Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Digital stationary X-ray system with 2 workplaces code SC 021:2015: 331100000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use, code NC 024:2019: 37645 Stationary basic diagnostic x-ray system, digital
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Контактна особа: |
Аністратенко Віта Вікторівна , vito4k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SOE "Ukrmedproektbud" |
National ID: | 37700171 |
Contact point: |
Anistratenko Vita Viktorivna , vito4k@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 5 989 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 949,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 179698.5 UAH |
Publication date: | 15 квітня 2021 11:09 |
Enquiries until: | 12 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 травня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 989 950 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року, визначено, що авансування закупівлі обладнання для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва замовники можуть здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 100 відсотків". Отже, здійснення авансування замовником може бути в розмірі до 100%, проте здійснення такого авансування не є його обов'язком (According to the order of capital construction state financing, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers № 1764 of 27.12.2001, stipulates that the advance purchase of equipment for the construction of a modern medical and diagnostic complex of the National Children's Specialized Hospital" Okhmatdyt "on the street. Chornovola, 28/1, in the Shevchenkivskyi district of Kyiv, customers can make an advance payment of up to 100 percent." Therefore, the advance payment from the customer may be up to 100%, however making of such advance payment is not Customer responsibility). | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2021 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 16:52 |
14.05.2021_Тендер №11_Перелік змін до тендерної документації.docx | |
14 травня 2021 16:52 |
14.05.2021_Тендер №11_Цифровий стаціонарний рентген_Тендерна документація. МВТ.docx | |
13 травня 2021 12:16 |
13.05.2021_Тендер №11_Перелік змін до тендерної документації.docx | |
29 квітня 2021 13:29 |
29.04.2021_Тендер №11_Перелік змін до тендерної документації.docx | |
15 квітня 2021 11:11 |
15.04.2021_Проект Договору на закупівлю обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу UA-2021-04-15-003721-b.b1 від 26 квітня 2021 15:11 та задовольняє її частково.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000062 ● 061bc6b358db4a16b90b6835aa931023
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-04-15-003721-b 15.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-30 12:00:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця, код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 15:59:53
Надання пояснень на запит
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло запит Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ) від 2021-06-30 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-04-15-003721-b та повідомляє нижчевикладене.
Щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі ДП «Укрмедпроектбуд» (далі — Підприємство) просить врахувати наступне.
Відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11.05.2011 р. № 560 проекти будівництва, що реалізуються із залученням бюджетних коштів щодо об’єктів загальною кошторисною вартістю від 120 млн. гривень, затверджують центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інші державні органи та державні наукові організації, про що інформують Мінрегіон протягом п’яти робочих днів.
Наказом МОЗ від 14.06.2019 р. № 1402 (після отримання позитивного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза») було затверджено проект будівництва об’єкта «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (загальний кошторисний розрахунок будівництва).
Очікувана вартість предмету закупівлі формується відповідно до вартості обладнання, визначеної згаданим вище загальним кошторисним розрахунком (не вище такої вартості).
Що стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то Підприємство звертає увагу, що щодо кожної закупівлі НДСЛ «Охматдит» МОЗ України формує відповідні медико-технічні вимоги обладнання та доводить їх до Підприємства. Саме за визначеними лікарнею характеристиками Підприємство і закуповує обладнання.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі № UA-2021-04-15-003721-b просимо звернути увагу на наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (пункт 41 ) встановлено, необхідність «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
ДП «Укрмедпроектбуд» діє на основі державної власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України (за текстом – МОЗ). Підприємство є замовником будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит».
Підприємство поки що не має власного вебсайту, а отже не має об’єктивної можливості розміщувати інформацію на ньому. Однак, з метою забезпечення прозорості закупівель Підприємство в будь-який момент готове надавати відповідну необхідну інформацію.
Крім того, відповідно до частини 8 статті 73 Господарського кодексу України державне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, встановлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління підприємством.
Як було відзначено вище, Підприємство не має власного веб-сайту, а тому інформацію про свою діяльність (зокрема, але не виключно – цілі, звітність тощо) Підприємство регулярно надає своєму органу управління для здійснення такої публікації.
