Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Олександр Слободян +380978024566 dpsmadtender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 15:06 |
Очікувана вартість: | 114 651 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 573 258,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 573258 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070, чинним законодавством України та нормативно-правовими актами. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування, яке Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Попередня оплата здійснюється з урахуванням норм чинного законодавства. Розрахунки за договором (після плата) - протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) виконання робіт, у розмірі 100 % Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично надані послуги. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів. Розрахунки за Договором проводяться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 09:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 09:03 |
Перелік змін Гордіївка.docx | |
07 травня 2021 09:03 |
ТД Гордіївка (зі змінами).docx | |
16 квітня 2021 09:32 |
Проєкт договору Гордіївка.docx |
07 травня 2021 09:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 травня 2021 09:03 |
Перелік змін Гордіївка.docx
|
|||||||||
07 травня 2021 09:03 |
ТД Гордіївка (зі змінами).docx
|
|||||||||
16 квітня 2021 09:32 |
Проєкт договору Гордіївка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.вигляді довідки в довільній формі.
Відповідно до пункту 5.2. Розділу 5 тендерної документації Замовник передбачив вимогу для учасників-нерезидентів "Учасник процедури закупівлі - нерезидент, з огляду на вимоги тендерної документації, повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни його походження, перекладені на українську мову відповідно до вимог законодавства України (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку, на заміну яких документів вони надані учасником процедури закупівлі - нерезидентом.
У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник - нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000036 ● 45baec0e606e4e6099c3664054728a1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2021 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 Одеса № 525
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 525
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
14 UA-2021-04-15-003345-а 15.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 15:02:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-15 11:38:55
Відповідь замовника
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1- 37641918-117:2014.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 114 651 600,00 разом з ПДВ.
Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 15 квітня 2021 року о 16:59. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості оприлюднено 16 квітня 2021 року о 14:04.
Посилання на власний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-724/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/
Таким чином, замовником дотримано вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з Висновком від про результати проведеного моніторингу закупівлі UA-2021-04-15-003345-a від 16 вересня 2021, вважаємо за доцільне надати аргументовані заперечення до висновку. Так за результатами моніторингу вказано: «Проте на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовником не визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону для надання таких документів переможцем процедури закупівлі». З таким твердженням Північного офісу Держаудитслужби замовник категорично не погоджується та повідомляє наступне. Норма чинного законодавства що регулює питання Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон): Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Вимоги тендерної документації Замовника: Пунктом 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також, відповідно до пункту 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. В свою чергу, вимогами пункту 3.5. тендерної документації встановлено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Таким чином, Замовником встановлено, що переможцем на виконання вимог тендерної документації для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 та частиною другою ст.17 Закону надання документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу що тендерну документацію складено у чіткій відповідності до вимог Закону. Також, вважаємо за доцільне зауважити, що Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/55553-06 від 21.12.2019 «Щодо набрання чинності та введення в дію нової редакції Закону» (далі-Лист МЕРТУ № 3304-04/55553-06), адресований Органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель, роз’яснено положення нової редакції Закону. Так, згідно вищевказаного Листа МЕРТУ № 3304-04/55553-06, зокрема пунктом 5, «Щодо підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі », вказано, (При цьому звертаємо увагу, що новою редакцією Закону змінено строки та конкретизований спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 нової редакції Закону. В свою чергу звертаємо вашу увагу на відповідні редакції ЗАКОНУ що діяли до моменту роз’яснення та після: Редакція від 02.04.2020 Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі 3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Редакція від 01.07.2021 Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі 3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. 4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. 6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Отже, в дійсності, новою редакцією Закону конкретизований спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17. Таким чином, замовником у чіткій відповідності до вимог Закону, з урахуванням Листа МЕРТУ № 3304-04/55553-06, вказано строки та спосіб надання документів переможця, що відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону. З огляду на все вищевказане вважаємо, що Замовником не порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовником та визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону для надання таких документів переможцем процедури закупівлі.
2021-09-22 14:26:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | 30.09.2021 ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» подано до Вінницького окружного адміністративного суду позовну заяву про скасування висновку за результатами моніторингу № UA-M-2021-09-08-000036 від 16.09.2021, проведеного Південним офісом Держаудитслужби |
Дата публікації: | 01 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 120/12478/21-а |
Дата відкриття провадження: | 05 жовтня 2021 |
Документи:
06 жовтня 2021 14:24
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2021 11:42
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2021 09:29
|
Позовна заява від 30.09.2021.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" |
106 999 999,00
UAH з ПДВ
|
97 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
108 843 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
106 625 988,00
UAH з ПДВ
|
104 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
112 700 000,00
UAH з ПДВ
|
112 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" #41925143 |
Переможець |
97 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 09:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 15:26
|
ДУ 10 від 27.09.23.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2023 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 10:39
|
ДУ 9 від 30.08.2023.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2023 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2023 12:34
|
Додаткова угода № 8 від 25 травня 2023 (2).PDF | зміни до договору |
31 травня 2023 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2023 15:45
|
Додаткова угода № 8 від 25 травня 2023.PDF | зміни до договору |
25 травня 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 13:39
|
ДУ № 7 від 09.02.2023 - Договір 8-Д.PDF | зміни до договору |
09 лютого 2023 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:47
|
ДУ №6 від 20.12.2022 до договору 8-Д.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:14
|
Додаткова угода №5 від 11 квітня 2022 року (8-Д).PDF | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:20
|
Додаткова угода №4 від 02.02.2022 року.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:26
|
Додаткова угода №3 від 28.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 14:04
|
Додаткова угода №2 від 30 серпня 2021 року (Договір 8-Д).PDF | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 10:10
|
Додаткова угода №1 від 18 червня 2021 ркоу.PDF | зміни до договору |
18 червня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 16:37
|
Договір № 8-Д від 15.06.2021.PDF | укладений |
15 червня 2021 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору № 8-Д від 15 червня 2021 року, а саме: Викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору становить 97 000 000,00 грн. (дев’яносто сім мільйонів гривень 00 копійок) з ПДВ. Сума фінансування на 2021 рік складає – 70 487 970,86 грн. (сімдесят мільйонів чотириста вісімдесят сім тисяч дев’ятсот сімдесят гривень 86 копійок) з ПДВ. Попередня оплата становить 20 800 000,00 грн. (двадцять мільйонів вісімсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Термін використання попередньої оплати – до закінчення воєнного стану в Україні. Сума фінансування на 2022 рік складає – 0 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 копійок). Договірна ціна є динамічною. Викладено пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.05.2023 року. Викладено пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.05.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Викладено Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору № 8-Д від 15 червня 2021 року, а саме: Викладено пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.08.2023 року. Викладено пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.08.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Викладено Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору № 8-Д від 15 червня 2021 року, а саме: Викладено пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.08.2023 року. Викладено пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.08.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Викладено Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 5.2 розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт, пункт 13.1 Розділу 13. Строк дії договору , Додаток №2: Графік виконання робіт в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |