Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№37)" |
Код ЄДРПОУ: | 08680264 |
Місцезнаходження: | 28624, Україна , Кіровоградська обл., село Інгульське, вул. Центральна, будинок 5 |
Контактна особа: |
Державне підприємство "СГП ДКВС України (№37)" +380950424032 dp_sgp37@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором здійснюються у вигляді 100% післяоплати до 01.11.2021 року, протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі виставленого рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 19:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 19:28 |
оголошення.PDF | |
15 квітня 2021 19:28 |
проект договора.pdf | |
15 квітня 2021 19:28 |
тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
у відкритих торгах UA-2021-04-15-003436-c
(Культивація, обробка гербіцидом, посів на земельній ділянці з кадастровим номером 3525884900:02:000:9109)
13.05.2021 року уповноваженою особою ДП «Сільськогосподарське підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 37)» ухвалено протокольне рішення (протокол) № 13/05-7 про відхилення пропозиції Учасника – ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГРО-ЛЕНД» щодо Закупівлі – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (культивація, обробка гербіцидом, посів на земельній ділянці з кадастровим номером 3525884900:02:000:9109) відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш, як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Згідно абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника, на думку уповноваженої особи Замовника, було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі. Учасник, ознайомившись зі змістом протокольного рішення (протоколу) № 13/05-7 від 13.05.2021 року вважає, що його тендерна пропозиція була відхилена безпідставно, а тому звертається з цією вимогою про наступне.
1.
Згідно п. 1 Протокольного рішення (протоколу) № 13/05-7 від 13.05.2021 року, Учасником не було надано підтвердження відповідності Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії (вимога п. 1 р. 3 Тендерної документації).
На підтвердження відповідності пропозиції ПП «АГРО-ЛЕНД» необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі було надано лист від 26.04.2021 року за №4, в якому гарантовано «якісне виконання послуг, пов’язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції відповідно до вимог предмета закупівлі». Тобто, Учасником було надано відповідний лист-гарантію.
2.
Згідно п. 2 Протокольного рішення (протоколу) № 13/05-7 від 13.05.2021 року, Учасником не було надано згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, згідно Додатка № 6 до Тендерної документації відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» на всіх осіб, персональні дані яких використовуються, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції лист-згоду щодо використання персональних даних за зразком.
У складі тендерної документації надано лист-згода № 12 від 26.04.2021 року збір, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» на осіб, персональні дані яких використовуються, а саме дані директора ПП «АГРО-ЛЕНД» Ніколаєва Миколи Володимировича. Лист-згода повністю відповідає зразку, передбаченому Додатком № 6 до тендерної документації. Крім того, згідно Довідки про уповноважену особу № 7 від 26.04.2021 року повідомлено, що уповноваженою особою учасника торгів є директор ПП «АГРО-ЛЕНД» Ніколаєв Микола Володимирович. Будь-які інші особи, персональні дані, яких використовуються в процедурі закупівлі і на які потрібна відповідна згода, відсутні.
3.
Згідно п. 3 Протокольного рішення (протоколу) № 13/05-7 від 13.05.2021 року, відсутній лист, що Учасник відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України (вимога пп. 1 п. 2 р. 5 Тендерної документації).
На виконання вимог пп. 1 п. 2 р. 5 Тендерної документації Учасник надав лист № 1 від 26.04.2021 року, яким повідомив про свою відповідальність за зміст своєї тендерної пропозиції, зазначив свої зобов’язання по дотриманню умов пропозиції та погодився виконати вимоги Замовника на зазначених в пропозиції умовах.
4.
Згідно п. 4 Протокольного рішення (протоколу) № 13/05-7 від 13.05.2021 року, Учасником не надано лист-пояснення із зазначенням підстав ненадання ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, у разі, якщо вид господарської діяльності , яка пов’язана з предметом закупівлі, не передбачає наявності таких документів.
У даному випадку, предметом закупівлі є культивація, обробка гербіцидом та посів на земельній ділянці. Такі види діяльності не є предметом регулювання ані ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ані ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
Згідно п. 5) та п. 6) ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», Державна політика у сфері ліцензування ґрунтується на: принципі рівності прав суб’єктів господарювання, що передбачає: заборону використання ліцензування видів господарської діяльності для обмеження конкуренції; та на принципі відкритості процесу ліцензування, що забезпечується шляхом: внесення відомостей про ліцензування видів господарської діяльності суб’єктів господарювання до ліцензійних реєстрів; своєчасного оприлюднення результатів ліцензійної діяльності органами ліцензування на своїх офіційних веб-сайтах та проектів нормативно-правових актів - у порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації".