Більше того, Підприємство намагається максимально ефективно використовувати бюджетні кошти. У відповідності до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII Єдиний веб-портал використання публічних коштів є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет. Доступ до оприлюдненої інформації в Єдиному веб-порталі використання публічних коштів є безоплатним для кожного громадянина України. Підприємство регулярно вносить інформацію щодо розрахунків з виконавцями будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» до зазначеного вище веб-порталу. Зокрема, там міститься і інформація про розрахункові документи щодо сплати операцій, здійснених Підприємством при реалізації бюджетної програми з будівництва згаданої вище дитячої лікарні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-05 16:48:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця (ДК 021:2015:33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, щодо наступного питання:
чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС». Якщо договір укладено, повідомити причини його не оприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 09:33:30
Надання пояснень на запит
ДП «Укрмедпроектбуд» (надалі – Підприємство) розглянуло питання, поставлене Державною аудиторською службою України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця (ДК 021:2015:33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) щодо того чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС», та повідомляє наступне.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
До Підприємства (в межах встановленого статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» 20-денного строку) надійшов лист від переможця закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» (лист № 150621-4 від 15.06.2021 року, копія додається), відповідно до якого переможець підтверджує взяті на себе зобов’язання щодо постачання обладнання.
Однак, в листі № 150621-4 від 15.06.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» звертає увагу, що через великий попит на рентгенівське діагностичне обладнання, спричинений спалахом короновірусної інфекції COVID-19, виробничі потужності виробників відчувають серйозне перенавантаження, що в свою чергу впливає на певну невизначеність у термінах постачання розміщених замовлень. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» просило перенести строк підписання договору на 60 днів.
Враховуючи, що переможець закупівлі підтверджує свої зобов’язання поставити обладнання, однак беручи до уваги існування об’єктивних зовнішніх факторів, описаних в листі № 150621-4 від 15.06.2021 року (обмежувальні протиепідемічні заходи, запроваджені з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19), Підприємство прийняло рішення продовжити строк для укладення договору до 60 днів.
Підприємство при цьому звертає увагу, що строк поставки в договорі, що буде укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» відповідатиме умовам тендерної документації та, відповідно, тендерній пропозиції переможця – поставка відбудеться до 20.09.2021 року.
Тобто, навіть беручи до уваги продовження строку укладення договору до 60 днів, строк поставки залишиться незмінним, адже переможець підтверджує свої зобов’язання щодо поставки обладнання, що є предметом даної закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС |
5 980 000,00
UAH з ПДВ
|
5 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
5 989 950,00
UAH з ПДВ
|
5 989 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС #34291733 |
Рішення скасоване |
5 980 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:05
|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС #34291733 |
Відхилено |
5 980 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" #34494612 |
Переможець |
5 989 950,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:58
|
Ду 4_15.12.2021-37-о.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:56
|
Ду 3_13.12.2021_37-о.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:37
|
Ду 2_30.11.2021.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 15:16
|
Повідомлення про внсення змін до договору.docx | зміни до договору |
08 жовтня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 15:12
|
2021-37-о_08.10.2021.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Листом вих. від 07.10.2021 р. №07/10-2021 Товариством з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» звернулося до замовника з проханням продовжити строк (термін) поставки (передачі) Товарів та гарантувало виконати поставку до 30.11.2021 року, оскільки, строк поставки, визначений оголошенням про закупівлю, закінчився до моменту укладання договору про закупівлю, що було пров’язано з обставинами, викладеними у листі ТОВ «ІЛАТАНМЕД» від 14.09.2021 № 14/09-2. |
Номер договору про закупівлю: | 2021/37-о |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Листа №29/11-2/2021 від 29.11.2021 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» виникла необхідність внести зміни до договору №2021/37-о від 08.10.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» у зв’язку з затримкою розмитнення комплектуючих, які входять до складу рентгенівської системи виникла необхідність продовжити строк поставки до 15.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2021/37-о |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність внести зміни до договору №2021/37-о від 08.10.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Дочірнім підприємством «ІЛАТАНМЕД» та передбачити наступний порядок оплати за договором: « -90% (дев’яносто) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після підписання відповідної видаткової накладної обома Сторонами; - 10% (десять) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після введення Товару в експлуатацію (п. 5.3. Договору) та навчання медичного персоналу методам роботи на ньому, що засвідчується відповідним актом про це, підписаним Сторонами.» |
Номер договору про закупівлю: | 2021/37-о |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа №15-12/2021 від 15.12.2021 року від Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД», що виникла необхідність внести зміни до договору №2021/37-о від 08.10.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» та передбачити наступний порядок оплати за договором: », так постачальник зазначає наступне: «08 жовтня 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» уклало з ДП "Укрмедпроектбуд" Договір №201/37-о на постачання цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця/ Система рентгенівська Calypso – 1 комплект. Враховуючи технологічні, конструкційні особливості комплекту поставки Системи рентгенівської Calypso, та складнощі, що виникли в процесі доставки складових даного обладнання, а саме: джерела безперебійного живлення 1062. ДБЖ медичного класу, та комплекту засобів індивідуального захисту звертаємось із проханням продовжити термін поставки товару до 28.12.2021 р., та викласти зміни до Договору у вигляді Додаткової угоди». |
Номер договору про закупівлю: | 2021/37-о |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |