Договір.PDF
21 квітня 2021 13:01
7.6.3. Договір РУЖИН.pdf
21 квітня 2021 13:01
7.4. Акт 447 2020 р.PDF
21 квітня 2021 13:01
7.3. Сертифікат ISO 9001.pdf
21 квітня 2021 13:01
7.2. Сертифікат ISO 22000.pdf
21 квітня 2021 13:01
7.2. Сертифікат ISO 22000.pdf
21 квітня 2021 13:01
6.3.1. Опис в статут 2020.PDF
21 квітня 2021 13:01
6.2. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 квітня 2021 13:01
6.1. Повний витяг 03.03.21 р..pdf
21 квітня 2021 13:01
5. Ст 17.PDF
21 квітня 2021 13:01
4.3. Лист відгук КМКЛ № 2.pdf
21 квітня 2021 13:01
3.5. Лист щодо професій.PDF
21 квітня 2021 13:01
3.2.3. Штатний розпис.PDF
21 квітня 2021 13:01
2.2.1. АІ 6483 ЄМ.pdf
21 квітня 2021 13:01
2.1. ДОвідка МТБ.PDF
21 квітня 2021 13:01
1. цінова.PDF

Публічні документи

26 квітня 2021 16:52
Електронний підпис
26 квітня 2021 15:53
5 Установчі документи.pdf
26 квітня 2021 15:53
4 СА9090АВ.pdf
26 квітня 2021 15:53
4 ОМК.pdf
26 квітня 2021 15:53
4 Договір оренди ТЗ.pdf
26 квітня 2021 15:53
4 Договір № 311.pdf
26 квітня 2021 15:53
4 Договір 245 від 19.12.2019.pdf
26 квітня 2021 15:53
3 Декларація молоко.pdf
26 квітня 2021 15:53
3 Декларація згущене.pdf
26 квітня 2021 15:53
2 Погодження договору.pdf
26 квітня 2021 15:53
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ "АВІДАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Переможець 132 450,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
132 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 10:39
Дод угода №4 від 30.03.2022 до дог. №73 від 11.05.2021 молоко.pdf зміни до договору
03 червня 2022 10:35
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2022 16:34
ДУ_4_73.pdf зміни до договору
11 січня 2022 16:34
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 13:59
ДУ_2 молоко.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 15:21
ДУ 1 ПАТ Обухівський мол_завод.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 09:24
Договір № 73 від 11.05.2021 - молоко+згущене молоко.pdf укладений
11 травня 2021 09:23
Договір № 73 від 11.05.2021 - молоко+згущене молоко.pdf укладений
11 травня 2021 09:23
01993865_2533303061_SU200505092935.ZS2 укладений
11 травня 2021 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів
Номер договору про закупівлю: Договір № 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про підвищення ціни за одиницю товару та зменьшення загальної суми Договору на 9,48 грн. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції "3.1. Ціна цього договору становить:132430,80 грн у т.ч. ПДВ 22 071,80 грн" Додаток №1 до Договору "Специфікація" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: Договір № 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємо згоди про продовження дїї Договору про закупівлю товару № 73 від 11.05.2021 року, та внести відповідні зміни до п. 10.1. Договору, виклавши його у наступній редакції, а саме:: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до «31» березня 2022 року, а у частині оплати – до повного виконання зобов’язань. Умови Договору застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до його укладення, а саме з 31 грудня 2021 року, на підставі частини 3 ст. 631 Цивільного кодексу України». 2. Інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: Договір № 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а також п. 1.4. та п. 3.2. Договору, Сторони домовились зменшити суму Договору на 46548,90 гривень (Сорок шість тисяч п’ятсот сорок вісім гривень 90 копійок) в т.ч. ПДВ – 7758,15 гривень, зокрема з урахуванням фактичного обсягу
Номер договору про закупівлю: Договір № 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Молоко пастеризоване 3376 кілограми 17,53
UAH з ПДВ
Згущене молоко 307.8 кілограми 86,66
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 85 881,90
UAH (в тому числі ПДВ 14 313,65 UAH)