Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
348 882,42 UAH
UA-2021-04-15-003549-c ● b982458f38164ff6a2947ad298f8c758
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Беник Катерина Володимирівна +380689135536 katerynabenyk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 22:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 14:31 |
Очікувана вартість: | 348 882,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 488,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Більш детально викладено в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. 2. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта ; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, яка є: додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30231310-3 — Плоскопанельні дисплеї
1 шт
Багатофункціональний пристрій А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
9 шт
Багатофункціональний пристрій МФУ А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
8 шт
Принтер лазерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
4 шт
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30233132-5 — Накопичувачі на твердих магнітних дисках
4 шт
Накопичувач SSD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30233132-5 — Накопичувачі на твердих магнітних дисках
10 шт
Диск USB Flash
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі
3 шт
Модуль пам'яті 8GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30236100-3 — Пристрої для розширення об’єму пам’яті
3 шт
Модуль пам'яті 4GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30236100-3 — Пристрої для розширення об’єму пам’яті
5 шт
Вентилятор для процессора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237100-0 — Частини до комп’ютерів
1 шт
Комутатор DES 1210-28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237120-6 — Комп’ютерні порти
1 шт
Комутатор DES 1210-52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237120-6 — Комп’ютерні порти
5 шт
Мережева карта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237135-4 — Мережеві адаптери
3 шт
Блок живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237280-5 — Пристрої електроживлення
1 шт
Джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237280-5 — Пристрої електроживлення
20 шт
Миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
20 шт
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
4 шт
Комутатор некерований 5-портовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
20 шт
Мережевий фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
10 шт
Кабель для монітора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
20 шт
Кабель USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
1 шт
Конектор неекранований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 22:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 22:32 |
2_Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (від15.04.2021 року).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
312 699,00
UAH з ПДВ
|
309 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" |
326 302,00
UAH з ПДВ
|
312 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБ СТРАЖ" |
343 892,00
UAH з ПДВ
|
343 892,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
309 210,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 21:06
|
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" #2298809106 |
Переможець |
312 650,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 21:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:18
|
Звіт | укладений |
01 лютого 2022 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 11:45
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 16:15
|
Договір | укладений |
31 травня 2021 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Додатку №1 |
Номер договору про закупівлю: | С-ВМТЗ-П/2021/161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |