Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифровий стаціонарний рентген на 2 робочих місця, код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Digital stationary X-ray system with 2 workplaces code SC 021:2015: 331100000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use, code NC 024:2019: 37645 Stationary basic diagnostic x-ray system, digital
Очікувана вартість
5 989 950,00 UAH
UA-2021-04-15-003721-b 3df2396c68ad403d99044249c548826c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аністратенко Віта Вікторівна


vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Аністратенко Віта Вікторівна
,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SOE "Ukrmedproektbud"
National ID: 37700171
Contact point: Anistratenko Vita Viktorivna
,
vito4k@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2021 09:00
Початок аукціону: 03 червня 2021 12:51
Очікувана вартість: 5 989 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 949,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 179698.5 UAH
Publication date: 15 квітня 2021 11:09
Enquiries until: 12 травня 2021 00:00
Complaints submission until: до 18 травня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 травня 2021 09:00

Information

Estimated total value: 5 989 950 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 950 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.
The conditions for providing security for tender proposals are defined in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Цифровий стаціонарний рентген на 2 робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33111000-1 — Рентгенологічне обладнання
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Digital stationary X-ray system with 2 workplaces
CPV: 33111000-1
Період постачання: по 20 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року, визначено, що авансування закупівлі обладнання для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва замовники можуть здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 100 відсотків". Отже, здійснення авансування замовником може бути в розмірі до 100%, проте здійснення такого авансування не є його обов'язком (According to the order of capital construction state financing, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers № 1764 of 27.12.2001, stipulates that the advance purchase of equipment for the construction of a modern medical and diagnostic complex of the National Children's Specialized Hospital" Okhmatdyt "on the street. Chornovola, 28/1, in the Shevchenkivskyi district of Kyiv, customers can make an advance payment of up to 100 percent." Therefore, the advance payment from the customer may be up to 100%, however making of such advance payment is not Customer responsibility). Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 травня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2021 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2021 16:52
14.05.2021_Тендер №11_Перелік змін до тендерної документації.docx
14 травня 2021 16:52
14.05.2021_Тендер №11_Цифровий стаціонарний рентген_Тендерна документація. МВТ.docx
13 травня 2021 12:16
13.05.2021_Тендер №11_Цифровий стаціонарний рентген_Тендерна документація. МВТ.docx
29 квітня 2021 13:29
29.04.2021_Тендер №11_Цифровий стаціонарний рентген_Тендерна документація. МВТ.docx
15 квітня 2021 11:11
15.04.2021_Тендер №11_Цифровий стаціонарний рентген_Тендерна документація. МВТ.docx
13 травня 2021 12:16
13.05.2021_Тендер №11_Перелік змін до тендерної документації.docx
29 квітня 2021 13:29
29.04.2021_Тендер №11_Перелік змін до тендерної документації.docx
15 квітня 2021 11:11
15.04.2021_Проект Договору на закупівлю обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-15-003721-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:36519759
Дата подання: 26 квітня 2021 15:11
Умови тендерної документації
Встановлення замовником дискримінаційних умов у тендерній документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 квітня 2021 13:33
Шановний Учаснику!
Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Вашу вимогу UA-2021-04-15-003721-b.b1 від 26 квітня 2021 15:11 та задовольняє її частково.

Документи подані скаржником

26 квітня 2021 15:11
Вимоги до Замовника

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-25-000062 ● 061bc6b358db4a16b90b6835aa931023
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2021 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.06.2021 № 203

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-04-15-003721-b 15.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-30 12:00:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця, код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-05 15:59:53

Надання пояснень на запит

ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло запит Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ) від 2021-06-30 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-04-15-003721-b та повідомляє нижчевикладене.
Щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі ДП «Укрмедпроектбуд» (далі — Підприємство) просить врахувати наступне.
Відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11.05.2011 р. № 560 проекти будівництва, що реалізуються із залученням бюджетних коштів щодо об’єктів загальною кошторисною вартістю від 120 млн. гривень, затверджують центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інші державні органи та державні наукові організації, про що інформують Мінрегіон протягом п’яти робочих днів.
Наказом МОЗ від 14.06.2019 р. № 1402 (після отримання позитивного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза») було затверджено проект будівництва об’єкта «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (загальний кошторисний розрахунок будівництва).
Очікувана вартість предмету закупівлі формується відповідно до вартості обладнання, визначеної згаданим вище загальним кошторисним розрахунком (не вище такої вартості).

Що стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то Підприємство звертає увагу, що щодо кожної закупівлі НДСЛ «Охматдит» МОЗ України формує відповідні медико-технічні вимоги обладнання та доводить їх до Підприємства. Саме за визначеними лікарнею характеристиками Підприємство і закуповує обладнання.

Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі № UA-2021-04-15-003721-b просимо звернути увагу на наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (пункт 41 ) встановлено, необхідність «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
ДП «Укрмедпроектбуд» діє на основі державної власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров’я України (за текстом – МОЗ). Підприємство є замовником будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит».
Підприємство поки що не має власного вебсайту, а отже не має об’єктивної можливості розміщувати інформацію на ньому. Однак, з метою забезпечення прозорості закупівель Підприємство в будь-який момент готове надавати відповідну необхідну інформацію.
Крім того, відповідно до частини 8 статті 73 Господарського кодексу України державне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, встановлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління підприємством.
Як було відзначено вище, Підприємство не має власного веб-сайту, а тому інформацію про свою діяльність (зокрема, але не виключно – цілі, звітність тощо) Підприємство регулярно надає своєму органу управління для здійснення такої публікації.
Більше того, Підприємство намагається максимально ефективно використовувати бюджетні кошти. У відповідності до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII Єдиний веб-портал використання публічних коштів є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет. Доступ до оприлюдненої інформації в Єдиному веб-порталі використання публічних коштів є безоплатним для кожного громадянина України. Підприємство регулярно вносить інформацію щодо розрахунків з виконавцями будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» до зазначеного вище веб-порталу. Зокрема, там міститься і інформація про розрахункові документи щодо сплати операцій, здійснених Підприємством при реалізації бюджетної програми з будівництва згаданої вище дитячої лікарні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-05 16:48:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця (ДК 021:2015:33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, щодо наступного питання:
чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС». Якщо договір укладено, повідомити причини його не оприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-08 09:33:30

Надання пояснень на запит

ДП «Укрмедпроектбуд» (надалі – Підприємство) розглянуло питання, поставлене Державною аудиторською службою України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця (ДК 021:2015:33110000-4 - візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-15-003721-b ) щодо того чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС», та повідомляє наступне.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
До Підприємства (в межах встановленого статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» 20-денного строку) надійшов лист від переможця закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» (лист № 150621-4 від 15.06.2021 року, копія додається), відповідно до якого переможець підтверджує взяті на себе зобов’язання щодо постачання обладнання.
Однак, в листі № 150621-4 від 15.06.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» звертає увагу, що через великий попит на рентгенівське діагностичне обладнання, спричинений спалахом короновірусної інфекції COVID-19, виробничі потужності виробників відчувають серйозне перенавантаження, що в свою чергу впливає на певну невизначеність у термінах постачання розміщених замовлень. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» просило перенести строк підписання договору на 60 днів.
Враховуючи, що переможець закупівлі підтверджує свої зобов’язання поставити обладнання, однак беручи до уваги існування об’єктивних зовнішніх факторів, описаних в листі № 150621-4 від 15.06.2021 року (обмежувальні протиепідемічні заходи, запроваджені з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19), Підприємство прийняло рішення продовжити строк для укладення договору до 60 днів.
Підприємство при цьому звертає увагу, що строк поставки в договорі, що буде укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС» відповідатиме умовам тендерної документації та, відповідно, тендерній пропозиції переможця – поставка відбудеться до 20.09.2021 року.
Тобто, навіть беручи до уваги продовження строку укладення договору до 60 днів, строк поставки залишиться незмінним, адже переможець підтверджує свої зобов’язання щодо поставки обладнання, що є предметом даної закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 травня 2021
UA-2021-04-15-003721-b3df2396c68ad403d99044249c548826c
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

16 вересня 2021 16:34
Електронний підпис
16 вересня 2021 16:34
Електронний підпис
16 вересня 2021 16:33
Банківська гарантія.zip
06 вересня 2021 09:30
Електронний підпис
06 вересня 2021 09:30
Електронний підпис
06 вересня 2021 09:29
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
19 травня 2021 14:15
Електронний підпис
19 травня 2021 14:15
Електронний підпис
19 травня 2021 14:09
Технічні вимоги ч. 2.pdf
19 травня 2021 14:09
Технічні вимоги ч. 1.pdf

Публічні документи

10 червня 2021 17:35
Електронний підпис
10 червня 2021 17:33
Документи переможця
10 червня 2021 17:33
Довідка МВС
20 травня 2021 16:20
Електронний підпис
20 травня 2021 16:20
Електронний підпис
20 травня 2021 16:12
Файл _5 Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2021 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС 5 980 000,00
UAH з ПДВ
5 980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 5 989 950,00
UAH з ПДВ
5 989 950,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 червня 2021 17:35
Електронний підпис
10 червня 2021 17:33
Документи переможця
10 червня 2021 17:33
Довідка МВС
20 травня 2021 16:20
Електронний підпис
20 травня 2021 16:20
Електронний підпис
20 травня 2021 16:12
Файл _5 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

16 вересня 2021 16:34
Електронний підпис
16 вересня 2021 16:34
Електронний підпис
16 вересня 2021 16:33
Банківська гарантія.zip
06 вересня 2021 09:30
Електронний підпис
06 вересня 2021 09:30
Електронний підпис
06 вересня 2021 09:29
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
19 травня 2021 14:15
Електронний підпис
19 травня 2021 14:15
Електронний підпис
19 травня 2021 14:09
Технічні вимоги ч. 2.pdf
19 травня 2021 14:09
Технічні вимоги ч. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС
#34291733
Рішення скасоване 5 980 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 15:05
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС
#34291733
Відхилено 5 980 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 15:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
Переможець 5 989 950,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
5 989 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 10:52
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 15:58
Ду 4_15.12.2021-37-о.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 14:56
Ду 3_13.12.2021_37-о.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 10:37
Ду 2_30.11.2021.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 15:16
Повідомлення про внсення змін до договору.docx зміни до договору
08 жовтня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 15:12
2021-37-о_08.10.2021.pdf укладений
08 жовтня 2021 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Листом вих. від 07.10.2021 р. №07/10-2021 Товариством з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» звернулося до замовника з проханням продовжити строк (термін) поставки (передачі) Товарів та гарантувало виконати поставку до 30.11.2021 року, оскільки, строк поставки, визначений оголошенням про закупівлю, закінчився до моменту укладання договору про закупівлю, що було пров’язано з обставинами, викладеними у листі ТОВ «ІЛАТАНМЕД» від 14.09.2021 № 14/09-2.
Номер договору про закупівлю: 2021/37-о
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Листа №29/11-2/2021 від 29.11.2021 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» виникла необхідність внести зміни до договору №2021/37-о від 08.10.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» у зв’язку з затримкою розмитнення комплектуючих, які входять до складу рентгенівської системи виникла необхідність продовжити строк поставки до 15.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 2021/37-о
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору №2021/37-о від 08.10.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Дочірнім підприємством «ІЛАТАНМЕД» та передбачити наступний порядок оплати за договором: « -90% (дев’яносто) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після підписання відповідної видаткової накладної обома Сторонами; - 10% (десять) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після введення Товару в експлуатацію (п. 5.3. Договору) та навчання медичного персоналу методам роботи на ньому, що засвідчується відповідним актом про це, підписаним Сторонами.»
Номер договору про закупівлю: 2021/37-о
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа №15-12/2021 від 15.12.2021 року від Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД», що виникла необхідність внести зміни до договору №2021/37-о від 08.10.2021 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» та передбачити наступний порядок оплати за договором: », так постачальник зазначає наступне: «08 жовтня 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД» уклало з ДП "Укрмедпроектбуд" Договір №201/37-о на постачання цифрового стаціонарного рентгену на 2 робочих місця/ Система рентгенівська Calypso – 1 комплект. Враховуючи технологічні, конструкційні особливості комплекту поставки Системи рентгенівської Calypso, та складнощі, що виникли в процесі доставки складових даного обладнання, а саме: джерела безперебійного живлення 1062. ДБЖ медичного класу, та комплекту засобів індивідуального захисту звертаємось із проханням продовжити термін поставки товару до 28.12.2021 р., та викласти зміни до Договору у вигляді Додаткової угоди».
Номер договору про закупівлю: 2021/37-о
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 989 950,00
UAH