Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із збирання та перевезення зношених гумових автомобільних шин з території Заводського району м. Миколаєва з подальшою утилізацією.
Очікувана вартість
112 200,00 UAH
UA-2021-04-15-006130-b 779d036e505749bea56a0ea001670659
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Свергун

+380512478389 a.sverhun@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Свергун
+380512478389
a.sverhun@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2021 12:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2021 12:25
Очікувана вартість: 112 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 122,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3366 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із збирання та перевезення зношених гумових автомобільних шин з території Заводського району м. Миколаєва з подальшою утилізацією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги (виконані роботи) здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Допускається відстрочення платежів до 45 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг (виконаних робіт). Замовник має право не приймати неналежно оформлені документи від Виконавця. В цьому випадку уся відповідальність за можливе порушення термінів надання послуг (виконаних робіт), несвоєчасну їх оплату і інші негативні наслідки, пов'язані з подальшим порушенням Сторонами своїх зобов'язань і обов'язків за договором покладається на Виконавця. Акти приймання наданих послуг складаються і підписуються Виконавцем та передаються Замовнику до 20 числа звітного місяця. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВОТОР" 112 200,00
UAH з ПДВ
112 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2021 10:38
Електронний підпис
26 квітня 2021 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2021 15:53
Електронний підпис
24 квітня 2021 15:52
Довідка покриття.pdf
24 квітня 2021 15:52
Статут та Опис.pdf
24 квітня 2021 15:52
Проект договору.pdf
24 квітня 2021 15:52
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВОТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВОТОР"
#39563329
Переможець 112 200,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 17:03

Документи

28 квітня 2021 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВОТОР"
#39563329
112 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2021 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:26
Договір № 79 СЗ від 12 05 2021.pdf укладений
12 травня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 12:33
ДУ № 1 від 09 06 2021 до договору № 79 СЗ від 12 05 2021.pdf зміни до договору
10 червня 2021 12:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 червня 2021 12:03
6 058,80 UAH UA498201720344250032000047556
Адміністрація Заводського району
UA893808050000000026008470997
ТОВ "НОВОТОР"
Оплачений
22 липня 2021 15:45
7 779,20 UAH UA498201720344250032000047556
Адміністрація Заводського району
UA893808050000000026008470997
ТОВ "НОВОТОР"
Оплачений
28 серпня 2021 11:51
68 816,00 UAH UA498201720344250032000047556
Адміністрація Заводського району
UA893808050000000026008470997
ТОВ "НОВОТОР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору в Розділ XIII. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін».
Номер договору про закупівлю: 79/СЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML