Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із збирання та перевезення зношених гумових автомобільних шин з території Заводського району м. Миколаєва з подальшою утилізацією.
Очікувана вартість
112 200,00 UAH
UA-2021-04-15-006130-b 779d036e505749bea56a0ea001670659
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Свергун

+380512478389 a.sverhun@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Свергун
+380512478389
a.sverhun@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2021 12:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2021 12:25
Очікувана вартість: 112 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 122,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3366 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із збирання та перевезення зношених гумових автомобільних шин з території Заводського району м. Миколаєва з подальшою утилізацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги (виконані роботи) здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Допускається відстрочення платежів до 45 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг (виконаних робіт). Замовник має право не приймати неналежно оформлені документи від Виконавця. В цьому випадку уся відповідальність за можливе порушення термінів надання послуг (виконаних робіт), несвоєчасну їх оплату і інші негативні наслідки, пов'язані з подальшим порушенням Сторонами своїх зобов'язань і обов'язків за договором покладається на Виконавця. Акти приймання наданих послуг складаються і підписуються Виконавцем та передаються Замовнику до 20 числа звітного місяця. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2021 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 12:36
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 квітня 2021 12:36
Додаток №1 відомості про учасників.docx
15 квітня 2021 12:36
Додаток №2 проєкт договору.docx
15 квітня 2021 12:36
Додаток №3 Вимоги Замовника.docx
15 квітня 2021 12:36
Додаток №4 Кваліф.критеріїї.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВОТОР" 112 200,00
UAH з ПДВ
112 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2021 10:38
Електронний підпис
26 квітня 2021 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2021 15:53
Електронний підпис
24 квітня 2021 15:52
Довідка покриття.pdf
24 квітня 2021 15:52
Статут та Опис.pdf
24 квітня 2021 15:52
Проект договору.pdf
24 квітня 2021 15:52
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВОТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВОТОР"
#39563329
Переможець 112 200,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 17:03

Документи

28 квітня 2021 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВОТОР"
#39563329
112 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2021 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 12:33
ДУ № 1 від 09 06 2021 до договору № 79 СЗ від 12 05 2021.pdf зміни до договору
10 червня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:26
Договір № 79 СЗ від 12 05 2021.pdf укладений
12 травня 2021 10:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 червня 2021 12:03
6 058,80 UAH UA498201720344250032000047556
Адміністрація Заводського району
UA893808050000000026008470997
ТОВ "НОВОТОР"
Оплачений
22 липня 2021 15:45
7 779,20 UAH UA498201720344250032000047556
Адміністрація Заводського району
UA893808050000000026008470997
ТОВ "НОВОТОР"
Оплачений
28 серпня 2021 11:51
68 816,00 UAH UA498201720344250032000047556
Адміністрація Заводського району
UA893808050000000026008470997
ТОВ "НОВОТОР"
Оплачений
13 жовтня 2021 13:29
29 546,00 UAH UA498201720344250032000047556
Адміністрація Заводського району
UA893808050000000026008470997
ТОВ "НОВОТОР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору в Розділ XIII. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін».
Номер договору про закупівлю: 79/СЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 112 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 700,00 UAH)