Згідно ст. 1 ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, вимога тендерної документації про надання ліцензій або документів дозвільного характеру чи пояснень з приводу ненадання таких документів у даному випадку є протиправною, такою, що використана для обмеження конкуренції і такою, що не може бути запитувана, оскільки є публічною і підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних згідно із ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
5.
Згідно п. 5 Протокольного рішення (протоколу) № 13/05-7 від 13.05.2021 року, Учасником не надано документ, який містить інформацію про учасника, як платника податків (вимога п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації).
Учасник надав інформацію, що він є платником єдиного податку 4-ї групи у довідці № 14 п.9 від 26.04.2021 року.
Крім того, в п.1 приміток Додатку 5 до тендерної документації зазначено: Документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, для учасників не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. Також нагадуємо Замовнику що Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Довідково для врахування в подальшій роботі надаємо посилання на:
Реєстр платників податку на додану вартість – https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv
Реєстр платників єдиного податку – https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod
6.
Згідно п. 6 Протокольного рішення (протоколу) № 13/05-7 від 13.05.2021 року, Учасником не надано інформації про наявність на складі Виконавця посівного матеріалу, інсектицидів, гербіцидів та ін. (далі - Товар) в об’ємі згідно переліку, необхідному для надання послуг, про що надається довідка у довільній формі, з підтверджуючими документами на Товар (вимога п. 5 Додатка 3 до Тендерної документації).
На вимогу п.5 Додатку 3 до тендерної документації щодо довідки у довільній формі про наявність на складі необхідного переліку товару було надано довідку від 26.04.2021 року за №16.
З наведеного вбачається, що протокольне рішення (протокол) № 13/05-7 від 13.05.2021 року ухвалене в порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» і не відповідає принципам добросовісної конкуренції серед учасників і об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, вимагаю:
1) скасувати протокольне рішення (протокол) № 13/05-7 від 13.05.2021 року уповноваженої особи ДП «Державної кримінально-виконавчої служби України (№37)»;
2) допустити пропозицію Учасника - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГРО-ЛЕНД» до участі у відкритих торгах щодо Закупівлі – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (культивація, обробка гербіцидом, посів на земельній ділянці з кадастровим номером 3525884900:02:000:9109).
Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-15-003436-c.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Щодо першого питання.
Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії.
У наданому Вами листі № 4 від 26.04.2021р. вказано лише про якісне виконання послуг та не міститься підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Отже, ПП «АГРО-ЛЕНД» не надано вищевказаного листа-гарантії відповідно до вимог Тендерної документації.
Щодо другого питання.
Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації Учасник повинен надати згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, згідно Додатка № 6 до Тендерної документації відповідно до Закону України від 01.06.2010 р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" на всіх осіб, персональні дані яких використовуються, дана вимога міститься у Додатку 6 до Тендерної документації.
Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції лист-згоду щодо використання персональних даних за зразком.
У складі своєї пропозиції Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 10 від 26.04.2021р., в якій є персональні дані вказаних в ній осіб.
Отже, необхідно було надати згідно Додатка № 6 до Тендерної документації відповідно до Закону України від 01.06.2010 р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" згоди від працівників.
Щодо третього питання.
Відповідно до пп. 1 п. 2 р.5 Тендерної документації Учасник повинен надати лист про відповідність змісту своєї тендерної пропозиції та дотримання норм чинного законодавства України.
Лист № 1 від 26.04.2021р. на який посилається ПП «АГРО-ЛЕНД» є тендерна пропозиція.
Отже, лист про відповідність змісту своєї тендерної пропозиції та дотримання норм чинного законодавства України відповідно до вищевказаної вимоги відсутній у складі тендерної пропозиції.
Щодо четвертого питання.
Відповідно до п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації Учасник повинен надати Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У разі якщо вид господарської діяльності, яка пов’язана з предметом закупівлі, не передбачає наявність ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Учасник надає лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання такого документу .
Учасником не було надано лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання такого документу.
Щодо п’ятого питання.
Відповідно до п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації Учасник повинен надати документ, який містить інформацію про учасника як платника податків.
Зауваження ПП «АГРО-ЛЕНД» щодо надання публічної інформації є безпідставними у зв’язку із тим, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо шостого питання.
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність на складі Виконавця посівного матеріалу, інсектицидів, гербіцидів та ін (далі - Товар) в об'ємі згідно переліку, необхідному для надання послуг, у вигляді довідки у довільній формі, з підтверджуючими документами на Товар.
ПП «АГРО-ЛЕНД» надано довідку № 16 від 26.04.2021р., але не надано підтверджуючих документів на Товар.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Якщо Учасник не зрозумів вимоги тендерної документації або вважав за непотрібне надавати вищезазначений документ, він міг звернутися до Замовника у встановленому Законом порядку за роз’ясненнями в порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Але таких звернень через систему електронних закупівель Замовником отримано не було.
Таким чином, можливо дійти висновку, що ПП «АГРО-ЛЕНД» зрозумів вимоги Тендерної документації.
Ненадання Учасником документа, який чітко був вказаний у тендерній документації, є прямим порушенням і невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а тому Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «АГРО-ЛЕНД».
Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГРО-ЛЕНД».
Скарги до процедури
Дата подання: 27 травня 2021 17:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-05-000049 ● c5ccc6e118914fbbaaf0d8fc4d3ae918
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.07.2021 № 338
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2021 № 338
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-04-15-003436-c 15.04.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-09 10:32:20
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Культивація, обробка гербіцидом, посів на земельній ділянці з кадастровим номером 3525884900:02:000:9109» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-15-003436-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «ГРАНД – АПОЛЛОН» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, установленому статтею 16 Закону як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг згідно предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019)» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що на підтвердження учасник надає інформацію про наявність обладнання та матеріально – технічної бази по формі таблиці № 1 та наведена форма таблиці № 1.
Також, у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено наступне.
1. Для підтвердження наявності транспортних засобів, обладнання та устаткування учасник у складі пропозиції на кожну одиницю, зазначену в таблиці № 1, надає:
- на транспортні засоби, обладнання та устаткування, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку об’єкта основних засобів, видаткову накладну, тощо.
2. Якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 1 транспортні засоби, обладнання та устаткування, подаються:
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, субпідряду та ін.;
- акт(-и) приймання – передачі Учасника (або інший)-і) документи (-и) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та /або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- належну чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем, субпідрядником або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку.
У підпункті 3 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що мінімально необхідна кількість обладнання, яка обов’язково має бути наявна в учасника для надання послуг за предметом закупівлі та включена до інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, становить: трактор легкий для обробки інсектицидами, гербіцидами та інших робіт – 3-6 одиниці, автомобіль для підвозу насіння, інсектицидів, гербіцидів, води – 2 одиниці. А також додаткові агрегати: дискова борона, бочка (ємність) для підвозу води, завантажувач насіння, обприскувач, культиватор, агрегат для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин, сівалки.
Однак в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНД – АПОЛЛОН» (далі – ТОВ ««ГРАНД – АПОЛЛОН») надана Довідка про наявність обладнання, матеріально – технічної бази від 26.04.2021 № 2604/13 в якій відсутня інформація про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі дискової борони, бочки (ємності) для підвозу води, завантажувача насіння, обприскувача, агрегату для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин.
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАНД АПОЛЛОН» не надано інвентарну картку об’єкта основних засобів, видаткову накладну, тощо або копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, субпідряду та ін, акт(-и) приймання – передачі Учасника (або інший)-і) документи (-и) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та /або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), належну чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем, субпідрядником або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку, на необхідні для надання послуг за предметом закупівлі дискову борону, бочки (ємності) для підвозу води, завантажувач насіння, обприскувач, агрегату для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин.
Внаслідок вищезазначеного, учасником ТОВ «ГРАНД АПОЛЛОН» не надав у складі тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, уставленому статтею 16 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРО-ЛЕНД" |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
765 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АПОЛЛОН" |
866 280,48
UAH з ПДВ
|
769 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТ" |
783 000,00
UAH з ПДВ
|
769 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС КАЛІПСО" |
868 000,00
UAH з ПДВ
|
854 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРО-ЛЕНД" #31934565 |
Відхилено |
765 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 22:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АПОЛЛОН" #43869332 |
Переможець |
769 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 20:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 22:02
|
Г-103_0001.pdf | укладений |
30 червня 2021 22:01
|